Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ: Присадка до мастила коробки передач, редуктора, моста

Чи дає ефект? Яка присадка - який ефект?





Для трамваїв/електричок - цікавить також.

З опису до відео.
В Самарском ТТУ есть проблема с редукторами трамваев Татра.
У моделей трамвая Татра т3 лопаются редукторы из-за усталости металла и больших осевых нагрузок.
Часто пропускают момент долива масла до уровня, вследствие чего редукторы выходят из строя.
Решением может быть применение присадки микрокерамика Wagner, которая позволяет избежать поломок редукторов и механизмов не только при низком уровне масла, то даже при его отсутствии в экстремальной ситуации.
Микрокерамика Вагнер была залита в трансмиссионное масло ТНК. Также ожидаем эффект экономии электроэнергии до 10%, как на других предприятиях.


Останнє редагування: 26 вересня 2017 22:14:44 від com1
   
ФЗВ

ФУП знає - це кацапська х-ня якась.
   
Ще є редуктори в двигунах ліфта. Іноді з низьким рівнем мастила.
Є випадки аварійного зносу редукторів. Потребують заміни.
   
кацапи ХАДОвську присадку зкомуніздили
   
є така думка що якби присадки які продаються окремо мали якийсь ефект, то виробники додавали їх би прямо в мастило
може краще нормальне масило юзати ніж всяке дрантя в нього додавати
   
Часто пропускают момент долива масла до уровня, вследствие чего редукторы выходят из строя.
Це ключова фраза, яка стосується всіх механізмів. Далі можна не читати.
   
микрокерамика маленький эффект - вот если макрокерамику засыпать ото будет толк.
   
Чому створив тему?
Бо в частині старих трамваїв редуктори протікають. Мастило видно на фото.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=142533758&postcount=7889
   
Тема давняя. Основная проблема в применении этих присадок - это то, что они осаждаются не только в выработаных зазорах, но и там, где не надо.
   
Вот так будет гораздо эффективнее.
   
Чому створив тему?
Бо в частині старих трамваїв редуктори протікають. Мастило видно на фото.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=142533758&postcount=7889
Показати зображення...

коли щось протікає треба міняти сальник або прокладку
   
є така думка що якби присадки які продаються окремо мали якийсь ефект, то виробники додавали їх би прямо в мастило
може краще нормальне масило юзати ніж всяке дрантя в нього додавати

Ну, для початку, виробник не зацікавлений використовувати занадто гарне мастило. Бо це здорожчає виробництво, а ефекту для виробника не буде.
Виробнику потрібно, щоб механізм пропрацював гарантований строк, а потім потребував ремонту або заміни.
По-друге, не скажу про саме цю присадку, але дійсно, за умови деяких витрат можна знизити тертя у механізмах, подовживши таким чином строк роботи вузла

Головна проблема - визначити, де дійсно дієва річ, а де - туфта від маркетологів
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія