Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

в норвегіі є якісь проблеми с зарядкою?

В Норвегіі населення менше ніж в одному Лос-Анжелесі при територіі як ти розуміеш трошки більше.

Ну і ще було б цікаво подивитись скільки власників електричок мають ще й нормальну машину "на всякий випадок"

Нішу для електричок на даний час я описав вище
   
Ну дурачок : )
розкажи нам тупим як вночі практично викидають цю енергію.

Ну і на рахунок заправок вс зарядок: заряджати треба в 10-15 раз довше ніж заправляти (в кращому випадку). Так що зарядок треба в 15 разів більше ніж заправок вже маемо.

коли манюпаса заженуть на тролейбуси, як ви думаете, побачимо битви за розетку коли обом джигітам вже треба іхати, а ім ще заряджати з годину-дві і вільноі розетки як раз не мае? :)

заряджати на пару сотню км достатньно хвилин 30, якраз поссяти і трохи перекусити якщо десь по трасі їдеш, дивисся на це з іншоґо боку яксшо ти можеш собі дома зарядажти в тебе буде завжди заправлене авто і не треба їзтиди взагалі на вонючі заправки, більше тоґо коли ти поїхав до друзів або ще десь там так замо можно втикнути на заряд, на бензині так неможна

на втикай ота вся реджектет енергія викидається

   
В Норвегіі населення менше ніж в одному Лос-Анжелесі при територіі як ти розуміеш трошки більше.

Ну і ще було б цікаво подивитись скільки власників електричок мають ще й нормальну машину "на всякий випадок"

Нішу для електричок на даний час я описав вище

ти все проспав це вже давно не ніша а мейнстрім всі автовиробники переходять а хто не переходе буде банкротом

доречі тоета, хонда дженерал моторз будуть 100% банкротом до 2030, вони вже все проспали
   
заряджати на пару сотню км достатньно хвилин 30, якраз поссяти і трохи перекусити якщо десь по трасі їдеш,

Кусай і сци сам коли тобі машина накаже

А я хочу залити бак і доіхати з СФ до ЛА а не ставати через кожні 120 миль на поссяти.
і коли таких ссикунів буде більше, то ще треба буде ставати не тільки попісяти а й покакати щоб черга пройшла.

Ну і ізда по крайній правій 60 миль на годину мене не влаштовуе. А інакше батарейка зараза розряджаеться як скажена.
   
і саме головне ви ми тут тільки рахуємо лаве і вдобство а чого ніхто не рахує забруднення?

ви розумієте яку подляну наше покоління підкладає своїм же дітям та онукам, ми в принципі якщо зупинимо всі викида зараз не є гарантіює що природа оговтається, а ми навіть сперечаємося чи треба то робити, сука папуаси бабуїни
   
Ну коли колосально знизять тоді може подумаемо

А поки за цю бляшанку віддавати 60-70к це смішно.

Правда якщо вже заплатив, то треба звичайно себе переконувати що все добре щоб пригасити відчуття "Buyer's Remorse" :)

Так справа в тому, що вже віддають, і черга є - тому Теслі немає потреби знижувать ціну прямо зараз. Хоча, як я вже казав, там запас зниження ціни - колосальний  8-)
   
Кусай і сци сам коли тобі машина накаже

А я хочу залити бак і доіхати з СФ до ЛА а не ставати через кожні 120 миль на поссяти.
і коли таких ссикунів буде більше, то ще треба буде ставати не тільки попісяти а й покакати щоб черга пройшла.

Ну і ізда по крайній правій 60 миль на годину мене не влаштовуе. А інакше батарейка зараза розряджаеться як скажена.

спокійно можешь проїхати, тепер навіть на автопілоті, модел с лонґ рендж зараз  >400 миль, десь з насутпного року всі тесли будуть > 500 миль з новими 4680 батареями

Tesla 'Full Self-Driving' Successfully Takes Model 3 from SF to LA. The trip required practically no human intervention. A Tesla Model 3 equipped with the electric vehicle company's relatively new Full Self-Driving Beta traveled from San Francisco to Los Angeles with almost no human intervention,
   
модел с лонґ рендж зараз  >400 миль,

1. Ціна лонг рейндж?

2.  400 миль це теоретична дистанція якщо без вітру і нудити 100км/год. При тому що десь 1/3 треба залишити на всякий випадок тому вийде 270 миль макс
   
тільки вдумайтеся зі 100% бензина ми викорустовуємо ~15% в кращому випадку, остальне все тупо викидається в повітря забрудюючи на віки планетy і вбиваючи мільони людей на рік через токсичні викиди

як людина при здоровому глузді може це захищати?

я взагалі вважаю традиційні автовиробники мають бути покарані пожиттевими термінами ув'язнення, за свідоме калічення людства маючи при тому змогу давно пересадити його на чистий транспорт, але їм головне ЛАВЄ ЛАВЄ ЛАВЄ, сто років дрочать на ту саму технологію перефарбовуючи лише кнопки і випускаїчи нову рекламу для папусів
   
1. Ціна лонг рейндж?

2.  400 миль це теоретична дистанція якщо без вітру і нудити 100км/год. При тому що десь 1/3 треба залишити на всякий випадок тому вийде 270 миль макс

я не буду з тобою займатися казуїстикою, а якщо дощ, а якщо снійг і вітер і метеорит, а якщо в мене пожар в сан франциско і так далі, оглянися навколо якщо ти в ЛА і сам побачиш що люди купляють

в каліфорніі вже >10% всіх нових  проданих авто електро і то тільки тому що більше їх недоступно, у тесли черги на півроку
   
тільки вдумайтеся зі 100% бензина ми викорустовуємо ~15% в кращому випадку, остальне все тупо викидається в повітря забрудюючи на віки планетy і вбиваючи мільони людей на рік через токсичні викиди

як людина при здоровому глузді може це захищати?

я взагалі вважаю традиційні автовиробники мають бути покарані пожиттевими термінами ув'язнення, за свідоме калічення людства маючи при тому змогу давно пересадити його на чистий транспорт, але їм головне ЛАВЄ ЛАВЄ ЛАВЄ, сто років дрочать на ту саму технологію перефарбовуючи лише кнопки і випускаїчи нову рекламу для папусів

Грета, ти вже вивчила украінську?
На електростанціі навіть якщо газ спалюеться, ккд буде 100%?

Ось тільки пройшла новина: в Каліфорніі тільки в Бей Ареі захотіли тільки перевести дизелі на електрику. Порахували, сказали $460 мільйонів. Ура-ура, давай робити! Тепер порахували знову, сказали, помилочка вийшла, треба не $460 мільйонів, а всього навсього $2,4 мільярди. Це на сраних пару маршрутів де дизелі трева вчіпити провод щоб запустити електричку.

Тепер спрогнозуй скільки буде коштувати твій і дописувача Добре проект переводу Америки в електрифіковані Нью-Васюки

Да, Ти правий в тому, що 100 років тому весь транспорт був екологчний, правда одна проблема пісяв і какав на дорогу. Будем повертатися до нього.

Останнє редагування: 14 грудня 2021 03:44:38 від Chako
   
я не буду з тобою займатися казуїстикою, а якщо дощ, а якщо снійг і вітер і метеорит, а якщо в мене пожар в сан франциско і так далі, оглянися навколо якщо ти в ЛА і сам побачиш що люди купляють

в каліфорніі вже >10% всіх нових  проданих авто електро і то тільки тому що більше їх недоступно, у тесли черги на півроку

На гарні траки теж черга на півроку :)

і це в соцКаліфорніі, тільки десять процентів поклонників секти Грети, я правда здивований!
   
тільки вдумайтеся зі 100% бензина ми викорустовуємо ~15% в кращому випадку, остальне все тупо викидається в повітря забрудюючи на віки планетy і вбиваючи мільони людей на рік через токсичні викиди

як людина при здоровому глузді може це захищати?

Хлопчику, ккд людського організму теж приближно буде коло 15%

Будем знищувати людей і замінювати роботами Федя?
   
Яке "плаканіе в жілетку"?
Ти так і не сказав, продав вже свій трак чи ні?

Пока зовсім не видно майбутнього в машин на батарейках по технологіі яка е на даний час

Електромашина це цяцька для середнього і вище класу і може бути використана за наступних умов:
- е ще одна нормальна машина в домоволодінні (обовязкова умова)
- е будинок з гаражом чи драйвеем де ви можете поставити машину на зарядку
- треба бути або тупим щоб не розуміти що електромашина це втрата порівняно з гарною машиною на двз або розуміючи це купляти як сказав мій малий "щоб возити сраку на роботу і разом з тим гордитится що ніби спасаеш планету". Чому втрата: тому що за суму що ви переплачуете за теслу ви ніколи не спалите того бензину що витратить гарна машина тим більше гібрид.

А тепер заідь в любий район рентовок де живе основна робоча маса америки, подивись на ридвани припарковані на кожному кутку, включи мізки і подумай коли настане той час коли це все стане електричним хоч ти скільки заправок постав на трасах.

Ну і як сказав один розумний форумчанин: я хочу мати машину яка іде коли я хочу, а не коли машина хоче.

Спробую відповісти на всі питання.

Трак не продав бо в трака є своє призначення - тягти трейлер з човном. Ще в найближчі 3 місяці планую використовувати трак для поїздок в гори на лижі. Також я маю мати другу машину коли накажуть повернутись до офісу мені чи дружині або у нас різні плани  на день і потрібно дві машини. А так він стоїть в гаражі і на поточний момент майже не використовується і що повсякдені поіздки робляться на Теслі - 21 тисячу миль за неповний рік Тесла та десь 600 миль на тракові. Так що електромашини на сьогодні це робоча коняка а трак сидить на давці запасних.

Як в багатоквартирному комплексі організуються зарядні станції майже біля кожного парковочного місця, я вже відкривав тему з фотографіями. Так що проблема немає де заряджати машину бо живу в багатоквартирному будинку є надуманою.

Про те зо електромашини дорожче ніж такого самого класу машина з ДВЗ, це також не так. Я вже декілька разів розповідав з чого та як я купував машину, і Model Y вийшла не дорожче якщо не дешевше за GLC та Х3 які я спочатку розглядав при значно кращих технічних характеристиках.

Всі, окрім Нісан, виробники електромобілей почали з верхнього сегменту ринку, включаючи VW Group які почали з Porsche. Цього вимагає економіка бізнесу. Прийде час і до більш бюджетних моделей, коли криза постачання батарей буде вирішена з впровадженням нових потужностей.
   
У двз нема жодних шансів абсолютно за рахунок багатьох факторів від поганої ефективності використання енергіі в рази більше, від динаміки водіння зараз модель s plaid найшвидша продакшн машина до сотні меньше ніж за 2с 5 місць і коштує до 140 тис, бензиновий аналог бугаті веерон коштує мільони і два сидіння. Інфраструктуру набагато легше будувати не треба рити ями під заправки і підвозити бензин фурами

А треба за 2с до сотні?

Хтось на дизелі за 10 до сотні повністю задоволений

Останнє редагування: 14 грудня 2021 08:25:48 від nsvvpn
   
Тут потрібно повернути дискусію в русло чи підходять папуасам електромобілі? І відповідь буде ні, папуасам електромобілі не підходять, бо де взяти стільки дротів щоб провести електрифікацію папуасіі, та і недостатньо підходящих пальм, по якимі можна кинути дроти, а ті пальми що є вже зносились. Всі електрогенеруючі потужності були збудовані ще за колоніального режиму і з того часу ніразу не модернізувались.

Тобто з точки зору папуаса, електромобілі це дурна затія яка в папуасіі наврядче спрацює.

Але кого цікавить думка папуасів чи то що відбувається в Папуасіі? Нікого, абсолютно нікого. Немає навіть ніякого змісту починати дискусію з папуасом, бо все зведеться до «а вот у нас в Папуа Нью Таджікостан…», бо це все проблеми яких папусавів що волею долі живуть на переферіі цивілізації.
Слово папуас варто все таки брати в лапки.
Але по суті  нажаль все вірно

Критика стромерів яка мусить бути падає на банальне хуторянство.

Причому не на хуторянство як спосіб автономізаціі людини (в тому числі логічно  через стромери -став сес і не іпи мозхи) а навпаки деградаційне хуторянство макітри  але з тушкою перебуваючи в соціумі.
На останньому поверсі девятиповерхівки на сихові.

Ніби існує невідома сила що примушує на 9й поверх  якусь теслу тягнути.
3х ціни від вартості тоі шпаківні(
Маск підступно насрав в шаровари.
...
А хуторянство то тупик.
Більший панове тупик чи ті сраті тесли
   
Двз на водні. (tu)

А газогенератор - вообще бомба.
   
Спор это продлиться недолго.  Невдовзи  грянет  4я мировая,,  и в развитых странах  будут ездить на лисапетах и лошатках,  а в папуасиях - на пешкарусе.

  Да и ездить то особо некуда будет.  Надо будет все время сторожить от других лисапедистов  огород,  шоб зимой ласты  с голодухи не свернуть.

  Тут конечно в мировые  лидеры  выйдет  Беларусь.  Они как никто другой умеют ховаться  в лесах и растить бульбу.
   
Шоб  подлить масла в огонь, я допилю до ума  модифицированных бактерий питающихся полимерами.   Вся изоляция в жгутах будет сожрана вчистую,  сложное электричество  канет  в лету,   так   остатки человечества  будут приносить минимум вреда  этой прекрасной планетке.
   
Дядька на Б. схоже що вкурвила ціна струму 6грн.
Тому впав в істерику.
Але коли Б. писав виключно за львіський хутір +/- пох.
Але ж дядько Б. так  розходився що про європи почав писати "папуасам" з якогось дива.
То панове потрібно писком брехливим в пис-санину трохи товкти.
Не за срату теслу
За брехню


Ви всі тут папуаси, хто - більше, а хто - менше.   :gigi:

Громадський транспорт для 5 мільярдів мусить бути. Гамерика, якщо не вибухне від Єлловстоуну, мусить метро розвивати і тролейбуси з трамваями.
Лісапеди мусять бути.
Ліфи мусять бути.
Водень мусить бути.
І пішки ходити теж треба, бо поздихаєте всі від серцевої недостатності в 30 років.
   
А я не вижу особой проблемы установки солнечных панелей над полями с поливным земледелием, да и богарным тоже. На необходимой высоте. чтобы под ними могла проходить специализированная сельхозтехника.
 И польза для культур в условиях  потепления климата- частичная защита от излишней инсоляции и потери влаги! Особенно в тех случаях. когда культуры выращивают на зелень или зелёную массу.
   
Не натягуй сову.
В світі
1.35 ярди авто.

В день в фрн авто долає ср 31км
11.3тис км рік.
6квтгод на денний пробіг
3год роботи 2квт електобатареі чи бойлера
....
Laut einer Analyse des Vergleichsportals check24 fahren die Deutschen eigenen Angaben zufolge durchschnittlich 11.387 Kilometer Auto im Jahr.
...
Мені стромери пох.
Не збираюся переходити
Хіба заборонять

6 квтч в Киеве в период с марта по октябрь нужно пару панелей солнечных иметь чтобы получить такое количество энергии  :pofig:
   
А я не вижу особой проблемы установки солнечных панелей над полями с поливным земледелием, да и богарным тоже

А як ви собі уявляєте вирощування рослин без сонця і фотосинтезу?  :S
   
А як ви собі уявляєте вирощування рослин без сонця і фотосинтезу?  :S



   
Кумедно читати гілку після щоденних новин реального світу:
Світовий ріст продажів електрокарів 160% у порівнянні з 2020.
Частка електрики у нових автівках Європи - 15%
ФУП - провал і темне майбуття!  :gigi:
   
Главный козырь двс - его универсальность и адаптивность к любым условиям эксплуатации.   Также  он не привязан к заправочной  сетке,  можно брать запас топлива с собой,  хранить  в удобных местах.    На данный момент   удовлетворяет милитаристские задачи .никто не рискнёт ставить на танки, самолёты,  вертолёты , ракетовозы и прочие орудия убийств батарейки,  так как военные  реалисты и вообще практичные люди.

В изготовлении двс  прост и дешев. немного чугуния, немного люминия, и готово. Никаких редкоземельных металлов.  Можно клепать двс равнодушные к ЭМИ,  к качеству топлива, да хоть на биодизеле с рапсового поля за окном.



Если мир  будет выглядеть как  в утопических  фильмах  -  футуристические города,  все нации дружат,  декламируют друг другу стехи,  все ходят в белых одеждах , никакого терроризма, войн, и все строят космолеты и  эфирные  энерготроны -   электромобили  заполнят все планету .  Можно будет гарантировать стабильные  сети  для зарядки  городского автопарка.     И безопасность  тех багатеньких  вегетарианцев ,  кто имеет личный дом  в субурбии с собственной станцией.



Ладно,  шутка)


   
А як ви собі уявляєте вирощування рослин без сонця і фотосинтезу?  :S
И польза для культур в условиях  потепления климата- частичная защита от излишней инсоляции и потери влаги!
Как ты представил,я не представляю!
 Потому что ты, уж извини пожалуйста!!!,ты тупейше  НЕ ЗАХОТЕЛ въехать в предлагаемое !
 Специально для возможности ПОНЯТЬ, повторю  "И польза для культур в условиях  потепления климата- частичная защита от излишней инсоляции и потери влаги!Не понял ещё? Разъясняю- ЧАСТЬ светового дня растения будут находиться в тени от ПРЯМЫХ солнечных лучей.
   
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...

Непогано, от тільки якщо зменшити інсоляцію на 30%, то і урожай буде на 30% менший (при умові достатнього зрошення).
Хоча, може комусь і підійде цей певний баланс. Але охороняти розпорошені панелі на великому полі буде важче.
   
Ви всі тут папуаси, хто - більше, а хто - менше.   :gigi:

Громадський транспорт для 5 мільярдів мусить бути. Гамерика, якщо не вибухне від Єлловстоуну, мусить метро розвивати і тролейбуси з трамваями.
Лісапеди мусять бути.
Ліфи мусять бути.
Водень мусить бути.
І пішки ходити теж треба, бо поздихаєте всі від серцевої недостатності в 30 років.
Зауваж там толерантні лапки.
Украінець украінця папуасом не назве.
Хохлом рагулем може але папуасом ніт.
Не той кліматичний пояс)
   
Непогано, от тільки якщо зменшити інсоляцію на 30%, то і урожай буде на 30% менший (при умові достатнього зрошення).
Хоча, може комусь і підійде цей певний баланс. Але охороняти розпорошені панелі на великому полі буде важче.
А ты упорно не хочешь вьехать в тему!!! :D  Для поливных культур главное- достаточное количество влаги. потому то они ти "поливные". А частичное затение позволяет уменьшить испарение алаги под прямыми лучами солнца.
 Кроме того,в условиях частичного  затенения, растения дают повышенный рост зелёной массы для того, чтобы компенсировать уменьшение инсоляции большей площадью листьев. Что есть  особенно отлично. когда культуры выращивают ради надземной части растения.
 На проблемы необходимо смотреть широким взглядом. а не через трубочку!
   
Шоб  подлить масла в огонь, я допилю до ума  модифицированных бактерий питающихся полимерами.   Вся изоляция в жгутах будет сожрана вчистую,  сложное электричество  канет  в лету,   так   остатки человечества  будут приносить минимум вреда  этой прекрасной планетке.
тю. сделают изоляцию с целюлозы, я еще такие провода помню
   
тю. сделают изоляцию с целюлозы, я еще такие провода помню
А лучше из не съедаемого, не разрушающегося фторопласта с высочайшими изоляционными свойствами и термостойкостью!
   
нЕкому и нЕ на чем будет делать.
Если условно  завтра  бактерии кусь-кусь  -    настала звезда всем  производственным мощностям, средствам доставки , любой автоматизации,  самолётам,  машинам, добывающей технике,  торговле,  капец банковской системе,  тотальный коллапс цивилизации, войны  голод и  полное  лавинообразное схлопывание  за двое трое суток.

   Георгиу даже никому не сможет рассказать про супер-пупер фторопласт,  т.к интернета тоже не будет,

 Я даже  не говорю о многочисленных  техногенных ктастрофах, всех этих  оставшихся без управления АЭС, плотинах,  системах водоснабжения  мегаполисов.  Это будет мелочью,  когда миллиарды людей обнаружат, что еда живёт не в супермаркете.

    Фторопласт,  епт..

    Благополучно выживут всякие бушмены,   островитяне, индейцы  амазонской сельвы и эскимосы.
 Им и сейчас фторопласты нафиг не всрались, некоторые даже и не заметят  полного отсутствия   Железных Птиц  в небе.
   

в норвегіі є якісь проблеми с зарядкою?

Хлопці, прошу, не ставте Норвегію, як приклад !
Тут треба жити, і то ви ніколи не зрозумієте, що вони роблять ! То зовсім друга планета, або навіть друга галактика...
Так електричка то СУПЕР !
Але, коли держава шось робить, а потім ВСЕ МІНЯЄ, бо спочатку не прогнозували перспективу
Так електрички брали, бо були ДУЖЕ ВІДЧЮТНІ ЗНИЖКИ
Зараз, все міняється
Зарядок повно, але літом були черги, коли більшість не поїхали за кордон
Ціна на електрику піднялась так, що держава, з 1 січня буде компесувати, але ця компенсація, як завжди буде потім повернена з наших кішень
Зараз, звернув увагу, що зменьшилась кількість електричок на заправках, може то зима, може меньше їздять, не знаю...
Покишо, мені, як споживачу(40-45 тис. КМ/рік), вигідно їздити на хібриді..
Ми вже думали, для жінки взяти якусь б/у електричку, але для поїздок зимою (сніг, гори), треба AWD, але то вже друга ціна, так що "будем искать..."

ПС. Ну ось ще один приклад :gigi:
Зараз, по причині дорогої електрики, почали грітися дровами!!! Так вже починають говорити, що шось планують запровадити, щоб не використовували дрова - парніковий фєфєкт !!!
   
Хлопці, прошу, не ставте Норвегію, як приклад !
Тут треба жити, і то ви ніколи не зрозумієте, що вони роблять ! То зовсім друга планета, або навіть друга галактика..
.
Так електричка то СУПЕР !
Але, коли держава шось робить, а потім ВСЕ МІНЯЄ, бо спочатку не прогнозували перспективу
Так електрички брали, бо були ДУЖЕ ВІДЧЮТНІ ЗНИЖКИ
Зараз, все міняється
Зарядок повно, але літом були черги, коли більшість не поїхали за кордон
Ціна на електрику піднялась так, що держава, з 1 січня буде компесувати, але ця компенсація, як завжди буде потім повернена з наших кішень
Зараз, звернув увагу, що зменьшилась кількість електричок на заправках, може то зима, може меньше їздять, не знаю...
Покишо, мені, як споживачу(40-45 тис. КМ/рік), вигідно їздити на хібриді..
Ми вже думали, для жінки взяти якусь б/у електричку, але для поїздок зимою (сніг, гори), треба AWD, але то вже друга ціна, так що "будем искать..."

ПС. Ну ось ще один приклад :gigi:
Зараз, по причині дорогої електрики, почали грітися дровами!!! Так вже починають говорити, що шось планують запровадити, щоб не використовували дрова - парніковий фєфєкт !!!
:weep: угу, угу, адин в адин зеліна тища !
   
Непогано, от тільки якщо зменшити інсоляцію на 30%, то і урожай буде на 30% менший (при умові достатнього зрошення).
Хоча, може комусь і підійде цей певний баланс. Але охороняти розпорошені панелі на великому полі буде важче.
+===========================================================================================+
Більшість рослин не здатні засвоїти ВСЮ сонячну енергію, що на них падає. Найбільшу долю засвоюють злакові.
Саме тому є рослини першого ярусу, другого, третього і навідь четвертого. Багато культур дають кращий врожай
якщо їх частково прикривати від прямого сонячного світла. Перевірено практикою...
   
:weep: угу, угу, адин в адин зеліна тища !

Норги, по натурі, жмоти і "завідують сусіду" 
Тому і вивели "формулу економити", але не там де треба
   
тю. сделают изоляцию с целюлозы, я еще такие провода помню
+==================================+
Тефлонову ізоляцію хрєн бацили з"їдять!
   
нЕкому и нЕ на чем будет делать.
Если условно  завтра  бактерии кусь-кусь  -    настала звезда всем  производственным мощностям, средствам доставки , любой автоматизации,  самолётам,  машинам, добывающей технике,  торговле,  капец банковской системе,  тотальный коллапс цивилизации, войны  голод и  полное  лавинообразное схлопывание  за двое трое суток.

   Георгиу даже никому не сможет рассказать про супер-пупер фторопласт,  т.к интернета тоже не будет,

 Я даже  не говорю о многочисленных  техногенных ктастрофах, всех этих  оставшихся без управления АЭС, плотинах,  системах водоснабжения  мегаполисов.  Это будет мелочью,  когда миллиарды людей обнаружат, что еда живёт не в супермаркете.

    Фторопласт,  епт..

    Благополучно выживут всякие бушмены,   островитяне, индейцы  амазонской сельвы и эскимосы.
 Им и сейчас фторопласты нафиг не всрались, некоторые даже и не заметят  полного отсутствия   Железных Птиц  в небе.
+===========================================+
Ті, хто піде шляхом деградації, просто повиздихають.
Недарма еволюція - це магістральний шлях.
   
Норги, по натурі, жмоти і "завідують сусіду" 
Тому і вивели "формулу економити", але не там де треба
"зекономили"...  :laugh:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія