Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

важке дитинство і іграшки такі ж :)

Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

а ну вгадайте хто ? )

   
Сніжне , Старобільськ, ти диви що робицця )


Показати зображення...
Мешканці Старобільска Луганської області, 1910
Показати зображення...
з балалайкою :facepalm:
й-й стид
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

з балалайкою :facepalm:
й-й стид

чому ? Луганськ і кацапія поруч, панаєхавший інтегрується )
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Одна з перших дитячих фотографій лідера гурту ДДТ - Юрія Шевчука. Його батько - Юліан, був уродженцем с. Лабунь, Полонського р-ну Хмельн. обл.

 :)
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)
Svitlana Bykova

Софія Грохольська з дітьми в подільських строях. Стрижавка на Поділлі, 1890 р

Показати зображення...

сорочки святкові, спадкові - для фото зі скрині спеціально дістали :)
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Портрет Галини Кузьменко (1896, Київ — 1978, Джамбул) - українська підпільниця та військова діячка, дружина Нестора Махно (1919 р.). Маляр - Володимир Гагенмейстер ( 30.06.1887, Виборг — 20.01. 1938, розстріляний)



Чернігів. Марійка (17 р.) та Наталка (14 р.) Янгель.



Доньки Сергія Скадовського - засновника міста Скадовськa. Світлина до 1918 р.



Варвара Корецька- завідуюча ткацьким відділом Камянець-Подільської художньо-промислової школи. В 1933 р. школа за вивчення та популяризацію народного мистецтва була розгромлена. Майже всі викладачі загинули в київських підвалах в 1936-38 рр.



Герміна (з Любичів) та Володимир Шухевичі.

Володимир Шухевич (1849, Тишківці, тепер Городенківського району Івано-Франківської області — 1915, Львів) — український громадський діяч, етнограф, педагог і публіцист.




Герміна Шухевич (1852 Перемишль - 1939 Львів) з дітьми в строях с. Тишківці . Бабця голови Проводу ОУН-Б - Романа Шухевича. — разом із Len Krawchuk.



Марія Тесля. Черкащина 1915.



Рома Прийма (1927 Перемишль - 2004 Нью-Йорк)






   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Львів на межі 1930–1940-х рр. Кожний вихід на сцену цієї надзвичайно вродливої і граційної танцівниці викликав хвилю овацій і полонив серця глядачів. Хоча Рома Прийма (або Приймівна, як називали її в Галичині) була наймолодшою за віком балериною, зуміла стати солісткою Львівської опери. А далі стала першою українкою, яка своїм модерним драматичним танком підкорила провідні мистецькі центри – Нью-Йорк, Париж, Мюнхен, Женеву, Лондон, Торонто, Афіни.

Вона не могла не пов’язати своє життя із музикою, адже народилася в музикальній родині – її мама, Іванна Шмериковська, була професійною піаністкою, віолончелісткою і співачкою й мала великий успіх у міжвоєнній Галичині. Батько-лікар теж був небайдужим до мистецтва, тож в їхньому домі завжди лунала музика або велися цікаві розмови про неї.
Зростала обдарованою дитиною – чудово співала, танцювала, імпровізувала. Вже в п’ятирічному віці маленька Ромця пішла до танцювальної зали, й відтоді так і не виходила з неї – танець заполонив її душу і тіло. У восьмирічному віці вступила до школи ритмічного танцю за методикою Еміля Жак-Далькроза у Львові, згодом до балетної школи Львівської опери, де вивчала класичну балетну техніку. Із 13-ти років Рома Прийма танцювала в Львівській опері – в операх «Аїда», «Кармен», «Фавст», балетах «Дон Кіхот», «Серпанок Пєреті» та ін.

У 17-річному віці Рома разом із мамою змушена була емігрувати до Відня. Із відзнакою закінчила хореографічний відділ Віденської музичної академії. Філософії танцю й інтерпретації навчали її такі відомі майстри модерного танцю, як Гаральд Кройцберґ та Ґрете Візенталь. Далі як прима-балерина виступала в театрах Австрії, зокрема в Інсбруку (солістка балетної трупи Національного театру) і Зальцбурзі. Обрала собі модерновий стиль – віґманівський, для якого були характерні виразна композиційна будова, індивідуальний вислів, пластичність рухів і глибокий зміст.

Після переїзду до Канади Рома Прийма виступала як солістка в Королівському балеті у Вінніпезі, танцювала в театрі знаменитої балерини Рут Сорель у Монреалі. 1951 р. стала громадянкою США і оселилася в Нью-Йорку, де танцювала із відомою танцювальною групою Марти Ґрем.

Разом із мамою як акомпаніатором Рома Прийма з оригінальною програмою «Танці і характери України» вирушила у концертне турне культурними центрами Канади, Північної і Центральної Америки й упродовж п’яти років концертувала Європою і найбільшими містами США. Як хореограф-постановник тяжіла до драматичного, експресивного мистецтва, в якому намагалася розкрити таємниці людської підсвідомості. Водночас надзвичайно вміло у своєму індивідуальному танці поєднувала класичний вишкіл і український фольклор.

1963 р. у Римі одружилася з оперним співаком (бас-баритон) Юрієм Богачевським, і невдовзі молоде подружжя вирушило у спільне турне Італією, згодом витупало в Австрії, Швейцарії, Німеччині.

Після повернення до США Рома Прийма створила власну школу балету та українських народних танців у Нью-Йорку, Йонкерсі, Ньюарку. Балетна школа Прийми здобула популярність своїми великими балетними постановками – «Попелюшка» (1967 р., у головній ролі – відома українська співачка Квітка Цісик, яка навчалася у цій школі), «Квіт папороті» (1970), «Пригоди Пер Ґінта» (1973). Як педагог провадила для дітей літні курси-табори українських танців, які були дуже популярними серед українства на еміграції. 1978 р. створила і стала мистецьким керівником ансамблю «Сизокрилі» в Нью-Йорку, в якому танцювали діти і молодь.

1992 р. здійснилася заповітна мрія української танцівниці – вона разом із ансамблем «Сизокрилі» та своїми дітьми відвідала рідну землю і виступила у Львові, Києві, Харкові й Івано-Франківську. Навіть на схилі літ Рома Прийма-Богачевська дивувала навколишніх своєю життєрадісністю і невтомною енергією. Відійшла у вічність у травні 2004 року.

Легендарна прима-балерина все своє життя присвятила служінню Терпсихорі, пам’ятаючи при цьому про своє походження і популяризуючи на кожному кроці свою національну культуру. Як хореограф у кожний свій танок вносила частинку рідної землі – елементи народних традицій і легенд. Європейські критики називали Рому Прийму-Богачевську артисткою, яка мовою рухів відкривала таємниці людської душі, а у пам’яті колег і учнів вона залишилася тим добрим вогником, який запалював серця любов’ю до мистецтва і всього прекрасного.

















   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Львів на межі 1930–1940-х рр. Кожний вихід на сцену цієї надзвичайно вродливої і граційної танцівниці викликав хвилю овацій і полонив серця глядачів. Хоча Рома Прийма (або Приймівна, як називали її в Галичині) була наймолодшою за віком балериною, зуміла стати солісткою Львівської опери. А далі стала першою українкою, яка своїм модерним драматичним танком підкорила провідні мистецькі центри – Нью-Йорк, Париж, Мюнхен, Женеву, Лондон, Торонто, Афіни.

Вона не могла не пов’язати своє життя із музикою, адже народилася в музикальній родині – її мама, Іванна Шмериковська, була професійною піаністкою, віолончелісткою і співачкою й мала великий успіх у міжвоєнній Галичині. Батько-лікар теж був небайдужим до мистецтва, тож в їхньому домі завжди лунала музика або велися цікаві розмови про неї.
Зростала обдарованою дитиною – чудово співала, танцювала, імпровізувала. Вже в п’ятирічному віці маленька Ромця пішла до танцювальної зали, й відтоді так і не виходила з неї – танець заполонив її душу і тіло. У восьмирічному віці вступила до школи ритмічного танцю за методикою Еміля Жак-Далькроза у Львові, згодом до балетної школи Львівської опери, де вивчала класичну балетну техніку. Із 13-ти років Рома Прийма танцювала в Львівській опері – в операх «Аїда», «Кармен», «Фавст», балетах «Дон Кіхот», «Серпанок Пєреті» та ін.

У 17-річному віці Рома разом із мамою змушена була емігрувати до Відня. Із відзнакою закінчила хореографічний відділ Віденської музичної академії. Філософії танцю й інтерпретації навчали її такі відомі майстри модерного танцю, як Гаральд Кройцберґ та Ґрете Візенталь. Далі як прима-балерина виступала в театрах Австрії, зокрема в Інсбруку (солістка балетної трупи Національного театру) і Зальцбурзі. Обрала собі модерновий стиль – віґманівський, для якого були характерні виразна композиційна будова, індивідуальний вислів, пластичність рухів і глибокий зміст.

Після переїзду до Канади Рома Прийма виступала як солістка в Королівському балеті у Вінніпезі, танцювала в театрі знаменитої балерини Рут Сорель у Монреалі. 1951 р. стала громадянкою США і оселилася в Нью-Йорку, де танцювала із відомою танцювальною групою Марти Ґрем.

Разом із мамою як акомпаніатором Рома Прийма з оригінальною програмою «Танці і характери України» вирушила у концертне турне культурними центрами Канади, Північної і Центральної Америки й упродовж п’яти років концертувала Європою і найбільшими містами США. Як хореограф-постановник тяжіла до драматичного, експресивного мистецтва, в якому намагалася розкрити таємниці людської підсвідомості. Водночас надзвичайно вміло у своєму індивідуальному танці поєднувала класичний вишкіл і український фольклор.

1963 р. у Римі одружилася з оперним співаком (бас-баритон) Юрієм Богачевським, і невдовзі молоде подружжя вирушило у спільне турне Італією, згодом витупало в Австрії, Швейцарії, Німеччині.

Після повернення до США Рома Прийма створила власну школу балету та українських народних танців у Нью-Йорку, Йонкерсі, Ньюарку. Балетна школа Прийми здобула популярність своїми великими балетними постановками – «Попелюшка» (1967 р., у головній ролі – відома українська співачка Квітка Цісик, яка навчалася у цій школі), «Квіт папороті» (1970), «Пригоди Пер Ґінта» (1973). Як педагог провадила для дітей літні курси-табори українських танців, які були дуже популярними серед українства на еміграції. 1978 р. створила і стала мистецьким керівником ансамблю «Сизокрилі» в Нью-Йорку, в якому танцювали діти і молодь.

1992 р. здійснилася заповітна мрія української танцівниці – вона разом із ансамблем «Сизокрилі» та своїми дітьми відвідала рідну землю і виступила у Львові, Києві, Харкові й Івано-Франківську. Навіть на схилі літ Рома Прийма-Богачевська дивувала навколишніх своєю життєрадісністю і невтомною енергією. Відійшла у вічність у травні 2004 року.

Легендарна прима-балерина все своє життя присвятила служінню Терпсихорі, пам’ятаючи при цьому про своє походження і популяризуючи на кожному кроці свою національну культуру. Як хореограф у кожний свій танок вносила частинку рідної землі – елементи народних традицій і легенд. Європейські критики називали Рому Прийму-Богачевську артисткою, яка мовою рухів відкривала таємниці людської душі, а у пам’яті колег і учнів вона залишилася тим добрим вогником, який запалював серця любов’ю до мистецтва і всього прекрасного.

Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...


Ковбасниця?
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Васи́ль Верхови́нець (Костів) (1880, Старий Мізунь (Долинський р-н, Ів-Франків. обл.) — 11.4. 1938 розстріляний ) — український композитор, диригент і хореограф, перший теоретик українського народного танцю.



Русини в Празі. Світлина 1890 р. Справа, в гуцульському строї, - Володимир Шухевич



Українка. Світлина зроблена в Москві ~ 1890 р.



м. Чугуїв (Харків. обл.), 1917 р.



Катерина Білокур ( 1900 - 1961 село Богданівка, Пирятинський повіт, Полтавська губернія). Українська малярка, майстер народного декоративного живопису.



Кам`янець-Подільський. Світлина Михайла Грейма 1875 р



Подільська шляхта: Арусь та Мачевський. Кам'янець-Подільський 1875 р. Світлина Михайла Грейма.



"По шлюбі". Кам´янець-Подільський. Світлина Михайла Грейма 1875 р.



Типовий подільський стрій одруженої жінки. Світлину взято зі сторінки Дмитра Бабюка. Світлина зроблена Михайлом Греймом в 1883 р.

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Ковбасниця?


ЛЮДИНА , на відміну від тебе і тобі подібних
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

ЛЮДИНА , на відміну від тебе і тобі подібних

І в якому саме віці вона втекла з України, шоб заробляти гроші за кордоном?
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Це ж 1942 рік! Війна...що ви хотіли?
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Це ж 1942 рік! Війна...що ви хотіли?

1944...просто тікали від визволителів.....ко вбасники вони такі передбачувані....
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Михайліна Букачевська, з дому Мартюк (1883-1967) – заступниця голови Союзу Українок, фото 1919 р. м. Скала-Подільська



Дівчатка у святкових сорочках «рукав'янках», с. Топорівці, Покуття, поч ХХ ст.



Поділля, кін 19 ст.



Сільська школа в Бесcарабії, ймовірно Хотинський повіт. Світлина Михайла Грейма 1878 р.



Гаївки на Полтавщині. Світлина 1916 р.




Назар, Орися, Юрій - діти Івана Тобілевича (Карпенка-Карого) з нянею Н. Шевченко. Єлисаветград, 1883 р.



Віра Прохорова-Воскобойникова, онука Варфоломія Шевченка, донька Ганни Шевченко з чоловіком. Світлина 1914 р. Wira Voskobijnykowa mit ihren Mann (Verwandte von Taras Schewtschenko). Foto 1914.



Українські діти. Прага, перша половина 1940-х: Ukrainische Kinder. Prag 1940. er Jahre.



Kyrylo Osmak mit seiner Frau (Kyiv 1923). Er war ein Mitglied der OUN und Vorsitzender der Zentralversammlung, 1960 ist er in der Gefangenschaft in Russland gestorben.


   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

І в якому саме віці вона втекла з України, шоб заробляти гроші за кордоном?

читай що коментуєш і аткроєцца тібє ) свєтіло  :laugh:
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Катерина Грушевська (1900 — 30 березня 1943) — етносоціолог, фольклорист, етнограф, культуролог, перекладач з європейських мов. 10 липня 1938 р. органи НКВС арештували її в Києві за участь в «антирадянській українській організації». Померла в заслані, в Новосибірську.



Зоя Янушевич ( 1916 Новая Гребля, Роменський район,Сумская область - 2005 Редінг, Великобританія). Світлина 1930.



Дмитро Білінчук «Хмара» через зраду потрапив до полону. 8 квітня 1953 був розстріляний НКВС. Cотенний сотні УПА ім.Богдана Хмельницького в курені «Перемога», референт СБ Косівського надрайонного проводу ОУНР.



Український архітектор Яків Паученко ( 1866 Єлисаветград - 1914) та його рідна сестра Олімпіада, мати художника Олександра Осмьоркіна, 1900-і р



Одеса, поч. ХХ ст. Odesa

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

 (tu)
поставила тему в закладки.
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

дякую за фотки
гарні дівчата, гарні хлопці, дивно як в людях зберігалось українське, сотні років
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

А за шо ій бан? 
Йожло псіхануло?
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Понаєхавших аж тіпає від таких фоток :weep:
Австрійський гєнштаб оптом скупив всіх фотографів імперії.
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

Анну ка, угадайте какой год?
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

і який ? що за карапузи ? )

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

не вставляється

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=oUmETIokXDs

Традиційний жіночий одяг
   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

продовжимо пізніше наші

а зараз - Білорусь

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :)

   
Re: важке дитинство і іграшки такі ж  :) Нове

ап
не ця гілка яку я шукала, але нехай буде )

Останнє редагування: 14 лютого 2019 18:09:53 від SvitLana
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія