Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 14:41:19 IP/Host: 193.29.16.---
|
а швидко приймає найоптимальніше рішення
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 14:58:21 IP/Host: 120.18.54.---
|
Розгорнути попередні цитати...У мавпи за кермом свої глюки, а у автопілоту зовсім інші............. Автопілот помиляється там де мавпа б спокійно впоралась би з ситуацією..... Люди ніколи не будуть толерантні до таких помилок навіть якщо в інших ситуаціях він в 1000 разів буде кращим за мавпу.там це де, ти про що? зараз йде бета версія яка тільки доводитьтся до ума, і робить все меньше і меньше помилок. коли статистика по безпеці буде хоча би 10 до 1 на користь автопілоту воно буде імплементовано законодавчо бо з 1.5млн смертей на дороґах в світі їх буде лише 150к- ситуація, яка легко вирішується при наявності здорового глузду, але може ввести автопілот в оману.............. ..... наприклад відсутнія, або невірна розмітка......... (розмітка веде за межі дороги, нема попереджень про якийсь бар'єр, або обрив...... розмітка така що острівець можна зплутати з лінією..... тощо)
- люба нестандартна ситуація, викликана чимось поза межами дорожнього руху.......... наприклад коли вилітає на дорогу м'яч - людина завжди розуміє що поруч діти, автопілот - ні........ якщо відбувається щось що змінить ситуацію попереду - зсув, лавина, тощо - людина зможе зреагувати завчасно, автопілот ні
- звуки...... людина завжди реагує на звуки.....чує звідки їде авто з сиреною, чує удар аварії..... і завжди має змогу відреагувати відповідно......
- є ще море подібних сиуацій де людям на дорозі допомага здоровий глузд та досвід з інших сфер життя, яких у автопілота не може бути за визначенням......Розгорнути попередні цитати...автоматика хоч ти всрися краща за людину, там де в тебе пів секунди на роздуми як вийти з аваріїної ситуаціі для робота це вічність де він встигне обробити тисячі варіантів і вибрати найкращий, я вже не кажу про бухих, старих та молодих мавп які просто не можуть нормально їздититце ти тут зараз всераєся намагаючись просувати маячню про те що автопілот замінить людину навіть не спробувавши розібратись як працює AI............ я обома руками за автопілот, але завжди треба розуміти, що всетаки це не людина і не AGI..........
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 14:58:51 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ну то вже кажіть що то за такий чарівний спосіб і скильки на нього витрачають енергіі??Нічого чарівного
З метану в промисловості женуть на каталізаторі, якби гнали електролізом був би "золотим" той воденьЯ думав ми про чисті методи. Якщо метаном то викидів со2 буде більше ніж від спалювання звичайного палива. Плюс ефективність 69%-76% тобто будеш більше витрачати ніж отримувати. Це неоправданий гемор який не скоро якщо взагалі буде комерційно привабливим.
This converts to 9.3 kilograms (kg) of CO2 produced per kg of hydrogen production. One kilogram of hydrogen is the energy equivalent of one gallon of gasoline, which produces 9.1 kg of CO2 when combusted.
Small-scale steam reformer typically used at refueling station: efficiency 69%
Large-scale reformer typically used at large-scale production sites: efficiency 76%
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 15:02:52 IP/Host: 120.18.54.---
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 15:04:55 IP/Host: 120.18.54.---
|
Розгорнути попередні цитати...Нічого чарівного
З метану в промисловості женуть на каталізаторі, якби гнали електролізом був би "золотим" той воденьЯ думав ми про чисті методи. Якщо метаном то викидів со2 буде більше ніж від спалювання звичайного палива. Плюс ефективність 69%-76% тобто будеш більше витрачати ніж отримувати. Це неоправданий гемор який не скоро якщо взагалі буде комерційно привабливим.
This converts to 9.3 kilograms (kg) of CO2 produced per kg of hydrogen production. One kilogram of hydrogen is the energy equivalent of one gallon of gasoline, which produces 9.1 kg of CO2 when combusted.
Small-scale steam reformer typically used at refueling station: efficiency 69%
Large-scale reformer typically used at large-scale production sites: efficiency 76%З "чистими" (без вуглеводнів і викидів) методами для товарного виробництва водню бьються давно і безуспішно. У водневих авто дві проблеми 1 "паливний бак" і 2 (менш значуща та для "екологічних активістів" важлива) це отримання "палива". Обидві проблеми поки не вирішені.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 15:06:10 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...там це де, ти про що? зараз йде бета версія яка тільки доводитьтся до ума, і робить все меньше і меньше помилок. коли статистика по безпеці буде хоча би 10 до 1 на користь автопілоту воно буде імплементовано законодавчо бо з 1.5млн смертей на дороґах в світі їх буде лише 150к- ситуація, яка легко вирішується при наявності здорового глузду, але може ввести автопілот в оману.............. ..... наприклад відсутнія, або невірна розмітка......... (розмітка веде за межі дороги, нема попереджень про якийсь бар'єр, або обрив...... розмітка така що острівець можна зплутати з лінією..... тощо)
- люба нестандартна ситуація, викликана чимось поза межами дорожнього руху.......... наприклад коли вилітає на дорогу м'яч - людина завжди розуміє що поруч діти, автопілот - ні........ якщо відбувається щось що змінить ситуацію попереду - зсув, лавина, тощо - людина зможе зреагувати завчасно, автопілот ні
- звуки...... людина завжди реагує на звуки.....чує звідки їде авто з сиреною, чує удар аварії..... і завжди має змогу відреагувати відповідно......
- є ще море подібних сиуацій де людям на дорозі допомага здоровий глузд та досвід з інших сфер життя, яких у автопілота не може бути за визначенням......автоматика хоч ти всрися краща за людину, там де в тебе пів секунди на роздуми як вийти з аваріїної ситуаціі для робота це вічність де він встигне обробити тисячі варіантів і вибрати найкращий, я вже не кажу про бухих, старих та молодих мавп які просто не можуть нормально їздититце ти тут зараз всераєся намагаючись просувати маячню про те що автопілот замінить людину навіть не спробувавши розібратись як працює AI............ я обома руками за автопілот, але завжди треба розуміти, що всетаки це не людина і не AGI..........Слухай ти хоч щось по темі реально знаеш? Якщо так дай посилання звідки. Я не буду тебе вмовляти, вище вже давав відео людей які є реальні відомі єксперти, буде бажання послухай.
По друге Автопілот вже замінює людину 9 годин в трафіку після сенкс гівінг дей, жодного інтерференс відео внизу
По третє Автопілот і є AGI ти в принципі не можеш запрограмувати всі випадки на дорозі і навіть якщо можеш воно не буде працювати бо треба бачити і думати ситуацію коли знак стоп написаний на твоїй майці не буде зупиняти машину. Або коли ти офлайн і тебе скинуть в любу точку, або коли треба передбачити кого пропустити, або відчувати потенційну небезбеку там де її ще не видно і тд ітд і тд саме ті нестандартні ситуаціі що ти теж описав.
Ти судиш про автопілот зразка 17-19 років, наразі вже дууууже багато змінилося. Це окей для людей які не слідкують за темою кожен день
FSD Beta 10.5 drives from SpaceX headquarters in Los Angeles, California to Tesla's former headquarters in Silicon Valley (Palo Alto, California) in post-thanksgiving nightmare traffic. Pure vision Autopilot handles it impressively well. 9 and a half hours of driving, more than 364 miles, all completely automated. One stop to charge in Kettleman City
https://m.youtube.com/watch?v=NFnJBWM222Q
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 15:10:05 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 15:34:37 IP/Host: ---.as13285.net
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:02:10 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.Може ти краще підеш кенгуру подоїш?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:03:23 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.Може ти краще підеш кенгуру подоїш?Сильний аргумент. Хоча людина все правільно каже і розуміє в якому напрямку воно все рухається.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:05:30 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:08:57 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Це технологііі 80-х років. За остані 30 років багато що змінились, тому тут погодитись важко.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:25:38 IP/Host: ---.154.179.6.ett.ua
|
Розгорнути попередні цитати...- ситуація, яка легко вирішується при наявності здорового глузду, але може ввести автопілот в оману.............. ..... наприклад відсутнія, або невірна розмітка......... (розмітка веде за межі дороги, нема попереджень про якийсь бар'єр, або обрив...... розмітка така що острівець можна зплутати з лінією..... тощо)
- люба нестандартна ситуація, викликана чимось поза межами дорожнього руху.......... наприклад коли вилітає на дорогу м'яч - людина завжди розуміє що поруч діти, автопілот - ні........ якщо відбувається щось що змінить ситуацію попереду - зсув, лавина, тощо - людина зможе зреагувати завчасно, автопілот ні
- звуки...... людина завжди реагує на звуки.....чує звідки їде авто з сиреною, чує удар аварії..... і завжди має змогу відреагувати відповідно......
- є ще море подібних сиуацій де людям на дорозі допомага здоровий глузд та досвід з інших сфер життя, яких у автопілота не може бути за визначенням......
це ти тут зараз всераєся намагаючись просувати маячню про те що автопілот замінить людину навіть не спробувавши розібратись як працює AI............ я обома руками за автопілот, але завжди треба розуміти, що всетаки це не людина і не AGI..........Слухай ти хоч щось по темі реально знаеш? Якщо так дай посилання звідки. Я не буду тебе вмовляти, вище вже давав відео людей які є реальні відомі єксперти, буде бажання послухай.
По друге Автопілот вже замінює людину 9 годин в трафіку після сенкс гівінг дей, жодного інтерференс відео внизу
По третє Автопілот і є AGI ти в принципі не можеш запрограмувати всі випадки на дорозі і навіть якщо можеш воно не буде працювати бо треба бачити і думати ситуацію коли знак стоп написаний на твоїй майці не буде зупиняти машину. Або коли ти офлайн і тебе скинуть в любу точку, або коли треба передбачити кого пропустити, або відчувати потенційну небезбеку там де її ще не видно і тд ітд і тд саме ті нестандартні ситуаціі що ти теж описав.
Ти судиш про автопілот зразка 17-19 років, наразі вже дууууже багато змінилося. Це окей для людей які не слідкують за темою кожен день
FSD Beta 10.5 drives from SpaceX headquarters in Los Angeles, California to Tesla's former headquarters in Silicon Valley (Palo Alto, California) in post-thanksgiving nightmare traffic. Pure vision Autopilot handles it impressively well. 9 and a half hours of driving, more than 364 miles, all completely automated. One stop to charge in Kettleman City
https://m.youtube.com/watch?v=NFnJBWM222Qжодної конкретики, жодних спроб розібратись в технологічній та науковій стороні цього питання, а лише вода, відосики
та свята віра що "Автопілот і є AGI"....
дякую за дискусію
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:25:45 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...За всіх слабких міць в електромобілях та зеленій енергетиці, вони надають Україні та українцям шанс позбавитись енергетичної залежності від Росії. Але ні, українці з наполегливістю імбицила-мазохіста, хочуть і далі бути згвавтованими, кидаючись як скажені на технологіі які їм дають шанс вирватись з кола залежності від Росії. Ну як назвати таких людей як не дурні?Не всі українці олігархи.
Яка альтернативна ланосу чи жигулям-москвічам електричка?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:27:32 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Може ти краще підеш кенгуру подоїш?Сильний аргумент. Хоча людина все правільно каже і розуміє в якому напрямку воно все рухається.Ти цапа Френка з LJ знаєш?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:33:20 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.про що мова, із впровадженням 5G постійна комунікація між тз на дорозі це наступний етап у впровадженні автоматичного керування, думаю через деякий час це буде обовязковим для всіх авто які виїзджають на дорогу як і паски безпеки
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:34:21 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...Сильний аргумент. Хоча людина все правільно каже і розуміє в якому напрямку воно все рухається.Ти цапа Френка з LJ знаєш?Не знаю про що і про кого мова.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:35:31 IP/Host: 193.29.16.---
|
Вони простіші та дешевші у виробництві
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:41:10 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Ти цапа Френка з LJ знаєш?Не знаю про що і про кого мова.Про штучний інтелект.
Розумієш, копьютер не може думати.
Тільки швидко рахувать.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:42:48 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вони простіші та дешевші у виробництвіЩо не дуже видно деші електрокари.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 17:52:08 IP/Host: 87.196.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...а швидко приймає найоптимальніше рішенняАвтопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 18:03:43 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.
Погодишся з цим?Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
саме до цього все йде! треба тількі старі автівки утілізувати і кілька напівпровідникових заводів побудувати...
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 18:28:49 IP/Host: 87.196.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
саме до цього все йде! треба тількі старі автівки утілізувати і кілька напівпровідникових заводів побудувати...Це зараз і відбувається. В одних США зараз будується десь 10 заводів по випуску чіпів - Intel, TSMC, GF, Samsung, TI.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 18:59:36 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 19:03:26 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 20:13:23 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...
саме до цього все йде! треба тількі старі автівки утілізувати і кілька напівпровідникових заводів побудувати...Це зараз і відбувається. В одних США зараз будується десь 10 заводів по випуску чіпів - Intel, TSMC, GF, Samsung, TI.автопромисловість потягнула вгору електрону промисловість завдяки такій іграшці як електрокар. Це схоже на промислову революцію...
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 20:41:27 IP/Host: 87.196.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це зараз і відбувається. В одних США зараз будується десь 10 заводів по випуску чіпів - Intel, TSMC, GF, Samsung, TI.автопромисловість потягнула вгору електрону промисловість завдяки такій іграшці як електрокар. Це схоже на промислову революцію...радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як тесла
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 20:50:07 IP/Host: 88.155.47.---
|
Це ми з кумом його норвезьку Теслу заряджали.
Додому приїхав ненадовго відпустка.
85 кВт батарея.
Час повного заряду 2 години.
У вас в особняку є такий струм однофазний ?
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 21:09:42 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це ми з кумом його норвезьку Теслу заряджали.
Додому приїхав ненадовго відпустка.
85 кВт батарея.
Час повного заряду 2 години.
У вас в особняку є такий струм однофазний ?У меня в особняке машина стоит на 25A автомате, и получает ночью 5kW.
За 8 часов ночного тарифа это 40kWh.
Это 200 км пробега по городу.
Чтобы зарядить по самые гланды нужно 13 часов....
Большей мощности мне дома ночью и не нужно.
Слушай, а ты с кумом воду в стакан не из пожарного брансбойта набираешь?
А то вдуг прям срочно пить захочется, а из крана так меееедленно вода течет...
chademo адаптер я кстати продал, и обхожусть сейчас только AC 220 и CCS2, через который в мою машину залетает до 96kW
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 21:16:29 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...автопромисловість потягнула вгору електрону промисловість завдяки такій іграшці як електрокар. Це схоже на промислову революцію...радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як теслаподивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 21:25:06 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як теслаподивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 21:35:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...подивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"Автопілот в авіації має інші принципи роботи які базуються на низці програмного коду «якщо щось таке-1, то роби це-1, якщо щось таке-2, то роби це-2, якщо ….». Автопілот в автомобілі неможливо запрограмувати таким чином, бо це міліони різних «якщо-то». Тому використовується штучний інтелект який закриває міліони схожих як близнюки але трошки різних ситуацій одним великим мазком в нейромережі.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
8 грудня 2021 22:01:13 IP/Host: 87.196.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як теслаподивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 00:01:03 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...подивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"більщість винаходів це нова комбінація відомих речей. Тесла - це багато патентів...
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 00:10:28 IP/Host: 46.151.80.---
|
Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегменту
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 00:22:03 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегменту
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 01:24:10 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегментуЧисто по механіці -так. Але більше електроніки, що завжди приводить до зниження надійності.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 02:34:55 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегментуЧисто по механіці -так. Але більше електроніки, що завжди приводить до зниження надійності.Електроніки в електрокарі може бути меньше, бо не потрібно знімати параметри з роботи двигуна, де 200 частин що рухаються, на відміну від 20 в електрокарі, не потрібно казати трансмісії що робити, бо її немає і так далі. Значно простіший механізм що вимагає значно меньше контролю та керування.
Автопілот тут нідочого, бо він може бути як на електромобілі, так і на ДВЗ.
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 03:52:27 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...- ситуація, яка легко вирішується при наявності здорового глузду, але може ввести автопілот в оману.............. ..... наприклад відсутнія, або невірна розмітка......... (розмітка веде за межі дороги, нема попереджень про якийсь бар'єр, або обрив...... розмітка така що острівець можна зплутати з лінією..... тощо)
- люба нестандартна ситуація, викликана чимось поза межами дорожнього руху.......... наприклад коли вилітає на дорогу м'яч - людина завжди розуміє що поруч діти, автопілот - ні........ якщо відбувається щось що змінить ситуацію попереду - зсув, лавина, тощо - людина зможе зреагувати завчасно, автопілот ні
- звуки...... людина завжди реагує на звуки.....чує звідки їде авто з сиреною, чує удар аварії..... і завжди має змогу відреагувати відповідно......
- є ще море подібних сиуацій де людям на дорозі допомага здоровий глузд та досвід з інших сфер життя, яких у автопілота не може бути за визначенням......
це ти тут зараз всераєся намагаючись просувати маячню про те що автопілот замінить людину навіть не спробувавши розібратись як працює AI............ я обома руками за автопілот, але завжди треба розуміти, що всетаки це не людина і не AGI..........Слухай ти хоч щось по темі реально знаеш? Якщо так дай посилання звідки. Я не буду тебе вмовляти, вище вже давав відео людей які є реальні відомі єксперти, буде бажання послухай.
По друге Автопілот вже замінює людину 9 годин в трафіку після сенкс гівінг дей, жодного інтерференс відео внизу
По третє Автопілот і є AGI ти в принципі не можеш запрограмувати всі випадки на дорозі і навіть якщо можеш воно не буде працювати бо треба бачити і думати ситуацію коли знак стоп написаний на твоїй майці не буде зупиняти машину. Або коли ти офлайн і тебе скинуть в любу точку, або коли треба передбачити кого пропустити, або відчувати потенційну небезбеку там де її ще не видно і тд ітд і тд саме ті нестандартні ситуаціі що ти теж описав.
Ти судиш про автопілот зразка 17-19 років, наразі вже дууууже багато змінилося. Це окей для людей які не слідкують за темою кожен день
FSD Beta 10.5 drives from SpaceX headquarters in Los Angeles, California to Tesla's former headquarters in Silicon Valley (Palo Alto, California) in post-thanksgiving nightmare traffic. Pure vision Autopilot handles it impressively well. 9 and a half hours of driving, more than 364 miles, all completely automated. One stop to charge in Kettleman City
https://m.youtube.com/watch?v=NFnJBWM222Qжодної конкретики, жодних спроб розібратись в технологічній та науковій стороні цього питання, а лише вода, відосики та свята віра що "Автопілот і є AGI"....
дякую за дискусію
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі |
9 грудня 2021 03:54:15 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Та ж Тесла має величезний запас по зниженню ціни. Але вона буде її знижувати плавно і поступово