Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
15 грудня 2018 17:45:46
Ментально ні. Я пишаюсь тим, що я корінний киянин, що усі мої предки 7-8 колін пов'язані  з цим містом. Це - моє місто, я його і хазяїн, і співвласник, і мешканець.
Відчуття якоїсь причетності до елітного світу зігріває тебе та надихає на нові успіхи.

Чергового ідіота випустили з психушки  :facepalm:
2
15 грудня 2018 17:31:28
 :facepalm:
Ну і? Тисячі жителів Донбасу і Криму воювали проти України?
3
15 грудня 2018 17:27:57
если испытания на герметичность проводятся в виде "визуального осмотра" по гост дрындерынпержын от 1954г, то конечно "дірку зробити нереально".

 :facepalm:
Просто немає бажання навіть коментувати полідбу ахінею.
4
15 грудня 2018 17:25:07
іди нах дебіл

Баран ти.
Це і є факт. Розконсерваці. неналежне зберігання іобслуговування. плюс дебіьні накази про збереження матчастини любою ціною...
5
15 грудня 2018 17:11:46
То-то. дурная  нищая Россия превратила все СУ27 в СУ 30-35
6
15 грудня 2018 04:53:07
у   проблемы с Булавой. угадайте, кто виноват

 :facepalm:
Она вообще-то уже принята на вооружение и ею пуляют серийные атомоходы
7
15 грудня 2018 02:22:16
вполне возможно. Пидарам нужна вода в Крым

 :facepalm:
Зимой?
До выборов?
8
15 грудня 2018 01:29:52
Й да, 5мм під тиском 1 атмосфера - це дуже багато

Там немає ніякої одної атмосфери при втраті повітря. бо зверху ще кілька шарів теплоізоляції і фольга.
На заводі перед випробуваннями дірку зробити нереально, бо все по кілька разів перевіряється візуально. І в разі чого - її б просто ретельно заварили.
Як варіант - дирку зробили спеціально вже після всіх випробувань - на заводі або на Байконурі. І заліпили герметиком. щоб не відразу було помітно. Бо вже через 9 хв після старту проходить перший замір на герметизацію. Космонавти в той час ще сидять в скафандрах в іншому відсіку.
На мою думку - чистої води диверсія
9
14 грудня 2018 23:56:01
Ну взагалі вні називається орбітальний відсік. "Союз" складається з трьох відсіків: орбітальний, спускний апарат, та приладо-агрегатний (до нього космонавти доступу з корабля не мають). Але розгерметизація корабля - це привід для його ізоляції від станції.

Корабли этого семейства состоят из трёх отсеков: приборно-агрегатного отсека (ПАО), спускаемого аппарата (СА), бытового отсека (БО).

Якшо "бытовой" сучасні "мовнюки" перевели. як "орбітальний" - то так тому і бути :)
Розгерметизація" - це дуже голосно сказано - дірочку в 5мм помітили тільки за допомогою приладу. по тому що інколи вмк. автоматичний наддув повітря.
Зовнішня ізоляція не було пошкоджена. Пощеодження нанесене зсередини, або ззоні на етапі збірки корабля на заводі. що дуже маловірогідно, бо після "одягання" термоізоляції відсік проходить ще декілька перевірок. Тобто реально лише два варіанти: на Байконурі перед кінцевою збіркою або вже в космосі. Можливо, по залишкам частинок чверла хочуть визначити де це було зроблене.
В Союзі екіпаж спускається на Землю в скафандрах, тому невеличке падіння тиску чи розгерметизація на кінцевій ділянці польоту їм не страшні.
10
14 грудня 2018 19:03:48
Рожко, що за невіра у скрєпну кацапську рукожопість? У військовий час cos може бути більше 1


 :facepalm:
11
14 грудня 2018 19:00:01
Все було чути - не треба було нічого технічно перенастроювати. Слухав на VEF-202. Якщо шуміло на 25, перескакували на 31.

Значить у вас шуміло не від глушилок, а від самого проходження (відбивання) самого сигналу.
Глушилки стояли не всюди - зазвичай тільки біля міст і зона їх дії зовсім невелика, бо кв сигнал розповсюджується нестандартно, а часто йде прямо згори.
В селах і на віддалених територіях дія глушилок було практично непомітною
12
14 грудня 2018 18:56:47
Я користувався стандартним VEF-202
О, я такий мав (99 р 02 к). Корпус два рази розбивали - 7 р була заміна, останній раз білий поставили.

Для Голосу Америки, Свободи і так далі, шукали експортний 206-й ФЕФ з "низькими" КВ діапазонами, котрі дозволяли слухати в місті ці станції практично без перешкод зі сторони "глушилок"
14
14 грудня 2018 18:50:29
деточка - назовіть хоча б одну радіостанцію, котра трансювала передачі у цьому діапазоні  у ті роки.

Свобода. бібісі. голос америки транслювалися на декількох кв діапазонах одночасно. Одна з причин - сильна залежність різних кв діапазонів від погоди. атмосфери і часу доби. Те що мовчало на одному. чисто приймалося на іншому. КВ хвилі приймаються шляхом відбиття іх від іонізованих вехніхх шарів земної атмосфери. Інший термін - тропосферний звязок у військових
15
14 грудня 2018 18:43:40
Вам скільки років?

Достатньо, шоб самому перестроїти гетеродин кв діапазону на 13-19 метрів
16
14 грудня 2018 18:37:19
навіщо?
Я користувався стандартним VEF-202

Малося на увазі. що приймач прохи потрібно було перестроїти на інші КВ діапазони. котрі в СРСР не глушилися
17
14 грудня 2018 18:35:40
когда упадёт на кремль тот союз..скажите...

Ніколи не впаде .
Нахил орбіти - 51 градус. Тобто на Київ може впасти. а на Москву - ніколи :)
18
14 грудня 2018 18:23:28
Взагалі просверлити дірку в кораблі, на якому збираєшся повернутись на землю..

Побутовий відсік Союза, в котрому дірка, на Землю не повертається
19
15 жовтня 2018 19:15:52
небольшой модуль юнга 3 ГПа но все равно на метр квадратный получится нагрузка 15 МН или 1 500 тонн.

Вес одной опоры - несколько тысяч тонн
20
15 жовтня 2018 19:02:09
Смотри, в Китае черех Хуанхе.
Точно также сваи. потом бетон и т.д.

21
15 жовтня 2018 18:58:43
https://www.volcanodiscovery.com/earthquakes/quake-info/2156473/M4-Mon-15-Oct-UkraineMoldovaSW-Russia-Region.html


"По докладу оперативных дежурных Ейского, Приморско-Ахтарского и Темрюкского районов, жителями толчки не ощущались, жертв и разрушений нет. Эвакуация населения не проводилась. Объекты жизнеобеспечения и экономики работают в штатном режиме", – проинформировали в краевом МЧС. Больше читайте тут: https://гордон/news/localnews/v-azovskom-more-proizoshlo-zemletryasenie-428200.html
22
15 жовтня 2018 18:57:31
Есть ли другие мосты построенные по этой технологии опор.

По какой по этой? Мне даже сама постановка вопроса непонятна.
Все строятся по подобной схеме - сваи. на них бетонный каркас. на нем опоры . дальше бетонная конструкция для удержания дорожного полотна.
Или вы о том. что чуть сваи из воды выглядывают? Так это без разницы. Отлив значит небольшой или ветром вымело воду с протоки
23
15 жовтня 2018 16:44:48
Да полно в мире мест, по сравнению с которыми, Крым просто УГ.

А ну, пример микроклимата Южного Берега, в студию?
24
15 жовтня 2018 16:43:23
не будет ли под стяжкой опоры намораживатся

Чего-чего????
25
15 жовтня 2018 16:22:18
Только такие идиоты, как ты, ездят в Анталию в июле

В июле и ездят в Крым - покупаться, отдохнуть и организм оздоровить :)
Ибо климата. подобного Южному Берегу нет практически нигде. особенно для лечения легких
26
15 жовтня 2018 16:20:34
Сваи зашли на 12-15 метров

Учи матчасть :)
Циферки видишь? :)


27
15 жовтня 2018 16:18:54
и помогло это ТОМУ мосту

Деревянному7 Он и строился. как временный :)
28
15 жовтня 2018 16:18:07
Федя, вам до Анталии срать кирпичами ещё пару десятков лет.

Ложил я на Анталию в июле с ее +45  и влажностью
Если хочешь быстрее подохнуть на старости лет -велкам в Анталию-Аланию :)
29
15 жовтня 2018 16:16:45
А может ты п***а? Как проверить?

Нырни и проверь. если гуглу не веришь
30
15 жовтня 2018 16:10:18
Якщо в такому режимі той міст простоїть 2 роки і не дасть просадку, то можна буде казати, що кацапи майже "чудо сотворили".

Не надоело?
Энергомоста не будет. ТЭС не построят, турбины не поставят. турбины не запустят, самолеты в новый терминал летать не будут, сваи  провалятся. пролеты осядут. без Украины строить нельзя. туристов не будет. грузовики не пускают и т.д. и т.п.
Весь фуп такой ибонутый или только отдельные категории . трахнутые на всю единственную извилину???
Трахнутые на всю  башку. в Крыму впервые строят автобан через весь остров и первый раз за посл. 50 лет делают полную реконструкцию ж.д. сетей. Оказывается там еще вовсю лежали деревянные шпалы :)
Уже молчу про то. что за 4 года поменяли практически все электросети - провода. подстанции . распр. сети :)
Куриные вы мозги. вливаются в инфраструктуру каждый год миллиарды баксов. Неужели вы думаете. что простой манюпас этого не видит и не чувствует?
Возрождение судостроительных заводов практически с нуля :)
Заход на Южный Берег крупных инвесторов для строительства курортного и отельного хозяйства. Откройте глаза. тупорылые уроды. Южный Крым превращается в Анталию. бюджетный вариант Сочи со своими плюсами в виде целебного климата и отсутствии ежедневных сочинских ливней :)
31
15 жовтня 2018 11:13:23
Показували кацапські Т-72Б3

Дуже сумніваюсь, що росіяни поставляли на Донбас новітні дорогі танки з купою електроніки...
32
15 жовтня 2018 11:10:38
Люди просто не розуміють, що статичні навантаження і динамічні наваниаження - це абсолютно різні речі.

Для ж.д. моста повністю паралельні опори. З автомостом "стикування" часткове тільки в районі фарватеру.
Тобто будують два паралельних мости.




33
15 жовтня 2018 11:08:57
Там вітер - причина руху льоду.

Там просто мілке болото. Лід йди тільки через протоку, бо з Тамані острів довжиною в 5км і коса в 2км. Нікуди там льоду рухатися.
Скупчення ж льодове можливе тільки на 20 км північніше, де дуже вузько. Тому там міст і не будували зараз. З цього горла лід проривається в більш широке русло і не несе вже серйозної загрози
34
15 жовтня 2018 10:59:53
А що робити коли судновий хід завалами перекриє.

Нічого :)
Маріуполю і Бердянську прийдуть "кранти" :)
35
15 жовтня 2018 10:56:44
Ну і ось ще:

Довбню, я тобІ вже написав - ТАМ НІЧОГО ЗНОСИТИ, БО В ПРОТОЦІ НЕМАЄ ЖОДНОЇ ОПОРИ.
Всі опори на мілині в два метри і болоті, де фактично немає течії зовсім!!!
36
15 жовтня 2018 10:53:41
Там же. 20 км южнее.

Опечатка. Севернее. естесственно
37
15 жовтня 2018 10:52:15
Якщо там колись і ходитимуть товарняки - то зі швидкістю велосипеда.

По косы вже ходяь товарняки...
Ы значно щвидше. ныж ти написав :)
38
15 жовтня 2018 10:51:20
водонаполненные слоистые отложения  из глин средней и

Я не геолог, но элементарное орбразование позволяет мне говорить, что на глубине в 100 метров при таком чудовищном давлении в глине не может быть никакой воды в принципе. На глубинах слои четко разделены - вода отдельно, глина отдельно. Вода просто выдавливается в свой слой.
39
15 жовтня 2018 10:47:54
ГДЕ они стояли, эти сваи? Это раз. На эти сваи была НАГРУЗКА все эти годы

Там же. 20 км южнее. Чем больше нагрузка на сваи, тем лучше они стоят ибо это защемленная балка - чем больше на нее давить, тем сильнее защемляется
40
15 жовтня 2018 10:40:16
Ты упорно не желаешь признать тот факт, что глины глинам-рознь.

Простой пример - полудеревянные сваи. которые забивали немці 70 лет назад, ибо длины труб не хватало, забитые всего на 20 метров вглубь, стоят и сейчас. Никуда не ушли и не "разошлись". Их только обрезали у дна ибо достать не было возможности.
Это все. что нужно знать о тех грунтах. а не фуповское "бла-бла".

Повна версія