Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Той хто створить Дешевий спосіб максимального утримання водню у "тюрмі" - стане або мультимілоіардером - або просто буде гідний десять премій Нобеля
Але це навряд чи буде одна людина
Ця проблема під силу тільки тисячам інженерам з провідних розробників
На японців і БМВ є велика надія

Шось я не зрозумів. Тойота мірай втрачає паливо зараз після заправки з шаленою швидкістю?
   
Шось я не зрозумів. Тойота мірай втрачає паливо зараз після заправки з шаленою швидкістю?
:facepalm: це звичайна електричка з паливними комірками
   
:facepalm: це звичайна електричка з паливними комірками

 8-) Ти дивився про шо дискусія?

обговорюється дифузійність водню..... причому тут паливні комірці
   
8-) Ти дивився про шо дискусія?

обговорюється дифузійність водню..... причому тут паливні комірці
ми говоримо про двз на воднs
   
ми говоримо про двз на воднs

Наразі водень занадто дорогий, щоб його спалювати в ДВЗ. Ще з паливними комірками має хоч якийсь сенс.
   
Наразі водень занадто дорогий, щоб його спалювати в ДВЗ. Ще з паливними комірками має хоч якийсь сенс.
та ну.....
   
та ну.....

В Штатах на нечисельних заправках в Каліфорнії (де є водень) по 16 доларів за кілограм.
На паливних елементах на кілограмі можна проїхати 100 км, на водневому двз - втричі менше. От і рахуйте.
   
ми говоримо про двз на воднs

Ось цитата, яку я прокоментував
Той хто створить Дешевий спосіб максимального утримання водню у "тюрмі" - стане або мультимілоіардером - або просто буде гідний десять премій Нобеля
Але це навряд чи буде одна людина
Ця проблема під силу тільки тисячам інженерам з провідних розробників
На японців і БМВ є велика надія

де тут про ДВЗ  :facepalm1:
   
Ось цитата, яку я прокоментував
де тут про ДВЗ  :facepalm1:
я критикую електрички. тому ніяких комірок. тіки правовірний стукіт клапанів
   
Поки що я цієї теми не торкався, а лише говорив про сонячні панелі.

Туда же. :)
   
Да смотри куда угодно, напёрсточник. Нет у вас данных, сколько стОит переработка/ утилизация отслуживших батареек, витрячков и солнечных панелей. Поэтому вы, ничтоже сумняшеся, эти цифры не включаете в общий подсчёт.

А я знаю с точностью до цента, сколько стОит переработка/утилизация муниципальных отходов, отходов строительных работ и так далее. За все это платит налогоплательщик, поскольку нет рентабельных технологий. :)
   
Трололо як не крути альтернативи сонцю та вітру немає, або ти сидиш на газовом вєнтєлє хуйла, або робиш як китай сонячні ферми на >15 гігов і маєш незалежну та практично безлімітну дешеву енергію при грамотному адмініструванні державою



а ще це красиво


Показати зображення...
китай хоче довести це до ... 450 гігов, це як 150-200 атомних станцій потужності

China is going to build the biggest scale of solar and wind power generation capacity on the Gobi and desert in history, at 450 GW," He Lifeng, director of the National Development and Reform Commision (NDRC

Не с 7 миллиардами населения. Есть такая величина, как плотность выработки энергии.

Нам лекции о возобновляемых источниках читалок декан на первом курсе ТЭФ КПИ почти 40 лет назад.

И о витрячках, и о солнечных батареях, и о батарейках, и о геотермальных станциях, и о приливах/отливах.

А воз и ныне там… :) БУГАГА! (с) :)
   
Туда же. :)

Ну от наприклад стоїть собі сонячна панель і дає в мережу 0,5 квт ее. Це означає що напруга на ТЕС на 0,5 квт меньша, тобто тес спалює трохи меньше палива та виділяє меньше СО2......  яка тут проблема?
   
В Штатах на нечисельних заправках в Каліфорнії (де є водень) по 16 доларів за кілограм.
На паливних елементах на кілограмі можна проїхати 100 км, на водневому двз - втричі менше. От і рахуйте.

Только вернулся оттуда. Такой впечатление, что штат массово отупел. Везде запах марихуаны и все тупо текстят.
   
Ну от наприклад стоїть собі сонячна панель і дає в мережу 0,5 квт ее. Це означає що напруга на ТЕС на 0,5 квт меньша, тобто тес спалює трохи меньше палива та виділяє меньше СО2......  яка тут проблема?

Что делать с отработанной батареей?
   
Что делать с отработанной батареей?

де в моєму прикладі батарея?
   
Что делать с отработанной батареей?
Відправляти в США чи Канаду, а якщо на наступний рік плани то відправити до Норвегії   :idea:
Переработка литий-ионных аккумуляторов: опыт канадской Li-Cycle
В 2019 году канадская компания Li-Cycle заявила о разработке технологии, которая позволит получить при переработке литиевых АКБ от 80 до 100 материалов, пригодных для вторичного использования.

Технология состоит из двух этапов:

Измельчение – при этом нет необходимости разряжать батареи или производить с ними какие-либо манипуляции. Это позволяет значительно ускорить процесс.
Гидрометаллургия – позволяет получить из измельченной массы методом «мокрой химии» карбонат лития, кобальт, алюминий, железо, графит, медь и т.д. В отличие от традиционных подходов (старые АКБ переплавляли, чтобы потом выделить ценные металлы, КПД составляло около 40%) такая технология значительно экологичнее.
Компания доказала эффективность своей технологии, открыв в 2020 году сразу два завода – в США и Канаде – по утилизации литий-ионных аккумуляторов общей мощностью до 20 тысяч тонн отработанных АКБ.
   
де в моєму прикладі батарея?
Мабуть такі

https://www.solar-electric.com/learning-center/battery-types-for-solar-electric-systems.html/

 Бо без батареї така станція може виробляти енергію, яка може не споживатися в той час, коли виробляється, й без того наднизький її ККД перетворюється на корисну роботу з переробки "зелених" кіловат в гроші.
   
Мабуть такі

https://www.solar-electric.com/learning-center/battery-types-for-solar-electric-systems.html/

 Бо без батареї така станція може виробляти енергію, яка може не споживатися в той час, коли виробляється, й без того наднизький її ККД перетворюється на корисну роботу з переробки "зелених" кіловат в гроші.

В моєему прикладі йдеться конкретно про заміну потужностей ТЕС потужностями сонячних батарей..... Тобто електрика з сонячних батарей споживатиметься завжди, натомість ее з ТЕС не буде споживатись
   
Ось добрий приклад того, що всі балачки про зміни клімату є чистою пропагандонською локшиною на вуха рабів.

Ось якійсь австралійський урядовець дуже піклуєцця що зміни клімату призведуть до насилля над жінками. Як не "мі всьє умрьом!", то "нас всіх згвалтують!"...  :facepalm1:

https://www.youtube.com/watch?v=AdL2CyEDDoE
   
Переработка литий-ионных аккумуляторов: опыт канадской Li-Cycle

За останній рік компанія -50%. Нада брать - будєть даражать.   :gigi:
   
де в моєму прикладі батарея?

Батареи, панели, один хрен. Что с ними делать?
   
Ну от наприклад стоїть собі сонячна панель і дає в мережу 0,5 квт ее. Це означає що напруга на ТЕС на 0,5 квт меньша, тобто тес спалює трохи меньше палива та виділяє меньше СО2......  яка тут проблема?

Проблема що говорили-балакали про СО2, сіли та й заплакали...
   
Батареи, панели, один хрен. Что с ними делать?

https://www.epa.gov/hw/solar-panel-recycling#:~:text=These%20processes%20typically%20involve%20crushing,solar%20cells%2C%20may%20be%20incinerated.
   
Проблема що говорили-балакали про СО2, сіли та й заплакали...

 8-:
   
Все это нытье не о чем еще раз перевести США на 100% Concentrated Solar Power стоило бы 8 триллионов
(если брать цену на сейчас) с учтом размера проекта итого было бы ближе к 6 то есть то сколько потратили на Ковид.
   
Відправляти в США чи Канаду, а якщо на наступний рік плани то відправити до Норвегії   :idea:
Переработка литий-ионных аккумуляторов: опыт канадской Li-Cycle
В 2019 году канадская компания Li-Cycle заявила о разработке технологии, которая позволит получить при переработке литиевых АКБ от 80 до 100 материалов, пригодных для вторичного использования.

Технология состоит из двух этапов:

Измельчение – при этом нет необходимости разряжать батареи или производить с ними какие-либо манипуляции. Это позволяет значительно ускорить процесс.
Гидрометаллургия – позволяет получить из измельченной массы методом «мокрой химии» карбонат лития, кобальт, алюминий, железо, графит, медь и т.д. В отличие от традиционных подходов (старые АКБ переплавляли, чтобы потом выделить ценные металлы, КПД составляло около 40%) такая технология значительно экологичнее.
Компания доказала эффективность своей технологии, открыв в 2020 году сразу два завода – в США и Канаде – по утилизации литий-ионных аккумуляторов общей мощностью до 20 тысяч тонн отработанных АКБ.


Bottom Line

LICY is not expected to turn profitable anytime soon because it could incur significant expenses in the near term. Because the stock looks overvalued at its current price level, we think it is best avoided now.

Вуаля, очередной трёп для развода лохОв. :)
   
https://www.epa.gov/hw/solar-panel-recycling#:~:text=These%20processes%20typically%20involve%20crushing,solar%20cells%2C%20may%20be%20incinerated.

The industry is new and still growing, with researchers examining how to commercialize recycling to economically recover most of the components of a solar panel.

Большой привет с большого БАМа. Нет коммерческих технологий, а за существующие платит налогоплательщик. :)

И вишенка на тортик - что не сможем переработать, то сожжём. :)
   
The industry is new and still growing, with researchers examining how to commercialize recycling to economically recover most of the components of a solar panel.

Большой привет с большого БАМа. Нет коммерческих технологий, а за существующие платит налогоплательщик. :)

Плата за неспалене на генерацію 50мВт*год ее викопне паливо.....

И вишенка на тортик - что не сможем переработать, то сожжём. :)

Тут треба просто порахувати що принесе більше шкоди - спалення 8-16 тис галонів палива чи однієї батарейки
   
З рециклюванням взагалі то хня виходить, навіть зі звичайним. Оці всі упаковки зі знаками рецикля - все до сраки. Рециклюєцця якійсь мізерний відсоток, а решта йде в звичайне сміття.

При чому тут ще така фішка: замість того щоби тупо спалювати сміття і отримувати з цього енергію, як це вже десятиріччями роблять скандинави, через оцю залєпу з СО2, кількість сміття екпоненційно підвищуєцця саме за рахунок так званого ресайклу.

Так що я просто не вірю в оці казки про trendy компанії які рециклюватимуть оці все токсичні елементи.
   
Ну от наприклад стоїть собі сонячна панель і дає в мережу 0,5 квт ее. Це означає що напруга на ТЕС на 0,5 квт меньша, тобто тес спалює трохи меньше палива та виділяє меньше СО2......  яка тут проблема?
Проблема що енергія з панельок то сміттєва енергія, бо її добіса коли вона не потрібна і немає коли потрібна.

Все одно тре тримати ТЕЦ в резерві, але ТЕЦ має не працювати коли працюють панелькі, отже не заробляти гроші.

А працівники ж хочуть гроші кожен місяць.
То ж, тре взяти сукупну можливу генерацію від Тец, помножити на тариф з рентабельністю у 20% та всі ці грощі заробити продаючи лише послуги з резервної генерації.
Тобто підняти ціну на квт*г.

Особисто мені така схема не до вподоби, як хто хоче купляти зелену енергію то хай купляє, я хочу купляти дешевшу.
   


Проблема що енергія з панельок то сміттєва енергія, бо її добіса коли вона не потрібна і немає коли потрібна.

Я поки що розглядаю варіант коли панелі покривають лише гарантовано витрачаєму ее

Все одно тре тримати ТЕЦ в резерві, але ТЕЦ має не працювати коли працюють панелькі, отже не заробляти гроші.

А працівники ж хочуть гроші кожен місяць.
То ж, тре взяти сукупну можливу генерацію від Тец, помножити на тариф з рентабельністю у 20% та всі ці грощі заробити продаючи лише послуги з резервної генерації.
Тобто підняти ціну на квт*г.

Так якщо у нас гарантовано є певна кількість ее, яку виробляють панелі, то кількість ТЕЦ зменьшиться. Та і обладнання там зношується не від стояння, а від роботи. Тобто не такий вже великий і тягар.

Особисто мені така схема не до вподоби, як хто хоче купляти зелену енергію то хай купляє, я хочу купляти дешевшу.

Ну от твій пріоритет знизити вартість і не має значення наскільки забруднюється довкілля прицьому, а мій пріоритет краще доплатити але знизити викиди до мінімуму...... От ми з тобою відповідно до своїх пріоритетів і голосуємо..... Хто більше дасть голосів - такою і повинна бути політика уряду....
Let's agree to disagree  :-B
   
Плата за неспалене на генерацію 50мВт*год ее викопне паливо.....

Тут треба просто порахувати що принесе більше шкоди - спалення 8-16 тис галонів палива чи однієї батарейки

Схуяли это сравнимые вещи?
   
Схуяли это сравнимые вещи?

Бо сучасне електро авто на одній батарейці реально може проїхати десь стільки, на скільки звичайне авто витратить 8-16тис галонів
а одна панелька за своє життя здатна видати десь 50мВт*год ее
   
Бо сучасне електро авто на одній батарейці реально може проїхати десь стільки, на скільки звичайне авто витратить 8-16тис галонів
а одна панелька за своє життя здатна видати десь 50мВт*год ее

Ну и посчитай расходы на добычу сырья, производство батареи и ее последующая переработка. Тогда и приходи.
   
Ну и посчитай расходы на добычу сырья, производство батареи и ее последующая переработка. Тогда и приходи.

порахував. 1 мВт*год. Тобто 2% від того що вона виробляє
   

Щось це мені нагадує діалог з дуже переконаною маленькою дівчинкою. Аргументація в стилі «Може ви ще скажете, що Санта Клаус то вигадка?!!»
   

Щось це мені нагадує діалог з дуже переконаною маленькою дівчинкою. Аргументація в стилі «Може ви ще скажете, що Санта Клаус то вигадка?!!»

Так не будь нею, а почни мислити реальними категоріями  :facepalm1:
   

Так якщо у нас гарантовано є певна кількість ее, яку виробляють панелі, то кількість ТЕЦ зменьшиться. Та і обладнання там зношується не від стояння, а від роботи. Тобто не такий вже великий і тягар.



Так якщо не зважати на витрати на передачу то можна таку фантастику уявити.
Але життя змусить мати рівну резервну генерацію у формі Тец неподалік від споживача і скоріше за все це буде газова турбіна, бо інщі ріщення надто інерційні, тут буде і CO2 і NOX

Але нашо копирсатися в деталях, як можна напиздячити на автівку зелений держномер і миттєво відчути значну моральну перевагу.
   
порахував. 1 мВт*год. Тобто 2% від того що вона виробляє

Откуда данные по переработке?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія