Політичний ФОРУМ
Вільне спілкування => Тема розпочата: Бартка від 18 травня 2017 19:20:02
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90" - https://www.youtube.com/watch?v=suPVM-TGP4o
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
-
Дерев'яне доробало не беріть
Давайте вгадаю. Ви — баяніст або ж акордеоніст, правда?
Мушу вам зауважити, що ніяка електрика наразі не в стані замінити живе звуковидобування і, головне, живе звучання.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Музичний смак повинні "прищіпляти" батьки задовго до будь-якого вчителя.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте.
А якщо любить Шостаковіча і балдіє від Іво Бобула то шо робити?
-
Дерев'яне доробало не беріть
Давайте вгадаю. Ви — баяніст або ж акордеоніст, правда?
Скоріше взагалі не музикант - але апломбу-у-у... Щонайменше на десять Ріхтерів! :D
-
Шозанахер - порівнювати Шостаковича з Іво Бобулом ?? 8-:
Ну що скажіть, шо Малєр - то робоча спеціальність.
-
По СТ: і де ж його взяти вчиталя, який буде вчити по системі Б.Барток або З.Кодай ?
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90".
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
нулевой пункт забыли. наличие слуха. если слуха нет, в музшколу отдавать ребенка нет смысла. это говорит вам композитор и человек, который играет на нескольких инструментах.
-
5. На майбутньому дитини економити не можна.
В цьому погоджусь.
-
п.2 - убити слух.
-
п.2 - убити слух.
Та там по кожному пункту - :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1:
-
Дерев'яне доробало не беріть
Давайте вгадаю. Ви — баяніст або ж акордеоніст, правда?
Мушу вам зауважити, що ніяка електрика наразі не в стані замінити живе звуковидобування і, головне, живе звучання.
Хе-хе, ти шофер з середини 20-го століття?
Ось така зараз електрика
-
я с 6 лет сына на гитару отдала - он сам захотел (выбрал этот инструмент) на восемь лет, год не доучился из-за оккупации. так школу и не закончил. Тут отказался поступать да и хз приняли бы его, и инструмент дома остался
на фано параллельно не ходил. только специальность, сольфеджио и ансамбль. на городском конкурсе 2 место занял - было дело)
вот... что касается по тексту - у каждого свое мнение. Единственное согласна - педагог хороший должен быть, детей любить и музыку. У нас была именно такая, чудесная талантливая женщина. Но почему то она тоже заразилась русским миром :(
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90".
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
(tu)
-
Хорошие советы (tu)
ХЗ чего критикуют.
По поводу пункта №2: сейчас делают отличные электропианино, которые могут выдавать звук и как рояля, так и клавесина или органа. И наушники - тоже очень удобная тема. Тем более, два входа: для ученика и учителя - сидят себе, никому не мешают.
Проблема в стоимости: все же хороший аппарат стоит денег. А классическое пианино часто передают по наследству или соседи отдают.
Единственный пробел в топике Бартки: ребенок сам должен хотеть заниматься музыкой.
-
Дерев'яне доробало не беріть
Давайте вгадаю. Ви — баяніст або ж акордеоніст, правда?
Мушу вам зауважити, що ніяка електрика наразі не в стані замінити живе звуковидобування і, головне, живе звучання.
Хе-хе, ти шофер з середини 20-го століття?
Ось така зараз електрика
Я піаніст і дещо більше вашого поінформований і про сучасну "електрику" в тому числі.
-
Давайте вгадаю. Ви — баяніст або ж акордеоніст, правда?
Мушу вам зауважити, що ніяка електрика наразі не в стані замінити живе звуковидобування і, головне, живе звучання.
Хе-хе, ти шофер з середини 20-го століття?
Ось така зараз електрика
Я піаніст і дещо більше вашого поінформований і про сучасну "електрику" в тому числі.
І що, "на вухо" відрізниш?
Хе-хе...
Поінформований він...
Сталося так, що семпли звучать набагато краще, ніж живий рояль.
А особливо при записі в студії.
-
п.2 - убити слух.
Я Вас умоляю...нет лучше терзать раздолбанную Украину. или Вы её будете подстраивать через день ?:)
Ничем слух более не убивается, чем расстроенными инструментами.
У мен эл. ямаха + живой Бехштейн. Так вот, пока Бехштейн не настроили наконец-то нормально !!! - я не разрешала ребенку к нему прикасаться.
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90".
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
нулевой пункт забыли. наличие слуха. если слуха нет, в музшколу отдавать ребенка нет смысла. это говорит вам композитор и человек, который играет на нескольких инструментах.
На самом деле абсолютно дегенеративно неслышаших - ну практически нет. Есть просто неумение интонировать, ребенок себя не слышит, нет координации между слухом и голосом. Это все выправляется занятиями.
-
семпли звучать набагато краще, ніж живий рояль.
Вибачте, але це повна дурня. І не вводьте людей в оману щодо переваг електронної клавіатури. Це щоб на настройщику зекономити, чи що? Їх і так уже днем з вогнем нормальних не знайдеш, стрій виставляють по планшету :facepalm1:
Хороший акустичний інструмент - навіть піаніно - незамінний.
Клавіатура підходить лише для нічних занять і міді-запису.
Крапка.
-
я с 6 лет сына на гитару отдала - он сам захотел (выбрал этот инструмент) на восемь лет, год не доучился из-за оккупации. так школу и не закончил. Тут отказался поступать да и хз приняли бы его, и инструмент дома остался
на фано параллельно не ходил. только специальность, сольфеджио и ансамбль. на городском конкурсе 2 место занял - было дело)
вот... что касается по тексту - у каждого свое мнение. Единственное согласна - педагог хороший должен быть, детей любить и музыку. У нас была именно такая, чудесная талантливая женщина. Но почему то она тоже заразилась русским миром :(
Уверена: во Франике точно найдет хоть один нормальный препод-гитарист.
Не бросайте это дело...гитара - это супер ! Тем более что деть уже прошел самое сложное: первые шаги.
-
эл. ямаха + живой Бехштейн
(tu) :-B
Те саме ;)
-
п.2 - убити слух.
А детальніше?
-
ееее там музика...молоток навчіть тримати :laugh:
-
семпли звучать набагато краще, ніж живий рояль.
Вибачте, але це повна дурня. І не вводьте людей в оману щодо переваг електронної клавіатури. Це щоб на настройщику зекономити, чи що? Їх і так уже днем з вогнем нормальних не знайдеш, стрій виставляють по планшету :facepalm1:
Хороший акустичний інструмент - навіть піаніно - незамінний.
Клавіатура підходить лише для нічних занять і міді-запису.
Крапка.
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
-
п.2 - убити слух.
А детальніше?
детальніше - я електронік, і твердо заявляю, що пік якості побутової аудіоапаратури, за винятком преміум класу пройдено в далеких 80-х. А добитись прийнятного звучання в стандартній халабуді доволі проблемно. Навушники - ну.... не смішіть мої копита.
Крім того, коли музика не бачив в житті ненастроєного інструмента - не музика.
Коли ви йдете вчитись у автошколу, вам дають в руки болід Ф1?
По решті пунктів своє "фе" уже сказали.
-
ееее там музика...молоток навчіть тримати :laugh:
(tu)
музика для 2-3% може буде хліб приносити з маслом.
-
п.2 - убити слух.
А детальніше?
Коли ви йдете вчитись у автошколу, вам дають в руки болід Ф1?
А те, що Kurzweil KA-90 є інструментом для початківців, то нічого?
-
Никогда сраный клавишник не сравнится со скрипачом или альтистом. Это как тракторист и гонщик формулы 1
-
Хорошие советы (tu)
ХЗ чего критикуют.
По поводу пункта №2: сейчас делают отличные электропианино, которые могут выдавать звук и как рояля, так и клавесина или органа. И наушники - тоже очень удобная тема. Тем более, два входа: для ученика и учителя - сидят себе, никому не мешают.
Проблема в стоимости: все же хороший аппарат стоит денег. А классическое пианино часто передают по наследству или соседи отдают.
Единственный пробел в топике Бартки: ребенок сам должен хотеть заниматься музыкой.
Фигня: мне было фиолетово, и вообще,лет до 12-ти я музыку тихо ненавидела. А потом меня проперло....
-
Никогда сраный клавишник не сравнится со скрипачом или альтистом. Это как тракторист и гонщик формулы 1
В каких категориях сравнивали ? :D
p.s. пипец: хто лучче - Бах или Бетховен ?? Обои ! :)
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
90 % скрипалів без особливої проблеми оволодіють грі на фортепіано, але далеко не кожен піаніст зможе із такою ж легкістю опанувати скрипкою. Скрипка - основа, все інше після неї йде дуже легко...особливо струнні.
-
Никогда сраный клавишник не сравнится со скрипачом или альтистом. Это как тракторист и гонщик формулы 1
Ты, Каштанка, насекомое существо и больше ничего. Супротив человека ты всё равно, что плотник супротив столяра...
Антон Чехов
-
А детальніше?
Коли ви йдете вчитись у автошколу, вам дають в руки болід Ф1?
А те, що Kurzweil KA-90 є інструментом для початківців, то нічого?
:facepalm1:
:suicide2:
та нічого, ля першої октави там завжди 440Гц. Ля другої - 880Гц. Вкажіть частоту для ноти ля третьої та малої октави.
-
семпли звучать набагато краще, ніж живий рояль.
Вибачте, але це повна дурня. І не вводьте людей в оману щодо переваг електронної клавіатури. Це щоб на настройщику зекономити, чи що? Їх і так уже днем з вогнем нормальних не знайдеш, стрій виставляють по планшету :facepalm1:
Хороший акустичний інструмент - навіть піаніно - незамінний.
Клавіатура підходить лише для нічних занять і міді-запису.
Крапка.
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
-
Никогда сраный клавишник не сравнится со скрипачом или альтистом. Это как тракторист и гонщик формулы 1
Точно! Никогда сраный ортопед не сравнится с гематологом или окулистом. Это как тракторист и гонщик формулы 1
-
Вибачте, але це повна дурня. І не вводьте людей в оману щодо переваг електронної клавіатури. Це щоб на настройщику зекономити, чи що? Їх і так уже днем з вогнем нормальних не знайдеш, стрій виставляють по планшету :facepalm1:
Хороший акустичний інструмент - навіть піаніно - незамінний.
Клавіатура підходить лише для нічних занять і міді-запису.
Крапка.
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
-
Вибачте, але це повна дурня. І не вводьте людей в оману щодо переваг електронної клавіатури. Це щоб на настройщику зекономити, чи що? Їх і так уже днем з вогнем нормальних не знайдеш, стрій виставляють по планшету :facepalm1:
Хороший акустичний інструмент - навіть піаніно - незамінний.
Клавіатура підходить лише для нічних занять і міді-запису.
Крапка.
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
+++ трі аккорда два струна.
-
Чтоб я поменял пианино Ronisch Super на электронику, да вы совсем с дуба рухнули!
-
Коли ви йдете вчитись у автошколу, вам дають в руки болід Ф1?
А те, що Kurzweil KA-90 є інструментом для початківців, то нічого?
:facepalm1:
:suicide2:
та нічого, ля першої октави там завжди 440Гц. Ля другої - 880Гц. Вкажіть частоту для ноти ля третьої та малої октави.
Чоловіче, ти відстав назавжди.
Семпли записуються з живого роялю.
-
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
гаразд, спробую людськими словами - початківець має починати з відверто хуйових інструментів. Тоді, дійшовши до 80 левела, він і на одній струні зіграє. Це стосується будь-якого фаху.
Зрештою, по вашій логіці - чому не ОРГАН????
-
А те, що Kurzweil KA-90 є інструментом для початківців, то нічого?
:facepalm1:
:suicide2:
та нічого, ля першої октави там завжди 440Гц. Ля другої - 880Гц. Вкажіть частоту для ноти ля третьої та малої октави.
Чоловіче, ти відстав назавжди.
Семпли записуються з живого роялю.
:facepalm1:
бачу, розмова ні про що.
-
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
гаразд, спробую людськими словами - початківець має починати з відверто хуйових інструментів. Тоді, дійшовши до 80 левела, він і на одній струні зіграє. Це стосується будь-якого фаху.
Зрештою, по вашій логіці - чому не ОРГАН????
Я так розумію - єта Ви так шуткуєте ? )))
И учиться и играть нужно на хороших инструментах. Это аксиома. Просто не всем это доступно,к сожалению....
Вы бы ещё для доходчивости предлижили пианисту учитсья играть на зубьях пилы - тогда все остальное было бы нипочем ! :pooh_lol:
-
:facepalm1:
:suicide2:
та нічого, ля першої октави там завжди 440Гц. Ля другої - 880Гц. Вкажіть частоту для ноти ля третьої та малої октави.
Чоловіче, ти відстав назавжди.
Семпли записуються з живого роялю.
:facepalm1:
бачу, розмова ні про що.
О! Та ми не знаємо що таке семпл і його динамічні шари?!
З цього треба було починати.
-
1. Чоловіче, мова іде про учнівський інструмент.
2. Ти хоч би послухав приклад Ebony вище,
а вже потім лялякав.
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
:facepalm1: Та як ви не розумієте, що семпл, навіть - це штучне утворення, уже готове, оброблене, його вже не зміниш руками, як не старайся. На семплах не навчиш правильній артикуляції, голосоведенню, я вже не кажу про роботу з педалями. Принаймні якщо ви свідомо орієнтуєте дитину максимум на лабання у шинку, то не видавайте ваші домисли за експертне судження.
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
90 % скрипалів без особливої проблеми оволодіють грі на фортепіано, але далеко не кожен піаніст зможе із такою ж легкістю опанувати скрипкою. Скрипка - основа, все інше після неї йде дуже легко...особливо струнні.
Як людина, що грала в дитинстві на скрипці, скажу - повна дурня, скрипка не є складніша, ніж Ф-но. Просто різні інструменти. Це відомий стереотип, віддають дітей на фно, бо думають, що воно найпростіше, що не відповідає дійсності. В результаті маємо купу класичних піаністів, а їх насправді не треба так багато.
-
Ви сподіваєтеся, що грубість допоможе вам приховати ваше відверте й агресивне невігластво?
У жодній пристойній музичній школі не навчають учнів грати на фортепіано за допомогою електронної балалайки.
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
:facepalm1: Та як ви не розумієте, що семпл, навіть - це штучне утворення, уже готове, оброблене, його вже не зміниш руками, як не старайся. На семплах не навчиш правильній артикуляції, голосоведенню, я вже не кажу про роботу з педалями. Принаймні якщо ви свідомо орієнтуєте дитину максимум на лабання у шинку, то не видавайте ваші домисли за експертне судження.
В принципі, якщо сучасна зважена мідіклава, і серйозна бібліотека на багато гігів, то там дуже навіть відчувається звуковидобування, артикуляція і інші штуки.
-
Зі свого боку, я б сказав таке - піаністів дуже багато, в той час, як серйозних електронщиків - "шаром покаті". А останні дуже востребувані. Класична освіта, це не є погано, звісно, але більшість з цих клавішників потім так і грають, коли від них вимагаються дещо інші речі.
-
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
:facepalm1: Та як ви не розумієте, що семпл, навіть - це штучне утворення, уже готове, оброблене, його вже не зміниш руками, як не старайся. На семплах не навчиш правильній артикуляції, голосоведенню, я вже не кажу про роботу з педалями. Принаймні якщо ви свідомо орієнтуєте дитину максимум на лабання у шинку, то не видавайте ваші домисли за експертне судження.
В принципі, якщо сучасна зважена мідіклава, і серйозна бібліотека на багато гігів, то там дуже навіть відчувається звуковидобування, артикуляція і інші штуки.
Відчувається, але це ДАЛЕКО не те саме, що правильно відрегульований механізм на акустиці.
-
А ось ще одна електронна балалайка
https://www.youtube.com/watch?v=TlX88lMRQ1I
Хе-хе... Покажи мені хоч одну дитячу музичну школу,
де у піанінок такий звук?
гаразд, спробую людськими словами - початківець має починати з відверто хуйових інструментів. Тоді, дійшовши до 80 левела, він і на одній струні зіграє. Це стосується будь-якого фаху.
Зрештою, по вашій логіці - чому не ОРГАН????
Я так розумію - єта Ви так шуткуєте ? )))
И учиться и играть нужно на хороших инструментах. Это аксиома. Просто не всем это доступно,к сожалению....
Вы бы ещё для доходчивости предлижили пианисту учитсья играть на зубьях пилы - тогда все остальное было бы нипочем ! :pooh_lol:
на жаль, цілком серйозно. щоб стати хорошим музикою - піаніно Україна чернігівської меблевої фабрики в поміч, хорошим бухгалтером -починати з рахівниці, хорошим інженером-електроніком - зі стоватного паяльника-сокири, автомеханіком - з китайських одноразових ключів. Потім, з кожним переходом на наступний рівень ти отримуєш інструмент згідно свого статусу.
Якщо слідувати вашій логіці, то студенти-програмери мають тренуватись виключно на реальних датацентрах, а в автошколах мають бути, як уже казав, боліди Ф1. В аероклубах - Боїнги 747 та аеробуси, а не планери, кукурузники та цесни.
-
:facepalm1: Та як ви не розумієте, що семпл, навіть - це штучне утворення, уже готове, оброблене, його вже не зміниш руками, як не старайся. На семплах не навчиш правильній артикуляції, голосоведенню, я вже не кажу про роботу з педалями. Принаймні якщо ви свідомо орієнтуєте дитину максимум на лабання у шинку, то не видавайте ваші домисли за експертне судження.
В принципі, якщо сучасна зважена мідіклава, і серйозна бібліотека на багато гігів, то там дуже навіть відчувається звуковидобування, артикуляція і інші штуки.
Відчувається, але це ДАЛЕКО не те саме, що правильно відрегульований механізм на акустиці.
У вчителя, чи в школі буде грати на акустиці. До речі, ще було б добре, щоб звикав до синтезаторної клави, це необхідно.
-
Чоловіче, ти відстав назавжди.
Семпли записуються з живого роялю.
:facepalm1:
бачу, розмова ні про що.
О! Та ми не знаємо що таке семпл і його динамічні шари?!
З цього треба було починати.
Долг платєжом - а читати ви вмієте? Сказав же , що я- електронік. відповідно про синтез звуку можу говорити не довго, а дуже довго.
-
Чтоб я поменял пианино Ronisch Super на электронику, да вы совсем с дуба рухнули!
Ця залізяка твого дідуся і в хвіст, і в гриву.
https://www.youtube.com/watch?v=HNfJ2S_-kbY
-
:facepalm1:
бачу, розмова ні про що.
О! Та ми не знаємо що таке семпл і його динамічні шари?!
З цього треба було починати.
Долг платєжом - а читати ви вмієте? Сказав же , що я- електронік. відповідно про синтез звуку можу говорити не довго, а дуже довго.
Семпли - це не синтез. Це запис.
-
:facepalm1: Та як ви не розумієте, що семпл, навіть - це штучне утворення, уже готове, оброблене, його вже не зміниш руками, як не старайся. На семплах не навчиш правильній артикуляції, голосоведенню, я вже не кажу про роботу з педалями. Принаймні якщо ви свідомо орієнтуєте дитину максимум на лабання у шинку, то не видавайте ваші домисли за експертне судження.
В принципі, якщо сучасна зважена мідіклава, і серйозна бібліотека на багато гігів, то там дуже навіть відчувається звуковидобування, артикуляція і інші штуки.
Відчувається, але це ДАЛЕКО не те саме, що правильно відрегульований механізм на акустиці.
Ти багато бачив правильно відрегульованих механізмів на піанінках?
Чи добре настроєних інструментів?
Ну хло-о-о-опці, ну я дав звукові приклади, ну послухайте для початку!
-
Единственный пробел в топике Бартки: ребенок сам должен хотеть заниматься музыкой.
Это вообще не пробел.Ребенка нужно поменьше слушать вообще. Меня никто не слушал, когда отдавали в музыкалку
-
хз про що ви спорите?
для мене то всьо бринчить однаково :laugh:
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
90 % скрипалів без особливої проблеми оволодіють грі на фортепіано, але далеко не кожен піаніст зможе із такою ж легкістю опанувати скрипкою. Скрипка - основа, все інше після неї йде дуже легко...особливо струнні.
Як людина, що грала в дитинстві на скрипці, скажу - повна дурня,
Ось якщо б ви спочатку в дитинстві опанували фортепіано, а пізніше скрипкою, то можна було б так говорити, але в даному випадку ви лише підтвердили мою тезу.
скрипка не є складніша, ніж Ф-но. Просто різні інструменти. Це відомий стереотип, віддають дітей на фно, бо думають, що воно найпростіше, що не відповідає дійсності. В результаті маємо купу класичних піаністів, а їх насправді не треба так багато.
Хорошого занадто багато бути не може...
-
гаразд, спробую людськими словами - початківець має починати з відверто хуйових інструментів. Тоді, дійшовши до 80 левела, він і на одній струні зіграє. Це стосується будь-якого фаху.
Зрештою, по вашій логіці - чому не ОРГАН????
Я так розумію - єта Ви так шуткуєте ? )))
И учиться и играть нужно на хороших инструментах. Это аксиома. Просто не всем это доступно,к сожалению....
Вы бы ещё для доходчивости предлижили пианисту учитсья играть на зубьях пилы - тогда все остальное было бы нипочем ! :pooh_lol:
на жаль, цілком серйозно. щоб стати хорошим музикою - піаніно Україна чернігівської меблевої фабрики в поміч, хорошим бухгалтером -починати з рахівниці, хорошим інженером-електроніком - зі стоватного паяльника-сокири, автомеханіком - з китайських одноразових ключів. Потім, з кожним переходом на наступний рівень ти отримуєш інструмент згідно свого статусу.
Якщо слідувати вашій логіці, то студенти-програмери мають тренуватись виключно на реальних датацентрах, а в автошколах мають бути, як уже казав, боліди Ф1. В аероклубах - Боїнги 747 та аеробуси, а не планери, кукурузники та цесни.
Я НЕ писала, что учиться играть нужно ОБЯЗАТЕЛЬНО на концертном Стейнвее !!! Я писала, что инструмент должен быть ХОРОШИМ, и обязательно настроенным (и регулярно настраиваемым). А хороший - это и да, старая Украина черниговской мебельной фабрики, та, которая ещё из дерева, а не из тырсоплиты. А та, что из тырсоплиты - в топку.
Потому что уши и пальцы воспитывают только хорошим звуком. Именно в 12 лет мне купили Бехштейн - и новый мир открылся передо мной.
-
90 % скрипалів без особливої проблеми оволодіють грі на фортепіано, але далеко не кожен піаніст зможе із такою ж легкістю опанувати скрипкою. Скрипка - основа, все інше після неї йде дуже легко...особливо струнні.
Як людина, що грала в дитинстві на скрипці, скажу - повна дурня,
Ось якщо б ви спочатку в дитинстві опанували фортепіано, а пізніше скрипкою, то можна було б так говорити, але в даному випадку ви лише підтвердили мою тезу.
скрипка не є складніша, ніж Ф-но. Просто різні інструменти. Це відомий стереотип, віддають дітей на фно, бо думають, що воно найпростіше, що не відповідає дійсності. В результаті маємо купу класичних піаністів, а їх насправді не треба так багато.
Хорошого занадто багато бути не може...
Я про те. що фно не є простіше, ніж скрипка. Так, для скрипки кращий слух треба мати, це само собою. Кажу ж, це відомий стереотип.
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
Скрипка - основа
Як ти на скрипці покажеш дитині, що таке гармонія?
-
Единственный пробел в топике Бартки: ребенок сам должен хотеть заниматься музыкой.
Это вообще не пробел.Ребенка нужно поменьше слушать вообще. Меня никто не слушал, когда отдавали в музыкалку
Какая-то польза от этого была?
-
Единственный пробел в топике Бартки: ребенок сам должен хотеть заниматься музыкой.
Это вообще не пробел.Ребенка нужно поменьше слушать вообще. Меня никто не слушал, когда отдавали в музыкалку
Какая-то польза от этого была?
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
-
Я так розумію - єта Ви так шуткуєте ? )))
И учиться и играть нужно на хороших инструментах. Это аксиома. Просто не всем это доступно,к сожалению....
Вы бы ещё для доходчивости предлижили пианисту учитсья играть на зубьях пилы - тогда все остальное было бы нипочем ! :pooh_lol:
на жаль, цілком серйозно. щоб стати хорошим музикою - піаніно Україна чернігівської меблевої фабрики в поміч, хорошим бухгалтером -починати з рахівниці, хорошим інженером-електроніком - зі стоватного паяльника-сокири, автомеханіком - з китайських одноразових ключів. Потім, з кожним переходом на наступний рівень ти отримуєш інструмент згідно свого статусу.
Якщо слідувати вашій логіці, то студенти-програмери мають тренуватись виключно на реальних датацентрах, а в автошколах мають бути, як уже казав, боліди Ф1. В аероклубах - Боїнги 747 та аеробуси, а не планери, кукурузники та цесни.
Я НЕ писала, что учиться играть нужно ОБЯЗАТЕЛЬНО на концертном Стейнвее !!! Я писала, что инструмент должен быть ХОРОШИМ, и обязательно настроенным (и регулярно настраиваемым). А хороший - это и да, старая Украина черниговской мебельной фабрики, та, которая ещё из дерева, а не из тырсоплиты. А та, что из тырсоплиты - в топку.
Потому что уши и пальцы воспитывают только хорошим звуком. Именно в 12 лет мне купили Бехштейн - и новый мир открылся передо мной.
ну, бачиш, значить в 12 років вийшла на належний рівень, і тепер маєш поняття "добра і зла". :)
-
Это вообще не пробел.Ребенка нужно поменьше слушать вообще. Меня никто не слушал, когда отдавали в музыкалку
Какая-то польза от этого была?
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
А іншим, з яких не вибили зірку, яка користь?
-
О! Та ми не знаємо що таке семпл і його динамічні шари?!
З цього треба було починати.
Долг платєжом - а читати ви вмієте? Сказав же , що я- електронік. відповідно про синтез звуку можу говорити не довго, а дуже довго.
Семпли - це не синтез. Це запис.
а до того, як стати семплом- він з неба впав? :facepalm1:
-
Это вообще не пробел.Ребенка нужно поменьше слушать вообще. Меня никто не слушал, когда отдавали в музыкалку
Какая-то польза от этого была?
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
=========================
Это же любили повторять и мои родители.Толку не было!
Заставлять детей заниматься музыкой против их желания-изуверство!
-
Какая-то польза от этого была?
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
А іншим, з яких не вибили зірку, яка користь?
Інші зализали рани і пішли в двірники.
Музичний талант - це Дар Божий.
Мало хто це отримує.
-
Чтоб я поменял пианино Ronisch Super на электронику, да вы совсем с дуба рухнули!
Ця залізяка твого дідуся і в хвіст, і в гриву.
https://www.youtube.com/watch?v=HNfJ2S_-kbY
Это как спор о том какие часы лучше электронные или механические - он вечен.
-
Какая-то польза от этого была?
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
=========================
Это же любили повторять и мои родители.Толку не было!
Заставлять детей заниматься музыкой против их желания-изуверство!
Мы еще и спортом заставляем заниматься. Но там как бы польза очевидна. А что полезного в занятиях музыкой?
-
Батько Паганіні прав його як сидорову козу - заставляв грати.
І таки вибив зірку.
=========================
Это же любили повторять и мои родители.Толку не было!
Заставлять детей заниматься музыкой против их желания-изуверство!
Мы еще и спортом заставляем заниматься. Но там как бы польза очевидна. А что полезного в занятиях музыкой?
Мене також били, я ненавидів музику.
Але раптом з'явилися Бітли...
Музика - це мій кусень хліба,
неслабий такий кусень.
Чи за Австрії, чи за Польщі, чи за совітів
музикантам, навіть середнякам, завжди жилось добре.
-
=========================
Это же любили повторять и мои родители.Толку не было!
Заставлять детей заниматься музыкой против их желания-изуверство!
Мы еще и спортом заставляем заниматься. Но там как бы польза очевидна. А что полезного в занятиях музыкой?
Мене також били, я ненавидів музику.
Але раптом з'явилися Бітли...
Музика - це мій кусень хліба,
неслабий такий кусень.
Чи за Австрії, чи за Польщі, чи за совітів
музикантам, навіть середнякам, завжди жилось добре.
Зрозуміло. У вас є діти, ви навчали їх музиці?
-
Мы еще и спортом заставляем заниматься. Но там как бы польза очевидна. А что полезного в занятиях музыкой?
Мене також били, я ненавидів музику.
Але раптом з'явилися Бітли...
Музика - це мій кусень хліба,
неслабий такий кусень.
Чи за Австрії, чи за Польщі, чи за совітів
музикантам, навіть середнякам, завжди жилось добре.
Зрозуміло. У вас є діти, ви навчали їх музиці?
Так. Одно пішло по музиці, а друге, глуховате, в програмісти.
-
Мене також били, я ненавидів музику.
Але раптом з'явилися Бітли...
Музика - це мій кусень хліба,
неслабий такий кусень.
Чи за Австрії, чи за Польщі, чи за совітів
музикантам, навіть середнякам, завжди жилось добре.
Зрозуміло. У вас є діти, ви навчали їх музиці?
Так. Одно пішло по музиці, а друге, глуховате, в програмісти.
:lol:
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90".
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
нулевой пункт забыли. наличие слуха. если слуха нет, в музшколу отдавать ребенка нет смысла. это говорит вам композитор и человек, который играет на нескольких инструментах.
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
-
так какую самограйку лучше взять?
если через комп со взвешеными клавишами?
600 баксов это овердохуя я считаю
-
п.2 - убити слух.
+1
-
Мене також били, я ненавидів музику.
Але раптом з'явилися Бітли...
Музика - це мій кусень хліба,
неслабий такий кусень.
Чи за Австрії, чи за Польщі, чи за совітів
музикантам, навіть середнякам, завжди жилось добре.
Зрозуміло. У вас є діти, ви навчали їх музиці?
Так. Одно пішло по музиці, а друге, глуховате, в програмісти.
(tu)
-
так какую самограйку лучше взять?
если через комп со взвешеными клавишами?
600 баксов это овердохуя я считаю
Ти вже визначся, бо самограй і міді клавіатура то різні речі.
-
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
Це педагогічна легенда для лохів.
-
так какую самограйку лучше взять?
если через комп со взвешеными клавишами?
600 баксов это овердохуя я считаю
Ти вже визначся, бо самограй і міді клавіатура то різні речі.
миди
-
так какую самограйку лучше взять?
если через комп со взвешеными клавишами?
600 баксов это овердохуя я считаю
Ти вже визначся, бо самограй і міді клавіатура то різні речі.
миди
Не знаю що і сказати.
Ти не поставив виставив умов.
Скільки клавіш, чи для навчання, чи для студії, чи для сцени, чи просто для душі.
-
Дякую автору за корисний пост
-
Ти вже визначся, бо самограй і міді клавіатура то різні речі.
миди
Не знаю що і сказати.
Ти не поставив виставив умов.
Скільки клавіш, чи для навчання, чи для студії, чи для сцени, чи просто для душі.
для души и навчання
за клавиши не скажу, не знаю
-
миди
Не знаю що і сказати.
Ти не поставив виставив умов.
Скільки клавіш, чи для навчання, чи для студії, чи для сцени, чи просто для душі.
для души и навчання
за клавиши не скажу, не знаю
Я би для цієх мети взяв собі M-Audio Oxygen 88.
Перевірена в надійності.
Хоча вибір величезний.
Але досвід підказує: не шукай пригод,
візьми автономний учнівський інструмент
з вмонтованими динаміками (писав у першому пості).
Бо як на компі почнуться
якісь затримки та інші пригоди,
а воно попросить звукову карту
і т.д. і т.п.
Бо ж має бути і комп відповідний.
Вийде тобі на ті самі гроші.
Але є ще й б/у.
-
Спорт, для детей особенно-необходим. А от музыки один вред. :D
-
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
Це педагогічна легенда для лохів.
що саме легенда?
-
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
Це педагогічна легенда для лохів.
що саме легенда?
Що і кота можна навчити грати на піанінці.
Чоловіче, для цього треба мати Дар.
-
Це педагогічна легенда для лохів.
що саме легенда?
Що і кота можна навчити грати на піанінці.
Чоловіче, для цього треба мати Дар.
кота навряд. Люди вчаться всьому, не всім везе з вчителями, людьми й обставинами. Пристойно грають навіть народжені глухими.
-
що саме легенда?
Що і кота можна навчити грати на піанінці.
Чоловіче, для цього треба мати Дар.
кота навряд. Люди вчаться всьому, не всім везе з вчителями, людьми й обставинами. Пристойно грають навіть народжені глухими.
Та ясно, а йоги левітують.
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
Скрипка - основа
Як ти на скрипці покажеш дитині, що таке гармонія?
Мова не про те, що скрипка може замінити фортепіано, а про те, що не кожний піаніст побажає (чи навіть зможе) після фортепіано опанувати ще й скрипку. А скрипаль, в більшості і зможе і вже із легкістю побажає ще й грі на фортепіано оволодіти.
-
Але ТС не вказав основну рекомендацію для будь якого навчання:
1. Заняття повинні проводитись із поступових навантаженням (ну, це зрозуміло).
2. Заняття повинні бути регулярними (а ось це вже надзвичайно важливо). Займатись потрібно по можливості щоденно, нехай по 20 хв., але щоденно. І так це стосується любого навчання!!!
-
Скрипка - основа
Як ти на скрипці покажеш дитині, що таке гармонія?
Мова не про те, що скрипка може замінити фортепіано, а про те, що не кожний піаніст побажає (чи навіть зможе) після фортепіано опанувати ще й скрипку. А скрипаль, в більшості і зможе і вже із легкістю побажає ще й грі на фортепіано оволодіти.
Хто тобі це розказав?
Тебе обдурили!
Хе... хокеїст може грати і в футбол...
-
Як людина, що грала в дитинстві на скрипці, скажу - повна дурня,
Ось якщо б ви спочатку в дитинстві опанували фортепіано, а пізніше скрипкою, то можна було б так говорити, але в даному випадку ви лише підтвердили мою тезу.
скрипка не є складніша, ніж Ф-но. Просто різні інструменти. Це відомий стереотип, віддають дітей на фно, бо думають, що воно найпростіше, що не відповідає дійсності. В результаті маємо купу класичних піаністів, а їх насправді не треба так багато.
Хорошого занадто багато бути не може...
Я про те. що фно не є простіше, ніж скрипка. Так, для скрипки кращий слух треба мати, це само собою.
Так отож. :)
-
Але ТС не вказав основну рекомендацію для будь якого навчання:
1. Заняття повинні проводитись із поступових навантаженням (ну, це зрозуміло).
2. Заняття повинні бути регулярними (а ось це вже надзвичайно важливо). Займатись потрібно по можливості щоденно, нехай по 20 хв., але щоденно. І так це стосується любого навчання!!!
Угу, а ще ТС не сказав про правильну осанку
під час гри.
-
Але ТС не вказав основну рекомендацію для будь якого навчання:
1. Заняття повинні проводитись із поступових навантаженням (ну, це зрозуміло).
2. Заняття повинні бути регулярними (а ось це вже надзвичайно важливо). Займатись потрібно по можливості щоденно, нехай по 20 хв., але щоденно. І так це стосується любого навчання!!!
Угу, а ще ТС не сказав про правильну осанку
під час гри.
ТС погано вихована людина, тому відправляється до ігнору.
-
Примусити дитину займатись нотами та сольфеджио можна в тому випадку , якщо талант видно неозброєним оком. Але адекватні батьки нині рідкість , у більшості дити апріорі генії з пересраним дитинством
-
Але ТС не вказав основну рекомендацію для будь якого навчання:
1. Заняття повинні проводитись із поступових навантаженням (ну, це зрозуміло).
2. Заняття повинні бути регулярними (а ось це вже надзвичайно важливо). Займатись потрібно по можливості щоденно, нехай по 20 хв., але щоденно. І так це стосується любого навчання!!!
Угу, а ще ТС не сказав про правильну осанку
під час гри.
ТС погано вихована людина, тому відправляється до ігнору.
Мдес-с-с-с...
Це сильний аргумент у суперечці.
-
Не знаю що і сказати.
Ти не поставив виставив умов.
Скільки клавіш, чи для навчання, чи для студії, чи для сцени, чи просто для душі.
для души и навчання
за клавиши не скажу, не знаю
Я би для цієх мети взяв собі M-Audio Oxygen 88.
Перевірена в надійності.
Хоча вибір величезний.
Але досвід підказує: не шукай пригод,
візьми автономний учнівський інструмент
з вмонтованими динаміками (писав у першому пості).
Бо як на компі почнуться
якісь затримки та інші пригоди,
а воно попросить звукову карту
і т.д. і т.п.
Бо ж має бути і комп відповідний.
Вийде тобі на ті самі гроші.
Але є ще й б/у.
ok
дякую за пораду
-
я с 6 лет сына на гитару отдала - он сам захотел (выбрал этот инструмент) на восемь лет, год не доучился из-за оккупации. так школу и не закончил. Тут отказался поступать да и хз приняли бы его, и инструмент дома остался
на фано параллельно не ходил. только специальность, сольфеджио и ансамбль. на городском конкурсе 2 место занял - было дело)
вот... что касается по тексту - у каждого свое мнение. Единственное согласна - педагог хороший должен быть, детей любить и музыку. У нас была именно такая, чудесная талантливая женщина. Но почему то она тоже заразилась русским миром :(
Уверена: во Франике точно найдет хоть один нормальный препод-гитарист.
Цього добра у нас достатньо.
-
я с 6 лет сына на гитару отдала - он сам захотел (выбрал этот инструмент) на восемь лет, год не доучился из-за оккупации. так школу и не закончил. Тут отказался поступать да и хз приняли бы его, и инструмент дома остался
на фано параллельно не ходил. только специальность, сольфеджио и ансамбль. на городском конкурсе 2 место занял - было дело)
вот... что касается по тексту - у каждого свое мнение. Единственное согласна - педагог хороший должен быть, детей любить и музыку. У нас была именно такая, чудесная талантливая женщина. Но почему то она тоже заразилась русским миром :(
Уверена: во Франике точно найдет хоть один нормальный препод-гитарист.
Не бросайте это дело...гитара - это супер ! Тем более что деть уже прошел самое сложное: первые шаги.
я же написала - сын не хочет. я не буду заставлять
-
я с 6 лет сына на гитару отдала - он сам захотел (выбрал этот инструмент) на восемь лет, год не доучился из-за оккупации. так школу и не закончил. Тут отказался поступать да и хз приняли бы его, и инструмент дома остался
на фано параллельно не ходил. только специальность, сольфеджио и ансамбль. на городском конкурсе 2 место занял - было дело)
вот... что касается по тексту - у каждого свое мнение. Единственное согласна - педагог хороший должен быть, детей любить и музыку. У нас была именно такая, чудесная талантливая женщина. Но почему то она тоже заразилась русским миром :(
Уверена: во Франике точно найдет хоть один нормальный препод-гитарист.
Не бросайте это дело...гитара - это супер ! Тем более что деть уже прошел самое сложное: первые шаги.
я же написала - сын не хочет. я не буду заставлять
Може статися так, що через деякий час
син скаже: "Мамо, а чому ти мене не заставила?!".
Мене батьки заставляли і я їм за це вдячний.
Я все життя мав роботу від якої кайфував.
-
Примусити дитину займатись нотами та сольфеджио можна в тому випадку , якщо талант видно неозброєним оком.
Це далеко не обов"язково. Найбільший талант у людини - працьовитість. Навіть якщо у дитини відсутнє особливе дарування у музиці, та й у чому б то не було, але при його навчанні залізно дотримуйтесь наступного правила: дитина повинна займатись регулярно, щоденно. Байдуже, канікули чи що, дитина повинна виконати вправи, це не повинно бути надто надокучливим, але мінімум 20 хв. у день. Проведіть такий експеримент і ви побачите, що буде із вашою дитиною через рік, а тим паче декілька років і де будуть всі ті таланти, що такими називались раніше.
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка, і гітара, і т.д.
2. Піанінку купуйте електричну. По типу "Kurzweil KA-90".
88 зважених, молоточкових клавіш. Це обов'язково,
бо під пальцями буде відчуття, як у справжнього роялю.
Інструмент має мати свої динаміки і вихід midi.
Дерев'яне доробало не беріть. Потім зійдете з розуму і ви, і ваші сусіди від тої "музики".
А так, дитина, коли треба, одягає навушники і вам спокій.
Такий навчальний інструмент коштує біля 15 000 грн. Купите дешевший - вже не продасте.
Дорожчий, з фантастичними тембрами, вам не потрібний.
Головне - клавіатура.
Можна купити міді-клавіатуру (зі зваженими клавішами),
і грати через комп будь-якими тембрами. Але то треба знати та вміти,
і буде ненабагато дешевше.
3. Найти дитині вчителя такого, котрий навчить його
елементарному акомпанементу, цифровкам, трохи нотної грамоти, основи імпровізації, підбору гармонії і т.д.
Бо класична школа - це виховання робота для читання нот.
А найголовніше - вчитель повинен прищепити дитині правильний музичний смак.
Якщо він сам кайфує від репів з хіп-хопами - тікайте. Вчитель повинен бути
розумний.
Вчитель - це не той, хто тільки вчить грати. Грамотний вчитель
спрямовує молодого музиканта у правильний бік. А далі іде самонавчання.
Самонавчання все життя.
4. Ще одне. Дитина має мати якісні засоби відтворення музики.
Слухати музику на динаміках ноутбуку - це садизм.
5. На майбутньому дитини економити не можна.
нулевой пункт забыли. наличие слуха. если слуха нет, в музшколу отдавать ребенка нет смысла. это говорит вам композитор и человек, который играет на нескольких инструментах.
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
хорошо играют по нотам, да. играют. по нотам. дальше этого не идут. пианистов как грязи. найти хорошего органиста-хаммондщика почти нереально(сам вот переучиваюсь). бо там слух нужен, а долбить рондо в турецком стиле слуха не надо.
-
нулевой пункт забыли. наличие слуха. если слуха нет, в музшколу отдавать ребенка нет смысла. это говорит вам композитор и человек, который играет на нескольких инструментах.
слух є у всіх. Не всіх навчили, не знайшли підхід. Гарно грають навіть повністю глухі.
найти хорошего органиста-хаммондщика почти нереально
-
вот-вот, вот про это я и говорю. во-первых, техника игры совершенно другая, во-вторых, умение обращаться с лесли и в-третьих, скорость переключения регистров и понимание того, какой именно ползунок сможет сделать нужный саунд.
-
вот-вот, вот про это я и говорю. во-первых, техника игры совершенно другая, во-вторых, умение обращаться с лесли и в-третьих, скорость переключения регистров и понимание того, какой именно ползунок сможет сделать нужный саунд.
Грамотний хамондист - це зараз дефіцит у всьому світі.
Пару дідусів залишилося.
Не переживай, роки за три освоїш.
Благо, на ютубі є у кого повчитися.
-
я параллельно еще и аналоговый синтез осваиваю. недешевое это занятие, но приятное.
-
я параллельно еще и аналоговый синтез осваиваю. недешевое это занятие, но приятное.
Що маєш?
-
arturia microbrute и mopho keyboard. и вот думаю ехать в Киев слушать moog sub37, ну и купить, если понравится.
-
arturia microbrute и mopho keyboard. и вот думаю ехать в Киев слушать moog sub37, ну и купить, если понравится.
Якщо візьмеш муг, то все інше можеш продати.
-
Примусити дитину займатись нотами та сольфеджио можна в тому випадку , якщо талант видно неозброєним оком.
Це далеко не обов"язково. Найбільший талант у людини - працьовитість. Навіть якщо у дитини відсутнє особливе дарування у музиці, та й у чому б то не було, але при його навчанні залізно дотримуйтесь наступного правила: дитина повинна займатись регулярно, щоденно. Байдуже, канікули чи що, дитина повинна виконати вправи, це не повинно бути надто надокучливим, але мінімум 20 хв. у день. Проведіть такий експеримент і ви побачите, що буде із вашою дитиною через рік
Нічого не буде.
Як воно на те не вродилося, то вже шлюс параню.
За твоєю логікою, якщо малювати по 20 хвилин на день,
то можна стати художником?
Ну певне, що бувають виключення, але це 1:100 000
-
Примусити дитину займатись нотами та сольфеджио можна в тому випадку , якщо талант видно неозброєним оком.
Це далеко не обов"язково. Найбільший талант у людини - працьовитість. Навіть якщо у дитини відсутнє особливе дарування у музиці, та й у чому б то не було, але при його навчанні залізно дотримуйтесь наступного правила: дитина повинна займатись регулярно, щоденно. Байдуже, канікули чи що, дитина повинна виконати вправи, це не повинно бути надто надокучливим, але мінімум 20 хв. у день. Проведіть такий експеримент і ви побачите, що буде із вашою дитиною через рік, а тим паче декілька років і де будуть всі ті таланти, що такими називались раніше.
Шановний, музика - це не спорт. Тут важливе природне бажання і цікавість. Якщо ви вимагатимете від учня кров з носа грати вправи щодня по 20 хвилин, то він це ненавидитиме і, як наслідок, наробить купу помилок і виробить шкідливі звички, які потім не завжди вдається виправити. А ось інший підхід - нехай грає, що подобається. Імпровізує, підбирає музику з фільмів, записує свої твори - на папері чи в компі. Зараз є купа безкоштовних програм-нотаторів, що дають змогу тут же роздруковувати ноти. Нехай показує вчителю. Так виростає справжній музикант, а не дресирована мавпочка, яка з шаленою швидкістю тріскотить на роялі, але в тому нічого немає, окрім самого тріскоту. Полоскання білизни, як то кажуть.
А працьовитість приходить з віком. Це результат усвідомлення свого життєвого призначення. У малих же все на рівні гри.
-
А за стеной, которая правей, Играет громко пианист "азохен вей"
Играть он музыку Чайковского горазд, И как Чайковский он местами педераст :laugh:
По темі, для абсолютної більшості Ямахи Клавінова більш ніж достатньо
-
По темі, для абсолютної більшості Ямахи Клавінова більш ніж достатньо
Угу, це котра за 120 000 грн?
(http://i2.rozetka.ua/goods/1937458/yamaha_cvp705b_images_1937458771.jpg)
-
arturia microbrute и mopho keyboard. и вот думаю ехать в Киев слушать moog sub37, ну и купить, если понравится.
А в мене ось таке.
Правда, в кадр все залізо не попало
(http://radikal.ru/lfp/s019.radikal.ru/i613/1705/eb/3562c1585ed4.jpg/htm)
-
До мене писали, цікавилися,
то ж я напишу тут.
1. Посилайте вчитися дітей тільки на фортепіано.
Це обов'язкова основа на все життя. А далі, або паралельно, може бути і
скрипка
90 % скрипалів без особливої проблеми оволодіють грі на фортепіано, але далеко не кожен піаніст зможе із такою ж легкістю опанувати скрипкою. Скрипка - основа, все інше після неї йде дуже легко...особливо струнні.
Я водил дочку в музшколу на скрипку. Закончила. Водил не для того.чтобы стала скрипачкою или пошла в консерваторию ( как получилось бы, так и будет) а для развития мозгов вообще (есть такой эффект.когда кровь во время настойчивой учёбы приливает больше к тем разделам.которые задействованы- слух.моторика рук,память и так далее.а и к соседним разделам,снабжая их питанием и они развиваются лучше). Было и пианино.Теперь у неё великолепный английский язык. И деловые способности.А о скрипке и не вспоминает!