Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ДТП у Харкові

Re: ДТП у Харкові
OS

Це уже на перехресті
а де ті, що перед перехрестям?
   
Re: ДТП у Харкові

а де ті, що перед перехрестям?

А вони не мусят бути перед

   
Re: ДТП у Харкові

Це уже на перехресті
Ті, що на перехресті, можуть змінювати дію тих, які перед перехрестям. Висновок: перед перехрестям мають бути у будь-якому випадку, а над перехрестям - не обов'язково. Отже, якщо є тільки один набір знаків, то вони мають бути встановлені ПЕРЕД перехрестям.
   
Re: ДТП у Харкові

Ті, що на перехресті, можуть змінювати дію тих, які перед перехрестям. Висновок: перед перехрестям мають бути у будь-якому випадку, а над перехрестям - не обов'язково. Отже, якщо є тільки один набір знаків, то вони мають бути встановлені ПЕРЕД перехрестям.

Ну именно так. Только они этого не поймут.
   
Re: ДТП у Харкові

Ті, що на перехресті, можуть змінювати дію тих, які перед перехрестям. Висновок: перед перехрестям мають бути у будь-якому випадку, а над перехрестям - не обов'язково. Отже, якщо є тільки один набір знаків, то вони мають бути встановлені ПЕРЕД перехрестям.

В ПДР не написано що мусят бути
   
Re: ДТП у Харкові

Перед  пересечением эта виртуальная стоп линия, это следует из пдр, зайка

ще раз - годі вигадувати власні ПДР.
з ПДР слідує тільки те, що там написано і ні літерою більше.
а написано там, що треба зупинитися ПЕРЕД перехрещуваною прозїною частиною.
ПЕРЕД - означає, що похуй на якій відстані від перехрещення. і ніяких ліній вигадувати теж не треба.
головне, щоб не НА, не ЗА, а ПЕРЕД.
туарег це і зробив. тобто вимогу саме цієї частини пункту 8.10 він виконав (хоча перед цим порушив іншу частину).
на цьому все - далі в дію вступає інший пункт ПДР, а саме 8.7.3.
   
Re: ДТП у Харкові

Ну именно так. Только они этого не поймут.

Якраз ні - в ПДР нічого не написано що вони мусят бути. Вони можуть бути але не мусят бути!
   
Re: ДТП у Харкові

Ті, що на перехресті, можуть змінювати дію тих, які перед перехрестям. Висновок: перед перехрестям мають бути у будь-якому випадку, а над перехрестям - не обов'язково. Отже, якщо є тільки один набір знаків, то вони мають бути встановлені ПЕРЕД перехрестям.

висновок висмоктаний з пальця.
   
Re: ДТП у Харкові

висновок висмоктаний з пальця.
:D А з якого пальця можна висмоктати висновок, що знаки можуть висіти ТІЛЬКИ НАД перехрестям?
   
Re: ДТП у Харкові

:D А з якого пальця можна висмоктати висновок, що знаки можуть висіти ТІЛЬКИ НАД перехрестям?

Из пальца Зайкиного папы  :laugh:
   
Re: ДТП у Харкові

:D А з якого пальця можна висмоктати висновок, що знаки можуть висіти ТІЛЬКИ НАД перехрестям?

о пішли приписувати ліві слова  :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

Из пальца Зайкиного папы  :laugh:

Тобто - ви підтверджуєте що тут перекручені слова  :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

помните пограничника колмогорова?
как много говорили как стрелял
где стрелял
кто отдал приказ
я писала что должен быть выпущен из зала суда потому что невиновен
так и тут можно лишь обсуждать сможет ли судья покинуть здание суда здоровеньким если посадит Дронова
   
Re: ДТП у Харкові

Цитата: Блакитний Апельсин link=topic=982518.msg20474114ППроїзнихроїзних#msg20474114 date=1510513596
ще раз - годі вигадувати власні ПДР.
з ПДР слідує тільки те, що там написано і ні літерою більше.
а написано там, що треба зупинитися ПЕРЕД перехрещуваною прозїною частиною.
ПЕРЕД - означає, що похуй на якій відстані від перехрещення. і ніяких ліній вигадувати теж не треба.
головне, щоб не НА, не ЗА, а ПЕРЕД.
туарег це і зробив. тобто вимогу саме цієї частини пункту 8.10 він виконав (хоча перед цим порушив іншу частину).
на цьому все - далі в дію вступає інший пункт ПДР, а саме 8.7.3.

А задля чого перед, щоб пропустили рухающиеся по перехрещенню проiiзних   частин транспортнi засоби, чи не так?, або для того щоби зачекати дозволяющего зеленого сигнала свiтлофора, який, якраз, и дозволяе рух не через перехрестя, а в данному выпадку, через перехрещення Проїзних частин.
   
Re: ДТП у Харкові

А вони не мусят бути перед

Показати зображення...
Брехунько, не перекручуй. Ця розтяжка висить якраз перед перехрестям. А ракурс красивий  ;)
   
Re: ДТП у Харкові

А задля чого перед, щоб пропустили рухающиеся по перехрещенню проiiзних   частин транспортнi засоби, чи не так?, або для того щоби зачекати дозволяющего зеленого сигнала свiтлофора, який, якраз, и дозволяе рух не через перехрестя, а в данному выпадку, через перехрещення Проїзних частин.

Кроме того ещё никто не доказал, что двигаясь от стертой стоп линии, а тем более от места своей остановки с разрешённой скоростью водитель дронов мог предупредить трагедию.
   
Re: ДТП у Харкові

симпатичные старые домики. взяли какой то стеклянный ларек прилепили
тьху б...
   
Re: ДТП у Харкові

танки какие то рядом поставили  :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові
OS

Цитата: ДСТУ 4100-2002
На дорогах, що мають перед перехрестям більше ніж три смуги для руху в один бік, знаки
5.16, 5.18 повинні бути установлені і попередньо: у населених пунктах на відстані 50 — 100 м,
поза ними — на відстані 150 — 300 м.
на разі дублерів нема, значить проїзна частина перед перехрестям має три та менше смуг для руху в один бік, окрема права то на мак-драйв

Останнє редагування: 12 листопада 2017 21:50:14 від OS
   
Re: ДТП у Харкові

:D А з якого пальця можна висмоктати висновок, що знаки можуть висіти ТІЛЬКИ НАД перехрестям?

те що не заборонено - можна.
заборони їм висіти ТІЛЬКИ НАД перехрестям я не знайшов.
якщо ти знайшов - велкам з лінком на відповідний документ.
   
Re: ДТП у Харкові

Брехунько, не перекручуй. Ця розтяжка висить якраз перед перехрестям. А ракурс красивий  ;)

 :facepalm1: читати ПДР
   
Re: ДТП у Харкові

Из пальца Зайкиного папы  :laugh:
То не палець.
   
Re: ДТП у Харкові

:facepalm1: читати ПДР
Обережніше, а то собі ладонями ще голову розіб'єш.
А з цього ракурсу цікавий початок перехрестя для повороту направо.
   
Re: ДТП у Харкові

танки какие то рядом поставили  :facepalm1:
це історичний музей Слобожанщини, через три роки- сота річниця створення, техніка-постійна експозиція їй вже багато років.
   
Re: ДТП у Харкові

Обережніше, а то собі ладонями ще голову розіб'єш.
А з цього ракурсу цікавий початок перехрестя для повороту направо.
Ось цей значок що зверху заперечує вами сказане - для того щоб воно було вірне він має виглядати інакше  :gigi:

Але пишіть пиші не соромтеся - ваша необізнаність не привід не писати.

Для інших це просто початок перехрестя

Останнє редагування: 12 листопада 2017 22:05:47 від pelfor
   
Re: ДТП у Харкові

А задля чого перед, щоб пропустили рухающиеся по перехрещенню проiiзних   частин транспортнi засоби, чи не так?, або для того щоби зачекати дозволяющего зеленого сигнала свiтлофора, який, якраз, и дозволяе рух не через перехрестя, а в данному выпадку, через перехрещення Проїзних частин.

дозволяє рух. просто рух. в правилах нічого не сказано про рух через щось.
просто вказано, де треба зупинитися, а потім вказано, що рух заборонено.
тобто горить червоний/жовтий - зупинися в предписаному місці і стій, поки не побачиш зелений.
туарег виконав ПДР тільки в частині зупинки в предписаному місці (та й те попередньо цей же пункт порушивши).
а потім почав РУХ на зоборонений сигнал.
що тут може бути не ясно, я не розумію.
   
Re: ДТП у Харкові

на разі дублерів нема, значить проїзна частина перед перехрестям має три та менше смуг для руху в один бік, окрема права то на мак-драйв

або має місце порушення вимог ДСТУ, що більш ймовірно.
в будь-якому випадку орієнтуватися по цих знаках щодо визначення меж перехрестя не можна.
   
Re: ДТП у Харкові

:facepalm1: читати ПДР
ПДД не устанавливают требования к размещению знаков, разметки и прочих дорожных элементов. для этого есть строительные нормы и госстандарты.
   
Re: ДТП у Харкові

або має місце порушення вимог ДСТУ, що більш ймовірно.
в будь-якому випадку орієнтуватися по цих знаках щодо визначення меж перехрестя не можна.

1 Ці знаки за початком перехрестям
2 Цей знак говорить що до цього часу це була одна дорога із декількома смугами.
3 Водія Туарега судитимуть не по ДСТУ

Останнє редагування: 12 листопада 2017 22:30:22 від pelfor
   
Re: ДТП у Харкові

ПДД не устанавливают требования к размещению знаков, разметки и прочих дорожных элементов. для этого есть строительные нормы и госстандарты.

Шановний прочитайте в ПДР що даний знак означає, хочаб назву
   
Re: ДТП у Харкові


1 Ці знаки за перехрестям
2 Цей знак говорить що до цього часу це була одна дорога із декількома смугами.
3 Водія Туарега судитимуть не по ДСТУ

так там два подряд перекрестка? а на каком из них произошло столкновение транспортных средств?
   
Re: ДТП у Харкові

так там два подряд перекрестка? а на каком из них произошло столкновение транспортных средств?

Де 2 підряд перехрестя ? Звідки ви таке взяли :facepalm1:

Останнє редагування: 12 листопада 2017 22:30:43 від pelfor
   
Re: ДТП у Харкові

Шановний прочитайте в ПДР що даний знак означає, хочаб назву
Еще раз - ПДД не устанавливают требования к размещению знаков, разметки и прочих дорожных элементов. для этого есть строительные нормы и госстандарты.
 дополнительно для вас  - вне зависимости от названия знаков.

   
Re: ДТП у Харкові

Еще раз - ПДД не устанавливают требования к размещению знаков, разметки и прочих дорожных элементов. для этого есть строительные нормы и госстандарты.
 дополнительно для вас  - вне зависимости от названия знаков.

Назву знаку напишіть.
   
Re: ДТП у Харкові

на разі дублерів нема, значить проїзна частина перед перехрестям має три та менше смуг для руху в один бік, окрема права то на мак-драйв

О!  (tu)  :-B

Даже ДСТУ есть.

Зайкиным ботам надо у папы повышение з/п требовать. "Работа" бота становится тяжелее!
   
Re: ДТП у Харкові

ну чо?? все спорите??))
   
Re: ДТП у Харкові

1 Ці знаки за перехрестям
2 Цей знак говорить що до цього часу це була одна дорога із декількома смугами.
3 Водія Туарега судитимуть не по ДСТУ

Как-то безсвязно  :weep:  Втсе три пункта - мимо.

Особенно п.1. Вы там договоритесь "за перехрестям", или "над перехрестям", или "на перехресті" ;)

Потом выложите консолидированную думку.
   
Re: ДТП у Харкові

О!  (tu)  :-B

Даже ДСТУ есть.

Зайкиным ботам надо у папы повышение з/п требовать. "Работа" бота становится тяжелее!

Не заканяє там зупинка автобусна :)
   
Re: ДТП у Харкові

Как-то безсвязно  :weep:  Втсе три пункта - мимо.

Особенно п.1. Вы там договоритесь "за перехрестям", или "над перехрестям", или "на перехресті" ;)

Потом выложите консолидированную думку.

розкажіть про перехрестя :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1:
   
Re: ДТП у Харкові

Де 2 підряд перехрестя ? Звідки ви таке взяли :facepalm1:
Ну вы так п***а себя по голове. что уже до этого договорились

1 Ці знаки за перехрестям

т.е. до этих знаков есть некий перекресток. но я вижу перекресток за линией на которой висят знаки и в том числе 5,18 движение по полосам.

2 Цей знак говорить що до цього часу це була одна дорога із декількома смугами.

3 Водія Туарега судитимуть не по ДСТУ
 Экспертиза, которую тут в суе постоянно упоминали, объязана будет оценить в том числе насколько организация движения на данном перекрестке соответсвовала требованиям безопастности, в том числе не создают ли знаки. разметка и прочее неоднозначного трактования ПДД для водителя туарега в том числе. и экспертам придется подымать проектную документацию, дсту сверять все с фактом и писать свои выводы. Так что ДСТУ - причем.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія