Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Бабка сука, то ясно, лізе стара курва...

А от скажіть, вас не засмучує, що водії маршруток працюють в чорну. Квітки не дають.
Не дивлячись на правила (про сидячі і стоячі місця) набивають у маршрутки як шпроти в банку.

А вас не засмучує, що наприклад у Туреччині величезна кількість муніципального транспорту, і там це вигідно.
А у нас мантра вже 25 років, що транспорт вигідний тільки приватний?

А ще у Туреччині і приватний і муніципальний суворо по квітках.
А ще вони за вантаж грошей не беруть, навіть як що наші рюкзаки займають пів буса.
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Не дають квитки???? Шо за папуасія?
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Не дають квитки???? Шо за папуасія?

------------------------------->
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

квитки 8-)
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

квитки 8-)

Блін  :blush2:  схибив!
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

мудрый народ не хочет в белую, бо будет дороже.
такой себе общественный договор, пусть скотовозка, но на 10-15 грн дешевле.
 
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

мудрый народ не хочет в белую, бо будет дороже.
такой себе общественный договор, пусть скотовозка, но на 10-15 грн дешевле.

Це мудрість чи гідність?
   
Городские автобусы достаточно удобны для поездок по городам Турции. В крупных городах, таких как Анкара и Стамбул поездки на автобусах осложнены частыми пробками, особенно в вечерние и утренние часы-пик.

Стоимость проезда на автобусе в Анкаре – 1,3 лиры (около 1 $ или 32 руб.)
Стоимость проезда на автобусе в Стамбуле – 1,5 лиры (около 1 $, от 35 руб.)
Режим работы городских автобусов в Турции в среднем: 08:00-24:00

http://www.arrivo.ru/turciya/obshestvennyiy-transport-v-turtsii.html


если в киеве стоимость проезда будет не 5 грн а 30 то маршрутки будет ездить чаще и не будут набивать полный салон ибо - не надо
не вопрос!! платите 30 за поездку и будете ездить комфортнее

а за 5 грн - ездить будете как ездите сейчас

это банальная МАТЕМАТИКА а не что либо еще . .просто математика
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Це мудрість чи гідність?
а пофиг, выбирайте по вкусу  :gigi:
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Городские автобусы достаточно удобны для поездок по городам Турции. В крупных городах, таких как Анкара и Стамбул поездки на автобусах осложнены частыми пробками, особенно в вечерние и утренние часы-пик.

Стоимость проезда на автобусе в Анкаре – 1,3 лиры (около 1 $ или 32 руб.)
Стоимость проезда на автобусе в Стамбуле – 1,5 лиры (около 1 $, от 35 руб.)
Режим работы городских автобусов в Турции в среднем: 08:00-24:00

http://www.arrivo.ru/turciya/obshestvennyiy-transport-v-turtsii.html


если в киеве стоимость проезда будет не 5 грн а 30 то маршрутки будет ездить чаще и не будут набивать полный салон ибо - не надо
не вопрос!! платите 30 за поездку и будете ездить комфортнее

а за 5 грн - ездить будете как ездите сейчас

это банальная МАТЕМАТИКА а не что либо еще . .просто математика

Бовдур!
Ти гривні від рублей відрізняєш?
А доходи співвідносиш?

1,3 ліри це 9 грн.

Останнє редагування: 17 листопада 2017 19:03:32 від ЮАР
   
А доходи співвідносиш?

в жопу засунь свои доходы от того что ты нищий бензин дешевле не тсановится - и заоны физике НЕ МЕНЯЮТСЯ - сколько бензина ндо для переозки 1 кг тела в турции столько же надо для первозки в укркине - НЕЗАВИСИМО ОТ ДОХОДА .. .и нефть=бенщин стоит ОДИНАКОВО или даже больше в украине .. из за налогов

так какого хера кто то должен зважать на твои доходы??

хочеш ездить как в турции - плати как в турции .. тобы первоз 1 кг твоей жопы был оинаково рентабелен надо плаить 30 грн -как в ьурции ..

а если 5 грн  - то катайся как селедка ..

это МАТЕМАТИКА!!
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

а пофиг, выбирайте по вкусу  :gigi:

Обираю жлобство....
   
Відсутність обліку і квитків - засмучує, звісно. Наскільки мені відомо, над цим працюють.
Цитувати
А вас не засмучує, що наприклад у Туреччині величезна кількість муніципального транспорту, і там це вигідно.
А у нас мантра вже 25 років, що транспорт вигідний тільки приватний?
В них транспорт дотаційний, тут про пряму вигоду не ідеться. У нас, на жаль, поки що не розуміють того факту, що якісний міський транспорт не може бути самоокупним, а форма власності перевізників тут ні до чого.
   
Ну і скажемо чесно - навіть прибравши всіх пенсів, все одно, вартість проїзду у нас сміхотворна.
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

в жопу засунь свои доходы от того что ты нищий бензин дешевле не тсановится - и заоны физике НЕ МЕНЯЮТСЯ - сколько бензина ндо для переозки 1 кг тела в турции столько же надо для первозки в укркине - НЕЗАВИСИМО ОТ ДОХОДА .. .и нефть=бенщин стоит ОДИНАКОВО или даже больше в украине .. из за налогов

так какого хера кто то должен зважать на твои доходы??

хочеш ездить как в турции - плати как в турции .. тобы первоз 1 кг твоей жопы был оинаково рентабелен надо плаить 30 грн -как в ьурции ..

а если 5 грн  - то катайся как селедка ..

это МАТЕМАТИКА!!

В вартості транспортуваняя окрім бензину ще українська зарплата водія, кондуктора, механіка, та інше.

1,3 ліри це 9 грн.
   
в жопу засунь свои доходы от того что ты нищий бензин дешевле не тсановится - и заоны физике НЕ МЕНЯЮТСЯ - сколько бензина ндо для переозки 1 кг тела в турции столько же надо для первозки в укркине - НЕЗАВИСИМО ОТ ДОХОДА .. .и нефть=бенщин стоит ОДИНАКОВО или даже больше в украине .. из за налогов

так какого хера кто то должен зважать на твои доходы??

хочеш ездить как в турции - плати как в турции .. тобы первоз 1 кг твоей жопы был оинаково рентабелен надо плаить 30 грн -как в ьурции ..

а если 5 грн  - то катайся как селедка ..

это МАТЕМАТИКА!!

Я бачу пан вправний математик...
А як там з точки зору математики українські зарплати виглядають на тлі європейських?
Дуже хотілось би почути із вуст спеціаліста... B-)

Бо ми платимо за все європейські ціни, а з зарплатами якось не склалось...
   
Бабка сука, то ясно, лізе стара курва...

А от скажіть, вас не засмучує, що водії маршруток працюють в чорну. Квітки не дають.
Не дивлячись на правила (про сидячі і стоячі місця) набивають у маршрутки як шпроти в банку.

А вас не засмучує, що наприклад у Туреччині величезна кількість муніципального транспорту, і там це вигідно.
А у нас мантра вже 25 років, що транспорт вигідний тільки приватний?

А ще у Туреччині і приватний і муніципальний суворо по квітках.
А ще вони за вантаж грошей не беруть, навіть як що наші рюкзаки займають пів буса.
Ні, мене не засмучує через наступні причини:
- 50% чи близько до того економіки є в тіні, тому мене не засмучує, що маршрутчики такі як і всі. Причина не в них.
- маршрутчики затиснені тим, що цни на квитки регулюються чиновниками і тому вони не можуть змінити мікроекономіку власного бізнесу.
- маршрутчики не заробляють таких грошей як про них пишуть. Частина рейсів просто збиткові. Одні рейси перекривають інші, маршрутки працють але без запасу міцності, інвестицій туди нема  іне буде, все в такому стані як і виглядає - обшарпане, без кондиціонерів, задрочені водії...
- категорично проти муніципального транспорту, тому що заледве його здихалися. Для муніципального транспорту необхідні кілька умов, який у нас нема - відсутність системної корупції, надходження до бюджету, заповнення більшості статей витрат з бюджету.
**
Вихід:
- вільне ціноутворення на квитки.
- зняття зайвих регуляцій.
- після попередніх пунктів можан вимагати звіту за квитки.
   
в жопу засунь свои доходы от того что ты нищий бензин дешевле не тсановится - и заоны физике НЕ МЕНЯЮТСЯ - сколько бензина ндо для переозки 1 кг тела в турции столько же надо для первозки в укркине - НЕЗАВИСИМО ОТ ДОХОДА .. .и нефть=бенщин стоит ОДИНАКОВО или даже больше в украине .. из за налогов

так какого хера кто то должен зважать на твои доходы??

хочеш ездить как в турции - плати как в турции .. тобы первоз 1 кг твоей жопы был оинаково рентабелен надо плаить 30 грн -как в ьурции ..

а если 5 грн  - то катайся как селедка ..

это МАТЕМАТИКА!!

У нас квиток на один проїзд в муніципальному транспорті коштує $3.25.   B-)

І ніхто не ниє...
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Я бачу пан вправний математик...
А як там з точки зору математики українські зарплати виглядають на тлі європейських?
Дуже хотілось би почути із вуст спеціаліста... B-)


Скільки працюють - стільки й заробляють.
   
Ні, мене не засмучує через наступні причини:
- 50% чи близько до того економіки є в тіні, тому мене не засмучує, що маршрутчики такі як і всі. Причина не в них.
- маршрутчики затиснені тим, що цни на квитки регулюються чиновниками і тому вони не можуть змінити мікроекономіку власного бізнесу.
- маршрутчики не заробляють таких грошей як про них пишуть. Частина рейсів просто збиткові. Одні рейси перекривають інші, маршрутки працють але без запасу міцності, інвестицій туди нема  іне буде, все в такому стані як і виглядає - обшарпане, без кондиціонерів, задрочені водії...
- категорично проти муніципального транспорту, тому що заледве його здихалися. Для муніципального транспорту необхідні кілька умов, який у нас нема - відсутність системної корупції, надходження до бюджету, заповнення більшості статей витрат з бюджету.
**
Вихід:
- вільне ціноутворення на квитки.
- зняття зайвих регуляцій.
- після попередніх пунктів можан вимагати звіту за квитки.
Теж фігня. Комунальний транспорт не гірший, ніж приватний. Тут суть не у формі власності, просто місто має купувати послуги у компаній на перевезення, і саме збирати бабло з громадян, і докидувати, якщо не вистачатиме. Відповідно, ціноутворенням займається міська влада.
   
Скільки працюють - стільки й заробляють.

Працюють стільки як в європі, і може навіть більше...
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Працюють стільки як в європі, і може навіть більше...

Нє....набагато меньше і гірше....
   
У нас квиток на один проїзд в муніципальному транспорті коштує $3.25.   B-)

І ніхто не ниє...
Паночку, "у вас" доходи значно відрізняються від українських. Певно, пан давно емігрував і встиг забути?
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Скільки працюють - стільки й заробляють.

це примітивна маніпуляція.
зварювальник звалює до Польщі і отримує 1500 євро.
вивчає англійську та отримує відповідні документи і їде працювати в офшор за 3500Є.
така сама праця.
   
Працюють стільки як в європі, і може навіть більше...

меньше..

хуже...

потому и зарабатывают меньше а после этого митингуют чтобы им АДМИНИСТРАТИВНО подняли ЗП..

всеравно что супермаркеты обратятся в ВР с просьбой законом поднять ВСЕ ЦЕНЫ на полке  в 2-3 раза .. просто так ..

   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

це примітивна маніпуляція.
зварювальник звалює до Польщі і отримує 1500 євро.
вивчає англійську та отримує відповідні документи і їде працювати в офшор за 3500Є.
така сама праця.


Так вчи англійську, переїзжай в Польшу!! Взагалі, жопу хоч раз підніми!
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Так вчи англійську, переїзжай в Польшу!! Взагалі, жопу хоч раз підніми!
Ти диви який, а йди нахуй будь ласкавий.
   
Теж фігня. Комунальний транспорт не гірший, ніж приватний. Тут суть не у формі власності, просто місто має купувати послуги у компаній на перевезення, і саме збирати бабло з громадян, і докидувати, якщо не вистачатиме. Відповідно, ціноутворенням займається міська влада.
Гірший і то набагато. Є цілі дослідження, показують як в тій же Америці чергуються муніципальний та приватний трантспорт. Спочатку був приватний, потім хтось вирішує робити його муніципальним. Роблять, приватник тікає. Через 3-5 років повне фіаско, виявляється, що виходить приблизно вдвічі дорожче ніж було привтаним. Іде приватизація. Приватник заробляє і платить податки. знову комусь це муляє, знову заводятьь муніципалку, знову 3-5 років і банкрутство та дороговизна... знов уприватизація... Деякі міста в СШа пройшли цей цикл 5 разів...
Тому що ліваки є як лайно, є обов*язкова ланка коловороту в природі...
   
така сама праця.

не такая ..  абсолютно

там он будет работать на иных правилах .. начиная от иной макроэкономики до микро

другие цены .. другие правила . другая востребованность труда .. другая цена проезда в тармвае .. другие налоги .. другая нормируемость труда ..

а в ыхотите получить ТЕ зарплаты и оставить ЭТИ правила

но эти правила которые вы отстаиваете имеют следствием ЭТИ зарплаты и по другому не будет

   
з бабками треба боротися

кожний ранок стара курва возить склянки на телезі

і просить щоб їй допомогли його затягнути в трамвай

займає 2 місця ще й дискомфорт спричиняє пасажирам

безкоштовно
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

з бабками треба боротися

кожний ранок стара курва возить склянки на телезі

і просить щоб їй допомогли його затягнути в трамвай

займає 2 місця ще й дискомфорт спричиняє пасажирам

безкоштовно

Треба боротися не з бабками, а з привілеями.
   
Паночку, "у вас" доходи значно відрізняються від українських. Певно, пан давно емігрував і встиг забути?

Паночку. Життя рахують не просто по доходах, а відношенню доходи/витрати.

Крім того, бензин/дизпаливо в Канаді і Україні практично в одну ціну. В Україні навіть трохи дорожче. Автівки в Україні також дорожчі. То яким чином проїзд в автобусі в Україні може коштувати в 20 разів дешевше? Тут щось дебіт з кредитом не сходиться.
   
Треба боротися не з бабками, а з привілеями.

платила б 4 гривні як усі, то такий би бізнес дуже  швидко став невигідним
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

не такая ..  абсолютно

там он будет работать на иных правилах .. начиная от иной макроэкономики до микро

другие цены .. другие правила . другая востребованность труда .. другая цена проезда в тармвае .. другие налоги .. другая нормируемость труда ..

а в ыхотите получить ТЕ зарплаты и оставить ЭТИ правила

но эти правила которые вы отстаиваете имеют следствием ЭТИ зарплаты и по другому не будет

нихуя я не хочу, у меня норм зарплата.
я видел как работают и там  и здесь.
и наших бригад в той же бельгии дохуя.
разница в оплате.
как он варил, так и варит, золотом шов не покрывает.
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

нихуя я не хочу, у меня норм зарплата.
я видел как работают и там  и здесь.
и наших бригад в той же бельгии дохуя.
разница в оплате.
как он варил, так и варит, золотом шов не покрывает.

Де його праця потрібна? Це головне.
   
У нас квиток на один проїзд в муніципальному транспорті коштує $3.25.   B-)

І ніхто не ниє...

Чому завжди перекладають вартість товару чи послуги десь за кордоном в українські реалії ? Навіщо ? В чому сенс прикладу без уточнення своєї або середньої ЗП там ?
   
Я бачу пан вправний математик...
А як там з точки зору математики українськза і зарплати виглядають на тлі європейських?
Дуже хотілось би почути із вуст спеціаліста... B-)

Бо ми платимо за все європейські ціни, а з зарплатами якось не склалось...
:lol:
Навіть  близько  нема.
Я постійно дивуюся, які взагалі можливо когось перевозити автотранспортом за 18-20 центів :S
   
Життя рахують не просто по доходах, а відношенню доходи/витрати.
Звісно так. А що це міняє в моєму дописі? Канадців мають більше доходів, ніж українці, то й спроможні, на відміну від українців, платити згадану паном суму.
   
Re: Пільги на проїзд у транспорті ... А от скажіть, шановні...

Чому завжди перекладають вартість товару чи послуги десь за кордоном в українські реалії ? Навіщо ? В чому сенс прикладу без уточнення своєї або середньої ЗП там ?

Ціна товару чи послуги скрізь подібна, а от робота сильно різниться....
   
Так вчи англійську, переїзжай в Польшу!! Взагалі, жопу хоч раз підніми!

Я переїхав.
За ту ж роботу, що в Українї отримую в 4 рази більше...
Так в чому тут математичний парадокс?
Відкрийте очі, шановні математики.

Причому, ще раз наголошую - працюю так же як і в Україні - ті ж руки, та ж голова...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія