Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Проїзд на Бессарабці між ринком і Ареною звільнили від авто і зробили пішохідною зоною

Для начала нужно снести Гулливер и Парус ,гарантирую количество прбок в центре уменьшится.

А на их месте построить подземные паркинги в 100 этажей с интеграцией с метро и гиперлупом.
   
Завжди дивувася людям, що до центру машиною їдуть.
Чи не диваки?

   
Завжди дивувася людям, що до центру машиною їдуть.
Чи не диваки?
Іноді треба.
   
Завжди дивувася людям, що до центру машиною їдуть.
Чи не диваки?
А по работе ящики с инструментами в руках нести?
   
я тебе выкладываю запись со своего регистратора позавчера, вчера и сегодня.

Долго мы видео будем ждать?  :shuffle:
   
На Бессарабському проїзді, де перекрили рух автомобілів, облаштують велодоріжку та понизять бордюр, а паркінг біля Пінчук арт-центру перенесуть на вулицю Павла Скоропадського. Про це «Хмарочосу» розповіли в секторі розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Раніше на проїжджій частині Бессарабського проїзду було розмічено три смуги руху, але з обох боків паркувались авто. Через це фактично працювала одна смуга. У годину пік пропускна здатність дороги сягала 300-400 авто за годину. Після зміни схеми організації дорожнього руху (схеми ОДР) цей потік перерозподілився. Авто, які прямували на бульвар Тараса Шевченка та на бульвар Лесі Українки, поїдуть на вулицю Скоропадського. Крім того, на Скоропадського облаштують парковку на 100 машиномісць.

У секторі розвитку веломережі відзначили, що основою при розробці схеми ОДР стали результати воркшопу з трансформації Бессарабської площі, який проходив в 2017 році. Зміна схеми ОДР не потребувала ні реконструкції, ні капітального ремонту. Там створили нову розмітку, встановили знаки та обмежувальні стовпчики.

Для утримання ділянки в належному стані чи обслуговування прилеглих будівель, а також для безперешкодного проїзду екстрених служб, частина стовпчиків знімається. Для цих цілей проїзд буде відкритим кожен вівторок, четвер та суботу з 23:00 та до 6:00.

За Бессарабським ринком, куди має підійти по тротуарній частині вулиці Басейної велодоріжка, вже нанесли велосипедний переїзд. Далі велодоріжка має заходити на пішохідну зону. За новою схемою Бессарабський проїзд – велопішохідна зона, для безбар’єрного руху велосипедистів тут зроблять пониження бордюру. Таким чином, веломережа (якщо враховувати майбутній капітальний ремонт Хрещатика) з’єднається з Європейською площею, Печерськом, Києво-Печерською лаврою.

Нова схема ОДР повністю інтегрована з проєктом капітального ремонту Хрещатика, який має розпочатись наступного року. Згідно з проєктом капремонту Хрещатика, там облаштують двосторонні велодоріжки з обох боків вулиці на тротуарній частині, з боку виходу зі станції метро це буде нижній тротуар. Також на центральній вулиці Києва з’являться смуги громадського транспорту з рекомендованим рухом велосипедистів. В подальшому планується розробка капітального ремонту Бессарабської площі.

Нагадаємо, дев’ятого листопада на Бессарабському проїзді заборонили рух авто – ділянка стала велопішохідною. Відтепер рух автотранспорту від бульвару Тараса Шевченка до вулиці Басейної дозволяється лише через вулиці Велику Васильківську та Скоропадського. При цьому створюється нова додаткова паркувальна зона на вулиці Басейній від вулиць Скоропадського до Бессарабської площі.
   
Просто "Метроград" будували як парковку.

Треба викинути нах.. торгівлю і таки зробити парковку... Або проїзд і пішохідну зону зверху... 8-)
   
118 автобус куди поділи??? Га???
   
В общем делают все, что бы создать максимум неудобств автомомбилистам, что бы желания ехать в Киев на авто не возникало, а если и поехал то долго и дорого
   
а коли покладуть плітку, посадять дерева, лавки поставлять

буде взагалі супер
Будет провинциальный шик - сидеть на лавочка, пить пиво и плевать семечки.
Киев для бездельников.
   
Завжди дивувася людям, що до центру машиною їдуть.
Чи не диваки?
Люди живут в центре.
И работают.
Есть такие, что из центра почти не выезжают - дом - работа - дом...
Потейто делает центр делают для бездельников, для секс-туристов, для криминала...
   
В общем делают все, что бы создать максимум неудобств автомомбилистам, что бы желания ехать в Киев на авто не возникало, а если и поехал то долго и дорого

Це є нормальна практика.хочеш комфорту,будь готовий витрачати гроші та час
Я теж хотів би в Києві паркуватись на Хрещатику,але розумію,що це-утопія
Натомість кияни чомусь мають хибну думку,що їм в центрі Львова мають облаштувати парковку
Не люблять кияни ходити пішки або користатись ГТ
   

Не люблять кияни ходити пішки або користатись ГТ
Бо він жахливий, особливо моршрудкі.
   
В общем делают все, что бы создать максимум неудобств автомомбилистам, что бы желания ехать в Киев на авто не возникало, а если и поехал то долго и дорого
Ну так це їх дивіз і вони його втілюють.
А от автомобілісти темна маса,оплачують цей  бенкет і навіть питиції ніякої не напишуть.
Я вже не кажу щоб організувалися в якийсь автоклуб як наприклад найбільший  АDAC .
   
Та навіть якби почали заправлятися поза межами міста в області і вже б влада за півроку знала до кого має дослухатися.
   
Будет провинциальный шик - сидеть на лавочка, пить пиво и плевать семечки.
Киев для бездельников.

це зразу штраф
і чим більше тим краще

хараз до речі ніхто не лузгає сємкі
навіть на футболі
відійшла ця традиція принаймні в Києві

пиво в центрі теж не п'ють
тільки на районі
   
Люди живут в центре.
И работают.
Есть такие, что из центра почти не выезжают - дом - работа - дом...
Потейто делает центр делают для бездельников, для секс-туристов, для криминала...

тим хто живе в центрі і там же і працює немає сенсу користуватись авто взагалі якщо немає потреби виїхати із центру
   
Це є нормальна практика.хочеш комфорту,будь готовий витрачати гроші та час
Я теж хотів би в Києві паркуватись на Хрещатику,але розумію,що це-утопія
Натомість кияни чомусь мають хибну думку,що їм в центрі Львова мають облаштувати парковку
Не люблять кияни ходити пішки або користатись ГТ

не знаю...
я тепер до Львова їжджу виключно на інтерсіті (я буваю кожного року) 
було пару разів їздив на авто (мабуть років 8 останній раз тому). паркував на платній стоянці

то ж не варто користуватись стереотипами і застосовувати їх до всі киян, львів'ян чи харків'ян

Останнє редагування: 11 листопада 2021 09:11:48 від Potato
   
Бо він жахливий, особливо моршрудкі.

це реально зло

але метро прийнятне
сподіваюсь якість громадського транспорту буде зростати
   
не знаю...
я тепер до Львова їжджу виключно на інтерсіті (я буваю кожного року) 
було пару разів їздив на авто (мабуть років 8 останній раз тому). пракував на платній стоянці

Львов конечно Интерсити. Интерсити 5 часов, на авто если хорошо топить будет 6. Естественно такие расстояния не имеют смысла на самолете
   
основою при розробці схеми ОДР стали результати воркшопу
Закон про захист української мови повинен поширюватися і на такі слова. Воркшопи, візії, кпє - вже трохи підзамахали ці новомодні соросятмькі слова. Є прямі українські аналоги. А ці новоязи тільки відбивають бажання в російськомовних переходити на українську
   
Закон про захист української мови повинен поширюватися і на такі слова. Воркшопи, візії, кпє - вже трохи підзамахали ці новомодні соросятмькі слова. Є прямі українські аналоги. А ці новоязи тільки відбивають бажання в російськомовних переходити на українську

то застосовуй аналог слова соросятські
мабуть жеж є прямі Українські аналоги 
   
то застосовуй аналог слова соросятські
неокомсомольці-урбаністи
   
то застосовуй аналог слова соросятські
мабуть жеж є прямі Українські аналоги
Неприємно коли згадують роботодавця?
 :K
   
клас! там той автогадюшник давно треба було ліквідувати (tu)
   
тим хто живе в центрі і там же і працює немає сенсу користуватись авто взагалі якщо немає потреби виїхати із центру
договорись с людьми, ты не будешь указывать людям как им передвигаться, а люди не будут посылать тебя на три буквы.
   
Даєш пішохідні зони!
Слава Соросу!
   
Центр взагалі треба очищати від офісів та стихійних стоянок
   
мне интересно понять - ради кого затеян весь этот шабаш праздник урбанистики?
Потейто, лично ты как часто гуляешь по Крещатику, и сидишь там на скамеечках?
у кого есть доступ, сделайте голосовалку, только для коренных киевлян, для сертифицированных киевлян - насколько часто они гуляют по Крещатику и сидят там на скамеечках?
бо я подозреваю, что этот шабаш не для города, и не для киевлян.
вопрос для кого?
кто финансирует этот шабаш праздник?
по-моему, только сутенёры заинтересованы, чтобы девочек рассадить по скамеечкам, а секс-туристы чтоб ходили выбирали?
другого юз-кейса этим пешеходным зонам я не вижу.
   
Центр взагалі треба очищати від офісів та стихійних стоянок
вообще от людей.
   
Неприємно коли згадують роботодавця?
 :K

неприємно коли людина знущається з Української
   
вообще от людей.
Прописку нам поверніть!
   
договорись с людьми, ты не будешь указывать людям как им передвигаться, а люди не будут посылать тебя на три буквы.

ні не домовились
   
Завжди і так звертав на Васильківську, бо швидше.
І виїзд на Лесі поліпшиться, бо справді не буде злиття двох потоків, яке сильно гальмувало.
Користі від Бесарабського проїзду був нуль, бо там хтось то паркувався, то від‘їжджав, а всі стояли.
   
клас! там той автогадюшник давно треба було ліквідувати (tu)
там традиционный криминальный гадюшник, не хочешь пойти ликвидировать?
   
Я вам більше скажу. З погляду паркування - Київ рай для водія. Я не пам‘ятаю, щоб не зміг запаркуватися в радіусі 100-200 метрів від потрібного мені місця.
В центрі взагалі купа місць, де можна спокійно стати.
   
мне интересно понять - ради кого затеян весь этот шабаш праздник урбанистики?
Потейто, лично ты как часто гуляешь по Крещатику, и сидишь там на скамеечках?
у кого есть доступ, сделайте голосовалку, только для коренных киевлян, для сертифицированных киевлян - насколько часто они гуляют по Крещатику и сидят там на скамеечках?
бо я подозреваю, что этот шабаш не для города, и не для киевлян.
вопрос для кого?
кто финансирует этот шабаш праздник?
по-моему, только сутенёры заинтересованы, чтобы девочек рассадить по скамеечкам, а секс-туристы чтоб ходили выбирали?
другого юз-кейса этим пешеходным зонам я не вижу.

на Хрещатику з'явиться бажання гуляти коли
будуть
якісні пішохідні зони. Як на Бесарабці
Хрещатик буде більш придатний для прогулянок.
Тобто зараз там дуже великі відстані між будинками, надто багато вільного простору. тому незатишно

Треба або прибрати з Хрещатика рух. Або зменщити  полоси руху до 2  в кожну сторону. Додати по середені якісь кафе, дерева тощо
Зробити тунель замість Метрограду

щось типу такого

https://urbanyna.com/bessarabska-ploscha?fbclid=IwAR2i7ulcnIXQB4kWn2-mBxhOEIsvJDspsqG0cMz1-k8l9UGt7NXVc5UMCj0










   
Там наему морду били. Это месть
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія