Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Hans von Ohain and Erik Rossiter were on their way to play golf one afternoon in 2022 when von Ohain’s Tesla suddenly swerved off Upper Bear Creek Road. The car’s driver-assistance software, Full Self-Driving, was struggling to navigate the mountain curves, forcing von Ohain repeatedly to yank it back on course.
“The first time it happened, I was like, ‘Is that normal?’” recalled Rossiter, who described the five-mile drive on the outskirts of Denver as “uncomfortable.” “And he was like, ‘Yeah, that happens every now and then.’”
Hours later, on the way home, the Tesla Model 3 barreled into a tree and exploded in flames, killing von Ohain, a Tesla employee and devoted fan of CEO Elon Musk. Rossiter, who survived the crash, told emergency responders that von Ohain was using an “auto-drive feature on the Tesla” that “just ran straight off the road,” according to a 911 dispatch recording obtained by The Washington Post. In a recent interview, Rossiter said he believes that von Ohain was using Full Self-Driving, which — if true — would make his death the first known fatality involving Tesla’s most advanced driver-assistance technology.
Tesla owners have long complained of occasionally erratic behavior by the cars’ software, including sudden braking, missed road markings and crashes with parked emergency vehicles. Since federal regulators began requiring automakers to report crashes involving driver-assistance systems in 2021, they have logged more than 900 in Teslas. A Post analysis found at least 40 crashes that resulted in serious or fatal injuries.

Таке враження що у Маска однаковий підхід до FSD і Starship - improve it via crushes
   
Hans von Ohain and Erik Rossiter were on their way to play golf one afternoon in 2022 when von Ohain’s Tesla suddenly swerved off Upper Bear Creek Road. The car’s driver-assistance software, Full Self-Driving, was struggling to navigate the mountain curves, forcing von Ohain repeatedly to yank it back on course.
“The first time it happened, I was like, ‘Is that normal?’” recalled Rossiter, who described the five-mile drive on the outskirts of Denver as “uncomfortable.” “And he was like, ‘Yeah, that happens every now and then.’”
Hours later, on the way home, the Tesla Model 3 barreled into a tree and exploded in flames, killing von Ohain, a Tesla employee and devoted fan of CEO Elon Musk. Rossiter, who survived the crash, told emergency responders that von Ohain was using an “auto-drive feature on the Tesla” that “just ran straight off the road,” according to a 911 dispatch recording obtained by The Washington Post. In a recent interview, Rossiter said he believes that von Ohain was using Full Self-Driving, which — if true — would make his death the first known fatality involving Tesla’s most advanced driver-assistance technology.
Tesla owners have long complained of occasionally erratic behavior by the cars’ software, including sudden braking, missed road markings and crashes with parked emergency vehicles. Since federal regulators began requiring automakers to report crashes involving driver-assistance systems in 2021, they have logged more than 900 in Teslas. A Post analysis found at least 40 crashes that resulted in serious or fatal injuries.

Таке враження що у Маска однаковий підхід до FSD і Starship - improve it via crushes

Це загальноприйнятий підхід в усіх компаніях та всіх індустріях. Від Боїнг до Прат енд Уітні, від Гугл до Мета. Ні в кого немає десятків років та  бюджету на тисяч тестувальників та інженерів якщо це не державна організація як НАСА де поняття часу та ресурсів не таке як в комерційних for profit компаніях. Good enough та в production.
   
Феномен того, що власники електромобілів змінюють шини в два рази частіше, ніж власники автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, є цікавим явищем, що вимагає серйозного розгляду. Багато хто очікував, що шини для електромобілів служитимуть значно довше, але дійсність виявилася іншою.

Причини цього феномена можуть бути численними і включають різні технічні і технологічні аспекти. По-перше, вага електромобілів, особливо тих моделей, які оснащені великими батареями, може бути значно вищою, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Цей додатковий тиск на шини може прискорити їх знос.

Однак, крім ваги, існують інші фактори, що впливають на знос шин у електромобілів. Наприклад, електродвигуни розвивають максимальний момент, що крутить, відразу при нульових оборотах в хвилину, що може зробити додатковий тиск на шини при рушанні з місця. Також рекуперативне гальмування, при якому енергія від гальмування перетворюється назад в електрику для зарядки батареї, може збільшити момент, що крутить, на шинах і, отже, прискорити їх знос.

Важливо відзначити, що порівняння термінів служби шин у електромобілів та автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння не завжди коректне, враховуючи відмінності в масі, конструкції та приводі у цих автомобілів. Однак це спостереження дає можливість проаналізувати технічні особливості електромобілів, які можуть впливати на зношування шин.

Інженери та виробники електромобілів, ймовірно, працюватимуть над розробкою більш ефективних систем керування тягою та рекуперативного гальмування, щоб зменшити знос шин. Крім того, розвиток легших конструкцій електромобілів, зберігаючи при цьому високу потужність і дальність ходу, також допоможе знизити навантаження на шини і збільшити їх термін служби.

   
Від Боїнг до Прат енд Уітні, від Гугл до Мета. Ні в кого немає десятків років та  бюджету на тисяч тестувальників та інженерів якщо це не державна організація як НАСА де поняття часу та ресурсів не таке як в комерційних for profit компаніях. Good enough та в production.

В "Бійцівському клубі" про це персонаж Едварда Нортона розказував.
   
Також рекуперативне гальмування, при якому енергія від гальмування перетворюється назад в електрику для зарядки батареї, може збільшити момент, що крутить, на шинах і, отже, прискорити їх знос.
Та шинам це пофігу - хоч в гальма, хоч в аккум. Кінетична енергія адінхуй та сама. Джерело проблем це прокладка між кермом та сидінням. МощА ж є - чом би не вдавити зі старту?
   
Та шинам це пофігу - хоч в гальма, хоч в аккум. Кінетична енергія адінхуй та сама. Джерело проблем це прокладка між кермом та сидінням. МощА ж є - чом би не вдавити зі старту?

То у всіх теслах треба міняти прокладку ?
   
То у всіх теслах треба міняти прокладку ?
Ну якщо комплект шин на 10 тис км - то з прокладкою гарантовано щось не так.
   
Ну якщо комплект шин на 10 тис км - то з прокладкою гарантовано щось не так.

Мішелін каже їхні на 20% стираються швидше, брічстоун 30%, в гудєара на 50%.
Загалом електрички генерують на 20-30% більше відходів шин ніж двз.
   
Ну якщо комплект шин на 10 тис км - то з прокладкою гарантовано щось не так.
Не думаю
Це ті самі люди що їздили на ДВЗ до того
А персональний тролейбус вагою 2.5 тони він і має зносити шини швидше
   
Щодо шин, то справа не в вазі авто. Тесла Model Y важить стільки само як Audi Q5, чи BMW Х3 4100-4350 фунтів.

Але BMW Х3 має 258 flb крутящий момент та 248 кінських сил, коли відповідна двомоторна Тесла Model Y видає 497flb крутящий момент та 456 кінських сил.

Відповідно і прискорення від 0-100 різне, різна швидкість з якої комфортно проходиш повороти через низький центр ваги в Тесли. Тесла входить в поворот на швидкості 40 миль та походить як на рельсах, то на Х3 потрібно скинути швидкість до 25 mph.

Це все позначається на шинах. Але якщо водій буде прискорюватись та входити в повороти однаково на обох авто, то шини будуть зношуватись приблизно однаково.

   
Мішелін каже їхні на 20% стираються швидше, брічстоун 30%, в гудєара на 50%.
Загалом електрички генерують на 20-30% більше відходів шин ніж двз.

Комплект шин це на одні вихідні для будь якої перфоманс машини на колі перегонів - це пару сотень миль.

Перформанс шини для повсякденного життя - це 30-40 тисяч ммль.

Економ класу шини для повсякденного життя - це 60-80 тисяч миль.

Шини це індивідуальний вибір власника під свій стиль керування та звичайні умови експлуатації.
   
Комплект шин це на одні вихідні для будь якої перфоманс машини на колі перегонів - це пару сотень миль.

Перформанс шини для повсякденного життя - це 30-40 тисяч ммль.

Економ класу шини для повсякденного життя - це 60-80 тисяч миль.

Шини це індивідуальний вибір власника під свій стиль керування та звичайні умови експлуатації.

Тобто електрички забруднюють значно більше навколишнє середовище ніж авто із двигуном внутрішнього згоряння.
   
Тобто електрички забруднюють значно більше навколишнє середовище ніж авто із двигуном внутрішнього згоряння.

Скоріше потужні авто що стартують з більшим прискоренням

Типу Порше чи лексуси спортивні

   
Тобто електрички забруднюють значно більше навколишнє середовище ніж авто із двигуном внутрішнього згоряння.

І не кажи.
Особливо отакі авто корисні для навколишнього середовища.



   
Ось ще корисні для середовища авто.

   
Тобто електрички забруднюють значно більше навколишнє середовище ніж авто із двигуном внутрішнього згоряння.

З іншого боку, в електричках майже не зношуються гальма. Але і в гібридів з цим теж краще.
   
Ось ще корисні для середовища авто.

Показати зображення...
Насправді оце таке страшне чорне то просто чистий аморфний вуглець в вигляді сажі. Абсолютно нешкідлива речовина.
   
Насправді оце таке страшне чорне то просто чистий аморфний вуглець в вигляді сажі. Абсолютно нешкідлива речовина.

 :facepalm1:

Абсолютно нешкідлива.  :suicide2:
Хочеш, щоб такі "нешкідливі" авто  їхали цілодобово під твоїми вікнами?
А вимоги до викидів - це змова рептилоїдів?


І після цього ці ідіоти ще щось пишуть про "шкідливість" електромобілів.
   
Насправді оце таке страшне чорне то просто чистий аморфний вуглець в вигляді сажі. Абсолютно нешкідлива речовина.

Основна штука яка і призвела до заборони старого дизеля на в'їзд в місто
Скоро весь дизель з багатьох міст приберуть
Частинки маленького розміру 2.5-10 мкм

П с. Залишається в легенях надовго

   
:facepalm1:

Абсолютно нешкідлива.  :suicide2:
Хочеш, щоб такі "нешкідливі" авто  їхали цілодобово під твоїми вікнами?
А вимоги до викидів - це змова рептилоїдів?


І після цього ці ідіоти ще щось пишуть про "шкідливість" електромобілів.
Сажа швидко осідає і стає добривом для рослин. На відміну від сполук літію психічних хвороб в дітей не викликає.
Ти явно не під сажу попав а під літій.
   
Сажа швидко осідає і стає добривом для рослин. На відміну від сполук літію психічних хвороб в дітей не викликає.
Ти явно не під сажу попав а під літій.

Подихати морським воздухом, це і є подихати в тому числі подихати солями літію. А пацани то і не знали, все хочуть купити «хатинки» на березі океанів.
   
Основна штука яка і призвела до заборони старого дизеля на в'їзд в місто
Скоро весь дизель з багатьох міст приберуть
Частинки маленького розміру 2.5-10 мкм

П с. Залишається в легенях надовго
Щоб воно попала в твої легені ти мусиш в ті вихлопи  влізти і там активно дихати. Сажа не тримається в повітрі - дуже швидко падає на землю. Саме тому Лондон в 19 столітті був чорним.
В дизелів вже давно є сажеві фільтри. До речі основні зауваження до дизелів не сажа а сполуки азоту.
Прибирають дизеля з іншої причини. Тому що вони реально економні, інтегральні викиди сучасного дизеля менші ніж в електричок. Ну і зробити дизель з запрограмованим старінням важче ніж бензиновий.
   
Сажа швидко осідає і стає добривом для рослин.

 :facepalm1:
Звідки ви такі ідоти лізете?

На відміну від сполук літію психічних хвороб в дітей не викликає.

Ти що дуаєш, що електричні авто спалюють літій і викидають його в атмосферу?  ;o
Ти реально ідіот?
   
Подихати морським воздухом, це і є подихати в тому числі подихати солями літію. А пацани то і не знали, все хочуть купити «хатинки» на березі океанів.
Тобі вже вказували зникому кількість солей ( зверни увагу солей) літію в воді. З врахуванням того,  що солі під час випаровування води практично не попадають в пару  то морським повітрям можеш дихати скільки влізе.
   
:facepalm1:
Звідки ви такі ідоти лізете?

Ти що дуаєш, що електричні авто спалюють літій і викидають його в атмосферу?  ;o
Ти реально ідіот?
Ні ідіот то ти. Розкажи но як утилізують акумулятори з електричок.
   
Щоб воно попала в твої легені ти мусиш в ті вихлопи  влізти і там активно дихати.

Тобто ти, коли виходиш на вулицю, то взагалі не дихаєш?  :fool:

Прибирають дизеля з іншої причини. Тому що вони реально економні, інтегральні викиди сучасного дизеля менші ніж в електричок. Ну і зробити дизель з запрограмованим старінням важче ніж бензиновий.

І хто це робить? Тіньовий уряд рептилоїдів?
Всесвітня змова пришельців, щоб знищити людство?
Як все запущено.  :facepalm1:
   
Тобі вже вказували зникому кількість солей ( зверни увагу солей) літію в воді. З врахуванням того,  що солі під час випаровування води практично не попадають в пару  то морським повітрям можеш дихати скільки влізе.

Ти щось про фізику чув колись, чи у вашій церковній школі забороняли такі слова?
 
Вітер піднімає краплі морської води в повітря, і в цих краплях містяться всі ті солі, що розчинені у морській воді. Ці краплі випаровуються, а сіль залишається. Ти напевно ніколи не був на березі моря, бо знав би це.
   
Розкажи но як утилізують акумулятори з електричок.

 :facepalm1:
Акумулятори від електромобілів утилізують серед міста? Чи вздовж дороги ле пішоходи ходять? Чи навколо дитячих майданчиків?
І ти напевно думаєш, що ті акумулятори спалюють і викидають в атмосферу? :suicide2:
   
І ти напевно думаєш, що ті акумулятори спалюють і викидають в атмосферу?
Саме так
   
Подихати морським воздухом, це і є подихати в тому числі подихати солями літію. А пацани то і не знали, все хочуть купити «хатинки» на березі океанів.

То від нього теж діти стають аутистами? :facepalm1:
Чи може за утилізаціїю акумуляторів дбають прокладки електромобілів?  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Тута інша проблема:
Ілонка тягне за Трумпа, тобто за демократичними канонами- трідварас.
Добрий тягне на Ілонку, тобто теж трідварас.
Як його діиям жити в Каліфорнії із батьком трідварасом... Це питання.
   
То від нього теж діти стають аутистами? :facepalm1:
Чи може за утилізаціїю акумуляторів дбають прокладки електромобілів?  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

Скажи но нам, скільки літію викидає в повітря електромобіль, коли проїжджає біля дитячого майданчика? А заодно і твій телефон?

І скільки сажі ось такий трак?

   
Скажи но нам, скільки літію викидає в повітря електромобіль, коли проїжджає біля дитячого майданчика? А заодно і твій телефон?

І скільки сажі ось такий трак?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9f/F-450_coal_rolling_Monster.jpg

В Україні це може досягати 100% в залежності від прокладки.
   
Феномен того, що власники електромобілів змінюють шини в два рази частіше, ніж власники автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, є цікавим явищем, що вимагає серйозного розгляду. Багато хто очікував, що шини для електромобілів служитимуть значно довше, але дійсність виявилася іншою.

Причини цього феномена можуть бути численними і включають різні технічні і технологічні аспекти. По-перше, вага електромобілів, особливо тих моделей, які оснащені великими батареями, може бути значно вищою, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Цей додатковий тиск на шини може прискорити їх знос.

Однак, крім ваги, існують інші фактори, що впливають на знос шин у електромобілів. Наприклад, електродвигуни розвивають максимальний момент, що крутить, відразу при нульових оборотах в хвилину, що може зробити додатковий тиск на шини при рушанні з місця. Також рекуперативне гальмування, при якому енергія від гальмування перетворюється назад в електрику для зарядки батареї, може збільшити момент, що крутить, на шинах і, отже, прискорити їх знос.

Важливо відзначити, що порівняння термінів служби шин у електромобілів та автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння не завжди коректне, враховуючи відмінності в масі, конструкції та приводі у цих автомобілів. Однак це спостереження дає можливість проаналізувати технічні особливості електромобілів, які можуть впливати на зношування шин.

Інженери та виробники електромобілів, ймовірно, працюватимуть над розробкою більш ефективних систем керування тягою та рекуперативного гальмування, щоб зменшити знос шин. Крім того, розвиток легших конструкцій електромобілів, зберігаючи при цьому високу потужність і дальність ходу, також допоможе знизити навантаження на шини і збільшити їх термін служби.

Як це гальмування, від якого шини дуже часто труться об асвальт менше їх зношує чим рекуперація  ;o

Це все одно що сказати що в холодку швидше згориш чим під прямими променями сонця
   
Скажи но нам, скільки літію викидає в повітря електромобіль, коли проїжджає біля дитячого майданчика? А заодно і твій телефон?

І скільки сажі ось такий трак?
Показати зображення...
Та ніскільки.
Звідка там літіум?
   
То від нього теж діти стають аутистами?

Дай цифри скільки мішків солей літія ти маєш зʼїсти за рік щоб були наслідки?

Ти знаєш що майже на всіх морепродуктах є попередження про можливий підвищений вміст шкідливих домішок? Але це якщо рибу-меч чи креветки їсти щодня кілограмами.

На вході в будь яки офіс в Каліфорнії буде попередження що там можуть бути.метали та хімічні сполуки що викликають рак та дефекти у новонароджених.  То жити в шалашах та на волі в пампасах?
   
Тута інша проблема:
Ілонка тягне за Трумпа, тобто за демократичними канонами- трідварас.

А за твоїми канонами він молодець?

Те що Маск їбанувся (чи завжди був їбанутим) це факт.
Маск зараз фактично веде агітацію проти своїх клієнтів, бо трампанзі принципово проти електромобілів.

Але світ електромобілів не зійшовся клином на Маску. Електромобілі були до нього, будуть і після нього.
Маск просто знайшов нішу де зміг заробити грошей.
   
Дай цифри скільки мішків солей літія ти маєш зʼїсти за рік щоб були наслідки?

Ти знаєш що майже на всіх морепродуктах є попередження про можливий підвищений вміст шкідливих домішок? Але це якщо рибу-меч чи креветки їсти щодня кілограмами.

На вході в будь яки офіс в Каліфорнії буде попередження що там можуть бути.метали та хімічні сполуки що викликають рак та дефекти у новонароджених.  То жити в шалашах та на волі в пампасах?
То живи в Каліхворнії як трампазе.
Ми тобі і на на роботу напишемо, що ти трампіст.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 5 гостей
 
Повна версія