Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Пацани вас в гуглах забанили?? Світ як дурний електрифікується від машин до renewable  генераціій відновлювал. Тесла модель з має найбільші продажі в европі серед УСІХ машини серед всякіх там корол камрі ітд і це в них там ще заводу немає

For the first time ever, an electric vehicle was the most sold car in Europe—with Tesla's Model 3 outselling all other cars on the continent in the month of September.
   
Пацани вас в гуглах забанили?? Світ як дурний електрифікується від машин до renewable  генераціій відновлювал. Тесла модель з має найбільші продажі в европі серед УСІХ машини серед всякіх там корол камрі ітд і це в них там ще заводу немає

For the first time ever, an electric vehicle was the most sold car in Europe—with Tesla's Model 3 outselling all other cars on the continent in the month of September.

ша тихо... це всі тупі, вони не розуміють, шо електрики на всіх не хватить, а от бензин вічний!!!
   
5 мільярдів людей і машин. :D
22 кіловати на день.
11 000 000 000 кВатгодин тіко щоб корито проїздило 1 день.
 :D
Зливайте водень електрички  :laugh:

Людство вночі тупо викидає енергію в нікуди якою якраз можна заряджати авто
   
Ти просто ніхера не в курсі в світі з 2018 запустили лише одну аес на пару гігов в той де час як тільки в одний австралии за ріг 7 гігов вітро та сонячної генерації
Дядько на букву Б пистить про європу і не червоніє. Натягує сову

Якби тут жив то знав що єшка 2.5 л і тесла ес що можна +/-порівняти в класі  відрізняється по податку на 680є в рік.
На користь сратоі тесли

Це +/- 2тис квтгод (0.30центів)
Або 10тис км пробігу.
Майже річний пробіг.

Львівський хутір в Б в макітрі
І 6грн за 1кв
Травма в хамла.

   
Дядько на букву Б пистить про європу і не червоніє. Натягує сову

Якби тут жив то знав що єшка 2.5 л і тесла ес що можна +/-порівняти в класі  відрізняється по податку на 680є в рік.
На користь сратоі тесли

Це +/- 2тис квтгод (0.30центів)
Або 10тис км пробігу.
Майже річний пробіг.

Львівський хутір в Б в макітрі
І 6грн за 1кв
Травма в хамла.

Наразі вони ще дорогуваті. Очікується що будуть презентувати нову модель в 2022 до 25 тис. Оце вже буде останній цвях в труну двз. Також очікуєттся що модель Y стане наймасовішим авто в світі в 22 або 23 зараз це тоета корола наче
   
Україні достатньо 2 ( два ) блоки ввер 1000 щоб замінити весь дизель і бензин для всіх легкових авто

П.с. цього року за імпорт бензину та дизелю  ми сплатио повну вартість одного такого блоку

Наступного року ще одного блоку

Ітого всі витрати на ту соляру окупляться за 3 роки
Якби звичайно не рахувати витрат на купівлю електричок

П.с. світ споживає 100 млн барелів на добу нафти
Транспорт наземний 50% хай
Або 50 млн  барелів або 8 млрд літрів
Або з ККД 20% двз середнім 16 млрд кВт годин
Або 600 блоків АЕС типу ввер 1000

Це для людства якщо реально поставити ціль - пил

Лише 3 трлн долл США на будівництво ( менше 15% ВВП США , або менше 4% ВВП світу )





   
Людство вночі тупо викидає енергію в нікуди якою якраз можна заряджати авто

А вдень ?
 :D
Як зарядити 5 мільярдів машин вдень ?
Відкрий секрети тим хто живе у містах і багатоквартирних будинках ?
Чекаємо.
Дуже хочу електрокар.
Ад пищу так його хочу.
   
У двз нема жодних шансів абсолютно за рахунок багатьох факторів від поганої ефективності використання енергіі в рази більше, від динаміки водіння зараз модель s plaid найшвидша продакшн машина до сотні меньше ніж за 2с 5 місць і коштує до 140 тис, бензиновий аналог бугаті веерон коштує мільони і два сидіння. Інфраструктуру набагато легше будувати не треба рити ями під заправки і підвозити бензин фурами
   
Україні достатньо 2 ( два ) блоки ввер 1000 щоб замінити весь дизель і бензин для всіх легкових авто

П.с. цього року за імпорт бензину та дизелю  ми сплатио повну вартість одного такого блоку

Наступного року ще одного блоку

Ітого всі витрати на ту соляру окупляться за 3 роки
Якби звичайно не рахувати витрат на купівлю електричок

П.с. світ споживає 100 млн барелів на добу нафти
Транспорт наземний 50% хай
Або 50 млн  барелів або 8 млрд літрів
Або з ККД 20% двз середнім 16 млрд кВт годин
Або 600 блоків АЕС типу ввер 1000

Це для людства якщо реально поставити ціль - пил

Лише 3 трлн долл США на будівництво ( менше 15% ВВП США , або менше 4% ВВП світу )

Молодець.
Давай заліковку . Тобі двійка.
Де я маю його заряджати ?
Де курва ?
У мене під будинком 100 машин зараз стоїть .
Як їх зарядити ?

Я думав ти маєш мозок. Бачу шо ні. Сумно.
   
У двз нема жодних шансів абсолютно за рахунок багатьох факторів від поганої ефективності використання енергіі в рази більше, від динаміки водіння зараз модель s plaid найшвидша продакшн машина до сотні меньше ніж за 2с 5 місць і коштує до 140 тис, бензиновий аналог бугаті веерон коштує мільони і два сидіння. Інфраструктуру набагато легше будувати не треба рити ями під заправки і підвозити бензин фурами

Ясно.
Придурок теж.
   
А вдень ?
 :D
Як зарядити 5 мільярдів машин вдень ?
Відкрий секрети тим хто живе у містах і багатоквартирних будинках ?
Чекаємо.
Дуже хочу електрокар.
Ад пищу так його хочу.

якщо людсто навчилося викопувати нафту рафінувати підвозити до заправок для 1 млрд авто ( не знаю де ти взяв 5) то вже якось навчатся встановлювати нові генераціі  при трому що на єлектро за рахунок ефективності тобі треба разів в 5 меньше енергіі
   
Ясно.
Придурок теж.

Ну от дивися я на прикладах показав що придурок ти але ж я мовчу про це  :laugh:
   
+==================================================================+
Тії поци забули вказати як отримувати тепло з торію...
Природний торій містить один ізотоп 232Th з періодом напіврозпаду 14 млрд років.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=890428.0
   
Молодець.
Давай заліковку . Тобі двійка.
Де я маю його заряджати ?
Де курва ?
У мене під будинком 100 машин зараз стоїть .
Як їх зарядити ?

Я думав ти маєш мозок. Бачу шо ні. Сумно.- -


Побудувати мережу зарядок для авто в рази простіше ніж будувати мережу АЗС

Тим більше в Україні - надмірна наявність ліній леп майже до будь якого райцентру - спадок СРСР


П.с. авто в світі не 5 млрд а в 4 рази менше

   
Україні достатньо 2 ( два ) блоки ввер 1000 щоб замінити весь дизель і бензин для всіх легкових авто

П.с. цього року за імпорт бензину та дизелю  ми сплатио повну вартість одного такого блоку

Наступного року ще одного блоку

Ітого всі витрати на ту соляру окупляться за 3 роки
Якби звичайно не рахувати витрат на купівлю електричок

П.с. світ споживає 100 млн барелів на добу нафти
Транспорт наземний 50% хай
Або 50 млн  барелів або 8 млрд літрів
Або з ККД 20% двз середнім 16 млрд кВт годин
Або 600 блоків АЕС типу ввер 1000

Це для людства якщо реально поставити ціль - пил

Лише 3 трлн долл США на будівництво ( менше 15% ВВП США , або менше 4% ВВП світу )

 (tu)
   
якщо людсто навчилося викопувати нафту рафінувати підвозити до заправок для 1 млрд авто ( не знаю де ти взяв 5) то вже якось навчатся встановлювати нові генераціі  при трому що на єлектро за рахунок ефективності тобі треба разів в 5 меньше енергіі
Дядька на Б. схоже що вкурвила ціна струму 6грн.
Тому впав в істерику.
Але коли Б. писав виключно за львіський хутір +/- пох.
Але ж дядько Б. так  розходився що про європи почав писати "папуасам" з якогось дива.
То панове потрібно писком брехливим в пис-санину трохи товкти.
Не за срату теслу
За брехню

   
треба ще не забувати що двз інфраструктурі більше сотні років а електрична тільки тільки встановлюється і то вже є мережі по десятку тисяч чарджей, в китає рахунок йде на мільони, плюс багато людей зможуть заряджати вдома як телефон і ніколи не треба їздити на спеціальні заправки

слідуючий єтап буде повний автопілот який здешевить транспортування в мінімум разів десять в порівняні з тим же убером, таксі буде по ціні квитка в метро і в принципі баґатьом людям не буде ніякого економічного сенсу купляти авто, продажі нових авто за рахунок цьоґо впадуть на ~50% міста перестануть захлинатися в трафіку
   
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=890428.0
+====================================================================+
І нащо ти зацитував цю дурню другий раз? Методу одержання тепла там не вказано.
Ланцюгова реакція для ізотопів з парним номером неможлива. І що далі?
   
А вдень ?
 :D
Як зарядити 5 мільярдів машин вдень ?
Відкрий секрети тим хто живе у містах і багатоквартирних будинках ?
Чекаємо.
Дуже хочу електрокар.
Ад пищу так його хочу.
Нема 5 мільярдів машин на нашій планеті, бо нема стільки водіїв фізично.
   
Планета має побудувати сотніі сотні атомних станцій аби зарядити усі авто на планеті  якщо вони будуть електричними.
Десь так.


то не є проблемою,  одна параша може собі стільки набудувати та забезпечити весь світ.  Все одно рано чи пізно паливо скінчиться і буде одна електрика від АЄС

інше питання що всю електроінфраструкту ру доведеться перебудувати,  але іншого шляху все одно не має

звичайно зараз то лише забавка для багатіїв та специфічних кейсів, але все массове так починається
   
У двз нема жодних шансів абсолютно за рахунок багатьох факторів від поганої ефективності використання енергіі в рази більше, від динаміки водіння зараз модель s plaid найшвидша продакшн машина до сотні меньше ніж за 2с 5
Так так так. Нетак давно  тут була легенда про с плейд - найшвидший продакшн кар на  Нордшляйфе , до моменту поки я з нудьги  не поліз у агломовну педівікію.
Тут як? сам перевіриш ?

   
Де я маю його заряджати ?
Де курва ?
У мене під будинком 100 машин зараз стоїть .
Як їх зарядити ?


все вирішується дуже просто,  знесуть  одну рагульну багатоповерхівку та побудують там багаторівневий паркінг з зарядками,  як у німеччині

у нас то напевне буде років через 30-40, але то таке....  :D
   
все вирішується дуже просто,  знесуть  одну рагульну багатоповерхівку та побудують там багаторівневий паркінг з зарядками,  як у німеччині

у нас то напевне буде років через 30-40, але то таке....  :D
А тато з мамов не в такій тебе виростили,чи ти з села з передовим радгоспом?
Менше пафосу ,пацани.
 Через 30-40років телепортація буде в моді на заході  ,урбаністи мєсного розливу спобують копіювати надивившись по темі  московських блогерів(бо крім рюсіш іншої мови не знають) отож будуть коряво то відтворювати , як і зараз , тому збудований ними євро-телепотатор  буде прямо на цвинтар спроваджувати .
Якщо серйозно , взагалі не розумію предмету суперечки. Хочеш розганяйся на кожному світлофорі за 2,5с і їзди собі як овоч 50 поза містом,хочеш перди дизелякою,хочеш їдь бензиновим багатолітражником і милуйся звуком.
Мабуть тут справа в примусі,якого людина зазвичай не любить.
Всі оці зелені заборони і тимчасова "безкоштовність" /"екологічність" електричок  корінь срачів.
Ну і такі коментарі звісно,хулі ви там постгеноцидні #70років без туалетного паперу,якого лисого Маска ще не перегнали.
   
Тут потрібно повернути дискусію в русло чи підходять папуасам електромобілі? І відповідь буде ні, папуасам електромобілі не підходять, бо де взяти стільки дротів щоб провести електрифікацію папуасіі, та і недостатньо підходящих пальм, по якимі можна кинути дроти, а ті пальми що є вже зносились. Всі електрогенеруючі потужності були збудовані ще за колоніального режиму і з того часу ніразу не модернізувались.

Тобто з точки зору папуаса, електромобілі це дурна затія яка в папуасіі наврядче спрацює.

Але кого цікавить думка папуасів чи то що відбувається в Папуасіі? Нікого, абсолютно нікого. Немає навіть ніякого змісту починати дискусію з папуасом, бо все зведеться до «а вот у нас в Папуа Нью Таджікостан…», бо це все проблеми яких папусавів що волею долі живуть на переферіі цивілізації.
   
Тут потрібно повернути дискусію в русло чи підходять папуасам електромобілі
Тільки якщо ти сам родом з папуасів.
А все виглядає на те.
 :laugh:
   
Так так так. Нетак давно  тут була легенда про с плейд - найшвидший продакшн кар на  Нордшляйфе , до моменту поки я з нудьги  не поліз у агломовну педівікію.
Тут як? сам перевіриш ?

та лізь куди хочеш це найшвидший продакш кар в світі, ще є рімак електричний за пару лямів він трохи швидше але його не рахують як продакш бо там кількітсь на сотно, а плед на десятки тисяч
   
Тому я згодний, з точки зору людини зо живе в Україні, електрофікація транспорту на сьогодні може бути складною проблемою. А ті хто живе за межами України не хочуть чути чи зрозуміти ті проблеми що заважають електрофікаціі транспорту в Україні.

Два різних світи, два різних світогляди.
   
А,ну і ще одна причина проглядається.
Ознаки у однієї сторони  сектантських рис ,а саме-маніакальна упоротість і намагання будь що перетягнути опонента як не на свою сторону то переконати його що насправді не він розуміє як йому краще в даний момент .
   
Тільки якщо ти сам родом з папуасів.
А все виглядає на те.
 :laugh:

Та я і не кажу що я з якогось арістократичного європейського роду. Я кажу що мені ваші проблеми не зрозумілі.
   
та лізь куди хочеш це найшвидший продакш кар в світі, ще є рімак електричний за пару лямів він трохи швидше але його не рахують як продакш бо там кількітсь на сотно, а плед на десятки тисяч
А про нордшляйфе ти писав,чи то був інший свідок рекордів?
   
Та я і не кажу що я з якогось арістократичного європейського роду. Я кажу що мені ваші проблеми не зрозумілі.
Та воно і видно,не турбуйся.Пре з тебе сібарізм кацапоментальний.
Аристократи  на фуп не дописують, раціональні, говорять коротко і по ділу, а ти дрищеш.
 :laugh:
   
то не є проблемою,  одна параша може собі стільки набудувати та забезпечити весь світ.  Все одно рано чи пізно паливо скінчиться і буде одна електрика від АЄС

інше питання що всю електроінфраструкту ру доведеться перебудувати,  але іншого шляху все одно не має

звичайно зараз то лише забавка для багатіїв та специфічних кейсів, але все массове так починається

енергетичне майбутне людстава - наша зірка сонце, люба викопна  енерґія включно з атомом це похідна від сонця, якщо думати в форматі first principle thinking немає ніякої логіки витрачати енергію на видобуток і екстракш тої самої енерґіі яка падая на нас зверху просто так, людтсво це робило і досі робить зза відсутності технологіі, якщо це питання закрити, що наразі і проісходе, то сноця хвате щоб забеспечити всі мислимі і немислимі потреби людстав навічно

навіть коли ми станемо цівілізацією тругого типу (а наразі ми перший тип на ~70%) сонце все одно буде єдиним джерелом енергіі  через дайсон сферу
   
Та воно і видно,не турбуйся.Пре з тебе сібарізм кацапоментальний.
Аристократи  на фуп не дописують, раціональні, говорять коротко і по ділу, а ти дрищеш.
 :laugh:

Так я і по ділу говорю - я не бачу проблеми побудувати 5000 зарядних станцій за рік вздовж всіх трас та на парковках автомобілей, де електромобілі можуть заряджатися вночі чи в дорозі.

Але для вас це проблема. У вас взагалі все проблема, журба та позичене в північних сусідів  «плаканіє в желетку».
   
А про нордшляйфе ти писав,чи то був інший свідок рекордів?

 :facepalm1:

по перше швидкісь вимірюється ражоном від нуля до сотні а не траками, по друге мова йде про продакш машини ті які штампують на заводах десятками тисяч, по третьє усі ці суперкари спеціально модифіковані під трасу, по четверте модель С це сімейний седан а не спорткар, по п'яте коли тесла випустить роадстер тоді його можно порівнювати з тими штучними спорткарами

доречі новий роадстер буде мати рокетні двіжкі COPV  від спейсекс які використовуют'ся для коригування польoту фалкона
   
Так я і по ділу говорю - я не бачу проблеми побудувати 5000 зарядних станцій за рік вздовж всіх трас та на парковках автомобілей, де електромобілі можуть заряджатися вночі чи в дорозі.

Але для вас це проблема. У вас взагалі все проблема, журба та позичене в північних сусідів  «плаканіє в желетку».
Яке "плаканіе в жілетку"?
Ти так і не сказав, продав вже свій трак чи ні?

Пока зовсім не видно майбутнього в машин на батарейках по технологіі яка е на даний час

Електромашина це цяцька для середнього і вище класу і може бути використана за наступних умов:
- е ще одна нормальна машина в домоволодінні (обовязкова умова)
- е будинок з гаражом чи драйвеем де ви можете поставити машину на зарядку
- треба бути або тупим щоб не розуміти що електромашина це втрата порівняно з гарною машиною на двз або розуміючи це купляти як сказав мій малий "щоб возити сраку на роботу і разом з тим гордитится що ніби спасаеш планету". Чому втрата: тому що за суму що ви переплачуете за теслу ви ніколи не спалите того бензину що витратить гарна машина тим більше гібрид.

А тепер заідь в любий район рентовок де живе основна робоча маса америки, подивись на ридвани припарковані на кожному кутку, включи мізки і подумай коли настане той час коли це все стане електричним хоч ти скільки заправок постав на трасах.

Ну і як сказав один розумний форумчанин: я хочу мати машину яка іде коли я хочу, а не коли машина хоче.
   
треба ще не забувати що двз інфраструктурі більше сотні років а електрична тільки тільки встановлюється і то вже є мережі по десятку тисяч чарджей, в китає рахунок йде на мільони, плюс багато людей зможуть заряджати вдома як телефон і ніколи не треба їздити на спеціальні заправки

слідуючий єтап буде повний автопілот який здешевить транспортування в мінімум разів десять в порівняні з тим же убером, таксі буде по ціні квитка в метро і в принципі баґатьом людям не буде ніякого економічного сенсу купляти авто, продажі нових авто за рахунок цьоґо впадуть на ~50% міста перестануть захлинатися в трафіку

і Нью-Васюки стануть столицею світу! Ні, столицею галактики!

Амінь!
   
Електромашина це цяцька для середнього і вище класу і може бути використана за наступних умов:

Електромашина це зараз цяцька суто тому, що Тесла розумно обходить потенційну клієнтуру, і почали з рівня цяцьки. А там запас по зниженню вартості колосальний, тому що електрички в принципі потенційно надзвичайно дешеві  8-)
   
Людство вночі тупо викидає енергію в нікуди якою якраз можна заряджати авто

Ну дурачок : )
розкажи нам тупим як вночі практично викидають цю енергію.

Ну і на рахунок заправок вс зарядок: заряджати треба в 10-15 раз довше ніж заправляти (в кращому випадку). Так що зарядок треба в 15 разів більше ніж заправок вже маемо.

коли манюпаса заженуть на тролейбуси, як ви думаете, побачимо битви за розетку коли обом джигітам вже треба іхати, а ім ще заряджати з годину-дві і вільноі розетки як раз не мае? :)
   
Яке "плаканіе в жілетку"?
Ти так і не сказав, продав вже свій трак чи ні?

Пока зовсім не видно майбутнього в машин на батарейках по технологіі яка е на даний час

Електромашина це цяцька для середнього і вище класу і може бути використана за наступних умов:
- е ще одна нормальна машина в домоволодінні (обовязкова умова)
- е будинок з гаражом чи драйвеем де ви можете поставити машину на зарядку
- треба бути або тупим щоб не розуміти що електромашина це втрата порівняно з гарною машиною на двз або розуміючи це купляти як сказав мій малий "щоб возити сраку на роботу і разом з тим гордитится що ніби спасаеш планету". Чому втрата: тому що за суму що ви переплачуете за теслу ви ніколи не спалите того бензину що витратить гарна машина тим більше гібрид.

А тепер заідь в любий район рентовок де живе основна робоча маса америки, подивись на ридвани припарковані на кожному кутку, включи мізки і подумай коли настане той час коли це все стане електричним хоч ти скільки заправок постав на трасах.

Ну і як сказав один розумний форумчанин: я хочу мати машину яка іде коли я хочу, а не коли машина хоче.

в норвегіі є якісь проблеми с зарядкою?
   
Електромашина це зараз цяцька суто тому, що Тесла розумно обходить потенційну клієнтуру, і почали з рівня цяцьки. А там запас по зниженню вартості колосальний, тому що електрички в принципі потенційно надзвичайно дешеві  8-)

Ну коли колосально знизять тоді може подумаемо

А поки за цю бляшанку віддавати 60-70к це смішно.

Правда якщо вже заплатив, то треба звичайно себе переконувати що все добре щоб пригасити відчуття "Buyer's Remorse" :)
   

Цю тему переглядають:

Chako і 22 гостей
 
Повна версія