Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Розвиток просторового мислення у дитини.

Розвиток просторового мислення у дитини.

Що порадите ? якісь книжки ? "тренажери" ?
Чи це уроджене: або є, або немає ?
В принципі, сумніваюсь, бо навіть звичайний музичний слух можна загострити до абсолютного   [ua]
   
Питання виникло у світлі вчорашньої задачки на ЗНО - взято з Інету, не знаю, чому рос. мовою....



ЧОловік сказав, що вирішив одразу  8-)
Але діти вчора кричали, що навіть не зрозуміли, про що задача !!!

Останнє редагування: 26 червня 2020 14:57:22 від Бяка
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Що порадите ? якісь книжки ? "тренажери" ?
Чи це уроджене: або є, або немає ?
В принципі, сумніваюсь, бо навіть звичайний музичний слух можна загострити до абсолютного   [ua]

Дитина якого віку?
Що саме треба? Уявити тривимірну структуру по проекціях на 3 площини?
   
Дитина якого віку?
Що саме треба? Уявити тривимірну структуру по проекціях на 3 площини?

Дитині поки 10, але вже зараз помічаю, що логіка та алгебра - як насіння, а от геометрія...І сам говорить: не люблю.
Хочу просто привчити :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Дайте ему в Дум поиграть.
   
Дайте ему в Дум поиграть.

шо....це якийсь страшний шутер ? Він вже пройшов всі сталкери та метро...
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Мабуть треба почати з аксонометрій. Намалювати паралелепіпед зовсім просто. Спочатку їм треба намалювати комусь з дорослих, потім самі збагнуть. Тренувати треба конче - математика не повинна відштовхувати, бо конче потрібна. Вона шліфує мізки.
   
Мабуть треба почати з аксонометрій. Намалювати паралелепіпед зовсім просто. Спочатку їм треба намалювати комусь з дорослих, потім самі збагнуть. Тренувати треба конче - математика не повинна відштовхувати, бо конче потрібна. Вона шліфує мізки.

Ну тут саме геометрія...Простор ове мислення. У тата воно просто чудове - і, доречі, і ліпить він теж добре. Але син - і ліпить не дуже і геометрія також....
Це ж пов'язані речі ?
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Можна спробувати склеювати паперові моделі .
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Дитині поки 10, але вже зараз помічаю, що логіка та алгебра - як насіння, а от геометрія...І сам говорить: не люблю.
Хочу просто привчити :)

В 10 років такі задачі?  ;o

   
Дитині поки 10, але вже зараз помічаю, що логіка та алгебра - як насіння, а от геометрія...І сам говорить: не люблю.
Хочу просто привчити :)

не мучайте дитину, своїми нереалізованими амбіціями
краще купіть йому "боєкомплект" ардуіньйо і докладіть зусиль щоб він таки довів до кінця перший проект (гурток ... чи щось таке щоб в команді і під наглядом з підказками)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.
ATF

Колись в кабінеті геометрії були з проволоки побудовані різні фігури.
   
А ваш ребенок в 10 лет уже владеет тригонометрией? Эта задача без нее не решается
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Ні як вона або є задатки, тоді просто показувати предмети з проволки. Кубик з проволки або інші фігури і хай в голові крутить і в руках, або його немає...

Це щось на рівні генетики, дехто може його розвити тільки після 18 або 24 років, а дехто ніколи.

Взгалі це вава в голові раз людина може так думати просторово.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Питання виникло у світлі вчорашньої задачки на ЗНО - взято з Інету, не знаю, чому рос. мовою....

Показати зображення...
ЧОловік сказав, що вирішив одразу  8-)
Але діти вчора кричали, що навіть не зрозуміли, про що задача !!!

подібні задачі пачками вирішуються на урках, в ті часи , коли втикали в дошку , а не в телефон , проблем з уявою не існувало))
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

І Бяка, багато людей не розуміють, що діти подібні задачі можуть рішати тільки руцями, тільки 30 відсотків які треба відсіяти можуть рішити ці задачі до 18 років... Потім цей відсоток росте до 70 відсотків інші рішають тільки ручькою і зубрінням...


Але математика якраз і має відсіятих зерно від полови... Ті хто можуть рішати їх іще треба найти... І це і є покликанням ЗНО. А в інвері ці навичькі потрібні  і якраз на ЗНО відсіються хто не може таке робити.

   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

подібні задачі пачками вирішуються на урках, в ті часи , коли втикали в дошку , а не в телефон , проблем з уявою не існувало))

Задачі треба рішати пачьками, але люди рішають їх без уяви... Просто набивається рука рішати... Насправді тільки 30 відсотків у 8 класі здатні таке уявляти... Телефони тут ні до чого. 

Так було завжди... Хто має уяву тому дається це легко, а більшість немає і їх тільки мучати і набивати руку на рішенні таких задачь... :facepalm1:
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Що порадите ? якісь книжки ? "тренажери" ?
Чи це уроджене: або є, або немає ?
В принципі, сумніваюсь, бо навіть звичайний музичний слух можна загострити до абсолютного   [ua]

якщо нема вродженої зацікавленості, то буде лише мозок собі ламати
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

треба покращувати те, до чого є схильність
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Ну тут саме геометрія...Простор ове мислення. У тата воно просто чудове - і, доречі, і ліпить він теж добре. Але син - і ліпить не дуже і геометрія також....
Це ж пов'язані речі ?
Особисто я не маю доброго просторового уявлення, яке потрібно, скажімо, в архітектурі. Через це і страждаю трішки. Але геометрія - улюблений це був предмет, хоч тяжіла більше до алгебри. Ніколи не відчувала дискомфорту у якомусь математичному уявлені - бо це цілком просто.
Мабуть методика викладання геометрії зараз ніяка. Я досі бережу як зіницю ока свої підручники з геометрії. Оце якраз збираюся по них вчити свою онуку.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

В даному випадку може допомогти будувати модел  із кубиків, чи пластиліну і сірників.
Намалювати малюнок, а потім побудувати модель і нехай побачать одночасно.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

В даному випадку може допомогти будувати модел  із кубиків, чи пластиліну і сірників.

до 10 років дитина вже мала досить шансів, аби проявити схильність до чогось
нема часу втілювати мамині фантазії про "круглих" відміннників :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

до 10 років дитина вже мала досить шансів, аби проявити схильність до чогось
нема часу втілювати мамині фантазії про "круглих" відміннників :)

Для багатьох дітей моделі дуже допомагають зрозуміти про що йде мова.
Дехто може зробити це в голові, комусь треба намалювати малюнок, а комусь треба зробити тривимірну модель.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

А ваш ребенок в 10 лет уже владеет тригонометрией? Эта задача без нее не решается
Я не дочитала про 10 років. звісно, що в такому віці кубиками треба бавитися і складати прострові фігури. А геометрію - починати з планіметрії. Тоді і відрази не буде.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Для багатьох дітей моделі дуже допомагають зрозуміти про що йде мова.
Дехто може зробити це в голові, комусь треба намалювати малюнок, а комусь треба зробити тривимірну модель.

не бачив жодного реального випадку коли дитина якісно зростає в тому напрямку, в якому не проявила себе у ранньому дитинстві
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Дайте ему в Дум поиграть.
кстати отличный совет
   
Дякую всім ) а орігамі - теж гуд ?
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Дякую всім ) а орігамі - теж гуд ?

фантастіш! :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

не бачив жодного реального випадку коли дитина якісно зростає в тому напрямку, в якому не проявила себе у ранньому дитинстві

Буває...
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

не бачив жодного реального випадку коли дитина якісно зростає в тому напрямку, в якому не проявила себе у ранньому дитинстві

Будь-хто може нормально засвоїти шкільну програму при достатній практиці. А от далі це вже залежить від здібностей і праці.
Це так само, як кожен може навчитись їздити на велосипеді, але лише маленька частина може стати професійними велогонщиками.
І так само як з велосипедом, хтось сів і відразу поїхав (вирішує такі задачки в голові), комусь треба підтримка щоб рушити з місця (малюнок), а комусь треба додаткові колеса напочатку (тривимірна модель).
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Гм. Або я щось путаю в термінах, або це якась бредова задачка.
 Прямокутний паралелепіпед, то це в нього всі кути прямі?
Сторона AD  нижньої основи, - це ребро паралелограма, правильно? Тобто вона паралельна A1D1 і B1C1.
Якщо провести площину через AD і будь-яку точку B1C1, то вся B1C1 буде на тій площині.
Якщо це правильно, то далі все через арк тангес легко вирішується. Але звідки дитина в 10 років може знати, що таке арктангенс чи довести, що відповідні сторони паралельні?
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Гм. Або я щось путаю в термінах, або це якась бредова задачка.
 Прямокутний паралелепіпед, то це в нього всі кути прямі?
Сторона AD  нижньої основи, - це ребро паралелограма, правильно? Тобто вона паралельна A1D1 і B1C1.
Якщо провести площину через AD і будь-яку точку B1C1, то вся B1C1 буде на тій площині.
Якщо це правильно, то далі все через арк тангес легко вирішується. Але звідки дитина в 10 років може знати, що таке арктангенс чи довести, що відповідні сторони паралельні?

ну от і приклад не забарився :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Будь-хто може нормально засвоїти шкільну програму при достатній практиці. А от далі це вже залежить від здібностей і праці.
Це так само, як кожен може навчитись їздити на велосипеді, але лише маленька частина може стати професійними велогонщиками.
І так само як з велосипедом, хтось сів і відразу поїхав (вирішує такі задачки в голові), комусь треба підтримка щоб рушити з місця (малюнок), а комусь треба додаткові колеса напочатку (тривимірна модель).

зараз шкільні програми зовсім не такі, як 50 років тому
крім того, кожному успішному з певного предмету учню, одразу навалюють купу завдань підвищеної складності, штовхають на олімпіади і т.д.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

зараз шкільні програми зовсім не такі, як 50 років тому
крім того, кожному успішному з певного предмету учню, одразу навалюють купу завдань підвищеної складності, штовхають на олімпіади і т.д.

Я не знаю, які були програми 50 років тому, я тоді ще не народився.
І я не кажу про задачі підвищеної складності і олімпіади, я кажу саме про шкільну програму.
Шкільну програму може засвоїти кожен, нехай не на 5, але може, правда для цого треба працювати.
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Я не знаю, які були програми 50 років тому, я тоді ще не народився.
І я не кажу про задачі підвищеної складності і олімпіади, я кажу саме про шкільну програму.
Шкільну програму може засвоїти кожен, нехай не на 5, але може, правда для цого треба працювати.

так неможливо зупинитися на "просто програмі", бо навантаживатимуть і поза програмою з кожного предмету, де учень є відмінником
тобто зараз реальніше мати відмінні знання лише з декількох предметів, ніж потонути у лавині надмірних завдань з усього
це можливо, але чи ситуативно, чи в геніїв :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Тоже 20 раз перечитал условие задачки. Но там явно что-то напутано.
Вот задачка в изометрии. Каким образом проходит плоскость , через грань/сторону АD и середину грани В1С1 .......не понятно. ???

   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

ну от і приклад не забарився :)
Приклад чого?
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Тоже 20 раз перечитал условие задачки. Но там явно что-то напутано.
Вот задачка в изометрии. Каким образом проходит плоскость , через грань/сторону АD и середину грани В1С1 .......не понятно. ???



ну я ж казав :)
площину задає трикутник :)
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

Приклад чого?

людина стверджує, що задачка є "бредовою", а напевно ж у школі був відмінник з геометрії
   
Re: Розвиток просторового мислення у дитини.

За какой год зно? Я позвонила ребенку он сказал что тоже не решил 34 номер. Одну из трёх задач что не решил ( 184 балла он закончил 10-ый класс). Но условие задачи звучит по другому. Сказал или это 11-ый класс или это нужно будет с учителем в классе разобрать
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія