Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Наземним переходом на Хрещатику користуються вп‘ятеро частіше за підземний

Наземним переходом на Хрещатику біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Про це йдеться в експерименті, який провів киянин Олександр Гречко.



Створення наземного переходу критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.

Перетин Хрещатику підземним переходом займає одну хвилину, наземним (з перетином дороги двічі та очікування зеленого сигналу світлофору) – дві. За п’ять циклів перемикання світлофорів, підземним переходом скористувались 99 пішоходів, а наземним – 520.

Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.

Також там встановили знімний острівець безпеки. Його реалізували завдяки проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.

Зараз у КМДА обіцяють облаштувати наземні переходи на «Арсенальній» та «Університеті». Проєкт облаштування переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем ГБ у вересні 2019 року.





https://hmarochos.kiev.ua/2021/07/20/nazemnym-perehodom-na-hreshhatyku-korystuyutsya-vpyatero-chastishe-za-pidzemnyj/
   
Цілком очікувано, але дуже гарна наочна ілюстрація для невіруючих)
   
В Токио есть офигенный перекресток с наземным переходом. Как будто миллион муравьев шастает
   
Олександру Гречко не дає спокою слава британських вчоних  :laugh:
   
только в подземном переходе пешехода сложно убить машиной
   
только в подземном переходе пешехода сложно убить машиной

а навіщо машиною
кілька грамів свинця і все...
   
Підземний перехід суб'єктивно сприймається чомусь як більші витрати часу на перелаз через дорогу, аніж наземним, навіть якшо стоїш й чекаєш світлофора.
Хз, чому воно так.
   
Заради безпеки потоки треба розділяти. А не оцево!
   
Заради безпеки потоки треба розділяти. А не оцево!
Заради безпеки треба мати в містах стишений рух. А не оцево)

А взагалі, мене завжди дико пре читати такі теми, коли народ веде запеклі суперечки стосовно тих речей, котрі давно відомі, досліджені і перевірені на практиці
   
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.
   
На столичній Оболоні після потужної зливи з ураганом 19 липня жінка в купальнику плавала на надувному крузі затопленим переходом.
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сторінку користувача tarasmi в соцмережі Twitter.
   
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової зайки, чи п'яного мента?

Останнє редагування: 20 липня 2021 20:42:42 від ATF
   
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової хайки, чи п'яного мента?
А підземний навіщо?
   
Заради безпеки потоки треба розділяти. А не оцево!

ну можна рух пішоходів взагалі весь під землю опустити бо буває і часто машина на тротуар вилітають
   
Сделали б вообще пешеходной часть от Цума до Почты
   
А підземний навіщо?

Щоб перехожі не сунули на дорогу. З одного боку це збільшить пропускну здатність перехрестя для авто. З іншого боку зменшить ризик зустрічі громадян, що дуже квапляться. Тільки один ногами, а інший автомобілем.
   
Сделали б вообще пешеходной часть от Цума до Почты

та давайте вже всю країну!
навіщо розмінюватися на дрібниці?
   
наземным переходом при наличии подземного ходят придурки.
   
Сделали б вообще пешеходной часть от Цума до Почты

ні від Набережної через Поштову до Європейської і далі по Грушевського має бути рух
от Хрещатик від Європейської до Бессарабки цілком може бути пішохідним
доведено Майданом
   
ні від Набережної через Поштову до Європейської і далі по Грушевського має бути рух
от Хрещатик від Європейської до Бессарабки цілком може бути пішохідним
доведено Майданом
я имел в виду главпочтамт. Ну или кусок от кафе Киев до поворота на Золотые Ворота для начала. От Европейской до Бессарабки конечно хорошо, но как с Артёма попасть к, допустим, АП? дворами?
   
я имел в виду главпочтамт. Ну или кусок от кафе Киев до поворота на Золотые Ворота для начала. От Европейской до Бессарабки конечно хорошо, но как с Артёма попасть к, допустим, АП? дворами?

ну так Михайлівська Трьохсвятительска

але до майдану згоден більш логічно і легше

   
ну так Михайлівська Трьохсвятительска

але до майдану згоден більш логічно і легше

Показати зображення...
я этот проезд и имел в виду под дворами.
   
Его убрать надо!! Где это видано, шоб пешеходы мешали движению автомобилей?? у них есть подземный!
   
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової зайки, чи п'яного мента?
И откуда вы только такие дятлы беретесь? В подземном переходе возле ЦУМа НЕТ ДВЕРЕЙ!!!

Пруф в видео.
https://youtu.be/YAmGv4lLR_I?t=764
   
Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
Отакої
ну то йопта...
Зробити ПП кожні 20-50м - затори взагалі зникнуть.
Звісно , за даними центру комуноурбаністів.
тут і думати нема шо
Та де ж ви , акули  урбаністики,раніше були?
наземным переходом при наличии подземного ходят придурки.
Та ні , придурки їх роблять поверх підземних ,а людям звісно простіше.
Що  цікаво ,  в авто і ГТ також люди які змушені стояти в заторах  через  вибрики шизанутих гіперактивних єбанашок .
Щоправда авто , для червоносраких соціалурбаністів нещо інше як буржуазний засіб розкоші .
Тому інтереси  "автолюбітєлєй"  прийнято не враховувати.  А цей   іронічний  термін їхні дєдушки вивели спеціально  для негативного забарвлення самої ідеї приватного транспорту.
пс.
Цікаво , а коли прибрати світлофор ,яка буде статистика?
Або  навпаки, для авто постійно червоне зробити ,а  для пішоходів зелене?
Як думаєш картопля?
Або  ще і рів викопати   вздовж  переходу ,так щоб авто не могли проїхати фізично ,яка буде статистика?
Це ж з того самого логічного ряду.
Що не цікаво ?
 :laugh:

Останнє редагування: 21 липня 2021 00:39:14 від Blackout
   
В підземному смердить сцяками.
   
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.

Вибачте, де можно почитати про цю вашу агрументацію?
   
Отакої
ну то йопта...
Зробити ПП кожні 20-50м - затори взагалі зникнуть.
Звісно , за даними центру комуноурбаністів.
тут і думати нема шо
Та де ж ви , акули  урбаністики,раніше були?
Та ні , придурки їх роблять поверх підземних ,а людям звісно простіше.
Що  цікаво ,  в авто і ГТ також люди які змушені стояти в заторах  через  вибрики шизанутих гіперактивних єбанашок .
Щоправда авто , для червоносраких соціалурбаністів нещо інше як буржуазний засіб розкоші .
Тому інтереси  "автолюбітєлєй"  прийнято не враховувати.  А цей   іронічний  термін їхні дєдушки вивели спеціально  для негативного забарвлення самої ідеї приватного транспорту.
пс.
Цікаво , а коли прибрати світлофор ,яка буде статистика?
Або  навпаки, для авто постійно червоне зробити ,а  для пішоходів зелене?
Як думаєш картопля?
Або  ще і рів викопати   вздовж  переходу ,так щоб авто не могли проїхати фізично ,яка буде статистика?
Це ж з того самого логічного ряду.
Що не цікаво ?
 :laugh:

Та статистика, на яку спирається стаття надана ТС не враховує, що в порівняння попав період карантину, коли на дорогу повиїзжали корчі на яких вже дерева почали рости. Ось і плюс 20% авто на вулиці.
   
Вооот, воот основной изюм в этой новости:

Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році

 :weep:

5 лет реконструкция подземного перехода длилась
   
И откуда вы только такие дятлы беретесь? В подземном переходе возле ЦУМа НЕТ ДВЕРЕЙ!!!
Пруф в видео.
https://youtu.be/YAmGv4lLR_I?t=764

З такого ж "яєчка" що і ти.
Я чітко пам'ятаю. що скористатися тим переходом в докарантинний час не міг. Там було зачинено.
   
наземным переходом при наличии подземного ходят придурки.

Підтримую
Мами з колясками
Вело.дери
Страв люди
Інваліди
Діти з транспортом ( самокати, велобеги етц)
Це все придурки

   
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової зайки, чи п'яного мента?

Направлять поток людей в ЦУМ.

Это случайно так вышло. Никто из менеджеров ЦУМа не лоббировал это.  И никто из Центра организации дорожного движения не получал денежку за рисование схемы ОДР.

И подземный переход на три года не закрывали "на ремонт", чтобы люди привыкли ходить над землёй.

Вы что... это все само собой так получилось.
   
я имел в виду главпочтамт. Ну или кусок от кафе Киев до поворота на Золотые Ворота для начала. От Европейской до Бессарабки конечно хорошо, но как с Артёма попасть к, допустим, АП? дворами?

Институтскую разве что открыть.

Больше треша.

Тогда можно будет пилить гранты, рассказывая,  что по пешеходному Крещатику вне пешеходных переходов ходит больше людей,  чем про ним, подтверждая это видосиками.

Все логично...

   
Щоб перехожі не сунули на дорогу. З одного боку це збільшить пропускну здатність перехрестя для авто. З іншого боку зменшить ризик зустрічі громадян, що дуже квапляться. Тільки один ногами, а інший автомобілем.
А я думав,  перехід для того,  шоб дорогу перейти,  в першу чергу)
Пропускна здатність особливо не міняється, бо то таки перехрестя, а на ньому все одно світлофори.

Між іншим, норми вже пару років як вимагають саме наземний перехід
   
Вибачте, де можно почитати про цю вашу агрументацію?
Ну во,  в чаплінського, наприклад.

Тільки він там замість "НАДземні" каже "НАземні" чомусь, то треба враховувати

Останнє редагування: 21 липня 2021 10:01:58 від Matvik
   
наземный переход это риск для пешехода и помеха автомобильному движению.
хотя кому я это пишу, отморозкам автохейтерам?
   
Між іншим, якшо травмувати ногу,  то дуже круто відразу відчувається навіть відсутність пониження на переході, а про всякі сходи замість нормального переходу я мовчу
   
І процитуємо діючий ДБН:
Цитувати
  6.4.3 Перехрестя вулиць і доріг повинні бути облаштовані наземними пішохідними
переходами через усі підходи до перехрестя. Доцільність відсутності одного чи кількох
пішохідних переходів визначається розташуванням відносно перехрестя пунктів тяжіння
пішоходів (житлова забудова, громадські та промислові об'єкти, зупинки маршрутного
транспорту тощо), прийнятої принципової схеми організації пішохідного руху.
Наземний, то власне і є звичайний.

Так шо питання в принципі вже і в нормативних документах визначене цілком,  тому особливо нема про що говорити
   
Експеремент тупий автор експеременту даун
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія