Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бомбардьє залишає ринок регіональних реактивних літаків

Спочатку передали свою новітню розробку C Series фактично за безцінь Airbus, a сьогодні продали лінію CRJ  японській Mitsubishi Heavy Industries. RIP.
   
погано. різноманітність виробників запорука конкуренції \розвитку\прогресу\ генерації нових ідей рішень технологій матеріалів
   
Якщо би я був канадським платником податків, то я би зітхнув з полегшенням, бо без сліз дивитись на спроби квебекуа утриматись в цьому бізнесі було неможливо.
   
погано. різноманітність виробників запорука конкуренції \розвитку\прогресу\ генерації нових ідей рішень технологій матеріалів

Можливо японці накінець доведуть до виробництва свою програму Mitsubishi RJ, бо вже мають 7 років затримки. А так отримали готові технології в Бомбардьє. Оним словом, чотирьом гравцям на цьому ринку було тісно (російський Суперджет можна рахувати п’ятим)
   
Можливо японці накінець доведуть до виробництва свою програму Mitsubishi RJ, бо вже мають 7 років затримки. А так отримали готові технології в Бомбардьє. Оним словом, чотирьом гравцям на цьому ринку було тісно (російський Суперджет можна рахувати п’ятим)

антонов теж міг би бути гравцем в цій ніші
   
Тут є багато розумних що кричать що треба підтримувати національного виробника за будь яку ціну

От якщо такі розумні, то треба було за якісь жалюгідні 750 млн долл купити усю програму - з заводами, інженерами і усім іншим - 1600 душ
   
антонов теж міг би бути гравцем в цій ніші

 :facepalm:

В краіні що не змогла зробити ані пральної машинки ні автомобіля

На те щоб задовольнити потреби сучасної авіакомпанії потрібні десятки років технологічних напрацювань, в тому числі по якості і тривалості експлуатації
Совкові літаки ніколи не розраховувались на експлуатацію по 15 годин на добу, по 330 днів на рік
   
антонов теж міг би бути гравцем в цій ніші
Уже давно - нет. Последняя попытка реинкарнировать антоновскую идею (я про самого О.К.А.) Ан-60 сорокалетней давности в Ан-148\158 была леблядиной песней.
   
Сухой суперджет таки выдавил этих гадов с рынка
   
Сухой суперджет таки выдавил этих гадов с рынка
Скорее Эмбраер. Сколько тех Супержопов.
   
Сухой суперджет таки выдавил этих гадов с рынка

 :facepalm:
   
От що таке нестача довгих грошей.
Мерс вже майже 20 років випускає збитковий Смарт і ще 100500 років може випускати, якщо захоче.
   
Скорее Эмбраер. Сколько тех Супержопов.

Нестача інвестицій
   
Ну, теперь Антонов заживёт!!!
   
Сухой суперджет таки выдавил этих гадов с рынка
С какого 8-:
   
антонов теж міг би бути гравцем в цій ніші
:laugh:  :weep:

аэлит перешел к утонченным издевательствам
   
:laugh:  :weep:

аэлит перешел к утонченным издевательствам
Таки да.
   
Ну, теперь Антонов заживёт!!!

тре відновити виробництво Ан-2 терміново. на регіональних лініях від поза конкуренцією- сяде будь де, хоч на футбольному полі. і ремонтується за допомогою молотка, зубила і "какой то матєрі" ;)
   
тре відновити виробництво Ан-2 терміново. на регіональних лініях від поза конкуренцією- сяде будь де, хоч на футбольному полі. і ремонтується за допомогою молотка, зубила і "какой то матєрі" ;)
И где брать поршневые моторы?
   
Re: Бомбардьє залишає ринок регіональних реактивних літаків
dmp

От що таке нестача довгих грошей.
Мерс вже майже 20 років випускає збитковий Смарт і ще 100500 років може випускати, якщо захоче.

Угу, 50% акций которого недавно продали китайцам Geely, и планируют туда же производство перенести.
   
Сухой суперджет таки выдавил этих гадов с рынка

 (tu)  :laugh:
   
тре відновити виробництво Ан-2 терміново. на регіональних лініях від поза конкуренцією- сяде будь де, хоч на футбольному полі. і ремонтується за допомогою молотка, зубила і "какой то матєрі" ;)
угу, херова метрична копія гамериканського wright-cyclone має ресурс до капремонту десь 1000 год, якщо не помиляюсь. І масла жере шо т-34. а ремоторизація ан-2 - задач зовсім непроста.
   
 у Бомбардьє выпуск  разной продукции огромен от знаменитых водных скутеров    с катерами  и яхтами до  жд транспорта проживут без самолетов пока ...
   
у Бомбардьє выпуск  разной продукции огромен от знаменитых водных скутеров    с катерами  и яхтами до  жд транспорта проживут без самолетов пока ...
крайслер когда то тож выпускал огромный сегмент автомобилей, и могли прожить даже несмотря на проблемы в отдельном направлении...
   
тре відновити виробництво Ан-2 терміново. на регіональних лініях від поза конкуренцією- сяде будь де, хоч на футбольному полі. і ремонтується за допомогою молотка, зубила і "какой то матєрі" ;)

их китай давно производит, велосипед придуман до нас, наверное можно было ремоторизованный ан-3, но кужен как минимум кацапский рынок
   
их китай давно производит, велосипед придуман до нас, наверное можно было ремоторизованный ан-3, но кужен как минимум кацапский рынок

а вы без кацапского рынка думать не можете?
   
а вы без кацапского рынка думать не можете?

этот самолет собственно на туда ориентирован был на их ипеня....ну если без кацапов то нужен совершенно другой самолет
   
этот самолет собственно на туда ориентирован был на их ипеня....ну если без кацапов то нужен совершенно другой самолет

такие епеня много  где есть и где народу больше - африка, азия
если может взлетать хоть с поля как раз самое то
   
этот самолет собственно на туда ориентирован был на их ипеня....ну если без кацапов то нужен совершенно другой самолет

іпєнєй по світу вистачає - не тільки в кацапстані. цінність Ан-2 у тому, що окрім паксів він може брати відносно багато вантажу, до того ж вантажу досить габаритного.  про довжину пробігу/розбігу вже говорилося. а окрім ремоторизації є ще проблема встановлення сучасного обладнання... ну а взагалі то, 70 років випускати біплан по технологіях 30-х років 20-о сторіччя, й щоб його купували - то реально круть!  (tu) 
   
Кошти на розробку занадто багато зараз потрібно.
   
их китай давно производит, велосипед придуман до нас, наверное можно было ремоторизованный ан-3, но кужен как минимум кацапский рынок
ан-3??? не смішно.
   
крайслер когда то тож выпускал огромный сегмент автомобилей, и могли прожить даже несмотря на проблемы в отдельном направлении...
И Гольфстрим покупал в своё время.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія