Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

ТИ ще Варту згадай.
дурасель кручє!
   
дурасель кручє!
jawohl!
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Toyota bet wrong on EVs, so now it’s lobbying to slow the transition
https://arstechnica.com/cars/2021/07/toyota-bet-wrong-on-evs-so-now-its-lobbying-to-slow-the-transition/

Саме про це я і казав.

Якби вони були попереду, то навпаки б лобіювали електромобілі. Чисто бізнес.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Саме про це я і казав.

Якби вони були попереду, то навпаки б лобіювали електромобілі. Чисто бізнес.

Надіюсь вони зможуть перелаштуватись на нові технологіі і не зникнуть як Кодак.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Надіюсь вони зможуть перелаштуватись на нові технологіі і не зникнуть як Кодак.

Я також. Мені Тойота подобається.
Але як завжди стається в бізнесі, якщо лідер почав почуватись занадто впевнено і втратив перспективу, то відразу знайдуться конкуренти, що займуть місце лідера.
   
пільг не буде. але укладе з тойотою контракт, а всі решта - по залишковому принципу.
кароч -"свій до свого по своє"
Значить до 2023 тойота точно буде розказувати казки про хайп на елекрокарах  :-)o 
   
Значить до 2023 тойота точно буде розказувати казки про хайп на елекрокарах  :-)o 
так, а шо вона не те говорить?
   
так, а шо вона не те говорить?
НМД категорії "те чи не те" тут не підходять. Ці розмови нагадують хайп на електричному освітленні від газових компаній. Час покаже.
Думаю що гібриди і водень на який робить ставку тойота невірний  :-)o
 
   
Але як завжди стається в бізнесі, якщо лідер почав почуватись занадто впевнено і втратив перспективу, то відразу знайдуться конкуренти, що займуть місце лідера.
Колеги!
Ви забуваєте, що у Тойоти вже давно відпрацьовані електричні технології.
Пріус виробляється з 1997р., коли про електрокари думав тільки GM.
Тойота все робить правильно.
   
НМД категорії "те чи не те" тут не підходять. Ці розмови нагадують хайп на електричному освітленні від газових компаній. Час покаже.
Думаю що гібриди і водень на який робить ставку тойота невірний  :-)o
а я вважаю, що саме шлях тойоти правильний.
я вже викладав відео з кондиціонерами електричок. це сором. ні СОРОМ!
   
Колеги!
Ви забуваєте, що у Тойоти вже давно відпрацьовані електричні технології.
Пріус виробляється з 1997р., коли про електрокари думав тільки GM.
Тойота все робить правильно.
я це ще сто років тому казав...  B-)
   
а я вважаю, що саме шлях тойоти правильний.
я вже викладав відео з кондиціонерами електричок. це сором. ні СОРОМ!
У електрокарів єдина проблема це "енерговоруженность" при набагато простішій конструкції у порівнянянні із водневими на паливних елементах і уж тим більще із гібридами. Показники аккумуляторів постійно зростають тому думаю водень і гібриди програють, тим більш що Маску (і не тільки) треба максимальна автономність засобів пересування на Марсі (і не тільки), де в умовах відсутності халявного кисню ні гібридам ні водню нічого не світить, а значить розробки нових типів аккумуляторів будуть щедро фінансуватися. У гібридів і водню такого стимулу нема, а інші "стимули" і поряд "не стояли"  :-)o
   
я це ще сто років тому казав...  B-)
Саме так.
   
Показники аккумуляторів постійно зростають
Ні, не зростають.
   
Ні, не зростають.
:D  :-)o
- Ні зростають
- Ні не зростають
- Ні зростають
- Ні не зростають
....
   
У електрокарів єдина проблема це "енерговоруженность" при набагато простішій конструкції у порівнянянні із водневими на паливних елементах і уж тим більще із гібридами. Показники аккумуляторів постійно зростають тому думаю водень і гібриди програють, тим більш що Маску (і не тільки) треба максимальна автономність засобів пересування на Марсі (і не тільки), де в умовах відсутності халявного кисню ні гібридам ні водню нічого не світить, а значить розробки нових типів аккумуляторів будуть щедро фінансуватися. У гібридів і водню такого стимулу нема, а інші "стимули" і поряд "не стояли"  :-)o

Не смішіть мене ставлячи Маск і Марс в одному речені. Той Остап Бендер планетарного масштабу, геніальний створювач і продавець хайпу, не планує ніякого Марсу, він рубить бабло
   
:D  :-)o
- Ні зростають
- Ні не зростають
- Ні зростають
- Ні не зростають
....
Так які проблеми зробити електрокар на 1000км пробігу в зимових умовах, з кондіціонером та пічкою?
Де вони, ці електрокари?
   
Так які проблеми зробити електрокар на 1000км пробігу в зимових умовах, з кондіціонером та пічкою?
Де вони, ці електрокари?
Проблема стандартна як і всього нового що розвивається - у електрокарів це  недостатня ємність "паливного бака" (аккумуляторів) ...поки що.  :-)o

 
   
поки що.
І назавжди.
   
У електрокарів єдина проблема це "енерговоруженность" при набагато простішій конструкції у порівнянянні із водневими на паливних елементах і уж тим більще із гібридами. Показники аккумуляторів постійно зростають тому думаю водень і гібриди програють, тим більш що Маску (і не тільки) треба максимальна автономність засобів пересування на Марсі (і не тільки), де в умовах відсутності халявного кисню ні гібридам ні водню нічого не світить, а значить розробки нових типів аккумуляторів будуть щедро фінансуватися. У гібридів і водню такого стимулу нема, а інші "стимули" і поряд "не стояли"  :-)o
енергоозброєність електричок за означенням не може перевершити водневі апарати. просто водневі технології перебувають у зародковому стані
   
Не смішіть мене ставлячи Маск і Марс в одному речені. Той Остап Бендер планетарного масштабу, геніальний створювач і продавець хайпу, не планує ніякого Марсу, він рубить бабло
Смійтесь. Чого б і ні  :-)o
   
енергоозброєність електричок за означенням не може перевершити водневі апарати. просто водневі технології перебувають у зародковому стані
Водневі технології без атмосферного кисню (як до речі і двс і гібриди) ніц не варті  :-)o
   
Смійтесь. Чого б і ні  :-)o

Ви мабуть з тих хто вірить що майбутній транспорт буд виглядати так




   
Водневі технології без атмосферного кисню (як до речі і двс і гібриди) ніц не варті  :-)o
мона подумати, шр кисень не задіяний в електричках, правда, опосередковано B-)
   
Ви мабуть з тих хто вірить що майбутній транспорт буд виглядати так

https://www.youtube.com/watch?v=zqE-ultsWt0
Не думаю. Мені не подобається ідея постійного "протикання" верхніх шарів атмосфери заради швидкої  доставки кількох десятків, а може сотень жоп з одної точки планети в іншу на регулярній основі (варіанти із рятувальними операціями і військові потреби регулярними не будуть).  :-)o
А про віру то не до мене. От "батут" у Маска запрацював хоч кацапи і сміялися, варто дивитися далі, що не відкидає варіанту афери. Але я не дурник щоб реготати "зарання", як колись Рогозін  :-)o
   
От "батут" у Маска запрацював
Скоріше у американського уряду.
   
мона подумати, шр кисень не задіяний в електричках, правда, опосередковано B-)
опопсередковано він задіяний у всьому. Та готовий і заряджений виріб для свого пересування його не поребує, а от водниий проїде рівно стільки скільки дозволить буферний аккумулятор.  :-)o 
   
Проблема стандартна як і всього нового що розвивається - у електрокарів це  недостатня ємність "паливного бака" (аккумуляторів) ...поки що.  :-)o

Ніякого поки що. Теоретичний максимум для аккумулятора це десь 1.5 кВт*год на кг. Більше фізично неможливо
   
Скоріше у американського уряду.
І? Ну бісить когось Маск .. ок. Тоді замінимо Маска в моїх реченнях на Китай який рветься у космос. Як думаєте чого в країні яка завжди серла на екологію такий бум електрокарів (а не водню і прости господи гібридів?  ;)   
   
чого в країні яка завжди серла на екологію такий бум електрокарів
Бо в них купа вугілля для ТЕС і нема нафти.
   
Ніякого поки що. Теоретичний максимум для аккумулятора це десь 1.5 кВт*год на кг. Більше фізично неможливо
Для якого типу аккумуляторів?
   
Бо в них купа вугілля для ТЕС і нема нафти.
В Японії теж нема нафти і "простори" Японії легко перекриваються наявними електрокарами, а для Китаю пробіг явно недостатній  :-)o

Останнє редагування: 29 липня 2021 09:41:44 від Сліпий
   
В Японії теж нема нафти  :-)o
І нема вугілля.
І їздять на ДВС.
   
І нема вугілля.
І їздять на ДВС.
(tu)
і в космос "не рвуться"
   
І? Ну бісить когось Маск .. ок. Тоді замінимо Маска в моїх реченнях на Китай який рветься у космос. Як думаєте чого в країні яка завжди серла на екологію такий бум електрокарів (а не водню і прости господи гібридів?  ;) 

Ви так кажете наче до Тесли не існувало електричних луноходів чи марсоходів. Lunar Roving Vehicle возив американців по луні на своїх срібло-цинкових батареях ще пів століття тому
   
Для якого типу аккумуляторів?
Для хімічного
   
Ви так кажете наче до Тесли не існувало електричних луноходів чи марсоходів. Lunar Roving Vehicle возив американців по луні на своїх срібло-цинкових батареях ще пів століття тому
Та звісно існували. Просто зараз "завертілась" чергова космічна гонка яка вимагає вже не "разового зусилля зібраних з усієї країни талантів" а промислового конвеєру, і  в якій відпрацьовані на Землі в різних умовах експлуатації технології будуть грати ключові ролі.
Як приклад, що давно працює, можна навести електроніку що літає, нічого найновішого і надсучасного (крім засобів захисту від опромінення) в ній не знайдете, поки армія користувачів на планеті не протестує процесор він в космосі не опиниться.
   
(tu)
і в космос "не рвуться"
Летають потроху.
   
Для якого типу аккумуляторів?

Для будь-якого електрохімічного аккумулятора з будь-якими елементами
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія