Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево

Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево

В авиакатастрофе SuperJet погиб предатель из Севастополя Роман Власов: летел служить на авианосец "Адмирал Кузнецов".

Крымчанин Роман Власов погиб вместе с женой во время пожара в Шереметьево. Роман Власов предатель который перешел на сторону оккупантов после аннексии Крыма. Летел к месту дальнейшего прохождения военной службы - крейсер "Адмирал Кузнецов" в г. Североморск.
(tu)  заибись.
   
Якщо вірно зрозумів з переговорів, то літак йшов на посадку нормально, бортові системи посадки частково працювали. Тобто в натурі не розрахували, довбанули перевантаженим літаком об полосу, шасі не витримало (тут можуть бути питання виробникам літака),гепнуло двиглами по асфальту та внаслідок цього виникла пожежа.
Тобто блискавка до пожежі не мала відношення, а лиш до відмови деяких систем літака.
Подивився відео - точно якісь довпойопи... :facepalm1:
Скоріше усього, шо й про блискавку вони дуже прибрехали
   
Так и Airbus таже фигня и не только в совковых компаниях никто кроме как в тренажерах в  режиме direct law не летает так его небось даже и нельзя принудительно включить не ?
хоча можу повилятися бо не читав FOM пуперджета, але все вірно, наскільки знаю.
тільки автоматичне рішення СДК, мовляв, автомат (допомога в керуванні) каже: "все, якась фігня з даними, вихядт за межі закладених алгорітмів. Щоб не вводити вас в оману, керуйте (іпстітєсь) самі. перевожу в direct law. пака"
ручками наче не включити.
   
хвост самолета и все поплавило там за пару минут. Пилоты забыли движки выключить?

После касания о взлетку движки переводятся на реверс для более быстрого торможения, тоесть они и должны были работать. но немного по другому
   
То в них ще й прилади працювали? Капець  :facepalm1:
угу.. схоже, що так, якщо доповів про посадку по ILS..
   
а ось це і незрозуміло. бо спочатку каже втрата автоматики, а потім вибирає захід по ILS, тобто автоматичний.
це різні системи
   
Так и Airbus таже фигня и не только в совковых компаниях никто кроме как в тренажерах в  режиме direct law не летает так его небось даже и нельзя принудительно включить не ?
+
по "включити вручну direct law"  - треба мануали читати по цьому типу
   
После касания о взлетку движки переводятся на реверс для более быстрого торможения, тоесть они и должны были работать. но немного по другому
Цього місяця 2 чудові новини-здохли 41 кацапи і ктастрофа з кацапською нафтою.Смерть кацапам!
   
це різні системи

що з чим різні системи?
   
РБК із посиланням на джерела також пише, що після допитів пілотів SSJ100 слідчі зробили висновок про помилки екіпажу: після приземлення пілоти не вимкнули двигуни, а в кабіні було відкрито вікно, що могло побічно вплинути на поширення вогню.

Крім того, перевірники з Росавіації вивчають документи щодо режиму праці та відпочинку пілотів.

За словами співрозмовників РБК, за три доби до інциденту пілот зробив три рейси і провів у повітрі 10 годин, у нього було два дні відпочинку.
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево
dmp

Странные переговоры, такое впечатление, что фейковые.

Только мне кажется странным, что самолету, который "горит в молнии" не требуется никакая помощь? И что с отказавшей автоматикой и связью они садятся по ILS, т.е. что-то работало?
   
По всем делам авионика жила "своей жизнью" и сейчас идет работа по выгораживанию говноджета.

Говноджет нада снимать с полетов и отправлять в утиль но тогда нада признавать прчастность и сажать "своих" за ".... стало причиной множества человеческих жертв..."

Так шо в лучшем случае спишут на человеческий фактор и тихонько спишут говноджеты.
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево

Нашли кого слушать...
нашшот оператора клавіатури - це не лише в авіації, точніше ЦЕ вже й в АВІАЦІЮ перекочувало.
Володіння охвісним пакетом(текстовий процесор + електронні таблиці) - це, бля, впевнений користувач!  :facepalm:
   
После касания о взлетку движки переводятся на реверс для более быстрого торможения, тоесть они и должны были работать. но немного по другому

Та то понятно, что реверс. Только после того как ты пропазал брюхом пол полосы и уже остановился почему движки ревут и гонят воздух? Чтобы горело ярче?
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево

https://twitter.com/view/status/1125286518053064704

все понимаю..но зачем там собака была в конвое?
   
Цього місяця 2 чудові новини-здохли 41 кацапи і ктастрофа з кацапською нафтою.Смерть кацапам!

Ще док втопили.
   
ось так це виглядає, коли екіпаж все робить правильно в нормальних авіакомпаніях
хоча достаменно невідомий повний перелік відмов після блискавки - можливо, командир вже налаштувався притерти літак у будь-яку ціну з першої (він думав, що єдиної?) спроби.

хоча тут штатний заход, звичайно, але все говорить про те, що натиснути TO/GA після первого козлика (навіть другого мегакозла, хоча можливо після нього стійки склалися або пробили крила - ну або пробиті крила - то результат останнього та катастрофічного контакту) вони могли та навіть можливо і мусили то зробити.
після останнього звичайно там вже пістуц
можливо школа колишнього пілота війского-транспортної. тим більше що літав він на високоплані (ІЛ-76), а там інші реакціі та техніка трохи по усуненню "козла", ніж у низькопланів. в екстремальній суитації на руках включилися старі автоматичні навички  - "заход па афганьскі" та таке ін.


Останнє редагування: 7 травня 2019 20:35:21 від Altorus
   
Та то понятно, что реверс. Только после того как ты пропазал брюхом пол полосы и уже остановился почему движки ревут и гонят воздух? Чтобы горело ярче?

Двигуни не виключаються за 1 секунду.
   
Цікаво, у лютому 1991 в Лос-Анжелесі сталася авіаційна катастрофа із рейсом USAir Flight 1493. Різниця лише в одну цифру.

Хоча обставини катастрофи інакші, проте пасажири опинилися у схожому пеклі. Через помилку диспетчера Boeing, заходячи на посадку, розчавив на смузі менщий пасажирський літак. Виникла пожежа. В результаті загинуло багато пасажирів, які могли б врятуватися, проте не всі двері вдалося відкрити плюс, як я зрозумів, втратили час на двері, відчиняти які не мало сенсу.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles_runway_disaster
   
все понимаю..но зачем там собака была в конвое?

Чтобы проверить "жирного"  с чемоданом на наркотики.
   
Двигуни не виключаються за 1 секунду.

Да, чуть дольше, 6-10 секунд в зависимости от оборотов.
А на видео там чуть ли не взлетном раздувал топливо, хотя при посадке по идее должен был быть на реверсе и дуть несколько иначе.
   
Да, чуть дольше, 6-10 секунд в зависимости от оборотов.
А на видео там чуть ли не взлетном раздувал топливо, хотя при посадке по идее должен был быть на реверсе и дуть несколько иначе.

Якщо би двигуни були не в реверсі, літка не зупинили би. Там десятки "тонн" тяги.
   
Якщо би двигуни були не в реверсі, літка не зупинили би. Там десятки "тонн" тяги.

А я о чем. А на видео четко видно что реверсные лепестки убраны и струя с двигла идет прямо.
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево
dmp

ось так це виглядає, коли екіпаж все робить правильно в нормальних авіакомпаніях

второй круг для кацапо-пилота это позор и оргвыводы. А тут надо было уже на третий уходить.. за такое и попереть из компании могут.
   
після приземлення пілоти не вимкнули двигуни, а в кабіні було відкрито вікно, що могло побічно вплинути на поширення вогню.

За словами співрозмовників РБК, за три доби до інциденту пілот зробив три рейси і провів у повітрі 10 годин, у нього було два дні відпочинку.
бухі були, чи що?



Останнє редагування: 7 травня 2019 20:41:29 від myshka naruzhka
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево
dmp

Якщо би двигуни були не в реверсі, літка не зупинили би. Там десятки "тонн" тяги.

Отказ реверса не должен приводить к катастрофе. Реверс - это порядка 20% тормозных усилий (?)
   
що з чим різні системи?
якщо по простому, то з того, що відомо, вони втратили автоматику в допомозі керування, а точніше СДК - тобто реакція на рухи стіком (джойстік) різні при включеній автоматичній допомозі - інші передаточні числа, так би мовити та ін.
тобто якщо на прикладі автомобіля (не коректно, але хоч якесь уявлення), - різну поведінку в рухах керма та зусиллях потрбних для повороту на швидкостях 5 та 150 км/год помічали?
так от уявить, що на 150км/год він щонайменшого руху керма, колеса повертаються на 90 градусів (умовно). надмірна чутливість.
там дуже багато нюансів, тому що еффект від елеронів та рулів висоти на різних швидкостях різних, а при direct low (грубо) відхилення керуючих поверхонь має покриватися повною амплітудою сайдстіка (штурвала). як на 300 узлах, так і на 130.
вибачення за примітивне та дуже не точне пояснення по простому

а ILS - це просто промінь(коридор) що показує глісаду. автопілот сам по ній веде до створу полоси, а при autoland і саджає на полосу.
в будь-якому випадку по ILS питання, бо якщо на моніторі можна бачити мітки відхилення від цього ILS коридору, то вести вони мали його все одно рукам (наче по FCOM там при directlaw autopilot вирубається

тобто то "гідропідсилювач" керма, а то автопаркування

Останнє редагування: 7 травня 2019 20:48:19 від Altorus
   
Было, не?..
   
Отказ реверса не должен приводить к катастрофе. Реверс - это порядка 20% тормозных усилий (?)
все вірно - це лише 18-23% на різних літаках
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево

Чтобы проверить "жирного"  с чемоданом на наркотики.
нашли? :weep:
   
Отказ реверса не должен приводить к катастрофе. Реверс - это порядка 20% тормозных усилий

CADiLO писав, що двигуни були на "злітному", це 70+ %  режимі.  На такій тязі літак не зупинили б гальмами в межах смуги. А після "козла" він летів би ще з набором швидкості.
   
Re: Минус один Сухой Суперджет-100 в Шереметьево
dmp

CADiLO писав, що двигуни були на "злітному", це 70+ %  режимі.  На такій тязі літак не зупинили б гальмами в межах смуги. А після "козла" він летів би ще з набором швидкості.

мабуть то було трохи перебільшення :)
   
до речі Якутськ
такий самий ssj-100
   
мабуть то було трохи перебільшення

На видео струя с движка так нехило дует вдоль фюзеляжа. Поэтому там движок 100% не был выключен.
Ну а режим.. каюсь, на глаз не определить, но точно не стояночное только заведенное.
   
мабуть то було трохи перебільшення

Скоріш за все реверс вимкнули вчасно, але двигуни лишили на малому газі. А контрольну карту "пожежа" скурили в ахуї від того, що відбулося.
   
до речі Якутськ
такий самий ssj-100
https://youtu.be/msk5P-IBJpE

А что с ним случилось? Стойки обламались при посадке?
   
На видео струя с движка так нехило дует вдоль фюзеляжа. Поэтому там движок 100% не был выключен.
Ну а режим.. каюсь, на глаз не определить, но точно не стояночное только заведенное.
так. таке враження, що двигуни (правий точно) працював(ли)
можливо FADEC, можливо ще щось, або просто пілоти "забули" - хотя в останнє віриться важко, бо то пистуць преповний
   
А что с ним случилось? Стойки обламались при посадке?
якщо нічого не плутаю, там полосу реконструювали та була траншея поперек)) см 30-40 завглибшки
 ось вони і склалися ) але вже швидкість інша, звичайно
порівнювати не можна звичайно. але просто, для доповленння картини, яка буває, коли не так "впєчаталі" в землю, то щось схоже могло бути. але вряд чи. майже максимальна вага, пальне, хз
   
якщо по простому, то з того, що відомо, вони втратили автоматику в допомозі керування, а точніше СДК - тобто реакція на рухи стіком (джойстік) різні при включеній автоматичній допомозі - інші передаточні числа, так би мовити та ін.
тобто якщо на прикладі автомобіля (не коректно, але хоч якесь уявлення), - різну поведінку в рухах керма та зусиллях потрбних для повороту на швидкостях 5 та 150 км/год помічали?
так от уявить, що на 150км/год він щонайменшого руху керма, колеса повертаються на 90 градусів (умовно). надмірна чутливість.
там дуже багато нюансів, тому що еффект від елеронів та рулів висоти на різних швидкостях різних, а при direct low (грубо) відхилення керуючих поверхонь має покриватися повною амплітудою сайдстіка (штурвала). як на 300 узлах, так і на 130.
вибачення за примітивне та дуже не точне пояснення по простому

а ILS - це просто промінь(коридор) що показує глісаду. автопілот сам по ній веде до створу полоси, а при autoland і саджає на полосу.
в будь-якому випадку по ILS питання, бо якщо на моніторі можна бачити мітки відхилення від цього ILS коридору, то вести вони мали його все одно рукам (наче по FCOM там при directlaw autopilot вирубається

тобто то "гідропідсилювач" керма, а то автопаркування

в переговорах йдеться про втрату автоматичного керування літаком. я це зрозумів, як втрату автопілота.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія