Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

На відновлення українських доріг знадобиться 2-4 роки

 :facepalm: 

Питається, нащо в них вбухали міліарди, замість того, щоб виробляти стугни, нептуни, вільхи тощо  :facepalm1:

На відновлення знищених в результаті бойових дій доріг в Україні знадобиться 2-4 роки та 900 млрд грн. Такий підрахунок вже зробили в Укравтодорі.

Про це в ефірі телемарафону повідомив перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко. Він вважає, що одним із джерел фінансування мають стати заморожені кошти Росії.

"Наразі для відновлення доріг потрібно 900 млрд грн. Аби відновити дорожньо-транспортну інфраструктуру, знадобиться 2-4 роки. Ми вважаємо, що було б правильно залучати на це відновлення кошти, заморожені в РФ", – сказав Івко.

Водночас, говорячи про масштаби руйнувань, він зазначив: через розв'язану Росією війну в Україні повністю зруйновано 24 тис. км доріг. А крім того, 302 мости, шляхопроводи та естакади.



   
Re: На відновлення українських доріг знадобиться 2-4 роки

Ты штабной или реально не понимаешь как работает экономика?
   
Питається, нащо в них вбухали міліарди, замість того, щоб виробляти стугни, нептуни, вільхи тощо

ну так ніхто ж не знав що хуйло нападе
   
ну так ніхто ж не знав що хуйло нападе

серьозно?
   
2.4 роки нереально виглядає

Бюджет автодору до війни був 120 млрд грн
Це аналогічно до бюджету Міноборони

При цьому роботи виконувались на 70-80%
Причин багато , логістика, відсутність матеріалів, мало техніки і т.д.
   
2.4 роки нереально виглядає

Бюджет автодору до війни був 120 млрд грн
Це аналогічно до бюджету Міноборони

При цьому роботи виконувались на 70-80%
Причин багато , логістика, відсутність матеріалів, мало техніки і т.д.
а іноземні автобуди?
   
2.4 роки нереально виглядає

Бюджет автодору до війни був 120 млрд грн
Це аналогічно до бюджету Міноборони

При цьому роботи виконувались на 70-80%
Причин багато , логістика, відсутність матеріалів, мало техніки і т.д.
Так. 8-10 років у разі залучення іноземних коштів. Сама Україна мабуть вже не впорається й за 20 років.
   
Ще не озвучили скільки років піде на відбудову Харкова,  Сіверодонецька, Маріуполя...
   
Я теж задавався таким протягом усього 2021 року, коли вже було ясно, що велика війна ось-ось почнеться.
Також велике здивування у мене викликало надрочування усі ці роки на абсолютно мариний, в масштабах Чорного моря, військовий флот.
Україна за часи Союзу виготовляла левову частку далекобійних крилатих ракет, усі заводи та КБ, які у цьому виготовленні були задіяні, тут, усі знання та креслення були наявні.
Є багато питань, відповіді, сподіваюся, ми отримаємо після перемоги.
   
Так. 8-10 років у разі залучення іноземних коштів. Сама Україна мабуть вже не впорається й за 20 років.
ті всі цифри взяті з голови задля озвучення втрат заподіяних інфраструктурі. Ніхто не має приблизної експертної оцінки, навіть не беручи до уваги того факту що бойові дії продовжуються, і ще велика територія не звільнена.
   
Без этих дорог рашисты бы парализовали железную дорогу и вся западная зброя оставалась бы в западной Украине

Останнє редагування: 6 червня 2022 14:58:38 від SlavRedko
   
Без этих дорог рашисты бы парализовали железную дорогу и вся западная зброи оставалась бы в западной Украине
вам з арканзащини то точно краще видно.
 
   
Без этих дорог
Без яких саме?
Основна магістраль на захід в березні
Go hiway
Житомирська перекрита була
( Вона в погагенькому стані  насправді )

Дороги на схід від Дніпра - срака повна  нажаль :(
На схід від Києва є непогана харківська

   
Без яких саме?
Основна магістраль на захід в березні
Go hiway
Житомирська перекрита була
( Вона в погагенькому стані  насправді )

Дороги на схід від Дніпра - срака повна  нажаль :(
На схід від Києва є непогана харківська
мабуть про єдину збудовану з заходу в центр Тернопіль-Кропивницький, якщо її розбити на ділянки то вийде купа доріг.
   
мабуть про єдину збудовану з заходу в центр Тернопіль-Кропивницький, якщо її розбити на ділянки то вийде купа доріг.

Це  go hiway гройсмана
Добре що її продовжили на кропівницький( не до кінця здається )


 
   
Без яких саме?
Основна магістраль на захід в березні
Go hiway
Житомирська перекрита була
( Вона в погагенькому стані  насправді )

Дороги на схід від Дніпра - срака повна  нажаль :(
На схід від Києва є непогана харківська

Магистраль была перекрыта но ездили по второстепенным дорогам в обход Житомирской.
Два-три года назад по ним проехать было нельзя от слова совсем
   

Магистраль была перекрыта но ездили по второстепенным дорогам в обход Житомирской.
Два-три года назад по ним проехать было нельзя от слова совсем
це ви про які "втарастєпєнниє"?
 
   
Дивне б***ь відчуття, коли я особисто це писав тут рік, два роки назад.  А тепер це все збулось.
Ну от хто довбойоб а? що ви тоді казали оксамитові? шо вам дороги позаріз потрібні?
   
Боневтік нам тут послугу не робить а спокутує то шо наробив своїми б***ь дорогами.
Думаю вину він відчуває
   
це ви про які "втарастєпєнниє"?
 Показати зображення...

Про такие, по которым мои друзья ездили и таскали все что нужно.
Нах вам об этом знать. Продолжайте зрадойобить :D
   
Re: На відновлення українських доріг знадобиться 2-4 роки

Асфальтоукладчик не может сделать ракету, сколько денег не давай.
На птицефабрике не надоишь молока сколько денег не давай.
Ликбез экономики
   
Асфальтоукладчик не может сделать ракету, сколько денег не давай.
На птицефабрике не надоишь молока сколько денег не давай.
Ликбез экономики

Дуже слушна думка!
Ви не могли б про це розповісти більш розлого?
   

Про такие, по которым мои друзья ездили и таскали все что нужно.
Нах вам об этом знать. Продолжайте зрадойобить :D
Потужна аргументована відповідь.
 Перепитайте хоч для себе по якому маршруту їздили ваші товариші.
 Основний маршрут що використовували майже всі хто з Києва їхав на захід був Київ-Умань-Вінниця-Хмельницький-Рогатин і далі куди вже вам треба, чи то на Львів, чи то Прикарпаття та Закарпаття. І це фактично єдина дорога що йде в напрямку з заходу в центр України, яку збудували в рамках великого будівництва (дивіться карту представлену Укравтодором вище).  По альтернативному шляху одеська траса до Білої Церкви, далі на Житомир і по Е40(М06) можна потрапити на декілька ділянок великого будівництва, в цілому то сумарно 30-40км якщо їхати Сквира-Махнівка-Бердичів-Житомир.  При цьому Сквира-Козятин, це мабуть те що ви називаєте "по ним проехать было нельзя от слова совсем", хоча всі їхали впевнено 50-60км/год і там навіть 3км новісінького асфальту.  Саме цей шлях став однією з альтернатив житомирської для фур. Все як на тій карті від Укравтодору.
 Тому ваше твердження "Без этих дорог рашисты бы парализовали железную дорогу и вся западная зброя оставалась бы в западной Украине" просто нічим не підкріплена фантазія. Те що я бачив на свої очі перевозилось не тим чим ви собі уявляєте, і точно до великого будівництва немає відношення.


 
   
Я теж задавався таким протягом усього 2021 року, коли вже було ясно, що велика війна ось-ось почнеться.
Також велике здивування у мене викликало надрочування усі ці роки на абсолютно мариний, в масштабах Чорного моря, військовий флот.
Україна за часи Союзу виготовляла левову частку далекобійних крилатих ракет, усі заводи та КБ, які у цьому виготовленні були задіяні, тут, усі знання та креслення були наявні.
Є багато питань, відповіді, сподіваюся, ми отримаємо після перемоги.
чи я пропустив такого розумного дописувача,як ти, але пам'ятаю, що фішка прихильники певної політсили була про вакцини замість доріг.
   
Потужна аргументована відповідь.
 Перепитайте хоч для себе по якому маршруту їздили ваші товариші.
 Основний маршрут що використовували майже всі хто з Києва їхав на захід був Київ-Умань-Вінниця-Хмельницький-Рогатин і далі куди вже вам треба, чи то на Львів, чи то Прикарпаття та Закарпаття. І це фактично єдина дорога що йде в напрямку з заходу в центр України, яку збудували в рамках великого будівництва (дивіться карту представлену Укравтодором вище).  По альтернативному шляху одеська траса до Білої Церкви, далі на Житомир і по Е40(М06) можна потрапити на декілька ділянок великого будівництва, в цілому то сумарно 30-40км якщо їхати Сквира-Махнівка-Бердичів-Житомир.  При цьому Сквира-Козятин, це мабуть те що ви називаєте "по ним проехать было нельзя от слова совсем", хоча всі їхали впевнено 50-60км/год і там навіть 3км новісінького асфальту.  Саме цей шлях став однією з альтернатив житомирської для фур. Все як на тій карті від Укравтодору.
 Тому ваше твердження "Без этих дорог рашисты бы парализовали железную дорогу и вся западная зброя оставалась бы в западной Украине" просто нічим не підкріплена фантазія. Те що я бачив на свої очі перевозилось не тим чим ви собі уявляєте, і точно до великого будівництва немає відношення.

Ездили через Фастов.
   
Ездили через Фастов

Є там дорога
Погагенька  місцями ( 60+)
Потім на житомирку можна виїхати було

В якийсь момент вона стала "небезпечна" бо кацапи ближче підійшли до Фастова

   

Ездили через Фастов.
І скільки там тих км великого будівництва? 
   
Є там дорога
Погагенька  місцями ( 60+)
Потім на житомирку можна виїхати було

В якийсь момент вона стала "небезпечна" бо кацапи ближче підійшли до Фастова
В березні там було небезпечно, ну і ще багато часу займало, бо багато блокпостів стояло. Але його друзяки як волонтери мабуть клали на всіх інших і проходили блокпости "без черги".
   

Дороги на схід від Дніпра - срака повна  нажаль :(
На схід від Києва є непогана харківська

Це не зовсім правда, вчора тільки но повернулися звідти, їздили Дніпро - Павлоград - Покровськ (дорога майже нова, хоча переважно в 2 полоси)
Потім Покровськ - Добропілля - Краматорськ в нормальному стані
Покровськ - Шахове (дуже погана на великій ділянці, там глиновозами все поразбивали) Шахове - Дружківка (більш менш, є нові шматки)
Слов'янськ - Краматорськ - Констянтинівка - Покровськ в нормальному стані, є ділянки латані перелатані (але проїхати можна) позавчора там як раз місцеві служби її латали.
   
Боневтік нам тут послугу не робить а спокутує то шо наробив своїми б***ь дорогами.
Думаю вину він відчуває
Краще б Боневтік покаявся, так було б краще для всіх. Замість дурні "ми все знали ще за рік", вийшов би і чесно покаявся: "пробачте мені, український народе, це я винен в тому що Україна виявилася неготовою до війни".
   
Краще б Боневтік покаявся, так було б краще для всіх. Замість дурні "ми все знали ще за рік", вийшов би і чесно покаявся: "пробачте мені, український народе, це я винен в тому що Україна виявилася неготовою до війни".
десь неготовою, десь готовою. Все таки відбила бліцкріг.

укр.народ так само "винний", бо не бажав готуватися до війни, і надіявся що все якось обійдеться.
кожен з нас, будемо чесними, не очікував що вийде аж така х--ня.

Зе теж має рацію, з свого боку. якщо б він серйозно нагрузив народ про війну, то це так само мало би катастрофічні наслідки, для економіки, банк.сфери. люди би втікали.

   
І скільки там тих км великого будівництва? 

Там дороги строили местные громады за выделенные деньги. В 2018 году там дорог не было от слова вообще…
Разгоняй зраду дальше…
   
Краще б Боневтік покаявся, так було б краще для всіх. Замість дурні "ми все знали ще за рік", вийшов би і чесно покаявся: "пробачте мені, український народе, це я винен в тому що Україна виявилася неготовою до війни".

Так! Йому треба покаїтись за розпродаж і розкрадання величезних запасів зброї, що залишились в Україні після розпаду СРСР, за знищення армії на протязі 23 років, за підірвані склади з амуніцією для арти в 2015, і за те що він не відновив все це за 2 роки…
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія