Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Навколо цієї проблеми багато міфів, а тут виявилась нагода дослідити це питання на практиці:

1. Температура на вулиці -8, вночі кондіціонер був вимкнений і почав працювати по таймеру о 7й ранку.
Щоб температура в домі почала відчутно зростати при -8 на вулиці, потрібна теплова потужність приблизно 4квт (досліджував при опаленні іншими електрообігрівачами).
Кондиціонер успішно вирішив цю задачу. При цьому електрична потужність була в межах 0,8-0,9квт.

2. Проблема обмерзання зовнішнього блоку:
Десь через годину роботи на обігрів радіатор покрився відчутним шаром інею.
Процес "розморозки" йшов десь 3 хвилини.
Ел. потужність зростала від 0,1 до 0,8квт протягом хвилини.
Десь через 1,5-2 хвилини з піддону зовнішнього блоку побіг струмочок води, а навколо блоку з'явились клубки пару.
Десь через 5 хвилин знову почався обігрів.
   
Температура на вулиці -8

Это где такое?
   
Это где такое?

Дніпропетровська обл.
село
Вже 2 ночі такі були. Східніше і -10 вже було.
   
Re: Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Модель і площа приміщення?
   
Модель і площа приміщення?

1. Можуть звинуватити в рекламі. Серія "арктик" (-25), теплова потужність по паспорту 4,5квт.
2. Дім 8,5*10,5. Утеплений, але стеля на 3чку.
   
Температура на вулиці -8, вночі кондіціонер був вимкнений і почав працювати по таймеру о 7й ранку.

))
по уму бы использовать ночной тариф
и наоборот  - все ночь кондей в нагрев за полововину тарифа
а с 7 утра  - off и  оn по обстоятельствам и температуре

   
1. Можуть звинуватити в рекламі. Серія "арктик" (-25), теплова потужність по паспорту 4,5квт.
2. Дім 8,5*10,5. Утеплений, але стеля на 3чку.
Открыл Америку.Мы эти Купера уже года три  монтируем.
   
))
по уму бы использовать ночной тариф
и наоборот  - все ночь кондей в нагрев за полововину тарифа
а с 7 утра  - off и  оn по обстоятельствам и температуре
вигідніше вдень, коли тепліше зовнішнє повітря
   
))
по уму бы использовать ночной тариф
и наоборот  - все ночь кондей в нагрев за полововину тарифа
а с 7 утра  - off и  оn по обстоятельствам и температуре

Немає в мене нічного тарифу (
   
1. Можуть звинуватити в рекламі. Серія "арктик" (-25), теплова потужність по паспорту 4,5квт.

два года такое уже работает без проблем
на обогрев спальной комнаты в 16 метров в частном доме
до этого черти чем себе морочили голову
 
   
Вже 2 ночі такі були. Східніше і -10 вже було.

ну нехассе... А у нас еще ниже нуля не опускалась.
   
ну нехассе... А у нас еще ниже нуля не опускалась.

В селі прохолодніше завжди...
Нижче нуля вже разів з 7 було.
   
Немає в мене нічного тарифу (

ну тогда можно солнечными панелями днем устроить ночной тариф ))
   
Открыл Америку.Мы эти Купера уже года три  монтируем.

Тут купа людей писала, що вже при -5 кондиціонер не ефективний.

Ну і у мене є до вас питання, як до спеціаліста.
Споживання в режимі "очікування" 0,02-0,08квт.
Це не мало. Що він робить в цьому режимі?
   
Тут купа людей писала, що вже при -5 кондиціонер не ефективний.

Ну і у мене є до вас питання, як до спеціаліста.
Споживання в режимі "очікування" 0,02-0,08квт.
Це не мало. Що він робить в цьому режимі?

хз как у тебя там
но мы покупали кондей с опцией при установке подогрева дренажа
там  есть датчик температуры и трубка с нагревателем
и при морозе включается обогрев ее чтобы не забивалась льдом.
скорее всего это и видно по показаниям в потреблении ээ
   
хз как у тебя там
но мы покупали кондей с опцией при установке подогрева дренажа
там  есть датчик температуры и трубка с нагревателем
и при морозе включается обогрев ее чтобы не забивалась льдом

Розморозка вмикається комплексно: гріється теплообмінник і підігріваеться дно зовнішнього блоку.
Немає сенсу весь час гріти дно, так як теплообмінник намерзає в першу чергу.
   
Розморозка вмикається комплексно: гріється теплообмінник і підігріваеться дно зовнішнього блоку.
Немає сенсу весь час гріти дно, так як теплообмінник намерзає в першу чергу.

разморозка это штатная фича кондея
а подогрев дренажа типа по желанию
можно и  экономить
но лучше этого не делать
   
разморозка это штатная фича кондея
а подогрев дренажа типа по желанию
можно и  экономить
но лучше этого не делать

В "зимових інверторах" це вже штатна функція.
 

   
В "зимових інверторах" це вже штатна функція.

хз
когда покупали
 работа до- 25 С
и поддон обогревается штатно , но это не означает прогрев дренажа
а все остальное уже по желанию
и для того тобы не было бороды из сосулек зимой
   
хз
когда покупали
 работа до- 25 С
и поддон обогревается штатно , но это не означает прогрев дренажа
а все остальное уже по желанию
и для того тобы не было бороды из сосулек зимой

А, то ви маєте на увазі зливний патрубок?
Його краще не ставити взагалі. Блок ставиться на "табуретку" і вода виходить з отворів дна (їх там декілька).
 
   
я этот Арктик уже месяц юзаю. С батареями ЦО не сравнить — с кондиционером гораздо теплее и дешевле (если не считать, что сам кондей стоит 20+ тыс ). Единственно — температуру его датчик как-то криво понимает. Ставишь на +20 — в комнате жара. Явно больше 20. Экспериментально дошел,что если ставишь на +18, то он работает на обогрев оптимально — только примерно 20% времени греет, а остальное время отключается и ждет, пока температура опять понизится. Получается и тепло и экономно.

Так что пока на улице сравнительно тепло, ЦО — в жопу. Там, чтоб было достаточно тепло, хреново количество гигакалорий и бабла надо.
   
А, то ви маєте на увазі зливний патрубок?
Його краще не ставити взагалі. Блок ставиться на "табуретку" і вода виходить з отворів дна (їх там декілька).

сами монтажники сказали что краще с ним
чем без него
я решил что у них опыт и практики больше,
а сравнивать мне пока не с чем и кругом балбесы ))
брать такси зимой,  ехать хз куда и ледорубом в -20  обмерзший на ветру
под крышей дома поддон кондея обчищать на стремянке
меня это все точно не прельщало.
поэтому я решил  - пусть будет

Останнє редагування: 31 жовтня 2021 12:31:23 від elipse
   
я этот Арктик уже месяц юзаю. С батареями ЦО не сравнить — с кондиционером гораздо теплее и дешевле (если не считать, что сам кондей стоит 20+ тыс ). Единственно — температуру его датчик как-то криво понимает. Ставишь на +20 — в комнате жара. Явно больше 20. Экспериментально дошел,что если ставишь на +18, то он работает на обогрев оптимально — только примерно 20% времени греет, а остальное время отключается и ждет, пока температура опять понизится. Получается и тепло и экономно.

Так что пока на улице сравнительно тепло, ЦО — в жопу. Там, чтоб было достаточно тепло, хреново количество гигакалорий и бабла надо.

І в мене така ж фігня. Десь на 2 градуси нижче потрібно виставляти. Далі підтримує нормально (-+0,5 градусів десь)
   
сами монтажники сказали что краще с ним
чем без него
я решил что у них опыт и практики больше,
а сравнивать мне пока не с чем и кругом балбесы ))
брать такси зимой,  ехать хз куда и ледорубом в -20  обмерзший на ветру
под крышей дома поддон кондея обчищать на стремянке
меня это все точно не прельщало.
поэтому я решил  - пусть будет

Ну провод підігріву дна видно. Він проходить безпосередньо поряд з дренажними отворами.
Так що намерзати там нема де.
   
Давайте виходити з того, що система кондиціонування НІКОЛИ не вважалась ОСНОВНОЮ системою опалювання приміщення (крім офісних чи промисловх). Це раз. По друге: Якщо хочете зекономити е\е, то не вимикайте кондєй - просто задайте бажану температуру в приміщенні і фсьо. Стіни вашого приміщення являюця аккумуляторами тепла- найбільші затрати по енергії ви несете при першому включенні обладнання (йому треба зняти ту надлишкову температуру зовнішнього огородження), далі будуть затрати тільки на відбір тепла\холода з внутрішнього об'єму..
   
Ну провод підігріву дна видно. Він проходить безпосередньо поряд з дренажними отворами.
Так що намерзати там нема де.

с наружи и намерзает
когда до -12 и сухо
то оно все по барабану
а вот когда ветер и мороз ...

короче
дело это хозяйское
я все делал так, чтобы меня потом ночью не дергали с постели
даже в теории ))
   
Давайте виходити з того, що система кондиціонування НІКОЛИ не вважалась ОСНОВНОЮ системою опалювання приміщення (крім офісних чи промисловх). Це раз. По друге: Якщо хочете зекономити е\е, то не вимикайте кондєй - просто задайте бажану температуру в приміщенні і фсьо. Стіни вашого приміщення являюця аккумуляторами тепла- найбільші затрати по енергії ви несете при першому включенні обладнання (йому треба зняти ту надлишкову температуру зовнішнього огородження), далі будуть затрати тільки на відбір тепла\холода з внутрішнього об'єму..

Приходится отключать, потому что например ночью мы вообще окно на зимнее проветривание открываем. Любим спать в холоде и со свежим воздухом.
   
Давайте виходити з того, що система кондиціонування НІКОЛИ не вважалась ОСНОВНОЮ системою опалювання приміщення (крім офісних чи промисловх). Це раз. По друге: Якщо хочете зекономити е\е, то не вимикайте кондєй - просто задайте бажану температуру в приміщенні і фсьо. Стіни вашого приміщення являюця аккумуляторами тепла- найбільші затрати по енергії ви несете при першому включенні обладнання (йому треба зняти ту надлишкову температуру зовнішнього огородження), далі будуть затрати тільки на відбір тепла\холода з внутрішнього об'єму..

1. І що з кондиціонерами не так?
Дме теплим повітрям?
Так у мене від столу до нього десь 5м. Можу на стіл пір'їну покласти.
В багатьох країнах повітряне опалення стає все більш популярним...

2. Спати комфортніше при більш низькій температурі. Тому і провітрюю перед сном і вимикаю.
   
1. І що з кондиціонерами не так?
Дме теплим повітрям?
Так у мене від столу до нього десь 5м. Можу на стіл пір'їну покласти.
В багатьох країнах повітряне опалення стає все більш популярним...

2. Спати комфортніше при більш низькій температурі. Тому і провітрюю перед сном і вимикаю.

 Все з ними так, але давайте вирішим- Вам КОМФОРТ чи ОПАЛЕННЯ?
От з цьго й виходимо.
Якщо Ви хочете ОПАЛЕННЯ та ще й ЕКОНОМНОГО, то не вимикайте кондюк..
Якщо Ви хочете КОМФОРТУ- то хазяїн барін..

ще дуже важливо- ХТО буде монтувати те обладнання. Якщо пох установщіку, то вам буде мінімум пєчально, якщо буде справжній Монтажник, який прорахує ваше приміщення та конвекцію в ньому- то все буде і економно і комфортно..
   
Все з ними так, але давайте вирішим- Вам КОМФОРТ чи ОПАЛЕННЯ?
От з цьго й виходимо.
Якщо Ви хочете ОПАЛЕННЯ та ще й ЕКОНОМНОГО, то не вимикайте кондюк..
Якщо Ви хочете КОМФОРТУ- то хазяїн барін..

ще дуже важливо- ХТО буде монтувати те обладнання. Якщо пох установщіку, то вам буде мінімум пєчально, якщо буде справжній Монтажник, який прорахує ваше приміщення та конвекцію в ньому- то все буде і економно і комфортно..

Я випробував в домі декілька видів опалення.
По моїм відчуттям комфортності (в такому порядку):
1. Саме комфортне - тепла підлога.
2. Повітряне опалення (тепле повітря спрямовуємо вниз)
3. Батареї
   
))
по уму бы использовать ночной тариф
и наоборот  - все ночь кондей в нагрев за полововину тарифа
а с 7 утра  - off и  оn по обстоятельствам и температуре

Совершенно не по уму, на стоимости ээ економия меньше чем износ кондея в более тяжёлых условиях
   
Я випробував в домі декілька видів опалення.
По моїм відчуттям комфортності (в такому порядку):
1. Саме комфортне - тепла підлога.
2. Повітряне опалення (тепле повітря спрямовуємо вниз)
3. Батареї
Плюс что можно совместить  с кондиционированием.
   
Плюс что можно совместить  с кондиционированием.
І з очищенням повітря...
   
Я випробував в домі декілька видів опалення.
По моїм відчуттям комфортності (в такому порядку):
1. Саме комфортне - тепла підлога.
2. Повітряне опалення (тепле повітря спрямовуємо вниз)
3. Батареї

Чудово, але по комфорту, по опаленню все навпаки. Теплу підлогу виношу за рамки як досить специфічну.
   
Чудово, але по комфорту, по опаленню все навпаки. Теплу підлогу виношу за рамки як досить специфічну.

Якщо мається на увазі економія, то в такому порядку:
1. Повітряне опалення краще всьго (рівномірний розподіл температури по приміщеню)
2. Тепла підлога (менше гріємо стелю, де самі великі втрати тепла)
3. Батареї (саме тепле місце - стеля і самі великі втрати)
   
Совершенно не по уму, на стоимости ээ економия меньше чем износ кондея в более тяжёлых условиях

кондей 700 $ стоил
и пущай пашет ...
легкую жизнь ему не обещали
а за год там газа выжигали на такую сумму
   
1. Можуть звинуватити в рекламі. Серія "арктик" (-25), теплова потужність по паспорту 4,5квт.
2. Дім 8,5*10,5. Утеплений, але стеля на 3чку.
Внешний блок на солнечной стороне, какая разница температуры возле внутреннего блока и в дальней стороне дома ?
   
Внешний блок на солнечной стороне, какая разница температуры возле внутреннего блока и в дальней стороне дома ?

Так вийшло що зовнішній блок на північній.
Різниця температур зараз десь 2 градуси
   
Якщо мається на увазі економія, то в такому порядку:
1. Повітряне опалення краще всьго (рівномірний розподіл температури по приміщеню)
2. Тепла підлога (менше гріємо стелю, де самі великі втрати тепла)
3. Батареї (саме тепле місце - стеля і самі великі втрати)

Як Ви гадаєте , чому батареї ставлять під вікно і чому теплу підлогу не роблять в житлових приміщеннях ( спальня, дитяча)?
   
Як Ви гадаєте , чому батареї ставлять під вікно і чому теплу підлогу не роблять в житлових приміщеннях ( спальня, дитяча)?

Теплова завіса самого холодного місця. В сучасних оселях з сучасними вікнами це втрачає значення.
В дитячих кімнатах тепла підлога буде дуже корисною. Діти полюбляють гратись на підлозі...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія