Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Викидайте корчі. Ера електромобілів настане швидше, ніж ви думаєте

Якщо автопарк Києва напердів занадто краще регулювати через пасивний податок на утримування.
Це коли їздиш не їздиш платиш.
І плюс паркування дороге і зони зелені
То вибиває з міст авто набагато ефективніше.

В цьому випадку суперечка струм чи двз не буде такою принциповою..

У нас країна 3-ього світу, тут більшості на все насрать, нажаль.
   
Любая деятельность человека влияет на экологию, но нет ничего хуже миллиона смердящих корчей в центре массового проживания людей.

Хай усі здохнуть бо у когось в голові екологічна вава :facepalm1:
   
Хай усі здохнуть бо у когось в голові екологічна вава :facepalm1:
віриш у магію проклять?!  :weep:
   
У нас країна 3-ого світу, тут більшості на все насрать, нажаль.

доля електрокарів вирішується молодими покупцями на заході, і висока ціна для них не є перепоною. Це як з модними штучками від Apple
   
Правильно.
Не "дорого" а "не по карману".

Однако nokia со своими кнопочными телефонами успешно обанкротилась, и никакие "дедушки с запорожцами, живущие на 5$ в день"
не остановили движения от кнопочников к смартфонам.
   
nokia со своими кнопочными телефонами успешно обанкротилась
Nokia збанкрутувала тоді, коли зв'язалася, на свою голову, з Microsoft.
   
это не то чтобы сильно экологично, а скорее про вынос загрязнения за забор.
Тут потрібно розуміти дві речі:
1. КНР просуває єлектромобілі тому, що не має нафти, але має вугілля, яке і палить на своїх ТЕС. На відміну від, наприклад, Японії, яка не має навіть вугілля.
2. Норвегія має ще з 1930-х років величезне перевиробництво гідроелектроенергії, тому і просуває електромобілі всередині країни.

Всі інші варіанти- похідне від першого чи від другого.

Крім того, треба знати, що жодні фільтри на ТЕС не працють.
Тобто працюють, але не так, як ефективно, як наголошується в рекламі.
   
Я щось пропустив? Nokia збанкрутувала?
   
Я щось пропустив? Nokia збанкрутувала?
Як виробник мобільних телефлнів, безумовно.
Як виробник інших рішень- ні.
   
Новi Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid витрачають лише 1,3 л/100 км  - гібрид наше всьо

https://www.autocentre.ua/ua/news/novinka/novye-peugeot-508-hybrid-i-508-sw-hybrid-rashoduyut-1-3-l-100km-931709.html
   
Новi Peugeot 508 Hybrid i 508 SW Hybrid витрачають лише 1,3 л/100 км  - гібрид наше всьо

https://www.autocentre.ua/ua/news/novinka/novye-peugeot-508-hybrid-i-508-sw-hybrid-rashoduyut-1-3-l-100km-931709.html
Маніпуляція.
Але в рамках закону.

RANGE ROVER P400e Plug-in Hybrid
297 kW (404 PS)
Kraftstoffverbrauch kombiniert: Ab 3,2 l/100 km;
CO2‑Emissionen kombiniert: Ab 72 g/km.

Власне для останнього рядка по викидам в ренж і пхають електромоторчик.
Щоб протягнути перші 60км на батарейці в тест разовий і записати 72гр щоб потім не платити наші люті побори. 

Хто на 2,5тонах понтів  буде струм юзати діло десяте))

Гібрид спосіб наіпати зелених фашіків

Хоча на РР можна і струм.

Тим не менше то намахалово.
Коли 2л єшка чесних 5л дизеля і 132со2 показує  але рахується менш екологічною ніж три тони РР який полюбе більше за 200гр викидає на двз.

   
Маніпуляція.
Але в рамках закону.
Саме так.
   
в україні треба підходити до регулювання використання авто диференційовано, тобто для великих міст жорсткі вимоги по викидах, високі ціни на парковки, можливо платний вїзд в межі міста, поза містами вимоги мають бути не такі жорстокі, бо відстані великі, населення не багате щоб дозволити собі кращі моделі і транспортна інфраструктура на перефиріях не є достатньо розвинутою.
   
Маніпуляція.
Але в рамках закону.

RANGE ROVER P400e Plug-in Hybrid
297 kW (404 PS)
Kraftstoffverbrauch kombiniert: Ab 3,2 l/100 km;
CO2‑Emissionen kombiniert: Ab 72 g/km.

Власне для останнього рядка по викидам в ренж і пхають електромоторчик.
Щоб протягнути перші 60км на батарейці в тест разовий і записати 72гр щоб потім не платити наші люті побори. 

Хто на 2,5тонах понтів  буде струм юзати діло десяте))

Гібрид спосіб наіпати зелених фашіків

Хоча на РР можна і струм.

Тим не менше то намахалово.
Коли 2л єшка чесних 5л дизеля і 132со2 показує  але рахується менш екологічною ніж три тони РР який полюбе більше за 200гр викидає на двз.
полюбе, гібрид дешевше буде, ніж чиста електричка
   
поза містами вимоги мають бути не такі жорстокі, бо відстані великі,
Запускати дозовано в міста авто через фізичні обмеження не вирішує всіх проблем.
Навіть тут де козаченьки на шроті неможливі в силу техоглядів і орднунгу тотального.

В Уа то епічно б виглядало.
Блокувати авто зеленими зонами))
Коли навіть контроль швидкісного важко заходить.

Вирішує проблему загальний пасивний податок на утримування з прогресивної шкалою по викидам.
І в межах краіни.
Зареєструвати авто на 5літрів в селі але їздити в Києві чим не варіант.

Чи вже існує спосіб ловити на столичному доізжиючих?

Перший суддя з козиндорфу засуне ту заборону ментам взад.
Під аплодисменти манюпаса.

Киів і мільонники будуть в корках і тягучках щоб ви не придумували.
   
Запускати дозовано в міста авто через фізичні обмеження не вирішує всіх проблем.
Навіть тут де козаченьки на шроті неможливі в силу техоглядів і орднунгу тотального.

В Уа то епічно б виглядало.
Блокувати авто зеленими зонами))
Коли навіть контроль швидкісного важко заходить.

Вирішує проблему загальний пасивний податок на утримування з прогресивної шкалою по викидам.
І в межах краіни.
Зареєструвати авто на 5літрів в селі але їздити в Києві чим не варіант.

Чи вже існує спосіб ловити на столичному доізжиючих?

Перший суддя з козиндорфу засуне ту заборону ментам взад.
Під аплодисменти манюпаса.

Киів і мільонники будуть в корках і тягучках щоб ви не придумували.
Я пропонувал дієву альтернативу, 100 гривень за літру дизелю та 150 бензину.
   
Киів і мільонники будуть в корках і тягучках щоб ви не придумували.
1. Громадський транспорт: троллейбуси та трамваї. Для початки в рамках радянської мережі. Жодних маршруток.
2. Заборона есплуатації приватного автотранспорту без наявності постійного парковочного місця. Це своєрідний податок на бідних та понаєхів.
   
полюбе, гібрид дешевше буде, ніж чиста електричка
Питання способу заправки і вартості палива тут для водія не на першому місці
Ціна палива від уа на 30% дорожча.
То копійки.

Але платити 6,5євро за кожен 1грам понад 112гр со2 може напрягати.
Особливо коли щодня не їздиш.

Поки словакія рятує.
В них і страхівка в 10раз дешевша і при реєстраціі потужність один раз заплатив і норм.
Карбонового взагалі немає)


   
1. Громадський транспорт: троллейбуси та трамваї. Для початки в рамках радянської мережі. Жодних маршруток.
2. Заборона есплуатації приватного автотранспорту без наявності постійного парковочного місця. Це своєрідний податок на бідних та понаєхів.
1 хто заплатить за це.
2 куплять довідки і запаркують усе вщент
   
1 хто заплатить за це.
2 куплять довідки і запаркують усе вщент
За тролейбуси та трамваї?
Місто.

Якщо так як з перепустками під час лохдауну, то нормально буде.
   
Запускати дозовано в міста авто через фізичні обмеження не вирішує всіх проблем.
Навіть тут де козаченьки на шроті неможливі в силу техоглядів і орднунгу тотального.

В Уа то епічно б виглядало.
Блокувати авто зеленими зонами))
Коли навіть контроль швидкісного важко заходить.

Вирішує проблему загальний пасивний податок на утримування з прогресивної шкалою по викидам.
І в межах краіни.
Зареєструвати авто на 5літрів в селі але їздити в Києві чим не варіант.

Чи вже існує спосіб ловити на столичному доізжиючих?

Перший суддя з козиндорфу засуне ту заборону ментам взад.
Під аплодисменти манюпаса.

Киів і мільонники будуть в корках і тягучках щоб ви не придумували.

елементарно в сучасному світі вирішується, вже камери потроху зявляютья, а коли приченті до цього бізнесу розсмакують скільки з них можна заробити, то камери почнуть зявлятись як гриби.
а те що якийсь відсоток буде уникати плати, то це абсолютно не значить, що це не буде працювати на загальному рівні
   
У Львові ціна швидкої зарядки від електроюа і автоентерпрайз - 5 грн за кіловат (вже підняли до 6.5  :( ). Іноді користуюсь.

хє-хє(с) йoбaна зaлyпа  :K
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія