Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Маршрутки по 20 грн скоро

Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Импотенты шаровики
Фу бля противно
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Импотенты шаровики
Фу бля противно
так їм і треба
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Нет денег платить пусть пешком ходят, я так делаю последние 30 лет и ничего.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Не ті...

Ахметки, пінчуки, порохаті...  :-)o

Коломойша аж на 10 місці...
Тимошонка на першому. Скільки ця "найбагатша людина України" за словами твого ж братушка- убютка сплатила податків?
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Хай платять зарплату європейську,
а я буду платити європейський проїзд ! (хоч я хожу)
Так ціни на бензин - європейські, на авто - вище європейських. Як проїзд може бути шаровий?
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Пригадуючи з досвіду , то проїздні , що колись існували , доприкладу - антобус-тролейбус , були вигідними з точки зору заощадження грошів , лише у разі щоденних пересадок з одного виду громадського транспорту на інший .  Тобто якшо на роботу та з роботи тра добиратись з пересадками .

Та і слід би відмінусовувати "вісім" вихідних днів на місяць у стандартному грахвіку 5/2 , коли людина і вдома може перебувати безвилазно і ніде не їздити , скупившись поїсти у найближчій крамниці .

Тобто місячні витрати - на "22" робочих дня , в середньому слід покладати , а тому і за дванадцять місяців вже не 365 днів буде використання транспорту , а де-що менше і ото тоді і вартість річного проїздного , перерахована на - один день , збільшицця .
Я катаю по більшості  на авто.
Особливо коли не в центр.
ГТ рідко.
І тим не менше маю річнукарту тому що євро в день то копічана  сума тут.

Разовий проїзд 2.40є
Денний проїзний під 8є.

Якщо навіть туди назад раз в тиждень доводиться іхати вже вигідніше оформити річну карту і не паритись касовим автоматом щоразу
І не забути оплатити прооізд і тд.

По відчуттям ГТ з річною картою стає як безкоштовний.
Сів і поіхав.
 
Хоча слід визнати що раз в рік жабу на 365є треба  придушити))
Але раз в рік то не щодня.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

у нас пенси взагалі безкоштовно. Чого скиглите?

Ага, едут и смотрят на асфальт который у них мелькает под ногами .
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Нет денег платить пусть пешком ходят, я так делаю последние 30 лет и ничего.
на велосипеде можно. На алиэкспрес очень недорого можно еще и  велосипедный моторчик прикупить. И пусть суки только пенсов бесплатно возят
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Ага, едут и смотрят на асфальт который у них мелькает под ногами .
пусть на небо голубое смотрят
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

що значить хай платять? Може її тобі зразу додому приносити щоб ти на транспорт не витрачався? Зароби і заплатять

Ти вважаєш, що заправщики в Україні і в Європі по різному працюють?  :fool:

Горючки ціна майже однакова, робота однакова, чому зарплата в 5-10 разів менша?

 
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Я катаю по більшості  на авто.

Нема сенсу і споритись , бо хто здатне мати кошти на утримання , обслуговування , експлуатацію власного антамабіля , тому зрозуміло , що витрати на річний проїздний , якшо і не кишенькові кошти , то не смертельні .

Також зауважу , що 90-ті прогасав на лісапєдові з квітня по листопад включно і на роботу і з роботи і "проблємами" громадського транспорту за виключенням зими , не переймавсь ніколи , від слова взагалі .
Щоправда у місті не зрівняному за масштабами та транспортним навантаженням із Київом .
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Тут половина форума богачей им наплевать сколько будет проезд стоить для простых людей для которых и 10 грн деньги.

Тут половина форума киздунов  :lol:
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Ти вважаєш, що заправщики в Україні і в Європі по різному працюють?  :fool:

Горючки ціна майже однакова, робота однакова, чому зарплата в 5-10 разів менша?

 
у кого маленькая з/п просто хуево работают или из под палки. А кто ипашит на минималку не живет.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

только пенсов бесплатно возят

Вважаю , що краще би дали пенсам додаткові гроші і н-ай саме обирає - чі хлібинку додаткову іздісти чі кататись вже не нахаляву у громадському транспорті , за-для хлєбальніком торгувати на центральному ринкові - шо почому продаєцця .
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Тут половина форума киздунов  :lol:

Киздунів тут 90%  :pooh_lol:
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

у кого маленькая з/п просто хуево работают или из под палки. А кто ипашит на минималку не живет.

Я тобі взяв конкретну професію...

Їпашит він чи не їпашит?

Чому така зарплата?

А ти сліваєш...  :punish:

.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Нарешті. Нікому не бажаю користуватись дешевим транспортом.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Общественный транспорт у нас как был социальным, так и останется. Что за 20 грн. будешь ехать стоя, потому что всё в пенсионерах, чернобыльцах, убд и т.д., что за сто. Что в допотопных Лазах, Лиазах и т.д., что в современных Мерседесах, Штадлерах. Просто суммы компенсации из бюджета на попил будут больше.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Вважаю , що краще би дали пенсам додаткові гроші і н-ай саме обирає - чі хлібинку додаткову іздісти чі кататись вже не нахаляву у громадському транспорті , за-для хлєбальніком торгувати на центральному ринкові - шо почому продаєцця .
дашь пенсу деньги он их проест и потом все равно будет бесплатно в транспорт лезть
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

у кого маленькая з/п просто хуево работают или из под палки

Добре зауваження . Дякую .

Гіпотетичний висновок - увесь обслуговуючий персонал , що працює у , найперше , бюджетних закладах на ставках - одна мінімальна зарплатня , на руки десь 3\4 від 6000грн. , за місяць 22 робочих дня по вісім годин щодня - ото як у цитованому - "плохо работают" .

Гаразд , теж як гіпотеза - усі зільняюцця і влаштовуюцця деінде , де оплата праці вища десь на піісят відсотків найбільше , тобто обслуговуючим персоналом , але ув якійсь приватній хвірмі .

Чі шо ..? ))

Ааа здогадась - тра працювати двічі по вісім годин на добу , а краще і жити на робочому місці , тоді мабуть , на декілька днів , хтось , хто цитоване друкувало , буде задоволене . ))
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Я тобі взяв конкретну професію...

Їпашит він чи не їпашит?

Чому така зарплата?

А ти сліваєш...  :punish:

.
заправщик это профессия для инвалидов. У них  тут еще одна зарплата чаевые. Кого не устраивает зарплата заправщика пусть ищет себе другую более высоко оплачиваемую. На цепь охранять бензоколонку его никто не сажал
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

дашь пенсу деньги он их проест и потом все равно будет бесплатно в транспорт лезть
ну так и заплатит штраф. Вообще не стоит других считать глупее себя. Все эти льготы, как и целевые спец счета для оплаты чего-то там и есть источник коррупции.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Нет денег платить пусть пешком ходят, я так делаю последние 30 лет и ничего.
ГТ загнати в сраку багато розуму не треба.

Трабл не в способі хто як тіло переміщає
Трабл в тому яку систему оператор ГТ юзає.
Берлін  має  іншу систему побудови тарифів від Відня.
Там є наприклад квиток на 5 осіб дуже дешевий ( зручно для туристів) але віденську ціну на річнукарту він перебити не може.
Місячний і річний в Берліні  вдвічі дорожчий.
І купляють його менше.
В Відні чорних пасажирів відловлюють 2% в Берліні 4%
Тобто менталітет подібний але нарот в Берліні намагається або намахати або менше іздити.
Що об'єктивно здорожчує проїзд за рахунок витрат на інфраструктуру і рухсклад

Піднімати ціну  в Києві на разовий проізд може і потрібно.
Але у влади має бути бачення як зробити дешеву альтернативу єдиного квитка на ГТ.
Для всіх
І не через розділення манюпасу коли пересічний народ (особливо кому потрібно багато переміщатися) по факту оплачує  пільговиків
А має бути  так щоб постійний пасажир міг платити навпаки менше з річною картою а пільга далі -30 % не залазила
На форумах берлінці особливо зелені мозги своїй владі за Відень виносить але  поки німці  не розродилися
.....
https://de.m.wikipedia.org/wiki/365-Euro-Ticket

Квиток на 365 євро, також відомий як річний на 365 євро, - це абонемент у громадському транспорті, який дає право власнику необмеженого проїзду в певній зоні за ціною одного євро на день [1] .

Вперше введений у Відні , загальне введення такого квитка за віденською моделлю обговорюється в різних містах та німецьких землях як Австрії, так і Німеччини . Дискусія щодо запровадження за “Віденською моделлю” [2] посилилась, тим більше, що наслідки зміни клімату стали політичним питанням не лише для партій зелених. На даний момент (серпень 2019 р.) Цей варіант абонементу існує лише в Герліце , Радольфцеллі та Ройтлінгені, Німеччина, внаслідок чого інші подібні абонементи продаються майже виключно окремим групам користувачів (слухачам, пенсіонерам, новим клієнтам).
...



Останнє редагування: 27 січня 2021 14:24:26 від Lemberg.AT
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Добре зауваження . Дякую .

Гіпотетичний висновок - увесь обслуговуючий персонал , що працює у , найперше , бюджетних закладах на ставках - одна мінімальна зарплатня , на руки десь 3\4 від 6000грн. , за місяць 22 робочих дня по вісім годин щодня - ото як у цитованому - "плохо работают" .

Гаразд , теж як гіпотеза - усі зільняюцця і влаштовуюцця деінде , де оплата праці вища десь на піісят відсотків найбільше , тобто обслуговуючим персоналом , але ув якійсь приватній хвірмі .

Чі шо ..? ))

Ааа здогадась - тра працювати двічі по вісім годин на добу , а краще і жити на робочому місці , тоді мабуть , на декілька днів , хтось , хто цитоване друкувало , буде задоволене . ))
в бюджетных организациях работают те кто не может работать в комерческих организациях где платят больше но и требуют тоже больше. На бюджете сидят те кто либо не могут или не хотят работать лучше и больше. Пусть ходят пешком или ездят на велосипедах
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

потом все равно будет бесплатно в транспорт лезть

Ну хто зна , пригадую , що влітку минулого року , раз чі двічі був змушений у місто вибратись , то у тролейбусові платив троячку , а вже в'осени знов , аж здивувавсь - що халява безкоштовного проїзду відновилась .

Воно би і не тра словом "пенс" узагальнювати , бо не однакові зовсім пенси існують за рівнем життя і потреби не однакові мають .

Адресна допомога від міських обранців , тим , кому доприкладу тра до лікарні щодня кататись , була би кращою .

Але , кхм , втрати хтось матиме у такому випадку і втрати мабуть суттєві .

А тому - вже весни недовго чекати і ХеВеЗе ще трохи їздить , а інше , нехай хто обралось , вирішують .
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

що значить хай платять? Може її тобі зразу додому приносити щоб ти на транспорт не витрачався? Зароби і заплатять

"що значить хай платять?"
- я працюю без вихідних !
навіть у відпустці, з дому
І працюю і нормальна плата
я про СУТЬ .  питання - про Ринок роботи,
хочете роботу - платіть !

   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

ну так и заплатит штраф. Вообще не стоит других считать глупее себя. Все эти льготы, как и целевые спец счета для оплаты чего-то там и есть источник коррупции.
а как он заплатит если у него денег нет? Квартиру отберут или в буцигарню засадят? Так я не против
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Пусть ходят пешком или ездят на велосипедах

То й нехай собі ходять , як там , вашою мовою - "катєгорічєскі зА" , але , хто друкувало цитоване , бажано би не забувати , що до лікарні , кожне може втрапити і не завжди гарантовано втрапить до приватної лікарні , а ото вже як втрапить до державної , то що утку , буде саме за собою виносити , що лампочки саме буде у палаті вкручувати , бо "плохо работающіє" звільнились та подались "вчитись" "хорошо работать" .
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

а как он заплатит если у него денег нет? Квартиру отберут или в буцигарню засадят? Так я не против
вычтут из пенсии решением суда или из нескольких пенсий.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Пусть ходят пешком или ездят на велосипедах
Немає потреби так питання ставити.
Вище я кинув посилання де можна почитати про різні моделі тарифікаціі проїзду в ГТ.

Віденська річна карта 365є це свого роду податок на утримання ГТ.
Але він
1 є добровільний
2 він не напряжний пересічному
3 він дешевший в витратах оскільки з єдиним квитком систему касир контролер можна скорочувати і кредитуватися за рахунок споживача.

Киів переходить з моделі єдина ціна в більш гнучку тарифікацію але схоже що влада лізе в тупе постійне підняття ціни.
Без розуміння концепціі суті ГТ.
А там суть проста
ГТ не елітний а саме громадський транспорт.


   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

А почему кто регулирует цену?
Должен быть рынок
Це яким чином? Різні перевізники на маршруті і кожен свою ціну ставить?
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Там прийняли закон про про оплату транспортної роботи, так шо це вже наразі пофігу
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро
Ali

Маршрутки по 20 грн скоро


нефиг шастать в карантин
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Тут половина форума богачей им наплевать сколько будет проезд стоить для простых людей для которых и 10 грн деньги.
Ні,тут 73% постгеноцидних  пролетаріїв  , за яких все життя вирішувала партія , які навіть не здогадуються що весь ГТ в містах дотаційний (Київ порадка 1.5 -1.8 млр грн в рік).
З якого буя автомобіліст який платить пенсійний фонд,транпортний податок з бензину і ще купу хз яких прихованих ,повинен спонсорувати пролетаріїв.А автомобілісту цьому,як подяка  за це , ще й дорогу звужують- виділенками і велосипідорними доріжками.
Нехай ті кому тариф не до снаги  купують до спілки маршрутку  і возять собі подібних по 2грн.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Ок, про льготников, ИМХО конечно:
Этап 1 - определение проблемы.
Введение отдельных номерных билетов для льготников. Синий с серией ПЕН, зелёный с серией УБД, Красный с серией ЧЕР и т.д. То есть льготный проезд каждой категории становится считабельным.
Этап 2 - движение к решению.
Увеличение социальных выплат на половинную стоимость проездного Трамвай-Троллейбус-Метро и введение отдельных проездных для льготников, снова отличных для каждой категории и действующих только с удостоверением, подтверждающим льготу.
Этап 3 - решение.
Увеличение социальных выплат на полную стоимость проездного Трамвай-Троллейбус-Метро.
Только вот увеличивать нужно всем, потому что пенсионеры из условной Жмеринки точно также бесплатно катаются на электричке в город «продать зелень» и не факт что для них будет лучше - 600 грн к пенсии или ежедневное катание и т.д.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

маршрутки це бандитьський бізнес під дахом влади , ад і треш.
   
Re: Маршрутки по 20 грн скоро

Не бачу вигуків радості урбаністів.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія