Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

"Гробки" по-лугански :facepalm:

Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Для кацапов пиятика - це святе. На рождение, на смерть, на поминки, на зарплату. Повод- любой. Водяра - главное :D
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Типа в Киеве не так? Насмешили

ты, дебил, хоть раз в Киеве был ?

p.s. на Пасху в Миргороде ни одной живой души на кладбище нет. Все убирается ДО Пасхи. Ну а затем уже в поминальные дни люди приходят.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Провідна неділя - за народним календарем тиждень після Великодня. Як
відзначали та що їли

Проводи — Гробки, Дарна неділя, Могилки, Опроводи, Провідна неділя,
Радониця, Радовниця, Радуниця, Родичі, Томина неділя, Хомина неділя —
традиційні громадські поминки, що припадають на першу після Великодня
неділю і наступні за нею кілька днів.
Поминання родичів на Проводи — давньоукраїнський звичай, що отримав своє
місце і у християнському календарі. Його не змогли викорінити заборони
впродовж довгих десятиліть за радянської влади. Радуниця, Радониця не
раз згадується у давньоруських літописах: «На другой неделе во вторникь
на заутріе по Радонице» (1372).

(Радуниця, Радовниця) збереглася з часів Київської Русі. На території
України вона поширена на півночі Чернігівщини і на Сумщині. Назва Хомина
(Томина) неділя походить від дня святого Хоми, який святкують у наступну
після Великодня неділю. В інших регіонах назви відображають суто
функціональний зміст — поминання, проводи померлих родичів.

Весняне поминання родичів існувало ще до прийняття християнства.
Пережитки світоглядних характеристик померлих як таких, що продовжують
жити потойбічним життям, збереглися і в пізніші часи. Тому щорічні
поминання родичів у період весняного пробудження природи, за народними
уявленнями, мали прилучити «батьків» і «дідів» до колообігу життя -
смерть - життя. Спочатку суворі ревнителі православ’я засуджували
Проводи, вважаючи їх обрядами, що несуть у собі рештки язичництва, і
закликали викорінювати цей звичай. Але згодом Проводи стали органічною
частиною церковних поминань: заупокійні служби відбувалися не лише у
церкві, а й на цвинтарі, навіть біля кожної могили, освячувалися хліб і
коливо як частина поминальної трапези. У свідомості поминальників
спільна з душами покійних трапеза мала додавати живим упевненості у
продовженні людського роду, а мертвим дарувала вічний спокій. Промовляли
нехитрі приказки: «їм лежать — земельку держать, а нам ходить — земельку
будить»; «Нам нехай здоровиться, а їм легенько лежиться». У ці дні
немовби дозволялася зустріч двох протилежних світів — «цього» і «того».
Знавець стародавніх обрядів І. Снєгірьов писав наприкінці XVIII століття
про Київ: «На гору Скавицю (Щекавицю) збиралися для поминання родичів
найпочесніші києвоподільські городяни. Панахидні літургії відправлялися
священиками над кожною могилою; потім кожна родина сідала навкруги своїх
покійників і поминала їх тими стравами і напоями, що їх із собою
приносила. А тим часом школярі наспівували їм духовні пісні (псалми),
часом скрипалі награвали сумні мелодії. Під час того частування були й
найубогіші».

 Спеціально для поминання пекли паски (або лишали величеньку з
Великодня), книші, калачі, пироги, фарбували крашанки, варили коливо
(таке, як на поминальні дні посту) тощо.








Останнє редагування: 2 травня 2016 15:23:30 від Златадобра
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

У нас , на Черкащині ,на могилки викладаємо цукерки, печиво , яйця, пасочки, а дітки ходять і все забирають в пакуночки. Батюшка на кладовищі на майданчику править загальну  панахиду і освячує паски, яйця ,а причет потім збирає все і відвозить в будинок для пристарілих. Ніякої пиятики немає.

Тоже самое в Сквире на кладбище. Есть пару могилок, на которых жрут и пьют - не спорю, есть такое.
но на СОТНЯХ других могил  - никакой вакханалии: всё так, как в описываемом выше посте.
Ещё возле кладбища стоят нищие - им дают еду и деньги.
И ещё когда домой возвращаемся - тёти заходят домой к убогим, которые не доходят до кладбища - и тоже дают конфеты и паски.
Сквира под Белой Церковью.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

на Западной бухают не меньше... не надо... то что не бухают на пасху на кладбище не означает трезвого образа жизни вообще
Власне . В нас є почуття міри і місця. Чого немає в підросійській україні.  Але виглядає що то ненадовго. Вас більше.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Бачу, чим далі від кацапляндії на захід, тим тим менше цього темного невігластва. Наш дім – це Європа і вміння культурного поводження кругом, тим більше на кладовищі.
А это не у вас случайно стеклопакету поклонялись?
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

 :K  бля навіть столики мають поварені
піздєц,то якась забігаловка на вокзалі а не цвинтар
а чому не першого листопада ?
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

в нас так виглядає поминальний день,1 листопада
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

На тернопільщині я ще змалку пам'ятаю що з кладовища нічо виносити не можна, їсти-пити-жувати не можна, тільки стоять і скорбєть
Там жерево-бухалово виглядало б несусвітньою дикістю
Ніяих цукерок-пасок-водяри усопшему і поминаючим
Все поза кладовищем

У Львові на голосківському те саме - купа народу з квітами і взагалі нікого з жеревом
Не прийнято
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Колибри, ты тоже напиваешься на гробках и падаешь в грязь? У вас так принято в Лугандонии?

это у вас так принято в столице! под зонтом и с понтом!

   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

На тернопільщині я ще змалку пам'ятаю що з кладовища нічо виносити не можна, їсти-пити-жувати не можна, тільки стоять і скорбєть
Там жерево-бухалово виглядало б несусвітньою дикістю
Ніяих цукерок-пасок-водяри усопшему і поминаючим
Все поза кладовищем

У Львові на голосківському те саме - купа народу з квітами і взагалі нікого з жеревом
Не прийнято
та не на великдень а першого листопада
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Везде жрут на могилках.. я чувствую себя виноватым если к это пиршество проигнорю.. "бо шо ж люди скажуть"
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

мужики в пинжаках! сразу видно столица! не лугандон какой....
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Везде жрут на могилках.. я чувствую себя виноватым если к это пиршество проигнорю.. "бо шо ж люди скажуть"

постепенно уменьшается количество... приходят, цветы\свечи, постоят - и все.. поминают дома за столом..   думаю, следующие поколения уже не будут вовсе на кладбище выпивать\закусывать...   на новых кладбищах  и столики уже редко ставят
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Ось саме тому, благаю всіх свої рідних та знайомих - коли помру, кремірувати та розвіяти попіл. Щоб могили взагалі не було. Що вона не перетворилася колись на такий вертеп...
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

На Західній Україні ніколи не було поминок, це прийшло з кацапстану. З цвинтаря після похорону всі розходилися по хатах. Мама моя давно вже мені сказала, щоб після її похорону не було ніяких поминок. І я дітей для себе те саме попросила. На могилі має бути тільки молитва.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

А чого вони на кладовищі бухають?
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Ось саме тому, благаю всіх свої рідних та знайомих - коли помру, кремірувати та розвіяти попіл. Щоб могили взагалі не було. Що вона не перетворилася колись на такий вертеп...

и я за кремацию, только мало в Украине крематориев
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

А чого вони на кладовищі бухають?
традиция такая , ходить  на кладбище через неделю после Пасхи поминать
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:


Бидляча традиція?
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

традиция такая , ходить  на кладбище через неделю после Пасхи поминать

Поминать - это зажечь свечу, помолиться, помолчать. Но не жрать и бухать до поросячьего визга на могилах.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

На Західній Україні ніколи не було поминок, це прийшло з кацапстану. З цвинтаря після похорону всі розходилися по хатах. Мама моя давно вже мені сказала, щоб після її похорону не було ніяких поминок. І я дітей для себе те саме попросила. На могилі має бути тільки молитва.

Поминки - это своего рода христианская милостыня для собравшихся, как трактуется в Священном Писании. Поминальные тризны существовали и в древнейшие времена, когда язычники вкушали пищу на могилах умерших соплеменников. Эта традиция вошла в христианские обряды, и древнехристианские поминальные трапезы преобразовались в более поздние времена в современные поминки.

Поминальные обеды устраивают по обычаю троекратно, что якобы совпадает с троекратным изменением тела покойного (на третий день изменяется образ, на девятый - распадается тело, на сороковой - истлевает сердце). Троекратное поминовение совпадает также с верованиями о путешествии души на тот свет.
http://www.requiem.ru/rituals/doc66/
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Поминки - это своего рода христианская милостыня для собравшихся, как трактуется в Священном Писании. Поминальные тризны существовали и в древнейшие времена, когда язычники вкушали пищу на могилах умерших соплеменников. Эта традиция вошла в христианские обряды, и древнехристианские поминальные трапезы преобразовались в более поздние времена в современные поминки.

Поминальные обеды устраивают по обычаю троекратно, что якобы совпадает с троекратным изменением тела покойного (на третий день изменяется образ, на девятый - распадается тело, на сороковой - истлевает сердце). Троекратное поминовение совпадает также с верованиями о путешествии души на тот свет.
http://www.requiem.ru/rituals/doc66/

Посилання з гавноресурсу...
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Поминать - это зажечь свечу, помолиться, помолчать. Но не жрать и бухать до поросячьего визга на могилах.

ну в семье не без урода
ну большинство даже неприкасается бо за рулем и некоторые потом поедут на другие кладбища такшо ужратых  которых выводят под руки еденицы
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Я теж за кремацію
Один раз зібралися, пом'янули і живіть далі
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Приехав в Киев, я решил поснимать в Пасху на кладбище, как у себя на родине, и удивился, что там никого не оказалось.

Тому що українці поминають померлих через тиждень після Великодня.
Ніхто на Великдень на цвинтар не сунеться.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

традиция
Шоб ты знала, в писании об этом нет ни слова. Так шо прежде чем постить откровенную глупость, не мешало бы или самой почитать и разобраться или просто не постить откровенную глупость
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Я теж за кремацію
Один раз зібралися, пом'янули і живіть далі
Когда ты похоронишь первого тебе близкого человека, ты изменишь своё мнение
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Поминки - это своего рода христианская милостыня для собравшихся, как трактуется в Священном Писании. Поминальные тризны существовали и в древнейшие времена, когда язычники вкушали пищу на могилах умерших соплеменников. Эта традиция вошла в христианские обряды, и древнехристианские поминальные трапезы преобразовались в более поздние времена в современные поминки.

Поминальные обеды устраивают по обычаю троекратно, что якобы совпадает с троекратным изменением тела покойного (на третий день изменяется образ, на девятый - распадается тело, на сороковой - истлевает сердце). Троекратное поминовение совпадает также с верованиями о путешествии души на тот свет.
http://www.requiem.ru/rituals/doc66/

Немає такого і не було. Ні на території Польщі, ні в Галичині.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Аби нажратися...
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

В николаевской области бухают на кладбище со страшной силой. как на картинках на первой странице
правда у нас кладбище как конфетка
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Немає такого і не було. Ні на території Польщі, ні в Галичині.
Такого нет нигде, ни у иудеев которые живут по ветхому завету (тора), ни у христиан... этот треш производная мп, который извратил как ветхий так и Новый Завет :(.
 Сброд дикарей
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

на цвинтарі бухати це жесть
і жерти
 :facepalm1:  [KA]
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Немає такого і не було. Ні на території Польщі, ні в Галичині.
неправда
було і є
після похорону всі йдуть до дому померлого де є короткий обід і співають вічную память
також є обід на 9 днів після смерті і рік
в польщі теж є і називається стипа
але аж ніяк не на цвинтарі
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

в нас у Вінниці парадоксальна ситуація: кладовище Центральне - старе, на якому поховані корінні вінничани, ніхто ніколи нічого не влаштовує на могилах, прийшли, поклали квіти, помолилися, пішли до церкви (хто ходить), потім вдома - пом'янули, ,зустрічаються поодинокі випадки на могилах нуворішів, родичи яких вирішили, що поховаим свої покійників тут дуже престижно.. Лука Мелешківська - новітнє кладовище, там деякий контингент, який вважає за належне нажертися, напитися на могилах,  але таких стає все менше...про інші вінницькі кладрвища не скажу, тільки про те, що бачила...
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Когда нажираютя наверное плачут пьяными слезами за усопшими. Как правильно заметили это повод нажраться. Поколение водки. Дегенераты, как и большинство алкоголиков.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Луганская ликеро-водочная республика
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

  Мне рассказывали, как поминают в Архангельске в деревнях усопших. Собираются на кладбище: едят-пьют.
Затем: - ... (имя покойника)- любил потанцевать! И все танцуют на могиле.
-... любил петь! И поют песни. Для нас это тоже дико.
Просто, все эти обряды - самое настоящее язычество, пронесенное сквозь века.
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

Когда ты похоронишь первого тебе близкого человека, ты изменишь своё мнение
батька поховав уже. два роки тому
впевнений він був би теж проти всіх тих ритуалів шо рідня робить на його могилі, ми з ним були двоє єдиних атеїстів в родині
бо ж "так положено, так всі роблять, а ми чим хужеє?"
   
Re: "Гробки" по-лугански  :facepalm:

В николаевской области бухают на кладбище со страшной силой. как на картинках на первой странице
правда у нас кладбище как конфетка
=========================
Неа, это не только в Николаевской области.
В Кировоградской, Харьковской, Полтавской
тоже  самое!
И традиция  ставить столики рядом с могилками бытует давно!

Гробки, правда проходят не на Пасху, а через неделю.

Но, что хочю  сказать. Раньше, когда  милиция  это дело  преследовала- тоесть
 до перестройки, скажем,  МАССОВОГО "празднования"  не было!И только после перестройки всё  пошлО  в гору.
Ну а  как же-  разрешили  населению!
Но вначале   бегали на кладбище за  канхветами и пасками детишки- сладостей маловато было.
С появлением  бомжей всё изменилось- ну как же-халява- жратва, бухло и ДЕНЬГИ!
Да-да, деньги! Бомжи и протчие  сразу  же  организовали свои "кладбищенские  кооперативы"
по  продаже  цветов, водки и прочего.
Было даже  несколько  громких  судебных процессов  по "кладбищенской мафии", есси кто помнит! :X

Так что, Стиви, ты  неправ! Это  не ограничивалось и сейчас не ограничиваецца  ЛуганДоном.
Это повсеместно, за исключением ЗУ. Ито  не всей!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія