Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В імейлі співробітникам Ілон Маск попередив про можливість банкрутсва SpaceX.

Ну після 2008 я б на це не розраховував
BlackRock заработал на кризисе 2008 года
   
Потужніший двигун і з кращим управлінням це аж ніяк не принципово нове. Принципово нове це телеграф в порівнянні із паперовим листуванням. Чи компютер в порівнянні із дерев‘яною рахівницею.

Посадка на точку то велике досягнення. Не заперечую. Але це не прорив. Здійснене лише і виключно за впровадження сучасного управління двигунами старого типу.

Так ніхто і не стверджує що він щось придумав принципово нове....... а от ти якраз наводиш інше хибне твердження що він лише "підмарафетив старі ракети"..............  хоча сильно приглядатись не треба щоб побачити що результати роботи спейсх далеко за межами цього твердження......... .
Стосовно прориву - проривом буде кардинальне здешевлення доступу в космос......... він якраз зараз на шляху до цього прориву........
   
BlackRock заработал на кризисе 2008 года

А леман броз на попередніх  :gigi:
   
Відносно бізнес інтересів Маска в космосі.

Його туди дійсно тягнуло. Як ідея. Він каже що це романтика. Але скоріше всього то холодний бізнес.

Для тих не знає. На початку «космічної епопеї» Маск їздив в Московію щоб КУПИТИ там кілька їхніх ракет. Звісно, його там послали. Сказали що якщо потрібно щось запустити, то давай ту річ, плати гроші і ми запустимо. А ракети не продаємо. Московити вірно зрозуміли, що Маску ті ракети потрібні щоб розібратись як воно працює і від того розвиватись далі.

Тому Маск почав шукати вдома. І знайшов талановитих інженерів, які дійсно зліпили на колінці перші двигуни і ракети. Як вони обійшли всякі там таємниці і патенти деталі треба шукати. Після того як ракети полетіли, Маск їх під різними приводами, часто явно надуманими, повиганяв.

Отаке.

Останнє редагування: 2 грудня 2021 22:48:18 від Маковій
   
Так ніхто і не стверджує що він щось придумав принципово нове....... а от ти якраз наводиш інше хибне твердження що він лише "підмарафетив старі ракети"..............  хоча сильно приглядатись не треба щоб побачити що результати роботи спейсх далеко за межами цього твердження......... .
Стосовно прориву - проривом буде кардинальне здешевлення доступу в космос......... він якраз зараз на шляху до цього прориву........

Мова про ТЕХНІЧНІ ПРОРИВИ. Тобто, про якісь нові принципи роботи двигунів. В Маска нічого нового.

Здешевлення за рахунок нещадної експлуатації працівників це не прорив.
   
Мова про ТЕХНІЧНІ ПРОРИВИ. Тобто, про якісь нові принципи роботи двигунів. В Маска нічого нового.

Здешевлення за рахунок нещадної експлуатації працівників це не прорив.

ну гаразд......  перейшли вже до наїздів на Маска за те що не придумав іонний двигун, генератор холодного синтезу, двигун який використовує темну матерію і тд і тп  :laugh:
   
ну гаразд......  перейшли вже до наїздів на Маска за те що не придумав іонний двигун, генератор холодного синтезу, двигун який використовує темну матерію і тд і тп  :laugh:

Саме так.

Якщо раніше на автомобільному двигуні на кожному циліндрі було по два клапани, а хтось почав встановлювати по чотири - це прорив? А коли замінив карбюратор на інжектор - це прорив в автомібілебудуванні?

Прорив, це коли коня як рушійну силу замінили двигуном внутрішнього згорання.

Останнє редагування: 2 грудня 2021 22:55:04 від Маковій
   
І ще раз про Марс.

От цей проект КОЛОНІЗАЦІЇ МАРСА, на який потрібні були ресурси всього людства, і мав бути джек-потом Ілона Маска. Але не зіграло. Людство не купилось на цей розвод.
   
Саме так.

Якщо раніше на автомобільному двигуні на кожному циліндрі було по два клапани, а хтось почав встановлювати по чотири - це прорив? А коли замінив карбюратор на інжектор - це прорив в автомібілебудуванні?

чесно кажучи я так і не зрозумів чому ти перейшов до обговорення принципово нових винаходів та проривів.........

між іншим, якщо ідея з гіперлупами запрацює - то це буде проривом саме Маска  ;)
   
І ще раз про Марс.

От цей проект КОЛОНІЗАЦІЇ МАРСА, на який потрібні були ресурси всього людства, і мав бути джек-потом Ілона Маска. Але не зіграло. Людство не купилось на цей розвод.

Зате в результаті роботи над цим "проектом" він отримав від НАСА контракт на посадку на місяці.......
   
так і уявив сідають інженери за стіл із рішенням ось зараз будем робити прорив  :laugh: прорив можливий коли працюєш в галузі над певними технологіями та інженерними рішеннями які необхідні для вирішення поставлених завдань. жодного прориву не станеться якщо ти не почнеш працювати над поставленою задачею. що зробив маск це обєднав людей які по одинці звичайні гвинти, але як сформований колектив досягають поставленої мети, за це йому заслужена првага і респект
   
А коли замінив карбюратор на інжектор - це прорив в автомібілебудуванні?
отут, до речі, у цьому прикладі - це дійсно прорив й нова ідея.
Але його не видко людині, що далека від теми
Прорив у тому, що карбюратор - це виключно механічне регулювання палива, а інжектор - це вже електронне регулювання
це принципова зміна. Не двигуна, як такого - але дуже важливої частини двигуна, що дозволило значно поліпшити загальні характеристики двигуна

Щодо "це всі старі двигуни"
Маску задавали колись давно це питання - чому він використовує класичні двигуни, які, по-суті, давністю більш за півстоліття.
А справа у тому, що все впирається в гроші та час.
Була ідея спробувать клиноповітряний двигун, й, можливо, його б вдалося довести до серійного, але з високою вірогідністю компанія б не потягнула розробку та збанкрутувала - розробка такого це вже рівень супердержав, а не приватних компаній. А Маску треба було видати результат. Він й так ледь не пролетів з фальконами, коли пішли невдача за невдачею, аж поки "спіймали" необхідні режими роботи

   
Прорив у тому, що карбюратор - це виключно механічне регулювання палива, а інжектор - це вже електронне регулювання
Та вишо?
А механічний Kugelfischer  на  бмв в 60х ?
Та що там  бмв,у другу світову на літаках також був інжектор.
Яке там електронне регулювання?
   
це принципова зміна. Не двигуна, як такого - але дуже важливої частини двигуна, що дозволило значно поліпшити загальні характеристики двигуна
Сама зміна з механічного на електронне не принципова. Як і всюди відбувалась еволюція.
Спочатку впорскування під тиском за допом. інжекторів , але механічне вимірювання необхідної кількості палива в порції.
З розвитком електроніки-електричне вимірювання усіх можливих параметрів двз і як наслідок більш точне дозування порцій палива.
В порівн.з карб. на перших системах давало 10-20% потужності +.Що також не мало.
   
По темі.
Дозволю собі припущення що Старлінк  скоріше всього також урядова шняга.
Точніше ЦРУшна.
Маковій,що скажеш?
   
Оголоси КЛЮЧОВІ досягнення. Тобто, що ПРИНЦИПОВО НОВОГО було зроблено Маском.

Ніхто не заперечує його досягнень в доведенні до розуму попередніх чужих розробок.

Використання принципу - Все нове, то забуте старе, бо покемони нічого не пам*ятають.
А коли їм нагадують, наприклад про Теслу і його автівку, то брискають слинами і кидаються,
бо їх такий двигун не влаштовує, їм потрібен виключно з живленням від батарейки,
які обов*язково повинні заряджатись за рахунок спалення вугілля чи гасу або ядрьоного реактора.
Ну на крайняк вітром, водою чи сонячними промінями. Наявність інших джерел енергіі викликає
в покемонів почуття сказу.


Останнє редагування: 2 грудня 2021 23:57:18 від б_а_р_с
   
А механічний Kugelfischer  на  бмв в 60х ?
та шо там стісняцца, давай зразу дизель інжектором назвемо!
а шо? Впорскується паливо під тиском у камеру згоряння? Впорскується! Значить, інжектор, хулє!
БМВ трохи допилили ТНВД дизельне
Та що там  бмв,у другу світову на літаках також був інжектор.
чесно, вперше чую
можна посилання, цікаво почитать
   

та шо там стісняцца, давай зразу дизель інжектором назвемо!
а шо? Впорскується паливо під тиском у камеру згоряння? Впорскується! Значить, інжектор, хулє!
БМВ трохи допилили ТНВД дизельне
Ну а я про що, це еволюція .
чесно, вперше чую
можна посилання, цікаво почитать
Вбий механічний інжектор в гугл ,будь якою мовою.
Німецькою якщо читаєш -einspritzung
Кацапів не читай там вони також перші все придумали ще на початку століття.
   
А ти хотів би каторгу в 16 годин без вихідних? А на вихлопі, коли ти показав якийсь результат, тебе як пса виганяють на вулицю. Безвісного. А вся слава Маскові.

Це нормальний режим роботи для багатьох в американських високотехнологічних компаніях, включаючи Apple, Amazon, Salesforce, Twilio тощо.

Але по результатам можна отримати річний бонус в розмірі декількох твоїх річних зарплат грошами та цінними паперами.

Це не Франція чи Канада з Австралією, де відпрацював свої 7 годин на добу включаючи обіди, перекури та дорогу, і все. Правда і грошей значно меньше навіть в базовій зарплатні. Про бонуси більше твоєї річної зарплатні можна не мріяти.

Рік в роботи в такому режимі в США по грошам часто дорівнює 10 рокам праці в Канаді чи Австраліі.
   
Все, зара криптоСобака обвалиться, зливайте у кого ще залишились...! 
   
Проблеми з виробництвом двигунів Raptor.

https://spaceexplored.com/2021/11/29/spacex-raptor-crisis/
Все таки метанові двигуни не такі прості, як видавалось.
все виявиться коли бульбашка лопне на біржі ....або не лопне,бо не бульбашка....або не лопне бо "ту біг ту фейл". і при любому варіанті хтось виграє або прогшрає свої кровні.
  Тому почекаємо коли то станеться в одну чи іншу сторону. А кричати -пробі- сьогодні-то спекуляції. B-) ,особливо коли ти чи інші не мають ні однієї акції тих компаній.
   
По темі.
Дозволю собі припущення що Старлінк  скоріше всього також урядова шняга.
Точніше ЦРУшна.
Маковій,що скажеш?

Без найменшого поняття.

Але всім повинно бути відомо, що НІЧОГО БЕЗПЛАТНОГО НЕ БУВАЄ. Якось за це доведеться платити. Якщо не прямо грішми, то інформацією про себе.

А що, всі і справді сидять і чекають халявного інтернету від Маска?

 ;o
   
Та вишо?
А механічний Kugelfischer  на  бмв в 60х ?
Та що там  бмв,у другу світову на літаках також був інжектор.
Яке там електронне регулювання?

«Але його не видко людині, що далека від теми».  (PAL)
   
та шо там стісняцца, давай зразу дизель інжектором назвемо!
а шо? Впорскується паливо під тиском у камеру згоряння? Впорскується! Значить, інжектор, хулє!
БМВ трохи допилили ТНВД дизельне
чесно, вперше чую
можна посилання, цікаво почитать

Зокрема на двигунах Месершмітів стояли механічні інжектори. Чим створювали їм дуже серйозну перевагу в порівнянні із карбюраторними двигунами.

Знаменитий Хартман писав, що в нього був дуже простий прийом втечі від атак винищувачів. Він просто давав ручку управління різко вперед, тобто різко пікірував. Месершміт таке дозволяв робити. А винищувачі з карбюраторними двигунами ні. Для того, щоб «карбюраторник» різко спікірував, потрібно було робити складний маневр щоб не створювати негативних перевантажень (вгору), тому що карбюратор в такому випадку «захльобувався».

Мабуть всі бачили кадри хронік, коли літаки пікірували роблячи дуже характерний маневр із переворотом. Це саме для того, щоб не створити негативних перевантажень і не залити карбюратор.

Там звісно конструктори щось хімічили щоб вирішити цю проблему, але ефективності навіть того механічного інжектора досягти було неможливо.

Останнє редагування: 3 грудня 2021 02:45:05 від Маковій
   
почали з маска, закінчили месершмітами)
   
Використання принципу - Все нове, то забуте старе, бо покемони нічого не пам*ятають.
А коли їм нагадують, наприклад про Теслу і його автівку, то брискають слинами і кидаються,
бо їх такий двигун не влаштовує, їм потрібен виключно з живленням від батарейки,
які обов*язково повинні заряджатись за рахунок спалення вугілля чи гасу або ядрьоного реактора.
Ну на крайняк вітром, водою чи сонячними промінями. Наявність інших джерел енергіі викликає
в покемонів почуття сказу.

Між іншим, про ту електричну автівку Тесли без батерейки. Яка живилась від невеликої коробочки із невеликим набором алектронних деталей і розвивала швидкість за 100 км/год.

Я так і не зрозумів - то дійсно було, чи то якась легенда? Якщо це чиста правда, то що - за ці 100 років так ніхто і не дотумкав як це повторити?


От кого дійсно поважаю, так це Миколу Тесла. От хто геній. Хоч також іноді не гребував як і Маск торгувати фейсом.

Але Тесла ОДИН перевернув світову електрику, за його відкриттями, винаходами і системами ми живемо і сьогодні, а Маск сам не зробив нічого.
   
почали з маска, закінчили месершмітами)

Тому що дехто сприймає Маска як якогось мессію. А він просто дуже жосткий і надзвичайно фартовий бізнесмен.

Тому очікувачі халявного інтернету від Маска чого лише не вигадають, щоб не розвінчати свого мессію.
   
а Маск сам не зробив нічого.

Мені здається, що в тобі говорить глибоко ображена людина, яка здалека дивиться на потяг на який вона запізнилась, та намагається заспокоїти саме, «а не очень оно мне і нужно біло».
   
Мені здається, що в тобі говорить глибоко ображена людина, яка здалека дивиться на потяг на який вона запізнилась, та намагається заспокоїти саме, «а не очень оно мне і нужно біло».

Хрестись, коли здається.
   
Навіщо? Типова гілка сандініста, в якого душа болить за нещадно експлуатуємих трабахерів, які по 13 годин на добу працюють на злодія Маска, який сам нічого не зробив і тільки наживається на праці інших.

Типова латино американська - канадська ідеологія, де забувається що ці американські трабехери по результатам праці в компаніях Маска компенсуються 7-ми значними депозитами в їх банківські рахунки.
   
Навіщо? Типова гілка сандініста, в якого душа болить за нещадно експлуатуємих трабахерів, які по 13 годин на добу працюють на злодія Маска, який сам нічого не зробив і тільки наживається на праці інших.

Типова латино американська - канадська ідеологія, де забувається що ці американські трабехери по результатам праці в компаніях Маска компенсуються 7-ми значними депозитами в їх банківські рахунки.

Ти як типове свино-бидло, немічне хоч якось аргументувати по темі, починаєш щось рохкати не по темі. А ніби то по особі опонента.

 (td)

Останнє редагування: 3 грудня 2021 07:12:14 від Маковій
   
п***а,
Фуп выруе,
Эксперты уровня «б-г» сглазили Маска.
Завтра спейс икс развалится
   
Скоріш за все ми маємо справи з певним економічним явищем,  яке зветься "ПЕРЕГРІВ". Справа мабуть не в двигунах,це лише певний прояв ПЕРЕГРІВУ. Коли почалася криза,а ще й Ковід, то інвестори вирішили вкладати не тільки в біткоїни,а в високі технології. Маск- це високі технології. Але,коли гроші пруть як скажені в щось одне таке, то це починає ЗАШИВАТИСЯ. Настає час ВІДДАЧИ,а її нема. Тому Маск попродавав більшість акцій "Тесла",щоб виплачувати дивиденти, тре ще з чогось виплачувати.

Взагалі то час великих корпорацій на данному етапі розвитку-минув. Колись,років через 50-80 він знов настане,а поки вони дуже енергозатратні,ресурсозатратні, довго окупаються інвестиції - зараз настає час сучасних малих бізнес-форм. Тому навіть у Маска проблеми.
   
Без найменшого поняття.

Але всім повинно бути відомо, що НІЧОГО БЕЗПЛАТНОГО НЕ БУВАЄ. Якось за це доведеться платити. Якщо не прямо грішми, то інформацією про себе.

А що, всі і справді сидять і чекають халявного інтернету від Маска?

 ;o

Кацапи так і заявляли що що до цього Старлінку,мовляв це все для розвідки робиться.
Але в них постійно мерещиться  світовий заколот .








 


   
Проблема не в двигунах  :facepalm1:  а у величезній закредитованності. На ті кредити Маск скупає акції сам у себе, штучно розкручуючи їх цінник. Потім гасить ті 0% кредити і має чистий профіт.

Але фрс дало зрозуміти що в наступному році це грошеве ізобіліє буде прикручене, а ставки зростуть. Гадаю одразу до 3-4%, щоб дати бій інфляції  :laugh:  . Яку бізнесмени-шоумени типу маска просто не потягнуть.
   
Прорив у тому, що карбюратор - це виключно механічне регулювання палива, а інжектор - це вже електронне регулювання
це принципова зміна. Не двигуна, як такого - але дуже важливої частини двигуна, що дозволило значно поліпшити загальні характеристики двигуна

Ага, це саме можна сказати про гідропідсилювач керма - механічний редуктор замінили гідравлічним циліндром, який дозволяє... полегшує... покращує...

Що там далі? АКПП? АБС? Електросклопідйомни ки? 

Прорив за проривом  :lol:
   
американські трабехери по результатам праці в компаніях Маска компенсуються 7-ми значними депозитами в їх банківські рахунки.


То звичайно добре, але якщо в міру. Працюючи по 14 годин без вихідних коли цими депозитами насолоджуватися? Під час сну?
   
То звичайно добре, але якщо в міру. Працюючи по 14 годин без вихідних коли цими депозитами насолоджуватися? Під час сну?

А что, у них нет выбора? Они что не могут уволится и пойти работать в макдональдс?
   
На ті кредити Маск скупає акції сам у себе, штучно розкручуючи їх цінник. Потім гасить ті 0% кредити і має чистий профіт.
Вы батенька клинический идиот  :lol:
   
чесно кажучи я так і не зрозумів чому ти перейшов до обговорення принципово нових винаходів та проривів.........

між іншим, якщо ідея з гіперлупами запрацює - то це буде проривом саме Маска  ;)
цим ідеям сто літ в обід.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія