Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

вернее даже не перспективнее а разумнее и экологичнее
электрика это тупиковый путь
водород это неисчерпаемые ресурсы и довольно экологично
Водень - це інший варіант акумулятора
   
VAG по сути практически все ресурсы перенаправляет на EV  :-)o
Дураки наверное в отличии от Фуповских аналитиков ни хрена не шарят в авто индустрии

+1


?s=20



На хвилі хайпу чекайте аймобіл!

+1

Электромобиль Apple Car выйдет вместе с iPhone 13 в сентябре 2021
Компания уже начала тестировать десятки прототипов на дорогах Калифорнии




https://www.ixbt.com/news/2020/12/21/apple-car-iphone-13-2021.html
   
вернее даже не перспективнее а разумнее и экологичнее
электрика это тупиковый путь
водород это неисчерпаемые ресурсы и довольно экологично
А теперь пытаемся думать. Водород получают электролизом. Т.е. электричество для этого берется с электростанций. КПД электролиза около 98%. КПД зарядки аккумулятора около 90%. Далее КПД ДВС(коим является и водородный двигатель) около 40% электродвигателя >90%.
Вопрос: для какого авотмобиля нужно произвести больше электроэнергии на 100км пробега при прочих равных?
   
Далее КПД ДВС(коим является и водородный двигатель)
Є ще варіант з паливними комірками, але вони коштують дофіга, і в будь-якому разі водень із собою треба возити.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
IP

От  приговора до исполнения еще лет пятьдесят как минимум.  Африка, Америка, Австралия, большая часть Азии с их расстояниями вряд ли "электризуются" до конца столетия. Разве что будет революция с источниками питания. Или аккумуляторы с запасом на пру тысяч км, шоб можно уехать и вернуться домой на одном заряде. Или топливные элементы.. Это европа, япония, да урбанизированная часть остального мира перейдет быстро, да и то только в части автотранспорта городского.

більшість австралійців щоденно їздять до 90 км. А для далеких переїздів є літак чи друга машина і оренду ніхто не відміняв.
   
Вопрос: для какого авотмобиля нужно произвести больше электроэнергии на 100км пробега при прочих равных?

Ти дурак вопше? Порівнюєш майже безкоштовний в енергетичному плані бензин з постійним активним заряжанням батарей?
   
майже безкоштовний в енергетичному плані бензин
Це трохи як міф

Щоб на заправці отримати 100 літрів бензину треба витратити чи не 200 додатково  на
- видобуток,
- переробку на нпз
- доставку до АЗС

Потім взяти ККД двз ( особливо в міському режимі ) і отримати перевитрати енергії неймовірні

   
Це трохи як міф

Щоб на заправці отримати 100 літрів бензину треба витратити чи не 200 додатково  на
- видобуток,
- переробку на нпз
- доставку до АЗС

Потім взяти ККД двз ( особливо в міському режимі ) і отримати перевитрати енергії неймовірні

Все вкладаєтья в ціну на безин. Скільки треба витратити бензину на добуток, переробку та виробництва одного кіло того ж літія, наприклад?

З усіма податками, бензин таки є на порядок більш рентабільніший ніж спонсоровані державним рекетом електроодоробла, які кожну заправку вимагають тих же газу на нафту у вигляді електрики. Навіть не берем до уваги екологічну жопу, яку створюють оці всі добування та переробка рідкоземельних елементів.
   
Ти виміоюєш все ціною
Тоді варто радувати забруднення від спалення ьеншиеу під твоїм будинком
Що приблизно призводить до ляма надмірних  смертей в рік лише в ЄС 

Тому і паряться євробюрократи з тими євро 0-6
І податки вводять все нові на двз

В штатах та сама історія

І якби не тф зелені рухи - дихав би на повні груди  вихлопом старих авто

Щоб порівняти що це - достатньо вийти на зустріч бляхарів ( краще дизельних з вирізаним сажевими)


   
Ти виміоюєш все ціною
Тоді варто радувати забруднення від спалення ьеншиеу під твоїм будинком
Що приблизно призводить до ляма надмірних  смертей в рік лише в ЄС 

Тому і паряться євробюрократи з тими євро 0-6
І податки вводять все нові на двз

В штатах та сама історія

І якби не тф зелені рухи - дихав би на повні груди  вихлопом старих авто

Щоб порівняти що це - достатньо вийти на зустріч бляхарів ( краще дизельних з вирізаним сажевими)
.     Я понимаю всю крутизну электро - в том же приусе на обслуживание электрочасти идёт намного меньше времени, чем двз. Но! Я не понимаю вас, носящихся с Теслой, ниссаном, вольксом. Вот если бы вы сказали: электроланос - понял бы.
   
.     Я понимаю всю крутизну электро - в том же приусе на обслуживание электрочасти идёт намного меньше времени, чем двз. Но! Я не понимаю вас, носящихся с Теслой, ниссаном, вольксом. Вот если бы вы сказали: электроланос - понял бы.

На підході дачія
Тисяч 12 євро
Маленький сітікар
Як на мене - це перспективно і сприятиме поширенню електроавто

Тести теж мають своїх покупців

Процес іде
Тим більше уряди точно будуть гнати двз ( особливо старі) з міста

   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

На підході дачія
Тисяч 12 євро
Маленький сітікар
Як на мене - це перспективно і сприятиме поширенню електроавто

Тести теж мають своїх покупців

Процес іде
Тим більше уряди точно будуть гнати двз ( особливо старі) з міста
.    Румынская?
   
.    Румынская?

Типу того
Хоча платформа з Індії
Електро начинка - Китай
Бренд - Рено ( ці хлопи з ніссаном одна фірма, по електро машинках шарять )
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Типу того
Хоча платформа з Індії
Електро начинка - Китай
Бренд - Рено ( ці хлопи з ніссаном одна фірма, по електро машинках шарять )
.   Но собирают в Румынии? Как Форзу на ЗАЗе?
   
.   Но собирают в Румынии? Как Форзу на ЗАЗе?

Будуть збирати скоріш за все в Румунії
Можуть ще в Тангері ( у Рено там завод для дачій)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Будуть збирати скоріш за все в Румунії
Можуть ще в Тангері ( у Рено там завод для дачій)
.    Ну - а электроланос, электроЛуАЗ? Будут? На индийской платформе с китайской начинкой? Шо Гладковский говорит с зазом?
   
Відкиньтесь на спинку крісла й подивіться як люди можуть:
https://www.youtube.com/watch?v=47wpldtTfEQ
 ;)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Відкиньтесь на спинку крісла й подивіться як люди можуть:
https://www.youtube.com/watch?v=47wpldtTfEQ
 ;)
.      А в Украине - хайп! Бо - благоденствуэ! (Ц)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Відкиньтесь на спинку крісла й подивіться як люди можуть:
https://www.youtube.com/watch?v=47wpldtTfEQ
 ;)


Йо, УБИВЦЯ, ТЕСЛИ !!!!!

саме, головне, плюнути в сторону ТЕСЛИ

!!!! пажізнєнная гарантія !!!! - єслі ви не попадете в аварію !!!!!!!!

канєшна нє пападу !!!! - бо машина буде стояти в гаражє......
   
.     Я понимаю всю крутизну электро - в том же приусе на обслуживание электрочасти идёт намного меньше времени, чем двз. Но! Я не понимаю вас, носящихся с Теслой, ниссаном, вольксом. Вот если бы вы сказали: электроланос - понял бы.
6.900 євро
Сітроен Амі.
Виглядає поуєпанськи але для міста табуретка норм
Панорамний дах суперський.
Стартує дуже жваво на зелений.

Див з 4хвилини  щоб оцінити як воно ганяє в Парижі де стиль керма своєрідно нервовий
Англ субтитри


   
6.900 євро
Сітроен Амі.
Виглядає поуєпанськи але для міста табуретка норм

На це схоже



Тільки на літає  :D 
   
По фейсу
Сітро Амі Ван в початках трохи крутіше виглядав.
Але то що піде з конвеєра з круглими бельками на попередньому відео теж норм.

   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

6.900 євро
Сітроен Амі.
Виглядає поуєпанськи але для міста табуретка норм
Панорамний дах суперський.
Стартує дуже жваво на зелений.

Див з 4хвилини  щоб оцінити як воно ганяє в Парижі де стиль керма своєрідно нервовий
Англ субтитри

https://youtu.be/gqH6MmA4PJI
.   Львов! Это - ланос? Это ЛуАЗ? Из той фотогалереи, шо выше хоть один вложил хотя бы$100 в укр/э/авто/мобиль?
   
На це схоже

Показати зображення...
Тільки на літає  :D 
Поперек смуги для паркування всього пару авто можуть стоп зробити.

Чувак так парканувся  на 7:50хв.
То для  розвороту часто необхідно в Парижі.
Хто багато  іздив там - той знає.


   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Поперек смуги для паркування всього пару авто можуть стоп зробити.

Чувак так парканувся  на 7:50хв.
То для  розвороту часто необхідно в Парижі.
Хто багато  іздив там - той знає.
.    Львов! Опустись на землю - в укрселе трактор с мажарой развернётся - ты и не почешешься!
   
.   Львов! Это - ланос? Это ЛуАЗ? Из той фотогалереи, шо выше хоть один вложил хотя бы$100 в укр/э/авто/мобиль?
Насправді пох що там в Уа з автопромом.
І пох також на Теслу і топ сегмент.

Коли поіде шрот електричний з європи до неньки будете думати.
Дроти  в двір тягати проводку в підізді палити.
Схочете іздити будете пристосовуватися.
...
Нові двз в Європі (тим паче для Уа ) розробляти вже не будуть.
Моторні форуми в дойчьраумі то вже сприйняли. І ті хто за двз і хто проти.
Проектувати нові двз то витратно і без потреби буде вже незабаром

Писи.
Електро як тип тяги потягне і Украіна.
Сітро амі очевидно що не тесла)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Насправді пох що там в Уа з автопромом.
І пох також на Теслу і топ сегмент.

Коли поіде шрот електричний з європи до неньки будете думати.
Дроти  в двір тягати проводку в підізді палити.
Схочете іздити будете пристосовуватися.
...
Нові двз в Європі (тим паче для Уа ) розробляти вже не будуть.
Моторні форуми в дойчьраумі то вже сприйняли. І ті хто за двз і хто проти.
Проектувати нові двз то витратно і без потреби буде вже незабаром

Писи.
Електро як тип тяги потягне і Украіна.
Сітро амі очевидно що не тесла)
.  Львов! Украина - это гладковский и тот грузин с заз’а. Пока не показали, что потянут, токмо барыжат.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Насправді пох що там в Уа з автопромом.
І пох також на Теслу і топ сегмент.

Коли поіде шрот електричний з європи до неньки будете думати.
Дроти  в двір тягати проводку в підізді палити.
Схочете іздити будете пристосовуватися.
...
Нові двз в Європі (тим паче для Уа ) розробляти вже не будуть.
Моторні форуми в дойчьраумі то вже сприйняли. І ті хто за двз і хто проти.
Проектувати нові двз то витратно і без потреби буде вже незабаром

Писи.
Електро як тип тяги потягне і Украіна.
Сітро амі очевидно що не тесла)
.    Львов, я понял - тебе пох на все: твоя ж..а в Эвропе!
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Те, що деякі країни відмовляться від двз, не означає , що на електрику пересядуть всі. Ринок залишиться немаленький, те тойота буде в топі.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

Те, що деякі країни відмовляться від двз, не означає , що на електрику пересядуть всі. Ринок залишиться немаленький, те тойота буде в топі.
.    Ты за Toyota не боись: Камри, приус, rav4, хайлендер... думаю, это не конец линейки гибридов. Э/ланос, э/ЛуАЗ будут, или нет?
   
.    Ты за Toyota не боись: Камри, приус, rav4, хайлендер... думаю, это не конец линейки гибридов. Э/ланос, э/ЛуАЗ будут, или нет?

Васадзе вже випускав електроланос
До речі якщо фв перейде на електро - єврокар буде їх теж збирати
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

.    Ты за Toyota не боись: Камри, приус, rav4, хайлендер... думаю, это не конец линейки гибридов. Э/ланос, э/ЛуАЗ будут, или нет?

А чому ні ?   Електротехнології не складніші за  термодинамічні.   Ринок диктує правила.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

А чому ні ?   Електротехнології не складніші за  термодинамічні.   Ринок диктує правила.
.    Когда?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп
U2

А чому ні ?   Електротехнології не складніші за  термодинамічні.   Ринок диктує правила.
.    И да, ты - японец? Или патриот?
   
6.900 євро
Сітроен Амі.
Виглядає поуєпанськи але для міста табуретка норм
Панорамний дах суперський.
Стартує дуже жваво на зелений.

Див з 4хвилини  щоб оцінити як воно ганяє в Парижі де стиль керма своєрідно нервовий
Англ субтитри

https://youtu.be/gqH6MmA4PJI
Електротехнології дозволять запустити новий тип кузова - кімнатні електро коробочки, і найімовірніше самокеровані.

Останнє редагування: 23 грудня 2020 15:35:44 від хутір
   
А чому ні ?   Електротехнології не складніші за  термодинамічні.   Ринок диктує правила.

Ти відрізнєш вопше ринок від державного примусу?
   
А теперь пытаемся думать. Водород получают электролизом. Т.е. электричество для этого берется с электростанций. КПД электролиза около 98%. КПД зарядки аккумулятора около 90%. Далее КПД ДВС(коим является и водородный двигатель) около 40% электродвигателя >90%.
Вопрос: для какого авотмобиля нужно произвести больше электроэнергии на 100км пробега при прочих равных?

ошибка уже в первой предпосылке
водород получать электролизом экономически невыгодно
в промышленных объемах его получают из..... метана!
А вот тут возникает вопрос: а чьи ушки выглядывают за лоббистами водородного двигателя?
Добавлю: огнеопасность  литиевых батарей ничто по сравнению с опасностью водорода под давлением 300-800 атм
   
Ти дурак вопше? Порівнюєш майже безкоштовний в енергетичному плані бензин з постійним активним заряжанням батарей?
Говорят одной из причин вымирания саблезубых был примитивный мозг.
   
ошибка уже в первой предпосылке
водород получать электролизом экономически невыгодно
в промышленных объемах его получают из..... метана!
А вот тут возникает вопрос: а чьи ушки выглядывают за лоббистами водородного двигателя?
Добавлю: огнеопасность  литиевых батарей ничто по сравнению с опасностью водорода под давлением 300-800 атм
Во-первых электролизом тоже производят, Во-вторых нахрена водород для авто производить из метана??? ДВС прекрасно работают на метане.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ти дурачідла вже зрозумів звідки берецця твоя зелена електрика?  :K
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія