Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 00:54:35 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 00:57:21 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
тыкают мордой этих самых креациационистов в промежуточные звенья, которых найдено дохренища, но для ни все не то, по башке ими бить, чишоли.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:01:04 IP/Host: 193.109.128.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:04:29 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...+==========================================================+
Маю. Бо бога(богів) нема! Всесвіт зрозумілий і без цих вірунських вигадок.ну якщо тобі все зрозуміло, поясни нам, темним, що таке, наприклад, "сингулярність"+===============================================================+
Тебе у Вікіпедії забанили? Чи клепки не вистачає зрозуміти що там написано?
В данному випадку - це така точка на гіперповерхні потенційної енергії, коли перша
похідна від енергії по будь-якій координаті дорівнює нулю. Це означає що будь-який
стохастичний зсув системи з цієї точки буде мати наслідком подальший рух цієї
системи в цьому напрямку. Прикладом є еволюція біохімії на Землі: лівообертаючі
амінокислоти та правообертаючі цукри. Хоча в у відкладеннях віком понад 2 ярди
років знаходять амінокислоти та цукри, що обертають площину поляризації світла в
інший бік.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:04:38 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
ясно, пингвин работает под прикрытием. Порочит саму идею, таксказать. Ай да пингвин, ай да сукин сын.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:05:13 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:07:52 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
так все ж, що буде коштувати дорожче -літра меду від хіміків чи запиляна з нуля ядрьона бімба?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:10:03 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...+=========================================================+
А нащо уявляти те, чого нема??? Бритва Оккама рульоз!ну якраз якщо слідувати принципу Оккама, то логічніше і простіше - припустити існування надрозуму, ніж надскладну і надкомплексну самоорганізацію матерії.+====================================================+
"Надрозум" - зайва ланка, без неї і так все виходить. "Надрозум" -
це іграшка для слабких духом та непевних розумом.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:14:37 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ще раз питаю в курсі якого предмети ви пропонуєте викладати теорію "креаціонізму"?а в якому курсі там брешуть про сингулярність і виникнення всього з нічого?
от там і креаціонізм впихнути в якості альтернативи.+==========================================================================+
Ну, теорія "Великого вибуху" має купу експериментальних підтверджень - я вже писав.
А ось псевдотеорія крецинізму нічого такого не має. То нащо вчити дітям різну крециністичну
хєрню?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:16:26 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...так все ж, що буде коштувати дорожче -літра меду від хіміків чи запиляна з нуля ядрьона бімба?просто щоб ти зрозумів якщо буде така необхідністі відповідне фінансування можна створити підприємство яке буде виробляти дешевий штучний якісний мед
просто немає зараз в цьому економічної необхідності. немає необхідних об'ємів збуту
зникнуть бджоли будуть робити штучний
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:21:16 IP/Host: 178.158.233.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:25:21 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...в чому проблема. компоенти і відсотки відомі
Показати зображення...
Показати зображення...проблем у мене нема. Зате вони є у наших форумних алхіміків - Татуся та vkhavr-a другого.vkhavr тобі зробить мед
не відрізниш від справжнього
якщо профінансуєш
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:28:54 IP/Host: 178.158.233.---
|
йой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:35:59 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...проблем у мене нема. Зате вони є у наших форумних алхіміків - Татуся та vkhavr-a другого.vkhavr тобі зробить мед
не відрізниш від справжнього
якщо профінансуєшйой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!
тільки навіщо воно його варити, як в супермаркеті таке ж саме продається.
до речі, на планеті все менше натурального меду, бо бджоли вимирають.
китайці навчилися так підробляти, шо лабораторії не можуть відрізнити вже натурпродукт від синтетичного.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:40:36 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...вхавр2 по обыкновению слился, как он всегда ето делает, когда не может ответить на вопрос.
другие тоже даже не пытаюццо.
ну, ничо, еще три с половиной часа до Вольки.
ставлю на Вольку.+==========================================================================+
Дурнику! У мене є більш цікаві роботи ніж товкти писком невігласів в їх крктиністичне гівно!
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:41:25 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...vkhavr тобі зробить мед
не відрізниш від справжнього
якщо профінансуєшйой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!
тільки навіщо воно його варити, як в супермаркеті таке ж саме продається.
до речі, на планеті все менше натурального меду, бо бджоли вимирають.
китайці навчилися так підробляти, шо лабораторії не можуть відрізнити вже натурпродукт від синтетичного.факти! факти!
все там чудово видно. просто залежить від наявного обладнання та реактивів.
Читаємо ДСТУ 4497:2005.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:44:16 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...йой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!
тільки навіщо воно його варити, як в супермаркеті таке ж саме продається.
до речі, на планеті все менше натурального меду, бо бджоли вимирають.
китайці навчилися так підробляти, шо лабораторії не можуть відрізнити вже натурпродукт від синтетичного.факти! факти!
все там чудово видно. просто залежить від наявного обладнання та реактивів.
Читаємо ДСТУ 4497:2005.факти чого?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:44:42 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...йой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!ніколи б не подумав, що мед варять.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:47:56 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...факти! факти!
все там чудово видно. просто залежить від наявного обладнання та реактивів.
Читаємо ДСТУ 4497:2005.факти чого?факти наявності китайського контрафакту, об який обламали зуби провідні європейські та американські лабораторії.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:52:08 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...йой, я варила мед з одуванчиків. ніхто не відрізнив!ніколи б не подумав, що мед варять.я забула, з ким я тут спілкуюся.
звісно, шо "мед" несправжній від бджіл, а зварене варення з квітів одуванчиків і додачею цукру. на смак і вигляд це варення практично ніхто, хто скуштував, не відрізнив від справжнього меду.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 01:52:53 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 02:40:35 IP/Host: ---.relay.coldhak.com
|
Розгорнути попередні цитати...ніколи б не подумав, що мед варять.я забула, з ким я тут спілкуюся.
звісно, шо "мед" несправжній від бджіл, а зварене варення з квітів одуванчиків і додачею цукру. на смак і вигляд це варення практично ніхто, хто скуштував, не відрізнив від справжнього меду.тобі нахабно збрехали. шкода, що ніхто не наважився сказати правду. я б сказав.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 05:09:07 IP/Host: ---.hsd1.ma.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...так все ж, що буде коштувати дорожче -літра меду від хіміків чи запиляна з нуля ядрьона бімба?просто щоб ти зрозумів якщо буде така необхідністі відповідне фінансування можна створити підприємство яке буде виробляти дешевий штучний якісний мед
просто немає зараз в цьому економічної необхідності. немає необхідних об'ємів збуту
зникнуть бджоли будуть робити штучнийа вот ніфуя!
Вони не мають технології масового виробництва.
Не дарма я порівнював її з розробкою ядерної бомби. якщо я й помилився, то мабуть в меншу сторону. Недарма вони почали відповзати.
Я чудово розумію відстань від лабораторних результатів до масового виробництва, правда у своїй області.
так шо залишимось ми без бджіл і без меду з такими "науківцями" при журналах, ступенях та регаліях.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 05:16:54 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 07:12:27 IP/Host: 77.111.245.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 09:14:32 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 11:32:03 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну якщо тобі все зрозуміло, поясни нам, темним, що таке, наприклад, "сингулярність"+===============================================================+
Тебе у Вікіпедії забанили? Чи клепки не вистачає зрозуміти що там написано?
В данному випадку - це така точка на гіперповерхні потенційної енергії, коли перша
похідна від енергії по будь-якій координаті дорівнює нулю. Це означає що будь-який
стохастичний зсув системи з цієї точки буде мати наслідком подальший рух цієї
системи в цьому напрямку. Прикладом є еволюція біохімії на Землі: лівообертаючі
амінокислоти та правообертаючі цукри. Хоча в у відкладеннях віком понад 2 ярди
років знаходять амінокислоти та цукри, що обертають площину поляризації світла в
інший бік.АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
в мене майже луснула голова від набіру відбірної маячні. я реально думав, що ти пишеш щось научне.
але не луснула. це злив, як я розумію.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 11:46:05 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну якраз якщо слідувати принципу Оккама, то логічніше і простіше - припустити існування надрозуму, ніж надскладну і надкомплексну самоорганізацію матерії.+====================================================+
"Надрозум" - зайва ланка, без неї і так все виходить. "Надрозум" -
це іграшка для слабких духом та непевних розумом.що таке "і так"?
як може щось розвинутися в щось розумніше за сам процес розвитку?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 11:57:37 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...+===============================================================+
Тебе у Вікіпедії забанили? Чи клепки не вистачає зрозуміти що там написано?
В данному випадку - це така точка на гіперповерхні потенційної енергії, коли перша
похідна від енергії по будь-якій координаті дорівнює нулю. Це означає що будь-який
стохастичний зсув системи з цієї точки буде мати наслідком подальший рух цієї
системи в цьому напрямку. Прикладом є еволюція біохімії на Землі: лівообертаючі
амінокислоти та правообертаючі цукри. Хоча в у відкладеннях віком понад 2 ярди
років знаходять амінокислоти та цукри, що обертають площину поляризації світла в
інший бік.АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
в мене майже луснула голова від набіру відбірної маячні. я реально думав, що ти пишеш щось научне.
але не луснула. це злив, як я розумію.+================================================================================+
Ясно. До науки та наукової термінології ніяким боком не дотичний. Йди, вчись, щоб щось розуміти...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:00:18 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...+====================================================+
"Надрозум" - зайва ланка, без неї і так все виходить. "Надрозум" -
це іграшка для слабких духом та непевних розумом.що таке "і так"?
як може щось розвинутися в щось розумніше за сам процес розвитку?+=================================================================+
Самоорганізація в нерівноважних умовах. Процес, що ми постійно спостерігаємо,
але віруни вперто його не помічають. Бо тупі та зашорені.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:01:46 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...+====================================================+
"Надрозум" - зайва ланка, без неї і так все виходить. "Надрозум" -
це іграшка для слабких духом та непевних розумом.що таке "і так"?
як може щось розвинутися в щось розумніше за сам процес розвитку?+=================================================================+
Самоорганізація в нерівноважних умовах. Процес, що ми постійно спостерігаємо,
але віруни вперто його не помічають. Бо тупі та зашорені.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:12:00 IP/Host: ---.quadranet.com
|
а відповіді на просте питаннячко "як виник разум" ніхто так і не змоделював...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:13:40 IP/Host: 178.158.233.---
|
жах, скільки агресії та хамства від атеїстів.
а відповіді на просте питаннячко "як виник разум" ніхто так і не змоделював...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:16:35 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:22:48 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...так все ж, що буде коштувати дорожче -літра меду від хіміків чи запиляна з нуля ядрьона бімба?просто щоб ти зрозумів якщо буде така необхідністі відповідне фінансування можна створити підприємство яке буде виробляти дешевий штучний якісний мед
просто немає зараз в цьому економічної необхідності. немає необхідних об'ємів збуту
зникнуть бджоли будуть робити штучнийа вот ніфуя!
Вони не мають технології масового виробництва.
Не дарма я порівнював її з розробкою ядерної бомби. якщо я й помилився, то мабуть в меншу сторону. Недарма вони почали відповзати.
Я чудово розумію відстань від лабораторних результатів до масового виробництва, правда у своїй області.
так шо залишимось ми без бджіл і без меду з такими "науківцями" при журналах, ступенях та регаліях.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:38:41 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...а в якому курсі там брешуть про сингулярність і виникнення всього з нічого?
от там і креаціонізм впихнути в якості альтернативи.+==========================================================================+
Ну, теорія "Великого вибуху" має купу експериментальних підтверджень - я вже писав.
А ось псевдотеорія крецинізму нічого такого не має. То нащо вчити дітям різну крециністичну
хєрню?не купу, а два - розширення Всесвіту і реліктове випромінення. все. це все, на що фактично спирається біг бенг.
що таке "точка" у вашій теорії, звідки вона взялася, і як з неї виникло все, якщо в ній самій не було нічого?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:43:49 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...вхавр2 по обыкновению слился, как он всегда ето делает, когда не может ответить на вопрос.
другие тоже даже не пытаюццо.
ну, ничо, еще три с половиной часа до Вольки.
ставлю на Вольку.+==========================================================================+
Дурнику! У мене є більш цікаві роботи ніж товкти писком невігласів в їх крктиністичне гівно!мені треба було варення доварити і ще збігати на зустріч фанів. читаю от тепер, ржу.
дуже багато людей розвелося на землі, та ще й дурнів.
всі умови сприяли розмноженню по експоненті.
це вселяє песимізм в майбутнє людства і продовження його існування на планеті з обмеженими ресурсами, та ще і в період кліматичних змін.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:47:12 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
жах, скільки агресії та хамства від атеїстів.
а відповіді на просте питаннячко "як виник разум" ніхто так і не змоделював...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:48:52 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
в мене майже луснула голова від набіру відбірної маячні. я реально думав, що ти пишеш щось научне.
але не луснула. це злив, як я розумію.+================================================================================+
Ясно. До науки та наукової термінології ніяким боком не дотичний. Йди, вчись, щоб щось розуміти...б'юся об заклад, ти і сам ні хріна не розумієш, що там понаписував.
позакривали своє незнання чудернацькими словами і роблять вигляд, що воно щось пояснює.
а факт залишається в тому, що ви нічорта не знаєте.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
12 серпня 2018 12:56:09 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...що таке "і так"?
як може щось розвинутися в щось розумніше за сам процес розвитку?+=================================================================+
Самоорганізація в нерівноважних умовах. Процес, що ми постійно спостерігаємо,
але віруни вперто його не помічають. Бо тупі та зашорені.Для початку скажи якою нерівноважністю можна пояснити преферування живою природою одних оптичних ізомерів перед іншими, якшо синтез в колбі дає результат фіфті-фіфті.