Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Не розповсюджуй брехню та дезінформацію щодо моє позиції:


Ти не крути дупою. Не раз і не два і не три звинувачував українців що вони їздять на бензину і годують хуйло

   
Продам фольгу. Дорого.

Мені не потрібно. Питання тільки хто до всієї інформацііі про мене що знімає смартфон, коли, де, скільки, що, хто був поруч зі мною, що я сказав, що сказав хтось інший, чи є в мене симптоми розвитку певних хвороб, скільки я спав, скільки разів вставав попісяти, в який час я їв, що читав ну і так по списку десь 500 data points.
   
Ти не крути дупою. Не раз і не два і не три звинувачував українців що вони їздять на бензину і годують хуйло

Ти в брехні виріс, в брехні і помреш, але на мене набрехувати я тобі не дам.

Я казав що українці це жертва хуйатоли що піднявся на нафтових грошах в першу чергу. Що українці мають мати найбільшу за інших мотивацію завершити час нафти. Кожен літр залитого бензину в бак, незалежно де нафта була піднята на поверхню, де перероблена, де залита в бак, це монета в кишеню хуйатоли, тому що ринок один і повʼязаний.

І хоча в українців є найбільша мотивація найшвидшого переходу на електрику, це справа кожного в розвинутих країнах цьому сприяти.
   
15% авто що ввозять в Україну зараз - чисті електрички

Ще 20+% то гібріди phev
   
От же брехлива потвора. А це хто писав?

Збройні сили - це маленька частка з 7 мільйонів автомобілів що зареєстровані в Україні. Навіть якщо половина з них хоч раз в місяць заливає маленький бак бензину в 40 літрів, це 3,500,000 х 40 х 0.6 = 84,000,000 доларів щомісяця Україна переводить Хуйлу враховуючи що в кожному літрі 0.6 вартості це сира нафта від хуйла. Поправте якщо я помилився в розрахунках.

Як ви збираєтесь виграти війну, якщо власними руками фінансуєте окупанта?

Тобто мова йшла не про «стратегічну перспективу» а про відмову від ДВЗ прямо зараз під час війни.
Бо інакше її не виграти :facepalm:
   
Мені не потрібно. Питання тільки хто до всієї інформацііі про мене що знімає смартфон, коли, де, скільки, що, хто був поруч зі мною, що я сказав, що сказав хтось інший, чи є в мене симптоми розвитку певних хвороб, скільки я спав, скільки разів вставав попісяти, в який час я їв, що читав ну і так по списку десь 500 data points.

Таки так. Не потрібно, фольга вже не допоможе.

Реально, дядьку, ти вже геть загнався на шпигунстві. Якби телефон постійно лив кудись аудіопоток з мікрофонів, в тебе б аккум сідав так, ніби ти весь час розмовляєш.

Увімкни елементарний диктофон на безперервний запис звука. Навіть це буде садити аккум вдвічі швидше, ніж простий стендбай.
   
От же брехлива потвора. А це хто писав?

Тобто мова йшла не про «стратегічну перспективу» а про відмову від ДВЗ прямо зараз під час війни.
Бо інакше її не виграти :facepalm:

Прямо зараз під час війни з самим бідним в Європі населенням - це не можливо. Але потрібно уявляти собі масштаб грошових потоків що отримує хуйло з України за бензин і робити все можливе щоб їх мінімізувати а не мислю ростікатись про темноє будущее електромобілів.
   
Але потрібно уявляти собі масштаб грошових потоків що отримує хуйло з України

Він і в найжирніші роки був не більший за одиниці відсотків, а зараз і поготів, коли почали нарощувати власний видобуток. А в світлі того, як наші дрони виносять кацапські НПЗ - є впевненість що ми від їхнього нафтогазу вже не залежимо ніяк.

Останнє редагування: 23 березня 2024 18:08:44 від Jinx
   
LOL. Так все просто :)

не допоможе. Смартфон знає коли в тебе менструальні цикли.

Не волнуйся, мы толерантны. Ну мужик ты с менструациями, хотя эта информация явно не относится к дискуссии… :)
   
От же брехлива потвора. А це хто писав?

Тобто мова йшла не про «стратегічну перспективу» а про відмову від ДВЗ прямо зараз під час війни.
Бо інакше її не виграти :facepalm:

Наверное, в полнолуние писал балерун. Как раз в разгар евойного менструального цикла. :)
   
Реально, дядьку, ти вже геть загнався на шпигунстві.

Без постійного слухання що хто говорить та що відбувається навкруги, смартфон це цегла. Без цього не будуть працювати такі ключові сервіси як Siri чи Гугл , «Hey гугл або Siri, коли потрібно поїхати забрати лижі з сервісу?»
   
Якби телефон постійно лив кудись аудіопоток з мікрофонів, в тебе б аккум сідав так, ніби ти весь час розмовляєш.

Це застаріла уява. Аудіо розбирається на здебільшого на місці для первинного аналізу.
   
Без постійного слухання що хто говорить та що відбувається навкруги, смартфон це цегла. Без цього не будуть працювати такі ключові сервіси як Siri чи Гугл , «Hey гугл або Siri, коли потрібно поїхати забрати лижі з сервісу?»
Ну то вимкни.
Я погрався і вимкнув в тому числі через те, що жерло аккум як не в себе.
   
Ну то вимкни.
Я погрався і вимкнув в тому числі через те, що жерло аккум як не в себе.

Це не означає що смартфон стане цеглою. Просто перестане тобі відповідати. Акумулятор жре мало. Воно все настільки оптимізоване на рівні заліза AI, що не відчувається.
   
Це застаріла уява. Аудіо розбирається на здебільшого на місці для первинного аналізу.
Брехня. В пересічному смарті на те не вистачить проца, оперативки та знову ж таки - аккуму.
Одна справа - спіч-ту-текст коли юзер то робить свідомо та з чіткою дикцією. І то, в цьому випадку можна отримати тільки текст. А хто то триндів - власник, його дитина, дружина чи то взагалі був телевізор - інфи не матимеш, бо на це треба дебела нейроморфна балалайка в CPU, і не тільки вона. Еппл до речі в цьому напряму копає чиненайшвидше за усіх.

Вмикати аналіз якихось інших додаткових подій - чергова "кривосіся" на бідний аккум. Врешті власника вибішує, що апарат гальмує та садить аккум в ноль за 4 години - і вимикає всі балалайки кхуям.

Ну і для закріплення: зробили сканер відбитку пальця. Зробили сканер сітківки. Зробили фейс-айді. А такої, здавалось би, простої речі як войс-айді - нема ні в андроїді, ні в айОСі. Думаю - розумієш чому.
   
пересічному смарті на те не вистачить проца, оперативки та знову ж таки - аккуму.

Ти думаєш що Apple, Google та Qualcomm  щороку викатують нові процесори з потужністю суперкомпʼютерів 20 років тому щоб тобі в ігри краще було грати?
   
Акумулятор жре мало. Воно все настільки оптимізоване на рівні заліза AI, що не відчувається.
Відчувається. Навіть на мойому відносно свіжому та потужному снапі 888.
Ти думаєш що Apple, Google та Qualcomm  щороку викатують нові процесори з потужністю суперкомпʼютерів 20 років тому щоб тобі в ігри краще було грати?
Щоб масочки в інстаграмі та інших соцпомийках не гальмували.

Раз вже зайшла мова, то питання не обмежується тільки апаратною стороною та жором аккума. Модем теж дебело жере, проги прекрасно аналізують всю активність. Вимикання помічників та іншого АІ-лайна помітно зразу і миттєво як по аккуму, так і по трафіку.

Інша проблема - на зворотній стороні. Той вал злитої інфи (якби вона дійсно лилася) хоч в сирому аудіо, хоч у вигляді тексту, хоч чого завгодно - потребує дофіга трафіку, дискового простору і тупо нікому не потрібний.
   
Той вал злитої інфи (якби вона дійсно лилася) хоч в сирому аудіо, хоч у вигляді тексту, хоч чого завгодно - потребує дофіга трафіку, дискового простору і тупо нікому не потрібний.

Ти знову думаєш технологіям вчорашнього дня. Ніякого валу нема, непотрібно передавати тони аудіо чи відео. Все що бачить та чує смартфон протікає через АІ моделі що шукають та виділяють тільки потрібну інформацію що часто зводиться до одного біта інформації після обробки гігабайта даних - так чи ні.
   
Вимикання помічників та іншого АІ-лайна помітно зразу

Ти не можеш його виключити. Без них Android чи iOS не буде працювати. Ти можеш тільки попросити не спілкуватись з тобою.
   
Ти не можеш його виключити. Без них Android чи iOS не буде працювати. Ти можеш тільки попросити не спілкуватись з тобою.

Бля, ти упоротий
   
Бля, ти упоротий

Ти думаєш що  вбудований АІ це hey Siri, Alexa або Google? Це все від керування батареєю та споживання енергії CPU та керування модемом, до таких простих функція як  встановлення потрібних параметрів дисплея як яскравість в залежності від умов або виклик служб порятунку якщо датчики зняли інформацію про можливу аварію.

АІ це 90% сучасного Андроїда чи iOS. Вони виключати його зібрались. Якийсь кацапізм головного мозоку.
   
Бля, ти упоротий

не зрозумів хто параноїк, той хто вимикає вайфай, блютуз, сірі і алексу чи боїться що за ним електричка буде слідкувати, чи той хто на ній їздить і йому абсолютно пох?
   
Ти думаєш що  вбудований АІ це hey Siri, Alexa або Google? Це все від керування батареєю та споживання енергії CPU та керування модемом, до таких простих функція як  встановлення потрібних параметрів дисплея як яскравість в залежності від умов або виклик служб порятунку якщо датчики зняли інформацію про можливу аварію.

АІ це 90% сучасного Андроїда чи iOS. Вони виключати його зібрались. Якийсь кацапізм головного мозоку.
Одна справа, коли електроніка керує системами автомобіля (наприклад слідкує за зарядом батареї, режимом роботи двигуна і таке інше), а інша справа, коли виробник без відома власника може втрутитись в роботу вашого автомобіля й дистанційно, без вашого відома, ввімунути вбо вимкнути певні функцій (до речі, таке вже було з "Теслами"). Тоді питання: так ви власник автомобіля чи не власник ? Чи вам просто дали на ньому покататись, якщо ви не маєте повного контролю над тим, що з автомобілем відбувається ?

Останнє редагування: 23 березня 2024 20:27:04 від Влад
   
інша справа, коли виробник без відома власника може втрутитись в роботу вашого автомобіля й дистанційно, без вашого відома, ввімунути вбо вимкнути певні функцій

Це стосується будь яких сучасних ІТ рішень. Ти маєш прийняти таку можливість не як «може», а як це вже є. Питання тільки хто контролює Microsoft, Amazon, Google, Tesla, Uber, Meта, Oracle та під чиєю юрисдикцією вони працюють.
   
Ти знову думаєш технологіям вчорашнього дня.
Всі ці технології зводяться до питання, якому  понад 22 сторіччя - Quis custodiet ipsos custodes?

Будь-яка система спостереження ефективна лише тоді, коли є достатня кількість "очей за екраном", аби те все обробляти. Коли в цій системі стільки "спостерігачів" у вигляді смартфонів - вона стає безсенсовою.

Все що бачить та чує смартфон протікає через АІ моделі що шукають та виділяють тільки потрібну інформацію що часто зводиться до одного біта інформації після обробки гігабайта даних - так чи ні.

Deus ex machina. Чудес не буває. Обробка отих гігабайтів потребує конкретної кількості джоулів, конкретної кількості коду та конкретного процесорного часу. Для андроїд є AOSP - код відкритий, вже б знайшли все, що було заникане.
   
Ти не можеш його виключити. Без них Android чи iOS не буде працювати. Ти можеш тільки попросити не спілкуватись з тобою.

Коли вимикання опцій знижує споживання енергії, процесорного часу та трафіку - це таки вимикання.
   
Це стосується будь яких сучасних ІТ рішень. Ти маєш прийняти таку можливість не як «може», а як це вже є. Питання тільки хто контролює Microsoft, Amazon, Google, Tesla, Uber, Meта, Oracle та під чиєю юрисдикцією вони працюють.

О, рептилоїдів підвезли.  :laugh:
   
Коли вимикання опцій знижує споживання енергії, процесорного часу та трафіку - це таки вимикання.

Які метаморфози - від  достатньо вимкнути АІ до можна вимкнути тільки деякі опції що повʼязані з АІ.

Обробка отих гігабайтів потребує конкретної кількості джоулів, конкретної кількості коду та конкретного процесорного часу.
Після того як AI модель була створена, іі робота не вимагає багато. Для приклада, в Теслі весь АІ автономного керування працює на Інтел Атом процесорі.
Будь-яка система спостереження ефективна лише тоді, коли є достатня кількість "очей за екраном", аби те все обробляти.
Обробляються терабайти інформації без людей. Люди підключаються в умовних 0.00000000000000000 0001% випадках коли складаються якісь умови коли система сигналізує людям. Для приклада, Гугл обробляє кожен кадр що завантажений на YouTube і сигналізує тільки тоді коли АІ знайшла щось таке, що вони мають шукати і тільки в деяких таких випадках залучають живих людей.

Останнє редагування: 23 березня 2024 21:22:43 від Dobre
   
А Тесли в Києві їздять і їздять.
Скоро їх буде набагато більше, ніж бітих Аудій.
   
Це стосується будь яких сучасних ІТ рішень. Ти маєш прийняти таку можливість не як «може», а як це вже є. Питання тільки хто контролює Microsoft, Amazon, Google, Tesla, Uber, Meта, Oracle та під чиєю юрисдикцією вони працюють.
Тоді для чого мені такий автомобіль ? Краще я вже на своєму бензиновому залишусь. Який заправляється за 10 хвилин і ні хто сторонній в його нелаштуваннях без мого відома не лазить.
   
А Тесли в Києві їздять і їздять.
Скоро їх буде набагато більше, ніж бітих Аудій.

Не буде
   
Тоді для чого мені такий автомобіль ? Краще я вже на своєму бензиновому залишусь. Який заправляється за 10 хвилин і ні хто сторонній в його нелаштуваннях без мого відома не лазить.

Таких скоро не буде. Зникнуть як Нокія та Кодак.
   
Які метаморфози - від  достатньо вимкнути АІ до можна вимкнути тільки деякі опції що повʼязані з АІ.

Нема там АІ, нема. Є функції, які папуасам здаються неймовірним дивом, але АІ - нема.
Після того як AI модель була створена, іі робота не вимагає багато. Для приклада, в Теслі весь АІ автономного керування працює на Інтел Атом процесорі.
Ага. Від аккуму на 3000 мА-годин. Якщо смартфон почне жерти енергію в тому ж темпі, як найекономічний інтел Атом - аккум з 100 до 0 відсотків ляже за пару годин і тримати його в долоні буде дуже некомфортно.
   
Нема там АІ, нема. Є функції, які папуасам здаються неймовірним дивом, але АІ - нема.

Більшість AI моделей добавлені Google для Pixel, Хiaomi, Samsung і далі по списку на Generic Android який в природі фактично не існує. Навіть сам Google не використовує Generic Android, a розширює його під свій Pixel.
   
Більшість AI моделей добавлені Google для Pixel, Хiaomi, Samsung і далі по списку на Generic Android який в природі фактично не існує.
Ти плутаєш датацентри, на яких навчають нейромережі, з продуктом того навчання (у вигляді матриць вагових коефіцієнтів), який є в смартах чи на отих атомах в теслі. Стандалон-реалізація генеративного АІ рівня хоча б GPT-3 ресурсами одного смартфона - не смішіть мої полігони.

Те що в теслі - то не АІ. То лише прокачаний варіант OCR, тіпа файнрідера на максималках.

Останнє редагування: 24 березня 2024 08:40:19 від Jinx
   
Відчувається. Навіть на мойому відносно свіжому та потужному снапі 888.
Щоб масочки в інстаграмі та інших соцпомийках не гальмували.

Раз вже зайшла мова, то питання не обмежується тільки апаратною стороною та жором аккума. Модем теж дебело жере, проги прекрасно аналізують всю активність. Вимикання помічників та іншого АІ-лайна помітно зразу і миттєво як по аккуму, так і по трафіку.

Інша проблема - на зворотній стороні. Той вал злитої інфи (якби вона дійсно лилася) хоч в сирому аудіо, хоч у вигляді тексту, хоч чого завгодно - потребує дофіга трафіку, дискового простору і тупо нікому не потрібний.

Не відчувається.

робиться первинний спектральний аналіз, знаходяться 5-7 формант (основних спектральних частот)....
 Грубо кажучи - упаковка в mp3 формат з бітрейтом менше за кілобіт.
В усих поточних процах тригонометрія, яку потребує спектральний аналіз, дуже енерго ефективна.  Бо та ж тригонометрія потрібна для відтворення mp3, і плеєр може на одному заряді працювати тиждень.

Якщо головні форманти не збігаються з частотами людського голосу - цей часовий проміжок одразу відикидається.
Якщо голос є - накопичується пакет, який потім швидко відправляється. Через 4-5G відправка мегабайтного пакету щоб відслідкувати - то треба мати таку чітку мету... і відповідні знання.
   
Прямо зараз під час війни з самим бідним в Європі населенням - це не можливо. Але потрібно уявляти собі масштаб грошових потоків що отримує хуйло з України за бензин і робити все можливе щоб їх мінімізувати а не мислю ростікатись про темноє будущее електромобілів.

Тобто ти признаєш що писав куйню Як ви збираєтесь виграти війну, якщо власними руками фінансуєте окупанта?  і що потім сбрехав про те що ніколи такого не писав
   
Tesla is the worst S&P 500 stock in 2024 as analysts slash earnings estimates. China EV giant BYD is ramping up a price war.

Tesla’s no good, very bad year got even worse on Friday following reports that Elon Musk’s EV powerhouse was cutting back production at its China plant.

Tesla trimmed the output at its plant in Shanghai (which produces for both domestic and international markets) starting earlier this month and has asked employees to work fewer days, Bloomberg reported, citing people familiar with the matter.

The company’s stock is already down more than 31% since the start of the year and fell as much as 4% in intraday trading on the China reporting, before rebounding slightly. Shares were down just under 2% as of Friday afternoon. Year-to-date, the S&P 500 is up about 10%.
   
Тобто ти признаєш що писав куйню Як ви збираєтесь виграти війну, якщо власними руками фінансуєте окупанта?  і що потім сбрехав про те що ніколи такого не писав

У него работа такая.
   
робиться первинний спектральний аналіз, знаходяться 5-7 формант (основних спектральних частот)....
 Грубо кажучи - упаковка в mp3 формат з бітрейтом менше за кілобіт.

І як той спектральний аналіз допоможе, наприклад, у випадку, коли смарт лежить поряд з працюючим телевізором, по якому женуть телемарафон чи ще щось? Саме про це було питання щодо войс-айді - технічно воно легше ніж фейс-айді, але його і підробити так само легко. І нічого той аналізатор не зробе, буде в кращому випадку флудити  до шпіона інфу з хоум-відео, яке переглядає юзер в стонадцятий раз. А розгрібати щоденний флуд з  охуліардів екзабайтів інфи у пошуках чогось предметного - обробляти  запити всереться будь-яка дискова система. Їй би ту матню просто б встигнути зберегти.
Через 4-5G відправка мегабайтного пакету щоб відслідкувати - то треба мати таку чітку мету... і відповідні знання.

Можна зламати телефон жертви та підсадити трояна - таке знають, як знаходити і як з таким боротися. Злив шпіонського трафіку від діяльності трояна принципово нічим не відрізняється.
 
Я колись таким заморочився, моніторив трафік від смарта (після того як смарт налаштував за власними потребами) через мікротік (роутер). Ніфіга там нема. Так це я, далеко не супер-пупер мережевик та інтернет-секьюріті. В світі є достатньо спеців, що знаються на аналізі трафіка значно краще.
Тому займатися таким би ніхто з великих виробників не став - бо у випадку палєва такого виробника покупці помножили б на ноль.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія