Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Тут були дискусії де та як заряджати автомобілі якщо живеш не в індивідуальному будинку. Мав нагоду на ці вихідні,  та не полінився сфотографувати як до існуючих місць парковки підвели станції швидкої зарядки. Будинку років 20 якщо що.







На стінах чи структурних опорах змонтовані електроні пристрої швидкої зарядки. Не виглядає як «неможливий» проект. Власник житла в цьому будинку каже що все зробили буквально за тиждень з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку.



   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

The Troyeshchyna?..
   
А где хор нытиков с песней про то что замена проводки невероятно трудоемкое и затратное дело?
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

А где хор нытиков с песней про то что замена проводки невероятно трудоемкое и затратное дело?

Вся нова проводка в алюмінієвих кондуітах (трубах) по яким йдуть провода. Так мабудь що вимагає будівельний код. На останньому фото видно лічильники рід кожне місце парковки.
   
Тут були дискусії де та як заряджати автомобілі якщо живеш не в індивідуальному будинку. Мав нагоду на ці вихідні,  та не полінився сфотографувати як до існуючих місць парковки підвели станції швидкої зарядки. Будинку років 20 якщо що.

На стінах чи структурних опорах змонтовані електроні пристрої швидкої зарядки. Не виглядає як «неможливий» проект. Власник житла в цьому будинку каже що все зробили буквально за тиждень з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку.
Де там швидка зарядка? В отих трубочках? 150 кват? 480 вольт та 300 ампер?

   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Де там швидка зарядка? В отих трубочках? 150 кват? 480 вольт та 300 ампер?

Це не суперчаржери від Тесла, але і не від розетки. Дають десь до 30 миль пробігу за годину заряду, мабудь що 50 AMP.
   
Це не суперчаржери від Тесла, але і не від розетки. Дають десь до 30 миль пробігу за годину заряду, мабудь що 50 AMP.
Тобто не швидка. Ще цікавий момент - зарядок більше десятка, тобто суттєво збільшилась подача на будинок, трансформаторна підстанція витримає? Кабель відТП до будинку?
якщо модернізували одне і друге, то ціна задоволення аж ніяк  не "з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку"
   
Тобто не швидка. Ще цікавий момент - зарядок більше десятка, тобто суттєво збільшилась подача на будинок, трансформаторна підстанція витримає? Кабель відТП до будинку?
якщо модернізували одне і друге, то ціна задоволення аж ніяк  не "з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку"

Є системи, які вирівнюють навантаження, розділяючи по часу. Так, на піку комусь може прийдеться трохи зачекати, але зазвичай всім потрібно різна піздарядка, тому за ніч можна зарядити всіх без значних піків. Зараз чекаємо на проект від електриків для нашого будинку з 8 квартир / 9 гаражних боксів.
   
За ніч ( 10+ годин ) на 20 місць треба 50* 20 = 1000 кВт год / 10 годин = 100 кВт годин в годину

Нічого надзвичайного
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Тобто не швидка. Ще цікавий момент - зарядок більше десятка, тобто суттєво збільшилась подача на будинок, трансформаторна підстанція витримає? Кабель відТП до будинку?
якщо модернізували одне і друге, то ціна задоволення аж ніяк  не "з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку"

Такі речі не робляться як захотіло домоуправління, так і зробили. Це все проходить через узгодження з містом та електроростачаючою компанією та через їх дозволи.

Якщо зробили на 200 чи скільки там місць, бо там декілька будинків в комплексі, то це було розраховано на самий поганий сценарій по навантаженю мережі коли всі включать все разом.
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Тобто не швидка. Ще цікавий момент - зарядок більше десятка, тобто суттєво збільшилась подача на будинок, трансформаторна підстанція витримає? Кабель відТП до будинку?
якщо модернізували одне і друге, то ціна задоволення аж ніяк  не "з коштів що щомісячно здаються на утримання будинку"
там не всі мають і потребують зарядки,крім того живуть там люди,що можуть позволити собі (зробити спецассесмент),щоб все зробили по коду і місто обовязково перевірить,бо мусить будинок купити перміт(дозвіл) на таке.
   
Це не суперчаржери від Тесла, але і не від розетки. Дають десь до 30 миль пробігу за годину заряду, мабудь що 50 AMP.
32а 6.6 квт
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

Українські мережі не потягнуть такого задоволення.
   
Українські мережі не потягнуть такого задоволення.

Льогко
З запасом подвійним

Укр леп розраховані на 250+ млрд кВт годин щороку
За рік 160

Отже 90 є по існуючих мережах резерву точно


   
в україні повно зарядних станцій по 50 квт 390 в
   
В будь якому райцентрі є зупинені заводи часів СРСР де підведено електрики як на ціле місто

   
в одному тільки києві лише в одній з мереж зарядних станцій налічується 180+ швидкісних станцій потужністю 20-50 квт
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

в одному тільки києві лише в одній з мереж зарядних станцій налічується 180+ швидкісних станцій потужністю 20-50 квт

20-50 кВт це не дуже швидкі і зупинка зарядитись на трасі щоб продовжити іхати займе годину. Самі повільні старі суперчаржери Тесла, це 70 чи 75 кВт.
   
1. Мощности зарядки в паркинге достаточно, это домашний вариант зарядится до утра. У меня такой на паркинге до 7 кВт мощности тянет.
2. За такое удовольствие я заплатил больше 1000 евро жеку от застройщика и все это удовольствие неофициально, абонентом киевэнерго я не являюсь, плачу просто чувакам в жэк. Официальный путь через киевэнерго - 10 кругов ада, как правило с отрицательным результатом.
   
20-50 кВт це не дуже швидкі і зупинка зарядитись на трасі щоб продовжити іхати займе годину. Самі повільні старі суперчаржери Тесла, це 70 чи 75 кВт.
ну то ясно, що 500 краще ніж 50. але навіть на 20квт-станції за годину перекусу та походу в туалет заллється стільки, що вистачить проїхати 300 км і ще залишиться. до речі, у нас двадцятки стоять зазвичай по містах. а на міжміських трасах стоять 50ки, той же ахметов наставив їх вже на усіх головних трасах
   
Незабувайте що укромережі розпаховані на 50 млн населення.

А укровлади за 30 років довели населенення до 30 млн.
   
Незабувайте що укромережі розпаховані на 50 млн населення.

А укровлади за 30 років довели населенення до 30 млн.
на 50 млн по 1.5 квт на хату. а зараз треба щойнайменше 15 квт на хату
   
на 50 млн по 1.5 квт на хату. а зараз треба щойнайменше 15 квт на хату

значит надо сократить еще население
   
А где хор нытиков с песней про то что замена проводки невероятно трудоемкое и затратное дело?

Хор на троєщині.
А на фото юесей.

ПС. В знайомого на дачах під Києвом один купив два ліфи і давай економити бенз. В результаті мусив вивезти машини в Київ. Бо дачники залишились без світла - спожив більше, ніж весь кооператив і ліміти всьо. Хотіли палити.
   
1. Мощности зарядки в паркинге достаточно, это домашний вариант зарядится до утра. У меня такой на паркинге до 7 кВт мощности тянет.
2. За такое удовольствие я заплатил больше 1000 евро жеку от застройщика и все это удовольствие неофициально, абонентом киевэнерго я не являюсь, плачу просто чувакам в жэк. Официальный путь через киевэнерго - 10 кругов ада, как правило с отрицательным результатом.

у всіх ХХХХенерго підключення - то повна жопа. і здебільшого - вартість проекту просто зашкалює.  років 15 тому хтів зробити окремий ввід (з лічильником, від іншої лінії) на господарські будівлі (баня, майстерня, літня кухня інше). за проект заломили понад 7 т. у.є. чесно, очєшуєл від таких хотєлок. при тому що самі роботи обходилися десь у штуцер +\-.....
   
Хотіли палити.
йопане дике поле :facepalm:
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

За ніч ( 10+ годин ) на 20 місць треба 50* 20 = 1000 кВт год / 10 годин = 100 кВт годин в годину

Нічого надзвичайного

Ось що каже моя домашня зарядка. 32А, приблизно додає 30 миль за годину. На нових суперчаржерах я бачив більше 1000 миль за годину на нових, але звичайно від 280 миль за годину до 600.



Ліміт заряду в мене встановлений на десь трохи меньше 80% від всієї ємкості як рекомендовано. Якщо я встановлю 100%, то остані 10-15% буде значно повільніше наповнити.

Останнє редагування: 30 листопада 2021 17:11:18 від Dobre
   
Доброго дня. у нас у ЖК електрифікація підземного паркінгу вже почалася

   
я собі також підвів розетку на 15 кВт.  На майбутнє.  Вийшло 20 тис грн

   
Потужності підстанції ще вистачає

   
В нас біля будинку на паркінгу натикали трохи зарядок

Сам КИЇВЕНЕРГО ще біля підстанцій почав тулити зарядки свої
   
я собі також підвів розетку на 15 кВт.  На майбутнє.  Вийшло 20 тис грн

Показати зображення...
15 то ж не туди не сюди. для type2 10 квт поза очі, для chademo потрібно хоча б 25
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

15 то ж не туди не сюди. для type2 10 квт поза очі, для chademo потрібно хоча б 25

Індивідуальний адаптер для зарядки електромобіля рекомендований виробником не візьме більше ніж він розрахований. Для зарядки з 12 ночі до 6-і ранку, 240V/30A  достатньо.
   
буде нормально заряджати навіть на лінії 230в/10а. просто довше. але якщо живеш у місті і щодня повертаєшся додому, то повертаєшся ж не порожнім, а з 50-70% батареї. в такому разі на ранок батарея буде повна навіть якщо замість потужної міді підвести звичайний алюміній
   
Re: Електрифікація гаражів в багатоповерхових будинках

240v/50А брейкер, а реально десь 30А струму дасть тобі 20-30 миль на годину у випадку Тесла в залежності від моделі. За 6 годин заряду це буде 120-180 миль (до 200-300км)з 12 ночі до 6 ранку. Це стандарна ситуація в США.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія