Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
20 червня 2024 23:09:00
Ві всьотврьотє, тут писали на полях арізони тисячи патріотів з ракетами
2
19 червня 2024 16:04:01
ну що, поганяємо рожевих поні трохи?

в Форбс та RUSI пишуть, що літакі мабуть не зможуть збивати літакі, які скидують каби

https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2024/06/17/ukraines-f-16-pilots-have-a-problem-theyll-have-to-fly-low-to-survive-and-that-impedes-their-missiles/


Австралиец, прям не смог радость внутри себя удержать.
Нарыл статью.
Чуток сЦиканул от радости, что его любименьким и горячо обожаемым сушкам ничего не угрожает.
Преисполнился, в очередной раз, гордостью за руснявое ППО.
И поспешил на ФУПе этой "радостью" поделиться  :K

Довбойоб, у нас не сушки, а ф35 з аваксами, які ми купили, а не дали як подарунок, з чого мені обожати сушки? Статтю я навів по двом причинам, якщо це не очевидно - щоб в вас рожевих було менш фантазій, а також щоб підтвердити мої давні ʼтеоріїʼ, чому збивати носіїв кабів буде важко. Тобто військові західні воєнні аналітики підтвердили мої ж слова. Тоді теж ТС встряв зі своїми познаннями з альтернативній реальності, а Володимир навіть сказав що літаки не можуть розвертатися швидко, на що я дав йому відео, та ще було відео реального збросу кабів з траєкторією сушок.

Ну якщо вам приємно жити у неадекватній реальності, а потім дивуватися чому все трапиться не так як гадається, ну ок. 30 років ілюзій та фантазій нічому не навчили  :facepalm1:
3
19 червня 2024 15:04:48
сорі,  а шо з  ф-16, і гріль  мясо  ;o до чого?

Я дав посилання на слова західних та українських військопосадовців, які казали що затримка з ф16 частково пояснюється необхідністю адаптації ВПЗ та технічного обслуговування тому що на ф16 повітрозабірник низко і як пилосос втягує каменюки. На що довбойобо-авіатехнік дав фотку повітрозабірника сушки, у якої гриль (решітка) була опущена, але цей ослойоб її не побачив. Він взагалі не знав що вони є. Ця решітка підіймається на взльоті та фільтрує повітря. Але авіатехнічний довбойоб ТС цього не знав, та продовжує щось там вигадувати, та далі обсєратися, і все накидає та накидає. От вже мʼясо приніс. Та все перекручує і піз дить у кожному пості. Типічний троле-довбойоб. Це питання часу коли цю гідоту забанять назавжди, баніли його вже багато разів , але вилізло знову.
4
19 червня 2024 13:50:10
Цитата: TC link=topic=1140845.  msg27961003#msg27961003 date=1718793480
хоча не довів жодної помилки,
:laugh:

Я тебе вже казав, людина, яка на своєї  картинці не може знайти гриль, або вважає, що ракета летить увесь час 4 маха, дебіл, тому не може щось коментувати. Нормальна людина після декількох помилок, сиділа би тихо у рід онлі. Але ти настільки довбойоб що не можеш навіть зрозуміти що ти довбойоб. Як ти можеш аналізувати якісь абстрактні поняття, якщо в тебе базових знань нема? В тебе каша в голові і нуль знань. Просто нульовий довбень з великими амбіціями  :laugh:
5
19 червня 2024 13:18:00
Єбанько продовжує шизофренювати, нібито воно у чомусь правий  :lol:   Ти головне посміховисько фупу, навіть не довбосапієнс, а одноклітинне. Ще й рахунок віртуальний веде  :lol: , хоча не довів жодної помилки, а в своїх у кожному речені брєд. Піз дуй нахуй з профільних гілок, йди вже в ухилянтську та ний там.
6
19 червня 2024 11:30:00
Коли вже це єбанько ТС пізд ливе забанять? Позасирал весь форум своїми фєкаліями
7
19 червня 2024 09:33:40
ну що, поганяємо рожевих поні трохи?

в Форбс та RUSI пишуть, що літакі мабуть не зможуть збивати літакі, які скидують каби

https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2024/06/17/ukraines-f-16-pilots-have-a-problem-theyll-have-to-fly-low-to-survive-and-that-impedes-their-missiles/

якщо коротко, типа літаки через ппо будуть летіти низько, і тому aim-120 буде стартувати низько, через що максимальна дальність ракети зменшується на багато десятків км, тому ворожі літаки будуть практично недосяжні

Цитувати
Fired from low altitude, an AIM-120 loses potentially tens of miles off its range, possibly placing the Russian glide bombers out of reach—unless Ukrainian pilots can somehow fly deep inside Russian-controlled territory and survive long enough to shoot their missiles.
До речі, це має сенс адже максимальна відстань рахується, коли літак вже знаходиться на великій висоті. Так як ракета основний час летить на великій висоті, їй при запуску знизу потрібно спочатку піднятися дуже високо, на що піде багато пального.

От є така картинка, залежність відстані / швидкості / висоти пуску для AIM-120C5 (максимальна дальність ~100km)

Показати зображення...
що ми тут бачимо? ракета, яка при ідеальних умовах здатна пролетіти десь 100км, якщо вона запущена з 500 метрів літаком зі швидкістю 1.5 Маха, то вона вже на відстані 25-30 км не може наздогнати драпаючий літак (нижня лінія). А якщо б її запустили з висоти 10км, то це б сталося лише б на відстані 70км (верхня лінія).

тобто щоб збивати сушки з кабами, треба залетати на ворожу територію.

якщо дадуть 120D (що малоймовірно), то це треба робити десь біля лінії фронту, але на своїй території.

але є одне але - ця математика працює в умовах
- низького старту ракети (це можна подолати, якщо ф-16 почне раптово перед пуском набір висоти та швидкості, що дуже небезпечно - ппо!   запустить то він зможе... але з'єбатися в умовах ппо навряд чи, я вже не кажу про супроводження цілі для надання оновлення для ракети)
та
- якщо ворожий літак не має інформації стосовно атакуючого f-16 - зловити на зустрічному курсі, або на розвороті (а для цього треба вибити усі А50ті та не мати агентури)

от така сумна математика. але спочатку, може виходити - ефект несподіванки.

і це натякає на головні причини затримування передачі літаків - ще не вибито кацапське ппо, щоб можна було спокійно працювати на ЛБЗ. В умовах невиликої кількості f-16, їх швидко перещолкають, якщо виконувати такі небеспечні маневри.
Якась дивна стаття. Бо.
Ф16 можуть робити рівно те саме, що роблять коцапи - завалювати передні лінії керованими бомбами.

чого дивна? ця стаття виключно стосується боротьби з КАБами. Вони ж не кажуть, що ф16 не потрібні взагалі.
8
19 червня 2024 06:23:28
ну що, поганяємо рожевих поні трохи?

в Форбс та RUSI пишуть, що літакі мабуть не зможуть збивати літакі, які скидують каби

https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2024/06/17/ukraines-f-16-pilots-have-a-problem-theyll-have-to-fly-low-to-survive-and-that-impedes-their-missiles/

якщо коротко, типа літаки через ппо будуть летіти низько, і тому aim-120 буде стартувати низько, через що максимальна дальність ракети зменшується на багато десятків км, тому ворожі літаки будуть практично недосяжні

Цитувати
Fired from low altitude, an AIM-120 loses potentially tens of miles off its range, possibly placing the Russian glide bombers out of reach—unless Ukrainian pilots can somehow fly deep inside Russian-controlled territory and survive long enough to shoot their missiles.

До речі, це має сенс адже максимальна відстань рахується, коли літак вже знаходиться на великій висоті. Так як ракета основний час летить на великій висоті, їй при запуску знизу потрібно спочатку піднятися дуже високо, на що піде багато пального.

От є така картинка, залежність відстані / швидкості / висоти пуску для AIM-120C5 (максимальна дальність ~100km)



що ми тут бачимо? ракета, яка при ідеальних умовах здатна пролетіти десь 100км, якщо вона запущена з 500 метрів літаком зі швидкістю 1.5 Маха, то вона вже на відстані 25-30 км не може наздогнати драпаючий літак (нижня лінія). А якщо б її запустили з висоти 10км, то це б сталося лише б на відстані 70км (верхня лінія).

тобто щоб збивати сушки з кабами, треба залетати на ворожу територію.

якщо дадуть 120D (що малоймовірно), то це треба робити десь біля лінії фронту, але на своїй території.

але є одне але - ця математика працює в умовах
- низького старту ракети (це можна подолати, якщо ф-16 почне раптово перед пуском набір висоти та швидкості, що дуже небезпечно - ппо!   запустить то він зможе... але з'єбатися в умовах ппо навряд чи, я вже не кажу про супроводження цілі для надання оновлення для ракети)
та
- якщо ворожий літак не має інформації стосовно атакуючого f-16 - зловити на зустрічному курсі, або на розвороті (а для цього треба вибити усі А50ті та не мати агентури)

от така сумна математика. але спочатку, може виходити - ефект несподіванки.

і це натякає на головні причини затримування передачі літаків - ще не вибито кацапське ппо, щоб можна було спокійно працювати на ЛБЗ. В умовах невиликої кількості f-16, їх швидко перещолкають, якщо виконувати такі небеспечні маневри.
9
18 червня 2024 11:24:37
Якшо обчислення "точки зустрічі" (тут це точка де ракета має увікнути свою ГСН) виконує не ГСН ракети, а для Aim-120 це так, вона до виходу у "точку зустрічі" взагалі вимкнена, то для того щоб АВАКС надавав корегування курсу -  відповідний прицільний компекс має бути на АВАКСі, про що інформації не було. Як і про те, що хоч якусь мішень, хоч раз було збито при надання коррекції курсу саме АВАКСом.
:laugh:
а передати координати літака та курсу іншому f-16 позаду, який буде відсилати оновлення це тобі релігія не дозволяє? чи це вже не "авакс корегує"?
Передача інформації від одного літака F-16 іншому. До чого тут АВАКс?

Тупориле, передача від аваксу іншому літаку f-16, до якого не дотягуються ворожі ракети, у якого вимкнений радар як і у того, що запускає ракету, але якому відстань дозволяє надсилати оновлення. У цій звʼязки авакс це remote radar, так що засунь свій дроч на обчислення (у ракеті чи в літаку) у жопу, тому що це не має значення. У тебе реально моск йобнутий, я те ж саме вже пояснював а ти своє “де море?». Зрозуміло чому гриль не знайшов, «обічний довбосапієнс»
10
18 червня 2024 10:18:03
Якшо обчислення "точки зустрічі" (тут це точка де ракета має увікнути свою ГСН) виконує не ГСН ракети, а для Aim-120 це так, вона до виходу у "точку зустрічі" взагалі вимкнена, то для того щоб АВАКС надавав корегування курсу -  відповідний прицільний компекс має бути на АВАКСі, про що інформації не було. Як і про те, що хоч якусь мішень, хоч раз було збито при надання коррекції курсу саме АВАКСом.

 :laugh:
а передати координати літака та курсу іншому f-16 позаду, який буде відсилати оновлення це тобі релігія не дозволяє? чи це вже не "авакс корегує"?
11
18 червня 2024 09:29:52
якщо б ракета летіла у «місце встрєчі» за даними швидкості та курсу, то прилетіла б вона у молоко
Є різні принципи наведення.
Найефективнішій це наступне.
Швідкисть обертання вектора руху повинна бути пропорційна швидкості обертання los та обидва вектора повинні обертатись в одному напрямку.
Наприклад, зенітна ракета летить саме у "місце зустрічі".

Є інший метод, метод погоні, про який ви й кажете.
Взагалі то все одне й теж саме тільки різниця у коефіцієнті.

ТС:
Зміна вектору руху цілі дійсно є ефективним маневром.

Все інше, наприклад, де відбувається обчислення і т.п.. вже деталі

так, це відома проблема pursuit guidance (PG) vs proportional navigation guidance (PNG)



в першому випадку (картинка зліва, погоня) витрачається менше пального / часу, тому більше шансів, що ракета наздожене ціль, а в другому (картинка справа, proportional guidance) витрачається більше пального і часу так як і горизонтальна і вертикальна відстань довша, але для ракети менш навантаження в час, коли ціль сильно маневрує. Але на великих відстанях летіти по proportional guidance неефективно, тому що літак просто зйобується і все, ракеті не вистачить пального (20-30% різниці у максимальної відстані за різними методами може бути критичним). Тому прикладний метод залежить від багатьох факторів (відстань до цілі, швидкість, висота, траєкторія, тип цілі та інше), про що я і казав, але у довбойоба ТС усьо просто - "место встречи изменить нельзя" - тобто не перше, не друге, а летить у мєсто встрєчи и всьо, якби-то ракета знає де буде ціль

проблема з ТС навіть більша - він говорить, що оновлення даних для ракети і не треба... попаде палюбасу!  уявіть де буде ракета, якщо її пустять за методом "по майбутнім координатам"
12
18 червня 2024 03:00:37
ну що, готові до наступного опускання ТС у лужу?

беремо іншу ракету, Meteor - конкурента aim-120, він теж працює по лінк 16. А тепер та-дам, з сайта виробника Gripen (SAAB), який використовує та замовляє ці Meteor'и

https://www.saab.com/products/meteor

Vital mission data
The two-way datalink enables the launch aircraft to provide mid-course target updates or retargeting, including data from off-board third parties:gigi:

Та від виробника:

https://www.mbda-systems.com/product/meteor/

The weapon is also equipped with data link communication. Aimed at meeting the needs of a network centric environment, Meteor can be operated using third party data, enabling the Meteor user – the pilot – to have the most flexible weapon system.

Як невдобно получилося :weep:     оказується дата-лінки ракет не тільки до літака, що запускає, прив'язуються
"Ві всьо врьотє"  :weep:

13
18 червня 2024 01:27:17
«Не знає мов»  :lol:
І це каже довбойобіна, який завжди як написати, забуває міняти розкладку і вставляє свої «ы», а потім бігом корегує щоб не попалитись :lol:   Та пиши вже на російський своїй, я з півдня, зрозумію твою мову

Що, обісрався з розрахунками? У цьому ти весь - піздити о том що не розумієш

А не приводиш ти їх по дуже простій причині… тому що якщо б ракета летіла у «місце встрєчі» за даними швидкості та курсу, то прилетіла б вона у молоко
14
18 червня 2024 01:02:00
Довбойоб ТС, ну шо там, як з розрахунками? Куди ти там ракету відправиш по літаку, який по колу рухається? Вибери вже сам усі параметри з твоїх « залежить від швидкості цього літака, радіусу того кола, місця літка на тому колі, та позиції літака-цілі відповідно до літака ЗСУ» та покажи вищий клас представника гомосапієнса

День пройшов и ти все обосраний.

Можеш ще подумати куди полетить ракета по літаку, який готує скидувати КАБ, починаючи робити горку, коли попадає у зону радару ф16. Мабуть у космос десь над Києвом, ні? :laugh:  він же вверх летить, тобто через 2-3 хвилини буде десь там, а не там десь де починав маневр, або далі блище до дома
15
18 червня 2024 00:41:08
Кожного разу заходиш почитати новини про F-16 в Україні, а тут все одне й те ж...
+
як ці два еміги вже замазали засирати гілку.
Я за месяц в бане просто офуел от машиных излияний .
Она не ТС. Она тупо ТП. И эти фсе сказано.
Что же касается австралийца.
Ну у того просто в голове вава. На почве собственной умности.
От и нашли друг друга одна ТП и другой австралийский « гений непризнанный».

І це каже єблан Камрад, у кого бойових лазерів не існує, тому що так солонін казав  :lol:    Ще тут не вистачає Володимира, у якого літаки не можуть швидко розвертатись  :laugh:   Як раз гарний аргумент для ТС, що усі «міста встрєчі прєдопрєдєлєни та ракеті ті оновлення не потрібні»

Тобто дохєра фуповців у профільних темах несуть ахінею, я її корегую з наданням опису та фактів, а вавка у мене  :lol:

Ти тут з єбанько ТСом у добрій компанії.
16
17 червня 2024 16:56:06
Довбойобіна ТС, дам тебе «намьок», щоб ти зрозумів рівень свого довбйобізму :laugh:

Летить літак ЗСУ і бачить ворога, який виконує рух по колу у горизонтальній площині. Літак  «бачить» швидкість і напрям в кожну секунду. В яку «область встречи» полетить ракета, яка буде летіти десь 2-3 хвилини? Десь XX км по  дотичної в даній точнці?  Чи потдотичної з іншої точці? Чи у центр кола? Чи на точку кола?

Дошло баран чи ні?
17
17 червня 2024 16:42:11
«Область встречи»  :lol:

Чому не «область невстречи»? Ціль- то маневрова :pofig:
От же ж довбойобіна
18
17 червня 2024 16:39:25
Довбойоб ТС, який на своєї картинці повітрозабірника не знайшов гриль (який є), і надав її, щоб довести, що на ньому гриля нема, намагається щось довести з геометрії, авіації та фізиці :lol:  :lol:  :lol:

Ти навіть не зрозумів що я написав, дятєл. От якби ти дивився на свій повітрозабірник більше та вчитувався в те, що тебе розумні люди пишуть, то й не було обсєрів постійних. Ти до того ж ще і шизік, вирішив що когось тут у чому то ганяєш    :laugh:  keep dreaming, довбойобіна
19
15 червня 2024 04:32:37
Так, основна якісна продукція була на базарі. І молочка і мʼясо, риба та інше. Деякі товари ходили між людьми… ми наприклад ловили багато риби , яку не змогли б самі зʼїсти і продавали іншим во дворі. Так само було з медом, горіхами та іншим, натуральне хазяйство. А в магазах був шлак та черги

Але голод - це міф. Питання у асортименті, якості та кількості.
20
15 червня 2024 03:14:34
Де Ви жили?

Навіть в Києві її не було.

Я в принципі кашу практично не їм, окрім рису в плові чи різотто, але у бабуні була виразка шлунку і тоді вважалося, що таким хворим треба було їсти розварену гречану кашу-розмазню. І у батьків був вічний квест "дістань гречку". Не хочу і згадувати.
Миколаїв. Була гречка, макарони, картопля, інші каши, ковбаси, мʼясо, риба місцева… тобто жрати було що, але не було асортименту як зараз, та інших сервісів, всю обробку робили самі, і на зиму якщо хотів жарти наприклад яблука треба було зберігати на балконі або у підвалі. Ну заморських фруктів ще не було, це так.
долбойоб - пішов нахуй. шо ти пишеш полудурок ?  :-)o

Ще дебілів як ти було мало, зараз у вас дуже багато розплодилися
21
15 червня 2024 03:13:01
Реально чого в нас не вистачало : авокадо, olive oil, північної риби, фрукти заморські (банани, апельсини, мандарини, манго), бараніна, натуральна кава, овочей та фруктів узимку (консервація була потрібна кожного року)
22
15 червня 2024 02:29:23
Мене завжди цікавило одне : чому при сссссрі в Україні не було гречки у вільному продажу, якою зараз завалені всі супермаркети?
Не вирощували чи кудись дівалася загадковим чином?
Була, не пам’ятаю цієї проблеми, це був наш головний продукт

Може в окремих областях був дефіцит?
Де Ви жили?

Навіть в Києві її не було.

Я в принципі кашу практично не їм, окрім рису в плові чи різотто, але у бабуні була виразка шлунку і тоді вважалося, що таким хворим треба було їсти розварену гречану кашу-розмазню. І у батьків був вічний квест "дістань гречку". Не хочу і згадувати.

Миколаїв. Була гречка, макарони, картопля, інші каши, ковбаси, мʼясо, риба місцева… тобто жрати було що, але не було асортименту як зараз, та інших сервісів, всю обробку робили самі, і на зиму якщо хотів жарти наприклад яблука треба було зберігати на балконі або у підвалі. Ну заморських фруктів ще не було, це так.
23
15 червня 2024 02:11:57
Мене завжди цікавило одне : чому при сссссрі в Україні не було гречки у вільному продажу, якою зараз завалені всі супермаркети?
Не вирощували чи кудись дівалася загадковим чином?

Була, не пам’ятаю цієї проблеми, це був наш головний продукт

Може в окремих областях був дефіцит?
24
14 червня 2024 14:11:30
Довбойобіна, вивчись в школі з початку, перед тим як щось коментувати.  :laugh:

Ти навіть гриль ще не освоїв, довбень
25
14 червня 2024 04:55:08
In long-range engagements AMRAAM heads for the target using inertial guidance and receives updated target information via data link from the launch aircraft. It transitions to a self-guiding terminal mode when the target is within range of its own monopulse radar set. The AIM-120 also has a "home-on-jam" guidance mode to counter electronic jamming. Upon intercept an active-radar proximity fuze detonates the warhead to destroy the target. At closer ranges AMRAAM is able to guide itself using its own radar, freeing the launch aircraft to engage other targets.
І маємо саме то, про шо пишу я. Оновлення інформації надходить від літака-носія ракети.

довбойобіна, де ти побачив, що ракета отримає guidance тількі від літака-носія?  Те, що в цьому опису не має інших платформ корегування, не значить що їх нема взагалі, тому що ці capabilities з'явились поступово, і вони не в усіх типах aim-120 та літаках, тому так і пишуть.

А от інший опис на World Defence News:

How AMRAAM Missile Works ?

The AIM-120 AMRAAM has several advanced features, including active radar guidance, a high-explosive warhead, and a range of over 100 kilometers. It also has the ability to engage multiple targets simultaneously, thanks to its advanced data-link system, which allows it to receive targeting information from the launching aircraft, as well as from other sources.

Навіть на вікі для тебе, довбойоба, написали:

The aircraft passes data to the missile just before launch, giving it information about the location of the target aircraft  (долбойобіна, помітив знову координати літака, а не місця зустрічі?") from the launch point, including its direction and speed (а от це вже потрібно ракеті щоб самостійно обчислювати власну траєкторію). This information is generally obtained using the launching aircraft's radar, although it could come from an infrared search and track system, from another fighter aircraft via a data link, or from an AWACS aircraft.
26
14 червня 2024 02:27:37
“ шо ракета отримує не коорднати цілі, а координати "точки зустрічі" де ракета має увімкнути власну ГСН, але до австралопітека не доходить, шо це дуже велика різниця. Тобто програмно-аппаратний комплекс, який виконує обчислення цієї "точки зустрічі" не на ракеті, він на літаку. На винищувачі.”

«Кліничний довбойоб» вирішив доєбатися до мишей щоб свої обсєри всі забули  :facepalm1:

ТС, ти і тут обсерився

Guidance and navigation
The AIM-120 AMRAAM receives information about the location of the target from the aircraft before its launch.

Де ти тут побачив «точку зустрічі», довбойобіна? :laugh:

В умовах некорегування курсу та далекої відстані до літака:

Усі школярі, що вчили геометрію, знають, що коли обʼєкт має необчислювану траєкторію і активно маневрує, то найменша відстань до нього буде якщо летіти у точку де він був. Інакше ворог, знаючи цей факт і «побачивши» ракету, змінить курс на протилежний і гсн ракети нікого у «прорахованій точці» не знайде. Якщо летіти туди де літак зараз, максимальна відстань до літака буде TxV, а якщо летіти туди де літак «мабуть буде» і він змінить курс на протилежний після запуску, то якщо умовно не враховувати збільшений час для польоту ракети і час для розвороту літака, та можливості збільшити швидкість (форсаж), ракета буде на відстані 2xTxV і її ГСН вже нікого там не знайде. У реалі ця відстань може бути менша або більше 2xTxV, але вона стовідсоткового буде більше TxV

Обчислювання майбутньої точки обʼєкту тільки можливо для неманеврової цілі, наприклад, дрон або крилата (і то не всі)
27
13 червня 2024 03:21:30
 :laugh:

З цього польського тренування:

Preparing the road section is like building part of an airport in the forest: the runway must be clean; crews must be accommodated; aircraft fuel, cleaning machines, equipment (for example the BAK-12 aircraft arresting system) and weapons must be transported there. The logistics are enormous.

Цю полосу тиждень готовили до тренування. Дурачок ТС мабуть не в курсі, що на заході ЗПС драять перед використовуванням

От приклад машинки, яка обслуговує військові авіабази  https://www.aerosweep.com/en-us/military-airport-runway-sweeper-fodboss-ultimate

І ще:
Sep. 1. 2014, General Gocul, the chief of the Polish Armed Forces General Staff:  First of his arguments referred to the known FOD (Foreign Object Damage) sensitivity of the F-16. Gocuł claimed that the fighter’s engine is particularly prone to damage, and that Poles would be forced to expand the BAP (Baltic Air Policing) operation with runway cleaning equipment which may be expensive should the Polish Air Force deploy the F-16s to Lithuania to provide air policing of the Baltic States.

Скільки ще українских та західних військових повині ТС казати о необхідності адаптування ЗПС та техників до Ф-16, щоб до цього довбойоба дійшло?
28
12 червня 2024 09:56:05
Ракетний удар по Києву.

Ворог завдав чергового ракетного удару по столиці!  Удар був комбінований, із застосуванням різного типу озброєння. Так противник випустив крилаті ракети Х-101/Х-555/Х-55 із бортів стратегічних бомбардувальників Ту-95МС. Ці ракети заходили на Київ з південного напрямку кількома хвилями. Практично одночасно з ракетами на столицю з того самого південного напрямку рухалися ворожі ударні БПлА.
Під час відбиття цієї атаки противник випустив по столиці, за попередніми даними, ще й балістику.

Повітряна тривога в Києві тривала майже 2 години.

Силами та засобами протиповітряної оборони всі повітряні цілі в були знищені!

Знову маємо завдячувати професіоналізму воїнів ППО. Їхня відмінна робота вкотре зберегла життя киян!
(Точну кількість та тип ракет повідомлять у своїх звітах Повітряні Сили.)

За попередніми даними, в столиці без постраждалих та руйнувань.

Дані оперативного зведення оновлюються та уточнюються.

Ця атака вкотре продемонструвала, що агресор не відмовиться від ракетного терору Києва. І для ефективності своїх ударів рашисти будуть шукати нові і нові комбінації аби пробити нашу протиповітряну оборону. Тож ніколи не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Завжди перебувайте в укриттях під час небезпеки.
Бережіть себе та своїх близьких.
І вірте в нашу Перемогу!

 Сергій Попко, начальник КМВА.
А західній зброї завдячувати не треба?
Бо без петріотів, САМП-Т, ірисок та гепардів будь-які профі смоктали б бібу.
Якось не по людськи не подякувати за допомогу зброєю.
Без навчених людей це просто шматки дорогого заліза і мікросхем. Хоча і тут треба подякувати партнерам.

 :facepalm:

ну так... розробити хаймарс чи петріот, потім зробити його, потім навчить як на кнопки давить, потім доставити, потім зу супутника та аваксів спостерігати за цілями та літаками - це, бля, пустячкі.... а от давити на кнопку - о це герої.
29
12 червня 2024 01:48:11
- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
Ну новий "тип". Схоже цей АБИРВАЛГ, означає таки різні літаки. Наприклад E-3, E-2. (це я знаю) Хоча, якшо для нього E-3 пофарбований у синій колір, та  E-3 пофарбований у жовтий колір - літаки "різних типів", я не дуже здивуюся...
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
Українська мова, як і інши мови, використовує речення. Речення має бути окремою думкою. І яка окрема думка у цьому реченні?
Радари які будуть працювати інші від чого?
Ну, ок. Спробуємо пов'язати з попереднім реченням.
Виходить буває багато типів аваксів з різними типами радарів та  в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів єдиний варіант - пов'язувати радари. Та виходить шо будуть працювати інші радари від радарів різних типів!
Це шо за лютий пи3дець такий????
Цей австралопітек не може пов'язати слова у простих реченнях. Та не може пов'язати два простих речення між собою.
Куди воно лізе писати взагалі! Воно школу закінчило? Твори будь-якою мовою писало???

На 2 речення 3 АБИРВАЛГА.
Є підозра, шо усі ці 3 АБИРВАЛГА зводяться до того шо я не в курсі, шо Україні надають не E-3, а інші АВАКСи. Але це не впевнен, шо саме до цього.
Та з якого перепою воно таке пише? Авакси, які нам мають надати - Saab 340 AEW&C. Просто та ясно сказано.

Само за мене вигадало, само почало спростовувати...
Он мав наувазі :
- існує купа різних радарів ...
- за допомогою інтерфейсів іх обєднають на протокольному рівне...
- це дає можливість  візуалізіровати обєднану інформацію...

Не варто довбойобу щось пояснювати бо він довбойоб і не зрозуміє. Він навіть з грилем ще не розібрався.

Якщо ти перечитаєш його висєр та мою відповідь, то зрозуміло що ця довбойобіна казала, що мол ракета не може корегуватися аваксом, тому що в аваксі радар обертається 10 секунд, на що я йому відповів що
- на озброєнні є авакси з іншими типами радарів (котрі не обертаються, а постійно дивляться у напрямку), і навів приклад
- навіть авакси з ротодомними радарами можуть працювати разом у різних фазах та не мати проблеми 10 секунд

Крім того я пояснив чому для aim120 ці 10 секунд не критичні.
30
12 червня 2024 01:22:48
Ну новий "тип". Схоже цей АБИРВАЛГ, означає таки різні літаки. Наприклад E-3, E-2. (це я знаю) Хоча, якшо для нього E-3 пофарбований у синій колір, та  E-3 пофарбований у жовтий колір - літаки "різних типів", я не дуже здивуюся...

Українська мова, як і інши мови, використовує речення. Речення має бути окремою думкою. І яка окрема думка у цьому реченні?
Радари які будуть працювати інші від чого?
Ну, ок. Спробуємо пов'язати з попереднім реченням.
Виходить буває багато типів аваксів з різними типами радарів та  в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів єдиний варіант - пов'язувати радари. Та виходить шо будуть працювати інші радари від радарів різних типів!
Це шо за лютий пи3дець такий????
Цей австралопітек не може пов'язати слова у простих реченнях. Та не може пов'язати два простих речення між собою.
Куди воно лізе писати взагалі! Воно школу закінчило? Твори будь-якою мовою писало???

На 2 речення 3 АБИРВАЛГА.
Є підозра, шо усі ці 3 АБИРВАЛГА зводяться до того шо я не в курсі, шо Україні надають не E-3, а інші АВАКСи. Але це не впевнен, шо саме до цього.
Та з якого перепою воно таке пише? Авакси, які нам мають надати - Saab 340 AEW&C. Просто та ясно сказано.

Само за мене вигадало, само почало спростовувати...
Он мав наувазі :
- існує купа різних радарів ...
- за допомогою інтерфейсів іх обєднають на протокольному рівне...
- це дає можливість  візуалізіровати обєднану інформацію...



Зи... хоча прикольно спостеригати як ви тут пісюнами мірятесь..... єх блін гіпоталамус... :-)o
З точки зору технічного забезпечення це доволі складна задача, привʼязка донора до винищувача. Якщо наземні комплекси мають жорстку привʼязку по координатам, і умовний КП і станції стоять на місці, то авакс і винищувач переміщуються в трьох пломкостях з постійної не прогнозованою зміною. Наскільки мені відомо каци так і не досягли стабільної привʼязки донорів до винищувачів. Наведення відбувається в голосовому режимі як і з наземного пункту наведення. У союзників все працює на відмінно

Усі натівськи учасники дій у повітрі вже давно інтегровані у TACS (Theater Air Control System) з іншими C2BM (Command Control Battle Management ). Тобто декілька аваксів вже давно можуть працювати разом, а також інтегруватися з наземними пунктами спостереження, і давати єдину картинку та управління


AWACS may be employed alone or horizontally integrated in combination with other C2BM and intelligence, surveillance, and reconnaissance elements of the Theater Air Control System. It supports decentralized execution of the air tasking order/air combat order. The system provides the ability to find, fix, track and target airborne or maritime threats and to detect, locate and ID emitters. It has the ability to detect threats and control assets below and beyond the coverage of ground-based command and control or C2, and can exchange data with other C2 systems and shooters via datalinks.

https://www.af.mil/About-Us/Fact-Sheets/Display/Article/104504/e-3-sentry-awacs/

31
11 червня 2024 03:16:40
Сумчата мавпочка, як завжди обісралась.
Голова у тебе різного типу. Відмінного від нормальних людей.

:)

Показати зображення...
А ну пальцем ткни у свою диво систему.  :laugh:
От ти йобнуте пісець  :lol:  :lol:  :lol:

У тебе на картинці на дні повітрозабврника сєтка-гріль, от она і підіймається при запуску двигуна та опускається вже коли літак відірвався від землі.

От она в робочому стані

Показати зображення...
Твоєї йобнутості нема прєдєлу. І саме прикольне це те, що я тебе це пояснював

 :laugh:
хм саме тому повітрязабірник прямокутної форми навіть якщо попаде крупний камінь який не буде давати решитці стати обратно двигун буде збережено

цей довбойоб ТС ще тут https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1138422.msg27694324#msg27694324 казав, що у сушках нічого нема для захисту, і я йому ще тоді казав що на сушках повітря фільтрується, але це ж клиничний довбойоб, замість того, щоб вивчити тему, він як папуга півторює те ж саме.   Ще є картинку знайшов з опущеним грилем.  :laugh:     Пройде час і він буде казати теж саме знову.  Авіатєхнік, бля.  :lol:
32
11 червня 2024 02:10:00
"На радянських літаках та західних різні типи повітрязабірників" та низький повітрозабірник на F-16 - це ніxyя не те саме.
А начальник авіації Командування Повітряних сил - тебе в Україну виманює, натякає, шо дуже потрібні люди з великим досвідом працювати мітлою.  :laugh:

Та тій черговий обсер доводить, шо ти ідіот. :)
Йобнуте, я тебе же у той раз пояснив, що у радянських літаках з низькими повітрязабірниками, де нема додаткового верхнього, стоїть спеціальна система проти debris. На ф-ках цього нема. Сперечаєшся ти довбойоб не зі мною у цьому а з вищепосадовцями-військовими НАТО та ЗСУ. Вони усі давали інтервʼю на цю тему, я вже постив обидві сторони.

У тому і проблема, що ти ніхуя взагалі не знаєш і не розумієш, але обовʼязково як мавма йдеш коментувати.  :facepalm:
Сумчата мавпочка, як завжди обісралась.
Голова у тебе різного типу. Відмінного від нормальних людей.

:)

Показати зображення...
А ну пальцем ткни у свою диво систему.  :laugh:

От ти йобнуте пісець  :lol:  :lol:  :lol:

У тебе на картинці на дні повітрозабврника сєтка-гріль, от она і підіймається при запуску двигуна та опускається вже коли літак відірвався від землі.

От она в робочому стані



Твоєї йобнутості нема прєдєлу. І саме прикольне це те, що я тебе це пояснював

 :laugh:
33
11 червня 2024 01:23:50
З інтервʼю з начальником авіації Командування Повітряних сил

«Ми зараз працюємо над F-16, розбудовуємо інфраструктуру під нього. Там є певні вимоги, які пов'язані з повітрозабірником, він [розташований] низько і вимагає підвищеної чистоти льотного поля.»

Гей, рожеві довбойоби (а саме ТС), вибачатися будеш за повітрозабірники?

https://www.radiosvoboda.org/a/f-16-ukraine-holubtsov/32983173.html

 :laugh:  :weep:

"На радянських літаках та західних різні типи повітрязабірників" та низький повітрозабірник на F-16 - це ніxyя не те саме.
А начальник авіації Командування Повітряних сил - тебе в Україну виманює, натякає, шо дуже потрібні люди з великим досвідом працювати мітлою.  :laugh:

Та тій черговий обсер доводить, шо ти ідіот. :)

Йобнуте, я тебе же у той раз пояснив, що у радянських літаках з низькими повітрязабірниками, де нема додаткового верхнього, стоїть спеціальна система проти debris. На ф-ках цього нема. Сперечаєшся ти довбойоб не зі мною у цьому а з вищепосадовцями-військовими НАТО та ЗСУ. Вони усі давали інтервʼю на цю тему, я вже постив обидві сторони.

У тому і проблема, що ти ніхуя взагалі не знаєш і не розумієш, але обовʼязково як мавма йдеш коментувати.  :facepalm:
34
10 червня 2024 17:20:00
З інтервʼю з начальником авіації Командування Повітряних сил

«Ми зараз працюємо над F-16, розбудовуємо інфраструктуру під нього. Там є певні вимоги, які пов'язані з повітрозабірником, він [розташований] низько і вимагає підвищеної чистоти льотного поля.»

Гей, рожеві довбойоби (а саме ТС), вибачатися будеш за повітрозабірники?

https://www.radiosvoboda.org/a/f-16-ukraine-holubtsov/32983173.html

 :laugh:  :weep:
35
10 червня 2024 03:40:26
А один F-16 передати Aim-120 іншому F-16 соромиться? :)
Доречі, ймовірність  передачі іншому F-16 та подальшого знищення цілі - дуже висока.
Але, доки тактика ВПС США свідчить про "пустив Аim-120, готуйся до пуску Аim-9".
:laugh:  яке ж кінчєне

Довбойобе, літак, який випускає ракету з вимкнутим радаром, нічого передати не може, тому що він не сканує повітряний простір, тому і не знає нових координат літака. Це робить авакс, який й передає іншому літаку курс або робить корегування сам.
Ти же сам розповідав шо F-16 має вимикати радар після пуску Aim-120. Плюралізьм мненій в адной галаве(у твоїй) зазиваєтся  шизофренієй. (С)

Йобнуте, ти навіть не читаєш на що відповідаєш. Читай відповідь від « 4 червня 2024 16:37:06», я там ясно сказав що ф16 може пускати ракету зі своїм радаром, а потім вимикати, а може також випускати з вимкнутим (тобто ніколи не вмикати)

Вже можна робити перелік обсєрів ТС:

- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
- не знає що одночасно у небі можуть працювати декілька аваксів
- не знає що авакси можуть корегувати ракету
- не знає що літаки можуть швидко розвертатись, наприклад переворот на горці
- не знає що на радянських літаках та західних різні типи повітрязабірників
- не знає що таке no escape zone
- не знає по якій траєкторії і з якою швидкістю летить aim120
- не знає на якій швидкості летить f16
- не знає що на літаках f16 вже давно встановлений link 16 і що це таке
- не знає що тренування по тесту можливостей link 16 між аваксом та ф16 були ще у 2003му, а зараз 2024(!)
- не знає що лінк 16 є на aim120
- не знає історію розвитку aim120 і що вони летіли на різні відстані
- не знає по якої тактиці використовуються каби (траєкторія, відстань, швидкість, час,…
- не знає чим робочий радар може нашкодити літаку

Вопріс - а нахуя ця довбойобіна взагалі лізе коментувати авіаційні профільні теми?
36
9 червня 2024 16:35:00
Ракету веде ДРЛО ? Не чув такого
Веде, але як, це залежить від того де той авакс по відношенню до ракети
- якщо добиває і знаходиться у куту дії  спрямованої антени даталінку, то сам керує (надає апдейти)
- якщо ні, то передає курс ворожого літака іншому ф16, який летів позаду того, хто пускав ракети, і він від себе посилає апдейти. А той, хто пускав, спокійно зйобується.

Що в першому що у другому режимі ключовий компонент тут авакс
А один F-16 передати Aim-120 іншому F-16 соромиться? :)
Доречі, ймовірність  передачі іншому F-16 та подальшого знищення цілі - дуже висока.
Але, доки тактика ВПС США свідчить про "пустив Аim-120, готуйся до пуску Аim-9".

 :laugh:  яке ж кінчєне

Довбойобе, літак, який випускає ракету з вимкнутим радаром, нічого передати не може, тому що він не сканує повітряний простір, тому і не знає нових координат літака. Це робить авакс, який й передає іншому літаку курс або робить корегування сам.

37
9 червня 2024 14:12:21
Ракету веде ДРЛО ? Не чув такого

Веде, але як, це залежить від того де той авакс по відношенню до ракети
- якщо добиває і знаходиться у куту дії  спрямованої антени даталінку, то сам керує (надає апдейти)
- якщо ні, то передає курс ворожого літака іншому ф16, який летів позаду того, хто пускав ракети, і він від себе посилає апдейти. А той, хто пускав, спокійно зйобується.

Що в першому що у другому режимі ключовий компонент тут авакс
38
9 червня 2024 02:35:43
Зайшов в гілку… а тут пердак ТС палає, та хоче уваги :lol: хєрасє


« Взагалі, ракета РОЗРАБЛЯЛАСЯ ТАКОЮ ШОБ НЕ ТРЕБА БУЛО ПЕРІДИЧНО НА НЕЇ ЩОСЬ ПОДАВАТИ.»

Поясніть хтось цьому довбойобу, що коли розроблялась ракета, то вона летіла на невелику відстань і потреби оновляти курс не було, тому як літак не міг зʼєбатися так як він був у no escape zone

А вже коли цю відстань збільшили, то така потреба оновлювати курс виникла, от і зробили, от і використовують.  Це звичайна еволюція зброї. А потім зброя еволюціонувала далі - зʼявилося зовнішнє керування ракетою, щоб літак міг не вмикаючи власний радар запустити ракету і зʼєбатися. Мабуть вже здогадуєтесь що буде далі (і вже є)? - автономні безпілотні літаки, керовані супутниками та аваксами

А ТС в своєму світоуявленню застряв десь у WW2  :laugh:
39
7 червня 2024 09:45:05
Макрон дає літаки Міраж 2000-5.
Іх називають дешфайв, досить нові.
Тепер зрозуміло до чого будуть чипляти сторм шедоу / скалп


https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2024/06/06/ukraine-will-get-ex-french-mirage-2000-5-fighters/?sh=5ae78383b332
а чому тоді від Gripen відмовились? вони теж шторми пуляють
Може, тому що їх мало

37 2000-5 - це багато в порівнянні з більше 100 у шведів?
40
7 червня 2024 08:07:08
Макрон дає літаки Міраж 2000-5.
Іх називають дешфайв, досить нові.
Тепер зрозуміло до чого будуть чипляти сторм шедоу / скалп


https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2024/06/06/ukraine-will-get-ex-french-mirage-2000-5-fighters/?sh=5ae78383b332

а чому тоді від Gripen відмовились? вони теж шторми пуляють

Повна версія