Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

З цеглиною в руках: як канадські активісти змусили водіїв пропускати пішоходів на зебрі



У канадському місті Ванкувер активісти організації Vision Zero Vancouver запустили проєкт з обладнання нерегульованих наземних переходів корзинками з цеглою. З обох сторін зебри на стовпи вішають спеціальні корзини, в які кладуть по кілька «цеглин», зроблених з пінопласту. Ідея полягає в тому, що якщо пішохід візьме цеглину і помахає нею перед автівками на переході, то вони зупиняться і пропустять людину з більшою імовірністю, оскільки відчуватимуть небезпеку для власного лобового скла. https://globalnews.ca/news/10395423/vancouver-pedestrian-safety-brick-campaign/

За словами активістів, ефект від ініціативи став відчутний відразу: водії стали частіше гальмувати перед пішохідними переходами. Тож корзинки з цеглою планують встановлювати у інших локаціях і надалі, пише Pro Mobility.

У коментарі виданню канадському виданню GlobalNews активісти розповіли, що напівжартівлива кампанія направлена на звернення уваги до небезпеки на цьому конкретному перехресті та закликає створювати більше вуличної інфраструктури, яка б змушувала водіїв дотримуватись швидісних режимів та гальмувати перед пішохідними переходами.

До цього Vision Zero намагалася боротися з проблемою безпеки пішоходів більш традиційними методами. Наприклад, організація звертала увагу міської влади, що чотири смуги руху разом з великою кількістю стовпів створюють «сліпі зони» для водіїв.

Однак адміністрація Ванкувера пообіцяла тільки замінити знаки обмеження швидкості. А це б, на думку активістів, ситуацію суттєво не змінило. У довгостроковій перспективі Vision Zero прагне звузити дорогу лише до двох смуг.

   
Цитувати
Ідея полягає в тому, що якщо пішохід візьме цеглину і помахає нею перед автівками на переході
У нас навряд чи спрацює - бита, травмат, кулаки та знайомі менти водіїв справжні, не з пегопласту.
   
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

   
У нас навряд чи спрацює - бита, травмат, кулаки та знайомі менти водіїв справжні, не з пегопласту.
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.

Останнє редагування: 9 квітня 2024 10:35:30 від кноп
   
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.

Залежить від того. яка зебра, не завжди треба пішки
   
У нас навряд чи спрацює - бита, травмат, кулаки та знайомі менти водіїв справжні, не з пегопласту.
Патрульна поліція дуже швидко привчає водіїв навчитися пропускати пішоходів. Ніякі активісти не потрібні.
Навіть дивно, що у Канаді така проблема.
   
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

https://t.me/tplviv/26378


Велосипедист порушив 2 правила ПДР. У пішохода червоний, у водія зелений. Велосипедист за правилами повинен переходити не верхом на велосипеді.
   
Велосипедист порушив 2 правила ПДР. У пішохода червоний, водій зелений. Велосипедист за правилами повинен переходити не верхом на велосипеді.

Та ні, там у водія теж червоний, то ти просто не в курсі особливостей цього світлофора
   
Залежить від того. яка зебра, не завжди треба пішки
покуй яка..маленька, велика з островками, скільки разів було летять  по зебрі, а машина яка повертає направо невстигала зреагіровать..і єздуни на капоті .
   
На мій погляд горить зелений для водія. За ідеєю має дублюватися і з іншого боку.



Останнє редагування: 9 квітня 2024 10:53:33 від Morrison
   
покуй яка..маленька, велика з островками, скільки разів було летять  по зебрі, а машина яка повертає направо невстигала зреагіровать..і єздуни на капоті .

Так вилітати на зебру не можна нікому: ані пішоходу, ані велосипедисту.
   
На мій погляд горить зелений.

Показати зображення...

Там неодночасно перемикається. З того боку червоне світло вмикається раніше. Власне, тому пішоходи і ломанулися на червоне, бо звикли, що ще в них 10 секунд червоне, а в машин теж червоне.

Зверги увагу, як почали повертати машини наліво, бо вони теж впевнені, що з того боку ніхто не поїде, пропускати не треба.
   
Мене пару раз ледь не збили, коли я переходив дорогу на зелений сигнал світлофора,  водятли, що повертали на зелену стрілку свого червоного сигналу.
   
особливостей цього світлофора

Зрозуміло. Тоді, потрібно якийсь вказівник встановити: "Обережно особливості світлофора" )))
   
Бачу мають схожі проблеми. Вирішення геніальне
   
Бачу мають схожі проблеми. Вирішення геніальне
А де ви мешкаєте, що у вас водії не пропускають пішоходів?
Чому вам подобається рішення з цеглиною, а не праця поліції?

В Харкові дуже швидко навчили водіїв пропускати на зебрі. Кілька днів позупиняли автівки саме за таке порушення, що не пропускали пішоходів . І все.
   
Зрозуміло. Тоді, потрібно якийсь вказівник встановити: "Обережно особливості світлофора" )))

вина полюбе на водію, пох червоне чи ні для пішохода, це не означає, що треба давити на газ бо в тебе зелений, враховуючи що тз є засобом підвищеної небезпеки, і водій несе більшу відповідальність
   
вина полюбе на водію, пох червоне чи ні для пішохода, це не означає, що треба давити на газ бо в тебе зелений, враховуючи що тз є засобом підвищеної небезпеки, і водій несе більшу відповідальність

Пішоходів ніхто не давив бо вони правильно зробили, що зупинилися, тож водій і поїхав далі. А ось велодовбойобу ще дуже пощастило.
Велосипедист верхом на велосопеді не пішохід. Щоб перетнути пішохідний перехід велосипедист повинен злізти з велосипеда і перейти ведучи його в руках.
Велосипедисти рухаються набагато швидше і водії машин не встигають зреагувати на них на переході.
   
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.
У на дві проблеми
Запаковані авто зразу перед переходом - не видно пішохода
Переходи за містом - там взагалі для смертників вночі
   
У нас до речі в більшості водії пропускають перехожих, у нас є їнша проблемма , перехожі як йолопи виходять  швидко на зебру та гадають що вони безсмертні .
А за велосипеди, та всілякі моноколеси та самокати, я звістно промовчу, це жах..тільки 50 відсотків на веліках не переїджають зебру, а моноколеса та самокати 99,9% переїзжають зебру.
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо

Останнє редагування: 9 квітня 2024 12:16:13 від Matvik
   
Мене пару раз ледь не збили, коли я переходив дорогу на зелений сигнал світлофора,  водятли, що повертали на зелену стрілку свого червоного сигналу.
З тим проблема.
Концептуально зелена стрілка, це ок. Але треба всіх пропустити,  чомусь багато водіїв про то забувають.
   
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

https://t.me/tplviv/26378
водія позбавити прав і ніколи більше не давати. Не гальмував пітар.
   
Велосипедист порушив 2 правила ПДР. У пішохода червоний, у водія зелений. Велосипедист за правилами повинен переходити не верхом на велосипеді.
Блін, та там ж велопереїзд.
Чомусь дуже часто бачу таку помилку. Це дивно,  в нас же їх купа вже,  а люди  не в курсі, що воно таке.

От чого вони всі поперли на червоне - не ясно.
Може світлофор не працював?
   
Пішоходів ніхто не давив бо вони правильно зробили, що зупинилися, тож водій і поїхав далі. А ось велодовбойобу ще дуже пощастило.
Велосипедист верхом на велосопеді не пішохід. Щоб перетнути пішохідний перехід велосипедист повинен злізти з велосипеда і перейти ведучи його в руках.
Велосипедисти рухаються набагато швидше і водії машин не встигають зреагувати на них на переході.
Агов, велосипедист їхав по велопереїзду!
   
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо
чомусь всі думають про себе. Подумай про пішоходів, для них переход це продовження тротуару.
   
Агов, велосипедист їхав по велопереїзду!

Тім не меньш це не дає право їхати на червоний для переїзду. Згідно з правилами дорожнього руху, велосипед є транспортним засобом і повинен дотримуватись тих самих правил, що і автомобілі.
   
Велосипедист порушив 2 правила ПДР. У пішохода червоний, у водія зелений. Велосипедист за правилами повинен переходити не верхом на велосипеді.
водій почав гальмувати лише після наїзду. Це небезпечний подонок за кермом.
   
водій почав гальмувати лише після наїзду. Це небезпечний подонок за кермом.

так, водій провтикав, або ще гірше вирішив показати хто на дорозі правий, за таке мінімум на перездачу, замість ровериста на переході могла опинитись дитина, тварина, глухий, незрячий, тощо, це не означає, що треба всіх давити, бо в тебе зелений...
   
так, водій провтикав, або ще гірше вирішив показати хто на дорозі правий, за таке мінімум на перездачу, замість ровериста на переході могла опинитись дитина, тварина, глухий, незрячий, тощо, це не означає, що треба всіх давити, бо в тебе зелений...

Водію був червоний, з боку "Епіцентра" червоний вмикається раніше. Власне, тому велосипедисти і не очікували, що він поїде вперед, вони його бачили. Один навіть у телефон чи щось таке втикав (доставка).
   
водій почав гальмувати лише після наїзду. Це небезпечний подонок за кермом.

Подонок за кермом не гальмував би і поїхав далі не зупиняючись. А цей зупинився мабуть щоб наклепати довбаню з велосипедом.
   
Водію був червоний, з боку "Епіцентра" червоний вмикається раніше. Власне, тому велосипедисти і не очікували, що він поїде вперед, вони його бачили. Один навіть у телефон чи щось таке втикав (доставка).

навіть якщо тричі зелений, це не дає водію переваги давити всіх на своєму шляху
   
навіть якщо тричі зелений, це не дає водію переваги давити всіх на своєму шляху

До речі, їх там двоє таких було
   
навіть якщо тричі зелений, це не дає водію переваги давити всіх на своєму шляху

Напевно Ви не відчуваєте різницю - пішохід і велосипедист, хоча б у швидкості руху.
   
Єбать, вони дебіли в тих канадах. Бомжі спистять ті цеглини за пару тижнів, а якийсь йолоп покладе туди каменюку. Ще інший таки зажбурить ним у автівку, бо це ж тіпа легально. І прівєт судові розбори
   
чомусь всі думають про себе. Подумай про пішоходів, для них переход це продовження тротуару.
І? Яким чином з цього випливає заборона?
Ніхто ж не каже про пріоритет на нерегульованому чи про те, що треба пішоходів давити.
Я просто констатував факт - такої заборони немає. Більше того - купа місць, де велопішохідка переривається на виїздах  переходами на всю довжину. Злазити на кожному, чи що?

   
Тім не меньш це не дає право їхати на червоний для переїзду. Згідно з правилами дорожнього руху, велосипед є транспортним засобом і повинен дотримуватись тих самих правил, що і автомобілі.
Звісно  ні.
Тут якась дивна ситуація. Чого всі пішли? Стадний інстинкт?
Можливо,  світлофор не працював...
Дурня,  короче,  не ясно
   
Напевно Ви не відчуваєте різницю - пішохід і велосипедист, хоча б у швидкості руху.
Їхати велосипед там може. Це переїзд,  йому там положено їхати.
Питання  в тому, що з сигналами  світлофора.
А вело чи пішохід - в цій ситуації не важливо
   
Єбать, вони дебіли в тих канадах. Бомжі спистять ті цеглини за пару тижнів, а якийсь йолоп покладе туди каменюку. Ще інший таки зажбурить ним у автівку, бо це ж тіпа легально. І прівєт судові розбори
Та то прикол
   
А де ви мешкаєте, що у вас водії не пропускають пішоходів?
Чому вам подобається рішення з цеглиною, а не праця поліції?

В Харкові дуже швидко навчили водіїв пропускати на зебрі. Кілька днів позупиняли автівки саме за таке порушення, що не пропускали пішоходів . І все.
у Львові, наприклад в районі вокзалу це типова ситуація. І ще загальна культура керуванням авто впала з понаїхавшим збродом
   
Єбать, вони дебіли в тих канадах. Бомжі спистять ті цеглини за пару тижнів, а якийсь йолоп покладе туди каменюку. Ще інший таки зажбурить ним у автівку, бо це ж тіпа легально. І прівєт судові розбори
кому та цегла треба? Навіть у нас не завжди цеглу крадуть
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія