Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Дизайнерські магазини Сільпо знову в топ кращих супермаркетів Європи

Одразу три магазини Сільпо увійшли в топ кращих європейських супермаркетів Europe’s Finest 2021.

Як повідомили RAU у прес-службі мережі, профільний журнал про роздрібну торгівлю “European Supermarket Magazine” щороку відзначає найбільш вражаючі та інноваційні дизайнерські концепції магазинів, котрі були відкриті чи оновлені у країнах Європи. У 2019 році Сільпо став першим українським рітейлером, магазини якого попали в шоу-кейс кращих європейських супермаркетів. У 2020-му також було відзначено одразу три Сільпо.

Цього року у топ Europe’s Finest 2021 увійшли три дизайнерських магазини мережі:

Сільпо за мотивами повісті Екзюпері «Маленький Принц» У магазині є всі планети, на яких побував знайомий з дитинства герой, під зоряним склепінням магазину злітає вгору величезний літак пілота, а у скляній колбі надійно зберігається троянда. Щовечора на фасаді цього Сільпо спалахують зіркові сузір’я поруч із фігурами Принца та Лиса.











Адреса: село Щасливе Київської області на Харківському шосе, 1 В. Відкрито у березні 2021. Джерело: https://rau.ua/novyni/silpo-top-krashhih-supermarketiv/?fbclid=IwAR15po01EWHJeBBiubVRnFNWko3Ggog0Igywq4gh5LzKIbRarQtL13iE-8E
   
Сільпо у стилі драйву Америки 50-х У магазині відтворено атмосферу дайнерів, американських ретрокафе, що посіли надійне місце у світовому кінематографі та є чи не найвпізнаванішими культурними символами. Картата підлога, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі та рожевий кадилак короля рок-н-ролу.

У магазині відтворено атмосферу дайнерів, американських ретрокафе, що посіли надійне місце у світовому кінематографі та є чи не найвпізнаванішими культурними символами. Картата підлога, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі та рожевий кадилак короля рок-н-ролу.









Адреса: Одеса, Семафорний провулок, 4, ТРЦ Fontan Sky. Відкрито 7 квітня 2021-го. Джерело: https://rau.ua/novyni/silpo-top-krashhih-supermarketiv/?fbclid=IwAR15po01EWHJeBBiubVRnFNWko3Ggog0Igywq4gh5LzKIbRarQtL13iE-8E


Сільпо Re Cycling — першій в Україні «зелений» супермаркет. Магазин побудовано відповідно до вимог BREEAM — міжнародної системи сертифікації екологічності будівель. Біля входу до Сільпо Re Cycling розташована динамічна інсталяція — величезний велосипед, колеса якого обертаюся. А у самому магазині є велосипеди, що виробляють електроенергію, коли гості крутять їхні педалі.











Адреса: Софіївська Борщагівка Київської області, вул. Київська, 1/102. Відкрито у листопаді 2020 року. Крім концептуального дизайну та екологічних ініціатив, European Supermarket Magazine також відмітив рівень зручності магазинів для гостей — зокрема поєднання класичних кас і самокаси, послуги самовивозу та доставлення, а також фуд-холи в середині супермаркетів Сільпо.

Останнє редагування: 24 липня 2021 10:58:39 від Potato
   
Бывал в нем несколько раз  (tu)
   
 (tu)

Ну, хоч якісь приємні новини з України!
   
Делать наценку на продукт в 40-50% и отсрочки платежей в 60-120 дней
За деньги покупателей и поставщиков - любой каприз…
   
от люди живуть! не то шо в Португалії   :weep:
   
Делать наценку на продукт в 40-50% и отсрочки платежей в 60-120 дней
За деньги покупателей и поставщиков - любой каприз…
поряд завжди є атб...
   
Не впєчатлило. Наляписто, пьостро, давить на моцг. Ти заходиш в магазин після роботи стомлений, а тобі ще й ті яскраві кольори на мозги давлять - не можеш зорієнтуватися, що саме і яке саме вибрати. Таку наляпистість нехай в дитячих кафе роблять із дитячими картинками. А в магазинах для переважно дорослого контингенту достатньо просто порозмежовувати групи товарів зонально кольором з однотонними перегородками заспокійливих тонів.
   
поряд завжди є атб...

Они такие же, но не об этом…
Вместо того, что бы дать украинским производителям хорошие условия, они их давят, а взамен везут импорт плюс вкладывают деньги в фантастические интерьеры…
   
Афигеть. Супер
   
нащі люди в Сільпо за хлібом на таксі не іздять.
   
поряд завжди є атб...

не сказав би що в атб дешевше. виглядає все дешевше. з цим погоджусь
   
Не дуже зрозуміло, в чому фішка?  Відсутніх на робочому місті хамуватих низькооплачуваних продавців, черги на касах, невикладений на полки і просрочений на полках товар компенсує дизайн приміщення?
   
Не дуже зрозуміло, в чому фішка?  Відсутніх на робочому місті хамуватих низькооплачуваних продавців, черги на касах, невикладений на полки і просрочений на полках товар компенсує дизайн приміщення?


це точно не про Сільпо  біля мене
 у нас чудові продавці
черг майже ніколи не має
є самокаса
на товар який наближається до строку придатності знижки до 75%
   
Не впєчатлило. Наляписто, пьостро, давить на моцг. Ти заходиш в магазин після роботи стомлений, а тобі ще й ті яскраві кольори на мозги давлять - не можеш зорієнтуватися, що саме і яке саме вибрати. Таку наляпистість нехай в дитячих кафе роблять із дитячими картинками. А в магазинах для переважно дорослого контингенту достатньо просто порозмежовувати групи товарів зонально кольором з однотонними перегородками заспокійливих тонів.
Это все сделано для того, чтобы на выходные все семейство тащило туда свои задницы и тратило деньги. Новая церковь для народа.
Мне нужен небольшой супермаркет в шаговой доступности чтобы купить что-нибудь после работы.
   
Не впєчатлило. Наляписто, пьостро, давить на моцг. Ти заходиш в магазин після роботи стомлений, а тобі ще й ті яскраві кольори на мозги давлять - не можеш зорієнтуватися, що саме і яке саме вибрати. Таку наляпистість нехай в дитячих кафе роблять із дитячими картинками. А в магазинах для переважно дорослого контингенту достатньо просто порозмежовувати групи товарів зонально кольором з однотонними перегородками заспокійливих тонів.

Ну й ти балуівана ти теличка. Та скоро маркети будуть чи не в кожному дворі. Заходь, купуй де душа забажає. А три креативні Сільпо на всю Україну це нормально. Я обов'язково вирішив побувати в тому що на Софіївці. Вже десяток раз робив розворот якраз біля того велосипеда і не тягнуло заходити. А тут така реклама.
   
Не впєчатлило. Наляписто, пьостро, давить на моцг. Ти заходиш в магазин після роботи стомлений, а тобі ще й ті яскраві кольори на мозги давлять - не можеш зорієнтуватися, що саме і яке саме вибрати. Таку наляпистість нехай в дитячих кафе роблять із дитячими картинками. А в магазинах для переважно дорослого контингенту достатньо просто порозмежовувати групи товарів зонально кольором з однотонними перегородками заспокійливих тонів.

тоді в атб
   
Я таких супермаркетов и в Америке не встречал
   
Ну й ти балуівана ти теличка. Та скоро маркети будуть чи не в кожному дворі. Заходь, купуй де душа забажає. А три креативні Сільпо на всю Україну це нормально. Я обов'язково вирішив побувати в тому що на Софіївці. Вже десяток раз робив розворот якраз біля того велосипеда і не тягнуло заходити. А тут така реклама.

ну їх більше ніж три на Подолі наприклад є про Поділ на Ярославській


 
   
це точно не про Сільпо  біля мене
 у нас чудові продавці
черг майже ніколи не має
є самокаса
на товар який наближається до строку придатності знижки до 75%

Адепт церкви святого сільпо? Як по мені, то для супермаркету, дизайн то останнє що вони мають робити в плані лояльності до покупців.
   
«Маленький Принц» пристойно виглядає, решта - циганщина, балаган, базарний несмак.

Для Одеси й Борщагівки - саме те. Місцевий напівкримінальний колорит.
   
Адепт церкви святого сільпо? Як по мені, то для супермаркету, дизайн то останнє що вони мають робити в плані лояльності до покупців.

у мене в радіусі 200-300 метрів сільпо, два атб, екомаркет. трохі далі ще один сільпо та новус

найкращі продавці безумовно в сільпо. (ще хороші проавці в Ашані але до ашану я рідко доїжджаю)

хліб кондитерка власні гарні, кулінарія буває виручає коли не встиг щось приготувати. м'ясо фруки все більш менш

в дальньому сільпо чудова піца, чудовий вибір пивного крафту, є цілий відділ малих відчизняних виробників Лавка традицій  (м'ясні смаколики, сир, напівфабрикати і т.д.

додаток через який можна і товар сканувати в кошик і платити, бокуси, знижки....

що ще треба для лояльності?   
 
   
цікаво, гарно. хочеться ще побачити першу десятку всіх, щоб порівняти.
   
Это все сделано для того, чтобы на выходные все семейство тащило туда свои задницы и тратило деньги. Новая церковь для народа.
Мне нужен небольшой супермаркет в шаговой доступности чтобы купить что-нибудь после работы.
Вот! І я о том же.
   
Для кого слішком пьостро, є альтернатива

   
Ну й ти балуівана ти теличка. Та скоро маркети будуть чи не в кожному дворі. Заходь, купуй де душа забажає. А три креативні Сільпо на всю Україну це нормально. Я обов'язково вирішив побувати в тому що на Софіївці. Вже десяток раз робив розворот якраз біля того велосипеда і не тягнуло заходити. А тут така реклама.
:gigi: та цю, неперебірливий бичечок. Тобі шашечькі ілі єхать? Ти хочеш накупити продуктів (ще б щось інше  - з одягу/взуття чи інструментів) чи роззявить ротяку і носитися із задертою головою, не помічаючи продуктів? адже продукти зазвичай нижче твоїх очей розміщаються, а ті картинки над головою. Не зручно же ж... втрачається сенс супера. Це так обклеювати можна дитячу бібліотеку, якийсь виставковий зал, галерею, дитячц кафешку або зал для дитячих розваг, ну точно не гастроном, хоч і величезний.
   
В супермаркеті люди повинні купувати, а не шнирять по торговому залу як по музеєві. Там навпаки, повинні бути проекції продуктів. Ще оте де з варениками картинки - куди не йшло, ну про зоряного хлопчика казка..  :facepalm:
   
цікаво, гарно. хочеться ще побачити першу десятку всіх, щоб порівняти.

є 2019

https://www.flipsnack.com/Checkout/europe-s-finest-2019-stores/full-view.html
   
Я таких супермаркетов и в Америке не встречал


Той який перший, нагадує дизайн Wegmans, який в нашому районі.
   
Не впєчатлило. Наляписто, пьостро, давить на моцг. Ти заходиш в магазин після роботи стомлений, а тобі ще й ті яскраві кольори на мозги давлять - не можеш зорієнтуватися, що саме і яке саме вибрати. Таку наляпистість нехай в дитячих кафе роблять із дитячими картинками. А в магазинах для переважно дорослого контингенту достатньо просто порозмежовувати групи товарів зонально кольором з однотонними перегородками заспокійливих тонів.

То на фотках так. Насправді там нема нічого "наляпісто".
   
Они такие же, но не об этом…
Вместо того, что бы дать украинским производителям хорошие условия, они их давят, а взамен везут импорт плюс вкладывают деньги в фантастические интерьеры…
Кацапи и этому радовались бы :)
   
 (tu)
На другому місці після Сільпо йдуть магазини Рошен.
   
:gigi: та цю, неперебірливий бичечок. Тобі шашечькі ілі єхать? Ти хочеш накупити продуктів (ще б щось інше  - з одягу/взуття чи інструментів) чи роззявить ротяку і носитися із задертою головою, не помічаючи продуктів? адже продукти зазвичай нижче твоїх очей розміщаються, а ті картинки над головою. Не зручно же ж... втрачається сенс супера. Це так обклеювати можна дитячу бібліотеку, якийсь виставковий зал, галерею, дитячц кафешку або зал для дитячих розваг, ну точно не гастроном, хоч і величезний.
Не ходи к ним , в чем проблемма?
   
В супермаркеті люди повинні купувати, а не шнирять по торговому залу як по музеєві. Там навпаки, повинні бути проекції продуктів. Ще оте де з варениками картинки - куди не йшло, ну про зоряного хлопчика казка..  :facepalm:

 :fool:

В супермаркеті повинно бути так, щоб там приємно було знаходитись, тоді люди витрачають більше грошей.
У нас в Wegmans дизайн схожий на перший Сільпо зі списку, там є модель залізниці над головою і поїзд їздить і рейки прокладені по типовому маршруту покупця, для дітей гарна забавка.
В результаті при виборі куди поїхати за покупками, часто їздили саме в цей магазин, бо при приблизно однакових цінах, там було найприємніша атмосфера і забавка дитині, а це був великий плюс (в кого є непосидючі діти зрозуміє).
   
Не ходи к ним , в чем проблемма?
Дик, я і не ходжу. В черкасах такої пестратості немає. В БТ Сільпо якесь дуже похмуре - в чорних і темнобірюзових тонах майже вся зала, особливо частина закапелка - так і хочеться звідти пошвидше втікти, бо там і так не освітлено і трішки заокруглена стеля наче печера.
   
Просто удивительно, в одной из самых бедных стран Европы, в стране, где одна из самых низких покупательных способностей населения, маркет берет награду за дизайн магазинов… люди, вас где-то обманывают
   
:fool:

В супермаркеті повинно бути так, щоб там приємно було знаходитись, тоді люди витрачають більше грошей.
У нас в Wegmans дизайн схожий на перший Сільпо зі списку, там є модель залізниці над головою і поїзд їздить і рейки прокладені по типовому маршруту покупця, для дітей гарна забавка.
В результаті при виборі куди поїхати за покупками, часто їздили саме в цей магазин, бо при приблизно однакових цінах, там було найприємніша атмосфера і забавка дитині, а це був великий плюс (в кого є непосидючі діти зрозуміє).
А ти що, постійно коли робиш закупи продуктів на тиждень, або просто йдеш увечері додому з роботи, обовязково береш із собою дітей, щоб вони нудилися по залу, поки ти назбираєш повну тєлєжку? Я бачила в черкасах таких ідіотів. Під кінець дитина вже ниє і плаче - хоче додому, а мамашка ще лазить по торг залу. А на касі то ваащє піздєц. Ту дурепу ніхто і не пропускає. Тільки коли дитина вже виє як сирена, то сердобольні бабці її пропускають і то не завжди. Це продуктовий магазин, а не іграшковий. Дитині там немає чого робити - хіба що апельсинами або картоплею у футбол пограти.
   
Просто удивительно, в одной из самых бедных стран Европы, в стране, где одна из самых низких покупательных способностей населения, маркет берет награду за дизайн магазинов… люди, вас где-то обманывают
Вот!!! Правильно мислиш.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія