Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Там вроді ціпна реакція. Невелике підвищення вмісту со2 трохи підвишує парниковий ефект що спричиня більше випаровування і пішло поїхало
+===========================================================+
Інфрачервоне випромінення Землі за  законом Стефана — Больцмана:
зростає пропорційно четвертому ступені температури.
   
+====================================================================+
Відпрацьовані батареї переробляються: це цінне джерело літію, кобальту та мангану.
Видобувати все це з відпрацьованих батарей набагато вигідніше ніж з ру д.
Хрін там. Нема технологій масової переробки. В існуючих велика доля ручної праці аба тупе спалювання.
   
Хрін там
Их пользуют как накопители в системах солнечных батарей и они в таком режиме прослужат еще лет 15
   
Их пользуют как накопители в системах солнечных батарей и они в таком режиме прослужат еще лет 15
нє-а! я вже викладав теорію та практику на прикладі ноутбучної батареї пауербанку
   
нє-а! я вже викладав теорію та практику на прикладі ноутбучної батареї пауербанку
Ну если сам ты выкладывал на примере аж пауербанку  :lol:
   
А тепер порахуй весь цикл електрокарної інфраструктури (добичі рідкоземельних елемнтів, очистка, технологічний ланчюжок, екологічний вплив, утилізації етц)...

Я до того, що весь електрокарний хайп тримаєцця банально на тих же гідрокарбонах + вливання бабла державниками.

Вже все давно порахували навіщо засмічувати стільки сторінок своїм незнанням



А от тепер ти порахуй скільки мільярдів доларів економіі в світі було б на охорону здоров'я якби люди не хворіли раком та іншими хворобами від букету токсичних вихлопів   ;)
   
Ну если сам ты выкладывал на примере аж пауербанку  :lol:
В електрокарах якісь інші батареї? Оце навина!
   
А ще прикільно чухати в трафіку і насолоджуватися токсичними викидами всією родиною, бо в людства не хватає клепки вже пересісти на електрику і як мінімум в два рази економити на ккд споживання енергії, це якщо вже зовсім наплювати на природу і думати лише грошима
   
Вже все давно порахували навіщо засмічувати стільки сторінок своїм незнанням

Показати зображення...
А от тепер ти порахуй скільки мільярдів доларів економіі в світі було б на охорону здоров'я якби люди не хворіли раком та іншими хворобами від букету токсичних вихлопів   ;)
Є якісь веріфіковані дані по онкології від букету?
По онкології взагалі нічого поки що не ясно. Термін канцероген є не науковим. Типу канцероген може збільшити вірогідність бла бла бла. 
   
Термін канцероген є не науковим. Типу канцероген може збільшити вірогідність бла бла бла.
:facepalm1:
   
А ще прикільно чухати в трафіку і насолоджуватися токсичними викидами всією родиною, бо в людства не хватає клепки вже пересісти на електрику і як мінімум в два рази економити на ккд споживання енергії, це якщо вже зовсім наплювати на природу і думати лише грошима
Ккд дизеля більше 40%. Ккд вугільної тес менше 30%.плюс є втрати в мережі, під час зарядки,акум не віддає все що отримав. Тверді викиди дизеля менші ніж з тормозних колодок, вихлоп від термітів (метан) більший ніж від всіх автівок. Плюс замислись, чому електрокарах такі дорогі. Бо великі затрати енергії на їх виготовлення. Так що не треба про ккд.
   
Плюс замислись, чому електрокарах такі дорогі. Бо великі затрати енергії на їх виготовлення. Так що не треба про ккд.
Это п***а жить в стране которая воюет с агрессивной бензоколонкой и с пеной у рта доказывать что альтернативы бензу нет вот тут чуть дороже а вот тут чуть не так  :facepalm1:
   
и не забываем, что нефти осталось на 50 лет.
   
и не забываем, что нефти осталось на 50 лет.
Перевести штаты на 100% concentrated solar power стоило бы 8 триллионов
На Ковид потратили 6
   
Что вы тут обсуждаете? Решение об отказе от ДВС давно принято и утверждено на законодательном уровне:



С 2035 года в странах Евросоюза вступит в силу запрет на продажи новых легковых и легких коммерческих автомобилей с двигателями внутреннего сгорания, потребляющими ископаемое топливо (бензин, дизель, пропан-бутан, метан). Соответствующее решение утвердил Европейский совет

....При этом многие крупные автопроизводители всячески поддерживают желание властей Евросоюза ускорить переход на электромобили. Так, представители Ford и Volvo уже публично поддержали это решение, а, например, в Volkswagen AG не раз заявляли о своем желании полностью прекратить выпуск автомобилей с традиционными ДВС к 2030-2035 годам.

Уже сейчас, по данным Европейской ассоциации автопроизводителей, электромобили и гибридные автомобили с подзарядкой от сети составляют 18% новых легковых автомобилей, проданных в ЕС в прошлом году.
   
электромобили и гибридные автомобили с подзарядкой от сети составляют 18% новых легковых автомобилей, проданных в ЕС в прошлом году.

Вероятно в этом году каждый третий продаваемый автомобиль в ЕС будет электрическим или гибридом.
   
+=============================================================================================+
Таки якщо невіглас - то повний! Фітопланктон - це одноклітинні водорості, які поглинають СО2 та фотосинтетично
ВИРОБЛЯЮТЬ кисень та органічні сполдуки. Хімічний склад різних вод я прекрасно знаю, в морській воді їх
набагато більше ніж в річках. І кальцію там достатньо бо нерозчинний карбонат кальцію переходить до
розчинного гідрокарбонату. Вивчай хїімію щоб не писати хімічних дурниць.
ви щось таке дядьку п***а ите замість елементарно поцікавитись. Підвищення кислотності океану за рахунок  абсорбції со2 це не умопобудови, відбуваються небачені швидкі зміни кислотності окіану що приведуть до значних змін в біосфері океану, тій яку гомо на нуль не виловлять чи заморять голодом.




Ocean acidification is sometimes called “climate change’s equally evil twin,”  Since the beginning of the industrial era, the ocean has absorbed some 525 billion tons of CO2 from the atmosphere, presently around 22 million tons per day.

At first, scientists thought that this might be a good thing because it leaves less carbon dioxide in the air to warm the planet. But in the past decade, they’ve realized that this slowed warming has come at the cost of changing the ocean’s chemistry. When carbon dioxide dissolves in seawater, the water becomes more acidic and the ocean’s pH (a measure of how acidic or basic the ocean is) drops. Even though the ocean is immense, enough carbon dioxide can have a major impact. In the past 200 years alone, ocean water has become 30 percent more acidic—faster than any known change in ocean chemistry in the last 50 million years.

Scientists formerly didn’t worry about this process because they always assumed that rivers carried enough dissolved chemicals from rocks to the ocean to keep the ocean’s pH stable. (Scientists call this stabilizing effect “buffering.”) But so much carbon dioxide is dissolving into the ocean so quickly that this natural buffering hasn’t been able to keep up, resulting in relatively rapidly dropping pH in surface waters. As those surface layers gradually mix into deep water, the entire ocean is affected.

Such a relatively quick change in ocean chemistry doesn’t give marine life, which evolved over millions of years in an ocean with a generally stable pH, much time to adapt. In fact, the shells of some animals are already dissolving in the more acidic seawater,
   
Ккд дизеля більше 40%. Ккд вугільної тес менше 30%.
Літр дизеля = 12 кВт
5 літрів хаває 1.5 Меган на трасі

Або 60 кВт год

Тесла 3 ( більша машина ) 20 кВт год

Або в 3 рази менше

При цьому щоб літр  опинився в баку слід витратити зверху ще півтора у вигляді енергії

Тобто реальний ККД дизеля в 5+ развв менше за електричку

З бензином ще гірше
Там рішеиця 8+ разів льогко

Вугільна ТЕЦ + електричка економніша за бензинки

А аес якась ( типу як в нас до війни чи у Франції) взагалі робить використання бензину безсенсним


Це ще не торкнулись екології
   
То якась абсолютно альтернативна і не реальна арифметика з різних альт. джерел, обсмоктана і заперечена безліч разів, до реалу не має відношення.
   
То якась абсолютно альтернативна і не реальна арифметика з різних альт. джерел, обсмоктана і заперечена безліч разів, до реалу не має відношення.

Ну чому ж
Все виміряти в енергії можна
Закони фізики однаково працюють
   
Ккд дизеля більше 40%. Ккд вугільної тес менше 30%.плюс є втрати в мережі, під час зарядки,акум не віддає все що отримав. Тверді викиди дизеля менші ніж з тормозних колодок, вихлоп від термітів (метан) більший ніж від всіх автівок. Плюс замислись, чому електрокарах такі дорогі. Бо великі затрати енергії на їх виготовлення. Так що не треба про ккд.

Треба треба маніпулятор,  бо вугільна генерація відмирає а відновлювальна вже є більше половини в країнах Європи і пре як дурна і перевищить всю викопну генерацію вже через два роки. Тобто твої діти матимуть АБСОЛЮТНО чисте транспортування те чого НІКОЛИ не досягти з двз.

Ще печерні питання є?
   
Ну если сам ты выкладывал на примере аж пауербанку  :lol:
завваж, з усіма вимірами  та розрахунками!  B-)
   
Плюс замислись, чому електрокарах такі дорогі. Бо великі затрати енергії на їх виготовлення. Так що не треба про ккд.

Вони такі дорогі бо ще нема масштабу промисловості. НІХТО крім тесли не підходе до справи з позиціі суплай чейн і техніки виробництва. Всі чомусь думають контракт з самсунгом і 20 нових моделей від відділу маркетингу це достатньо для цієї абсолютно нової індустрії, з іншої сторони автовиробники тільки так і спроможні лошити свого покупця, гандони, ще років сто травили б людей заради бабла.
   
Треба треба маніпулятор,  бо вугільна генерація відмирає а відновлювальна вже є більше половини в країнах Європи і пре як дурна і перевищить всю викопну генерацію вже через два роки. Тобто твої діти матимуть АБСОЛЮТНО чисте транспортування те чого НІКОЛИ не досягти з двз.

Ще печерні питання є?
не кажи ГОП! ти забув про водень...  B-)
   
Вероятно в этом году каждый третий продаваемый автомобиль в ЕС будет электрическим или гибридом.

Вже в десятці з усіх в світі, і подвоюється кожен рік

   
не кажи ГОП! ти забув про водень...  B-)

Тільки коли його ціна впаде десь на порядок, а ця технічна революція станеться ще не скоро, дуже не скоро
   
Та і сам водень не має відношення до двз це така сама електричка. Взагалі ера двз буде вважатися через сотню років very very weird time і буде пояснюватися великою жадібністю всього декількох родин які посадили людство на цю іглу яка виростила доречі і хуйла. Електричні авто з'явилися набагато раніше але були поховані бензином. І це полюбому була змова між авто і нафто індустріями. Така сама як всім відома змова виробників електроламп щоб вони горіли меньше і люди їх більше купляли.
   
Тільки коли його ціна впаде десь на порядок, а ця технічна революція станеться ще не скоро, дуже не скоро
never say never
   
Чому я не бачу в армії  ціх  неєбіческіх елекьтьрокарів?
Де всі ці електропікапи в тищу Воххобайт/сил, про які тут мені торочили 70сторинок?)

На мій довод, що у разі потреби їздити  грутовками, брати броди та заправлятись в лісу   туд писали простирадла, як в них все расплановано від станціі до станціі,  як це іканомна і савременна..

Альо?





   
Бо нема станцій швидкої зарядки.... Якби не було бензаправок то всі тікали б на конях

Ги. Поки одні стояли годинами на заправках - ви заряджалися швидко і БЕЗГОШТОВНО !!!  Перші 2 тижні війни , чи навіть довше зарядки були безкоштовні у більшості станцій.
   
Нато до 2050 скоротить кліматичні викиди до НУЛЯ!  :smile3:
   
Ги. Поки одні стояли годинами на заправках - ви заряджалися швидко і БЕЗГОШТОВНО !!! 

Де так? На левел 2 теж треба годинами стояти щоб зарядити, також невже бажаючих було меньше чим зарядок?
   
Де так? На левел 2 теж треба годинами стояти щоб зарядити, також невже бажаючих було меньше чим зарядок?

Та всюди: Київ, Вінниця. Поки поїли пів-годинки  - повний бак. Безкоштовно. Черг не було. чесно кажучи, я пере війною була впевнена, що як почнеться - нам письеуь. А ми їздили по Україні як королі !
   
Чому я не бачу в армії  ціх  неєбіческіх елекьтьрокарів?
Де всі ці електропікапи в тищу Воххобайт/сил, про які тут мені торочили 70сторинок?)

На мій довод, що у разі потреби їздити  грутовками, брати броди та заправлятись в лісу   туд писали простирадла, як в них все расплановано від станціі до станціі,  як це іканомна і савременна..

Альо?

За рахунок таких електробайків українські воїни піджарили немало кацапів. Тихо швидко потужно. Проблема в тому що це НОВА індустрія а не батарейка в сраці двз. І компаніям як і державам потрібно давно було починати з масштабування  виробництва нікелю та літію, потім оптимізація технологіі і тд і тд  а наші виробники займаються маркетингом. Тому ніхера досі нема. Саме тому, а не тому що це не вигідно чи не можливо чи гірше. Навпаки в деяких штатах копи пересідають на електро і позитивно по всім параметрам афігівають, теж як приклад.





The bikes used by Ukrainian defenders have been modified to carried NLAW rockets, or Next Generation Light Anti-Armour Weapons, which are specially designed to allow a single operator to destroy an enemy tank.
   
Та й зараз : нічна зарядка 90 копійок !  :love:
   
З приводу їхати по грунтовкам: в березні цк було взагалі не питання - все було чудо і комфортно.
А от коли ми ще до війни в прямому сенсі слова пливли полем в низині, що його розвезло  - от тут я реально прозріла.....якби ми зупинилисяи і відкрили двері - воду б пішла в салон.
І якщо  у попередні часи я скептично ставилася до можливостей тесли  (аврніше менн бісила її вартість) - то досвід останніх 6ти місяців мене приємно вразив. Тепер - тільки вона!
Комфортно евакуація  з під обстрілів - це таки чогось вартує...
   
Перехід на відновлювальну енергію та чистий транспорт не тільки демократизує світ ефективніше ніж будь що, а і подарує людству економіку іншого порядку, де енегрія нескінченна а транспорт автономно розумний (бо тільки чистий може таким бути)
   
Чому тільки крайнощі? Або в печеру, або ніяких навіть думок чи ідей як знизити викиди.....  8-) 
Тому що парникові викиди супроводжують усі виробництва. Ти напевно не в курсі, але навіть твоє дихання - це теж викиди. І як помреш, то твоє тіло продовжуватиме викиди до того часу, поки один кістяк не залишиться.
   
За рахунок таких електробайків українські воїни піджарили немало кацапів. Тихо швидко потужно. Проблема в тому що це НОВА індустрія а не батарейка в сраці двз. І компаніям як і державам потрібно давно було починати з масштабування  виробництва нікелю та літію, потім оптимізація технологіі і тд і тд  а наші виробники займаються маркетингом. Тому ніхера досі нема. Саме тому, а не тому що це не вигідно чи не можливо чи гірше. Навпаки в деяких штатах копи пересідають на електро і позитивно по всім параметрам афігівають, теж як приклад.


Показати зображення...
The bikes used by Ukrainian defenders have been modified to carried NLAW rockets, or Next Generation Light Anti-Armour Weapons, which are specially designed to allow a single operator to destroy an enemy tank.

Електричні баггі якісь швидкісні теж були б в нагоді
   
Нато до 2050 скоротить кліматичні викиди до НУЛЯ!  :smile3:
Єдиний спосіб скоротити викиди до нуля - це фізичне знищення людства.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 20 гостей
 
Повна версія