Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Для одношарових. Для космосу та спецзамовлень роблять багатошарові, там може бути і 50+ відсотків, але то вже зовсім інші гроші і в рітейлі таких практично нема.

А каков КПД газо-паротурбинной станции?
   
від тебе нічого не вимагаєтся крім розуміння необхідності переходу, хоча би, це важливо для того щоб впливати на політику, одне діло коли більшість трампістів які все тормозять інше ті хто розуміє і намагаєтся наздогнати китай хоча би

і так це досить несправедливо що манюпас має оплачувати цей порятунок, в той час коли країни експортери оплачують війни свої режими і тридцятий ламборджині доходами зароблених на забрудненні та використанні надр планети

Це як? У Китаю викиди 30% світових.
   
Не купуй Волво а купуй Теслу. Не буде ні копійки в кишеню китайцям. Самий американський автомобіль зі всіх що сьогодні продаються на ринку США. Що власне мене і приваблює в Теслі.

Впевнений?
   
А каков КПД газо-паротурбинной станции?

А як ти її витягнеш на орбіту?  :)

На паротурбіни треба інженерів. Навіть якщо замутити нагрівання робочого тіла за допомогою геліоконцентраторів .

А на фотовольтаїку інженери принципово треба тільки на час монтажу. А в решту часу з більшістю задач справляться і неписьменні бедуїни з віниками та швабрами.
   
Впевнений?

Наскільки це можливо. Дані відповідно до Блюмберг. Тесла більш американська за Форд та GM які взагалі в список не попали. А займає перші 4 місця.

These are the top 10 cars on the American-made index and where they are manufactured:

Tesla Model Y: Austin, Texas and Fremont, California
Tesla Model 3: Fremont, California
Tesla Model X: Fremont, California
Tesla Model S: Fremont, California
Honda Passport: Lincoln, Alabama
Volkswagen ID.4: Chattanooga, Tennessee
Honda Odyssey: Lincoln, Alabama
Acura MDX: East Liberty, Ohio and Marysville, Ohio
Honda Ridgeline: Lincoln, Alabama
Acura RDX: East Liberty, Ohio
   
прочитав в новинах про небезпеку китайських електрокарів, пишуть, що китайці мають змогу при потребі вимкнути автівки тим самим створити при потребі колапс на дорогах  :facepalm:
   
Не купуй Волво а купуй Теслу. Не буде ні копійки в кишеню китайцям. Самий американський автомобіль зі всіх що сьогодні продаються на ринку США. Що власне мене і приваблює в Теслі.
Зараз Украъна на межі блекаутів. Що буде далі - ні хто не знає. Мені щоб заправити автомобіль і доїхати куди я хочу потрібна:
1) Емність з пальним (діжка, цистерна, каністра...)
2) Лійка
3) Відро (за потреби).
10 хвилин і я в дорозі. Запас ходу на одній заправці 800 км.

Що ви будете робити зі своєю електро-тарантайкою в подібних випадках ? Підказка: воли вийшли з вжитку, з кіньми теж не густо. Запрягати нікого.
   
Зараз Украъна на межі блекаутів. Що буде далі - ні хто не знає.

Україна це окремий випадок. Стратегічний напрямок на позбавлення залежності від імпортованої нафти має витримуватися але з урахуванням поточних реальностей.

Всі інші, нафіг з пляжу потрібно завершувати з нафтою як головним енергетичним ресурсом для не комерційного використання авто.
   
Зараз Украъна на межі блекаутів. Що буде далі - ні хто не знає. Мені щоб заправити автомобіль і доїхати куди я хочу потрібна:
1) Емність з пальним (діжка, цистерна, каністра...)
2) Лійка
3) Відро (за потреби).
10 хвилин і я в дорозі. Запас ходу на одній заправці 800 км.

Що ви будете робити зі своєю електро-тарантайкою в подібних випадках ? Підказка: воли вийшли з вжитку, з кіньми теж не густо. Запрягати нікого.

Електрички їздили на початку вторгнення, коли бензинки стояли в чергах, а соляру взагалі продавали лише з під прилавку.

Електрички їздили, коли були блекаути і світло не просто вимикали, а іноді давали за розкладом.

Коли на вулиці був мороз міус 15.

Зараз вже весна.
Взагалі ця атака на енергетичну інфраструкту дефіцитними кінджалами в середині Березня - виглядає як істерична не дуже вдала спроба
продемонструвати... . не зрозуміло що,
  або просто - я мстю, і мстя моя страшна.
   
Ще раз я від тебе нічого не вимагаю крім розуміння, і очікую такого ж ставлення до себе.  І раз вже ми про промови, то краще розуміти і не мати можливості, ніж мати  можливість  і нічого не розуміти   :laugh:
Дрочи далi Антошка на розумiння. Я вже казав - 15к маскимум за цi гольфкарти на батарейках, якщо хочуть бiльше, нахер з пляжу.

За машину з баком в 20 лiтрiв в який треба цiдити пальне годину заплатити 50 кiлобаскiв, для того треба бути лохом типу нашого буратiно по iменi Добре. але потiм прийдеться фулл тайм 60 годин на тиждень доказувати на форумi який ти нелох.
   
Дрочи далi Антошка на розумiння. Я вже казав - 15к маскимум за цi гольфкарти на батарейках, якщо хочуть бiльше, нахер з пляжу.

За машину з баком в 20 лiтрiв в який треба цiдити пальне годину заплатити 50 кiлобаскiв, для того треба бути лохом типу нашого буратiно по iменi Добре. але потiм прийдеться фулл тайм 60 годин на тиждень доказувати на форумi який ти нелох.

Ти відверто втомив повторювати по сотому разу одні і ті самі мантри, що не мають ніякого відношення до реальності. Яка в тебе мотивація, хз.

P.S. Можливо і не потрібно шукати мотиви в твоїх діях. Є люди чиї вчинки не піддаються логіці і ти один з таких.
   
Електрички їздили на початку вторгнення, коли бензинки стояли в чергах, а соляру взагалі продавали лише з під прилавку.

Електрички їздили, коли були блекаути і світло не просто вимикали, а іноді давали за розкладом.

Коли на вулиці був мороз міус 15.

Зараз вже весна.
Взагалі ця атака на енергетичну інфраструкту дефіцитними кінджалами в середині Березня - виглядає як істерична не дуже вдала спроба
продемонструвати... . не зрозуміло що,
  або просто - я мстю, і мстя моя страшна.

Розповісте мені, як чудово їздили електрички, коли в моєму місті два тижні не було електрики. Взагалі ! Це було на початку вторгнення.
І мабуть в Харкові зараз чудово заряджаються електрички.
   
прочитав в новинах про небезпеку китайських електрокарів, пишуть, що китайці мають змогу при потребі вимкнути автівки тим самим створити при потребі колапс на дорогах  :facepalm:
а Тесла хіба так не може?  :-)o
   
а Тесла хіба так не може?  :-)o
Може. Ще й як. Наприклад може "обрізати" певні функції автомобіля.
   
Сучасний автомобіль - це компʼютер з колесами та його потрібно розглядати як компʼютер підключений до Інтернету.

Тому для мене персонально, китайський автомобіль, так само як китайський андроїд є за визначенням пристроєм що шпигує за мною та оточуючими мене з недружніми для мене та моїм оточенням цілями.
   
а Тесла хіба так не може?  :-)o

вся справа в тому в чиїх руках «кнопка»
   
вся справа в тому в чиїх руках «кнопка»
головне що не в руках хазяїна авто  :-)o
   
головне що не в руках хазяїна авто  :-)o

Питання в чиїх руках головне. Так само як питання хто має доступ до твого смартфону чи компʼютера.
   
Наскільки це можливо. Дані відповідно до Блюмберг. Тесла більш американська за Форд та GM які взагалі в список не попали. А займає перші 4 місця.

These are the top 10 cars on the American-made index and where they are manufactured:

Tesla Model Y: Austin, Texas and Fremont, California
Tesla Model 3: Fremont, California
Tesla Model X: Fremont, California
Tesla Model S: Fremont, California
Honda Passport: Lincoln, Alabama
Volkswagen ID.4: Chattanooga, Tennessee
Honda Odyssey: Lincoln, Alabama
Acura MDX: East Liberty, Ohio and Marysville, Ohio
Honda Ridgeline: Lincoln, Alabama
Acura RDX: East Liberty, Ohio

Цікаво як вони рахували: "Tesla has plans to make its own batteries. A large supplier of the lithium required for these batteries is China's Ganfeng Lithium Co." Як я зрозумів в тому індексі немає різниці між Китаєм і Німеччиною. Хоча ти теж не робиш різниці між нафтою з США і кацапстану.
   
Сучасний автомобіль - це компʼютер з колесами та його потрібно розглядати як компʼютер підключений до Інтернету.

Тому для мене персонально, китайський автомобіль, так само як китайський андроїд є за визначенням пристроєм що шпигує за мною та оточуючими мене з недружніми для мене та моїм оточенням цілями.

а як Маск шпигує - то норм?
   
Цікаво як вони рахували: "Tesla has plans to make its own batteries. A large supplier of the lithium required for these batteries is China's Ganfeng Lithium Co." Як я зрозумів в тому індексі немає різниці між Китаєм і Німеччиною. Хоча ти теж не робиш різниці між нафтою з США і кацапстану.

Tesla здається єдина хто робить батареї сама. З першого дня спочатку в партнерстві з Панасонік в Неваді, а зараз і самі.

Теза « Tesla has plans to make its own batteries.» що Тесла має плани робити свої батареї якщо вона їх виробляє більше 10 років, то хз. Якась атака дезинформаціі.
   
Tesla здається єдина хто робить батареї сама. З першого дня спочатку в партнерстві з Панасонік в Неваді, а зараз і самі.

Теза « Tesla has plans to make its own batteries.» що Тесла має плани робити свої батареї якщо вона їх виробляє більше 10 років, то хз. Якась атака дезинформаціі.

Там може і помилка. Але я мав на увазі звідки літій у Тесли.

"Key Tesla Suppliers
Below are some confirmed suppliers for Tesla's manufacturing production, along with the components they supply:

BHP: Nickel

Ganfeng Lithium Co.: Lithium

Glencore: Cobalt

Modine Manufacturing Co.: battery chiller

Rohm And Haas Company: specialty materials

CATL

LG Energy Solutions

Panasonic"
   
а як Маск шпигує - то норм?

Маєш прийняти за аксиому що кожен компʼютерний пристрій може і швидше всього є шпигуном.  Питання тільки чи це китайський чи американський.
   
Маєш прийняти за аксиому що кожен компʼютерний пристрій може і швидше всього є шпигуном.  Питання тільки чи це китайський чи американський.

маєш визнати, що моє авто з двз за мною не шпигує. А як на телефоні ти надаєш доступ всім додаткам підряд до усього, то звісно він буде шпігувати за тобою. Ще й вкраде кредитки і майнера тобі вліпить.
   
Там може і помилка. Але я мав на увазі звідки літій у Тесли.

Сам «сирий» літій може бути звідки завгодно, але швидше всього Австралія, Чілі чи Болівія. Lithium refineries переважно в Китаі. Батареї зроблені Tesla в США (а це самий технологічний процес).
   
маєш визнати, що моє авто з двз за мною не шпигує. А як на телефоні ти надаєш доступ всім додаткам підряд до усього, то звісно він буде шпігувати за тобою. Ще й вкраде кредитки і майнера тобі вліпить.

Справа зовсім не в додатках. Додатки це вже після.
   
Tesla здається єдина хто робить батареї сама. З першого дня спочатку в партнерстві з Панасонік в Неваді, а зараз і самі.

Теза « Tesla has plans to make its own batteries.» що Тесла має плани робити свої батареї якщо вона їх виробляє більше 10 років, то хз. Якась атака дезинформаціі.

May 4, according to the German media Teslamag news release, Tesla Berlin super factory will recently put into production a new model codenamed "Type 005". According to the news, the new car is equipped with BYD lithium iron phosphate blade battery Model Y rear-wheel drive version (European version), the future will be the entry version of the European market.
In addition, Tesla also sells in Europe the Model Y LR AWD and Model Y Performance, produced in Germany, with a 2170 cylindrical battery (reportedly an NCM battery from LG New Energy, imported from China).
   
Це як? У Китаю викиди 30% світових.


Але на одну людину пер капіта в два рази менше ніж в штатах
   
Які є варіанти у Тесли в Європі якщо:

1. Жителі проголосували проти розширення заводу Тесли для виробництва батарей

2. Екотерористи окупували ліс поруч та поселились в кронах дерев та щоб Тесла не змогла розширити виробництво

3. Підпалили високовольтні лінію передачі та зупинили завод на тиждень.
   
Дрочи далi Антошка на розумiння. Я вже казав - 15к маскимум за цi гольфкарти на батарейках, якщо хочуть бiльше, нахер з пляжу.

За машину з баком в 20 лiтрiв в який треба цiдити пальне годину заплатити 50 кiлобаскiв, для того треба бути лохом типу нашого буратiно по iменi Добре. але потiм прийдеться фулл тайм 60 годин на тиждень доказувати на форумi який ти нелох.

В тому і прикол чим більше таких ідіотів як ви тим довше ціна на електро буде висока і  навпаки
   
Які є варіанти у Тесли в Європі якщо:

1. Жителі проголосували проти розширення заводу Тесли для виробництва батарей

2. Екотерористи окупували ліс поруч та поселились в кронах дерев та щоб Тесла не змогла розширити виробництво

3. Підпалили високовольтні лінію передачі та зупинили завод на тиждень.

Збільшити продажі для початку щоб було для чого розширюватися.  по цій темі видно що більше 50% можливих покупців за будь яких доводів природно ненавидять всю концепцію електрифікації.
   
за будь яких доводів природно ненавидять всю концепцію електрифікації.

Частина людської популяції не здатна до аналізу та за будь яких обставин буде виступати проти змін. Ім можна тисячу разів повторити, електромобіль краще та зручніше, що раз спробувавши електромобіль важко повернутися до ДВЗ. І все без результату.

Є такі що мають свої інтереси в якомусь ланцюжці нафта-бензин-ремонт ДВЗ, і електромобіль сильно бʼє по їх бізнес інтересам, але більшість є така яка вона є.
   
До того багато дезінформації вкидається нафтогазовою індустрією та традиційними автовиробниками, йде методична робота з їх боку.

Достатньо подивитись на саботаж роботи Тесли в Німеччині, підпалення, голосування проти розширення виробництва, погрози працівникам.
   
маєш визнати, що моє авто з двз за мною не шпигує. А як на телефоні ти надаєш доступ всім додаткам підряд до усього, то звісно він буде шпігувати за тобою. Ще й вкраде кредитки і майнера тобі вліпить.

включений телефон, що спокійно лежить в кишені надасть в прямих руках про тебе стільки інформації, що ти певно сам здивуєшся хто ти насправді є :laugh:
   
включений телефон, що спокійно лежить в кишені надасть в прямих руках про тебе стільки інформації, що ти певно сам здивуєшся хто ти насправді є :laugh:

Вимкни вайфай, блютузі нфс та насолоджуйся безпекою. Скажи параної тверде "ні"!
   
Dobre зовсім з катушок зʼїхав. Висуває претензії до українців що вони масово не переходять на електрички, що зрозуміло зараз просто не можливо. А в той же час в Штатах ті електрички менше 2% парку автомобілей.
   
Dobre зовсім з катушок зʼїхав. Висуває претензії до українців що вони масово не переходять на електрички, що зрозуміло зараз просто не можливо. А в той же час в Штатах ті електрички менше 2% парку автомобілей.

Не розповсюджуй брехню та дезінформацію щодо моє позиції:

Україна це окремий випадок. Стратегічний напрямок на позбавлення залежності від імпортованої нафти має витримуватися але з урахуванням поточних реальностей.

Всі інші, нафіг з пляжу потрібно завершувати з нафтою як головним енергетичним ресурсом для не комерційного використання авто.


Останнє редагування: 23 березня 2024 17:08:43 від Dobre
   
Вимкни вайфай, блютузі нфс та насолоджуйся безпекою. Скажи параної тверде "ні"!

LOL. Так все просто :)

не допоможе. Смартфон знає коли в тебе менструальні цикли.
   
CATL

Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) - Китай на усю катлєту. І виробляє якраз аккуми. Топ-виробник за фактом.
   
Смартфон знає коли в тебе менструальні цикли.

Продам фольгу. Дорого.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія