Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Арабо-американці будуть голосувати за Трампа, тому що Байден сіоніст та вчинив геноцид у Палестині

Are Arabs in the state really prepared to hand the presidency back to Donald Trump? In a word: yes.

Цитувати
«Якщо обирати між Трампом та Джо Байденом, я буду голосувати за Трампа.  Тому що він не гірший за Джо Байдена», — сказав мені чоловік на ім’я Салах.  Його друг Амад додав: «Байден мав бути миротворцем. Творцем комфорту.  Натомість він став співучасником найбільшого геноциду в сучасній історії».

Цитувати
“If it came down to Trump and Joe Biden, I will vote for Trump. Because it doesn’t get worse than Joe Biden,” a man named Salah told me. His friend, Amad, added, “Biden was supposed to be the peacemaker. The comfort-maker. Instead, he became accessory to the biggest genocide in modern history.”
------------------------------------------------------------------

Цитувати
«Уявіть собі, що ви думаєте, що це хороший аргумент — сказати спільноті, яка втратила 30 000 людей: «Стережіться того, хто збирається заборонити вам в'їзд». Ви справді запитуєте мене, оберу я заборону, чи геноцид?  Я оберу заборону», — сказав мені Захр.

Цитувати
“Imagine thinking it’s a good argument to say to a community that has lost 30,000 people, ‘Watch out for the guy that’s going to ban you.’ You’re really asking me whether I’m going to take a ban or a genocide? I’ll take a ban,” Zahr told me.
------------------------------------------------------------------
Цитувати
«Байден глибоко відданий сіонізму, справжній віруючий, а не просто діє за вказівками якогось лобі.  Це лякає мене набагато більше", - сказав Хаммуд.  На цьому фронті, за його словами, він віддає перевагу такому, як Трамп.  «Припустимо, що я не голосую за Байдена, а от же автоматично голосую за Трампа.  Це непряме голосування за Трампа приводить на посаду хлопця, про якого я не знаю, що він робитиме.  У найгіршому випадку в нашому питанні він буде такий самий поганий, як і в минулому.  І ми можемо з ним боротися в рамках закону.  Я не можу боротися з Джо Байденом, коли він щиро підтримує Ізраїль», — сказав він.

Цитувати
“Biden is deeply committed to Zionism, a true believer, not acting on the whims of some lobby. That scares me a lot more,” Hammoud said. On this front, he says, he prefers someone like Trump. “Let’s assume my nonvote for Biden is a vote for Trump automatically. That indirect vote for Trump brings a guy into office who I don’t know what he will do. At the worst, he will be nasty toward us here, like he was in the past. And we can fight him within the law. I cannot fight Joe Biden when he stands with Israel,” he said.

Тю, це вони просто не уявляють, що було б з хамасівцями і Газою при Трампі.

А потім Трамп скаже євреям - хуярте тих вівцейобів, я вас прикрию. Люди таки тупі нестямно

А як же Іванка, такова улюблениця, яка і за єврея заміж вийшла, і іудаїзм прийняла і навіть заради свого єврея силіконові бідони вставила.  :weep:

Іvanka Trump

21 de Decembro de 2023  ·

As I depart from Israel, my heart fills with a mix of sorrow and hope.
Witnessing the aftermath of the October 7th terrorist attack, I heard heart-wrenching stories from victims, families, soldiers, and first responders. Their strength amid the despair was profoundly moving and the resolve of this resilient and tough people reminds us that even in the darkest times, hope and goodness are ever-present.
As so many rise to help, heal, and rebuild, it’s a testament to the enduring spirit of humanity.
Tonight and every night I pray for the safe return of all hostages and the healing of each victim and of their families.

Для того хуйло і затівав цю ізраільсько-палестинську бійню.

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість

Повна версія