Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ. Mitsubishi L200

Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

на скільки вистачить?

300-320 тысяч, потом гильзование.
все новые - ГОВНО
старый "чугун" япошек идет полмиллиона, а на некоторых моделях миллионники чугун+керамика раньше ставили.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Mitsubishi в США практично відсутні як клас. Щодо L200, то її потрібно значно обновити щоб продавати в США, бо амереканських покупець балуваний, та звик до цяцьок. З іншого боку, простота та незамислуватісь L200, роблять її кращим вибором, якщо очікуєш від пікап того, що пікап має робити, а не те що пропонує F150 чи RAM1500 в верхніх моделях, де з салону зробили бодуар щоб конкурувати з Лексус

Це точно.

Салон дуже аскетичний та без звичних прибамбасів.  Правда, під кріслом переднього пасажира є невеликий ящик, який, по мрії  дизайнерів, повинен виконувати роль багажника. В :lol: В принципі, звичні прибамбаси типу розводних ключів та іншого мотлоху, що возять у багажнику,  в елькє немає де діти... 

Для пасажирів позаду взагалі ніяких няшек немає.

Як, в принципі, і для водія. Це не сімейне авто аж ні разу.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Як, в принципі, і для водія. Це не сімейне авто аж ні разу.

Так - згоден. Але потрiбна робоча конячка - комфорт, я вже казав... Фу, не потрiбен.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Mitsubishi в США практично відсутні як клас. Щодо L200, то її потрібно значно обновити щоб продавати в США, бо амереканських покупець балуваний, та звик до цяцьок. З іншого боку, простота та незамислуватісь L200, роблять її кращим вибором, якщо очікуєш від пікап того, що пікап має робити, а не те що пропонує F150 чи RAM1500 в верхніх моделях, де з салону зробили бодуар щоб конкурувати з Лексус

Саме так - салони як в Лексуса. А може навіть краще.

Салон як в люксових седанів, всяких наворотів навіть більше. Про об‘єм всередині салону промовчу - місця на 5-6 людей з витягнутими ногами. Двигун 300-400 коняк, при тому, що по асфальту витрачає бензину як звичайний позашляховик чи й той же люксовий седан. Повний РАМНИЙ позашляховик з усіма прибамбахами позашляховиків. Може везти більше тони вантажу сам і тягнути прицеп тон п‘ять. На повній швидкості. Запас міцності і ресурс втроє більший ніж в звичайних автівок.

Американські пікапи це просто шедевр автопрому. А той же F-150 з його алюмінієвим кузовом недосяжний для всіх тих японців чи німців.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

300-320 тысяч, потом гильзование.
все новые - ГОВНО
старый "чугун" япошек идет полмиллиона, а на некоторых моделях миллионники чугун+керамика раньше ставили.

300 тис - це 10 років їздити  , навряд чи хтось одну машину стільки юзає
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Повний РАМНИЙ позашляховик з усіма прибамбахами позашляховиків. Може везти більше тони вантажу сам і тягнути прицеп тон п‘ять. На повній швидкості. Запас міцності і ресурс втроє більший ніж в звичайних автівок.

Тому й дивлюся на "рамника", а не сучасне одоробло з "салоном".
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

F 150 закриває усі питання.

Повний привід, блокіровка, поніжена,  140 йде по трасі як по коліі,  широкий й устойчивий навпроти компакт- пікапів,  по снігу йде навіть по бампера,  тягне трейлер в 3-5 тон,   або тона в кузов,   крутний момент - вогонь.

     Оптімальниє тачани - 2004- 2012 рік.     Раніше - викатані, піздніше -  облешчені, алюміневі, та   двигани екобуст мають малий ресурс   та   тяжке обслуговування.    Атмосфорнік 5,4 або 5.0,   Двиган - мільонник,   треба тількі вчасно  робити ваноси ( фазоросподілення) .   

   Рекомендую.  До $ 12-15  можна узяти танк на десятеріччя як мін.
  Орентуюсь в укр.  Ф-ках. можу дати рекомендаціі.

 Після нього міцубіся тобі буде як жугуль.  Також  міцубіся  зі своїм косим кунгом  має не кузов, а  дитячий кузовок.

  Тількі   фулл-сайз!.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

 Ьакож Осб можна не різати, пхати целіком)

   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Не - зупинюсь на L200
Маю ще багато вiдгукiв котрi ++++++++++

Вкладаюсь в грошi та бажання. зверну увагу на те що рекомендували.

То таки моя "залiзяка" !!!

 (tu)  (tu)  (tu)


Як прикуплю, викладу звiт по "шелезяку"   :D

Останнє редагування: 21 травня 2020 22:40:59 від CADiLO
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

F 150 закриває усі питання.

Повний привід, блокіровка, поніжена,  140 йде по трасі як по коліі,  широкий й устойчивий навпроти компакт- пікапів,  по снігу йде навіть по бампера,  тягне трейлер в 3-5 тон,   або тона в кузов,   крутний момент - вогонь.

     Оптімальниє тачани - 2004- 2012 рік.     Раніше - викатані, піздніше -  облешчені, алюміневі, та   двигани екобуст мають малий ресурс   та   тяжке обслуговування.    Атмосфорнік 5,4 або 5.0,   Двиган - мільонник,   треба тількі вчасно  робити ваноси ( фазоросподілення) .  

   Рекомендую.  До $ 12-15  можна узяти танк на десятеріччя як мін.
  Орентуюсь в укр.  Ф-ках. можу дати рекомендаціі.

 Після нього міцубіся тобі буде як жугуль.  Також  міцубіся  зі своїм косим кунгом  має не кузов, а  дитячий кузовок.

  Тількі   фулл-сайз!.

Классная машина, но стоит денег. Особенно если пижонские комплектации

   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Л200 - як  то кажуть -  ніочем)

Дитяча забавка)
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Л200 - як  то кажуть -  ніочем)

Дитяча забавка)


Это хорошая машинка для наших условий. Надёжная и недорогая. Плюс дизель
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Классная машина, но стоит денег. Особенно если пижонские комплектации

Показати зображення...

Конеха,  Ето Раптор) цена  100+     там один енергоемкий амморт под $5.     Он может прыгать, приземляться.

 Я говорю за машини  11го и 12го поколения. 10-15.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Это хорошая машинка для наших условий. Надёжная и недорогая. Плюс дизель

  Был когдато.   Уныние.      Паджеро спорт на бездоре  лучше,  имеет меньшие  свесы.

  А как пикап  -  кокой-то микроб).
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Это хорошая машинка для наших условий. Надёжная и недорогая. Плюс дизель

Знаешь, в политике мы разные. но это хня, переживем. :)  А за отзыв по " железке" - спасибо!!!!
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Не - зупинюсь на L200
Маю ще багато вiдгукiв котрi ++++++++++

Вкладаюсь в грошi та бажання. зверну увагу на те що рекомендували.

То таки моя "залiзяка" !!!

 (tu)  (tu)  (tu)


Як прикуплю, викладу звiт по "шелезяку"   :D

Защиту для мотора поставь сразу снизу. Посмотрела на Форд - вспомнила.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Защиту для мотора поставь сразу снизу. Посмотрела на Форд - вспомнила.

ОК. Спасибо. Для выезда на природу поддон не помешает.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Повнорозмірні пікапи (півторатоники) як F150 чи RAM 1500, це зовсім інша ніша ніж легкі пікапи як Toyota Tacoma, Ford Ranger, Mitsubishi L200. Не всім та не завжди потрібні повнорозмірні пікапи, крім того вони мають недоліки в деяких випадках - вони дуже важкі та великі для бездоріжжя та навіть для того, щоб виїхати на пляжний пісок не спустивши колеса. Крім того, навіть в Австраліі вони виглядають як здоровезні монстри з іншого світу, і це все-таки авто розраховане на США/Канаду з їх дорогами та парковками. Малий пікап, це розумний компроміс за межами США/Канади, які тяготіють більше до рівторатоників, за виключенням off-road ентузіастів.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Хе-хе

   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Повнорозмірні пікапи (півторатоники) як F150 чи RAM 1500, це зовсім інша ніша ... навіть в Австраліі вони виглядають як здоровезні монстри з іншого світу
Чиста правда. А уявіть як вони виглядають в UA))
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Для off-road як на картинці, машина повинна бути легша та меньша. Зараз стандарт де-факто серед пікапів для пустелі, гор, валунів, піску, це Toyota Tacoma, але вона і коштує в off-road комплектації стільки само чи більше, як повнорозмірний пікап.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200



  Це я їздив  друзів з лісу витягав.  Вони приїхали на свята в домік лісовий, а за дві ночі снігу впало вище коліна.   На крузаке  була  зламана лебеда, й вони не могли пробити колею, застрягали.

    Я до них сходу  пробив  колею , витяг з  ручья та  поїхав додому пити глінтвайн)

   
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Я до них сходу  пробив  колею , витяг з  ручья та  поїхав додому пити глінтвайн)

Не, ну у мну есть Ч/Б фотка со службы в СА, где я в Казахстане на "Мурмоне" - ЗИЛ-157 -  пробивал  дорогу в полутораметровом снегу. Эта сволочь на пониженной шла там где танковый тягач зависал.
Но тема как бы не о том :)
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Для off-road як на картинці, машина повинна бути легша та меньша. Зараз стандарт де-факто серед пікапів для пустелі, гор, валунів, піску, це Toyota Tacoma, але вона і коштує в off-road комплектації стільки само чи більше, як повнорозмірний пікап.
 
 Пікап в першу чергу   возити обладнання, будматеріали,   їздити в далеки поїздки, тягати трейлер з баггі,  лодку.   Тай, взагалі, з трьох легковиків я частіше виїджаю на пікапі.

  Усі  інше - приємний бонус.  Звісно він не для тяжкого та грязевого бездоріждя -  вага,  низькє яблоко заднього мосту, АКПП   вносять суттеви обмеження.

  На  підкорення  сурового бездору  є  баггі  в 720кіл ваги та  кліренсом дозаоляєщім  резво перти навіть по грязевої  коліі  лісовозів)  хоча як для мене -  мотання 70+  по сухим лісам та  холмам-ярам   набагато веселіше)
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Не, ну у мну есть Ч/Б фотка со службы в СА, где я в Казахстане на "Мурмоне" - ЗИЛ-157 -  пробивал  дорогу в полутораметровом снегу. Эта сволочь на пониженной шла там где танковый тягач зависал.
Но тема как бы не о том :)

  Ну да,  я быстро увлекаюсь)
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Чиста правда. А уявіть як вони виглядають в UA))

Нормально виглядають. Як королі доріг. Що на асфальті, що на бездоріжжі.

Крім всього що я написав вище про повнорозмірні пікапи, в них водій і пасажири сидять значно вище всіх учасників руху. Це і незрівнянно краща оглядовість і безпека. Навіть при найнеприємнішому варіанті ДТП - ударі в бік, як правило пасажири знаходяться значно вище інших учасників руху і уникають важких травм.

А ще дуже приємно їхати із крейсерською швидкістю 120 км/год а двигун практично безшумно муркоче на мінімальних обертах, трохи вище 1000 оборотів. І йому пофіг - що вгору, що вниз.

Останнє редагування: 21 травня 2020 23:24:00 від Маковій
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Ну да,  я быстро увлекаюсь)

Бывает. Это нормально.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

300-320 тысяч, потом гильзование.
все новые - ГОВНО
старый "чугун" япошек идет полмиллиона, а на некоторых моделях миллионники чугун+керамика раньше ставили.

Нахєра гільзувати ?
Там шо вже капіталка ?
Брєд
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200


  Це я їздив  друзів з лісу витягав.  Вони приїхали на свята в домік лісовий, а за дві ночі снігу впало вище коліна.   На крузаке  була  зламана лебеда, й вони не могли пробити колею, застрягали.

    Я до них сходу  пробив  колею , витяг з  ручья та  поїхав додому пити глінтвайн)

   

Шо то за хот род ?

Ніссан ?
Ти л200 не баклань. Даремно :)

Останнє редагування: 21 травня 2020 23:43:31 від Бандер1вець
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Форд F 150
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Владельцы траков (форд 150, додж рам) - по всем градациям самые вонючие пидары на американских дорогах.
Уничтожайте в зачатке, пока не развелись :D
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Ти л200 не баклань. Даремно

L200 як дитинка біля F150. І недаремно.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

 :facepalm: вот настоящий и на нынешний момент единственный внедорожник для путешествий.



смотрите сразу с третьей минуты. это короткие отчет. могу кинуть большие отчеты недельных путешествий  X(
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Порівнюєте апельсини з яблуками. Ті Jeep Rubicon починаються від 40 тисяч в базовій комплектації. Аналоги L200, як Nissan Frontier можна взяти новий за 20 тисяч. Навіть базові F-150, Ram 1500 починаються десь в районі 26-27 тисяч. Непотрібно порівнювати спеціалізовані off-road машини з робочими конячками.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Порівнюєте апельсини з яблуками. Ті Jeep Rubicon починаються від 40 тисяч в базовій комплектації. Аналоги L200, як Nissan Frontier можна взяти новий за 20 тисяч. Навіть базові F-150, Ram 1500 починаються десь в районі 26-27 тисяч. Непотрібно порівнювати спеціалізовані off-road машини з робочими конячками.

 :facepalm: ну н самом деле Jeep Wrangler в комплектации Rubicon. да комплектация Rubicon стоит дорога. но берите Jeep Wrangler комплектацию Sport за 20-25 тыщ  и прокачиваешь до внедорожных качеств рубикона еще за 5 тысяч. и это будет тточно такой же рубикон без люксового фарша типа прогрева сидений или блютуса на руле.
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

Проблема тільки в тому, що самий дешевий Jeep Wrangler Sport починається з реально з 27 тисяч при MSRP майже 30К, а не з 20-25. Wrangler Unlimited Sport буде за 30К.

Ми порівнюємо різні машини, як по ціні, так і по призначенню. L200, Frontier це робочі конячки на кожен день.

PS Люксового фаршу на Rubicon немає за визначенням та по дизайну. Все що важить додаткови кг викидається або замінюється на щось більш легке.

Останнє редагування: 22 травня 2020 02:16:50 від Dobre
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

бу F150 интересная тема для Украины надо будет подумать
   
Re: ФЗВ. Mitsubishi L200

бу F150 интересная тема для Украины надо будет подумать

Вони на дороги/парковки за межами США та Канади не розраховані. Я коли побачив повнорозмірний амереканських трак на вулиці у Велінгтон, Нова Зеландія, то він мені здався розміром у шкільний автобус і я дуже хотів побачити, як на місцевих міських серпантинах-вуличках він розрулює.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія