Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
15321
1 жовтня 2016 01:20:09
деление на сорта?
Можна і так сказати. Всі люди різні, хтось розумніший, хтось дурніший. При цьому, всі мають мати однакові особисті права і свободи, так. Але впливати на державну політику - ні, мають по-різному.
в результате след.выборов  нынешняя власть может с треском вылететь - и тогда придут они... и то же самое скажут о вас и памятники бандере повалят и т.д.- не допускаете такого развития событий?
Через повалення пам"ятників?) Ви серйозно?) Так і я вже вище розписав про самоорганізацію, і що робити треба, щоб такого не сталося. Повторю - будь-яка притомна людина проти того, щоб в КИєві стояв пам"ятник Лєніну, наприклад. Це очевидні речі, взагалі-то. Тому треба ставити питання так - яким чином ідіотам не дати прийти до влади, а не як їх задобрити, ось і все.
15322
1 жовтня 2016 01:16:44
Не з того боку заходите. Купити машину - не така вже й проблема. Але, якщо всі будуть їздити на машинах постійно, то не буде ні де проїхати, ні як паркувати. Хоча, для ділової людини воно дійсно необхідно, тут згідний.
Золоті слова. Всіх багато, а всього - мало!!!
Та то чел никогда в жизни не покупал машину и не знает, что такое ежемесячные расходы на бензин в мегаполисе, ну и ТО всякие  :lol:
У чєла багато знайомих з машинами) Але я мав на увазі, що не вартість автомобіля є основною пробелмою, котра не дозволяє всім на них перейти.
15323
1 жовтня 2016 00:47:34
ну,вам не нужны..а им  нужны.. каждый имеет право
Ну дик вони нехай і ставлять -  в себе "на півночі"!
Адже ж Ви самі погодилися: ворог - там.
Значить і памятники ворожим діячам мають бути там же. Логічно?
значительная часть наших сограждан( причем -не только русскоязычных) не приемлет идеи майдана -это обьективная реальность... ваши соображения по этому поводу :S   концлагеря?
про ворога в другой раз..
Чому концтабори? Хай собі не приємлють, я ж кажу, просто ігнорувати це і старатись мінімізувати їх вплив. Тут вирішальним є вплив Рашки і Регіонів (колишніх) на них, обмеживши його можна вирішити цю проблему. Як я вже писав вище, ці люди не здатні до самоорганізації і активності.
15324
1 жовтня 2016 00:42:19
так им тоже  пох на вашу думку.. и их тоже дофига и  они тоже могут за себя постоять  - и что дальше?
Ну в цілому ідіотів завжди більшість, кожен день це спостерігаю в громадському транспорті, наприклад. Втім, ось пам"ятники зносять, а не видно, щоб хтось сильно на захист ставав. В кінці-кінців. на думку совків треба просто наплювати, вони апріорі не навчені самоорганізовуватис ь і проявляти ініціативу. Всі антимайдани і донбаси це підтверджують - організація зверху нав"язувалась, або з рашки. Тому. повторюсь - мені на їх думку наплювати не вважаю їх достойними впливати на політичну або культурну політику держави.
деление на сорта?
Можна і так сказати. Всі люди різні, хтось розумніший, хтось дурніший. При цьому, всі мають мати однакові особисті права і свободи, так. Але впливати на державну політику - ні, мають по-різному.
15325
1 жовтня 2016 00:38:49
Не з того боку заходите. Купити машину - не така вже й проблема. Але, якщо всі будуть їздити на машинах постійно, то не буде ні де проїхати, ні як паркувати. Хоча, для ділової людини воно дійсно необхідно, тут згідний.
15326
1 жовтня 2016 00:36:23
ну, они то же самое о вас  думают,допустим.. -что дальше?
Так хай собі думають, мені пофігу на думку ідіотів або мудаків)
так им тоже  пох на вашу думку.. и их тоже дофига и  они тоже могут за себя постоять  - и что дальше?
Ну в цілому ідіотів завжди більшість, кожен день це спостерігаю в громадському транспорті, наприклад. Втім, ось пам"ятники зносять, а не видно, щоб хтось сильно на захист ставав. В кінці-кінців, на думку совків треба просто наплювати, вони апріорі не навчені самоорганізовуватис ь і проявляти ініціативу. Всі антимайдани і донбаси це підтверджують - організація зверху нав"язувалась, або з рашки. Тому, повторюсь - мені на їх думку наплювати, не вважаю їх достойними впливати на політичну або культурну політику держави.
15327
1 жовтня 2016 00:31:06
ну, вам неприятно -а кому-то наоборот в кайф такая куйня... и как быть-ведь все имеют одинаковые права :S
Якщо таке комусь в кайф - то він ідіот. або сам з тих мудаків) логічно?) Відповідно, на їхню думку наплювати
ну, они то же самое о вас  думают,допустим.. -что дальше?
Так хай собі думають, мені пофігу на думку ідіотів або мудаків)
15328
1 жовтня 2016 00:25:13
той историчной особе  пох  и ваше шанування и стоит памятник или его снесли... а кому-то из ваших сограждан  это важно...выходит так -что  ваша цель -исключительно в том,чтобы досадить,сделать неприятное им  -только и всего
мені особисто неприємно бачити в своїй столиці пам'ятники мудакам,  від яких постраждала моя родина. Якщо вони комусь подобаються - значить вони ідіоти або теж мудаки,  відповідно,  це їх проблеми. А історичній особі давно пох  все,  з цим згідний
ну, вам неприятно -а кому-то наоборот в кайф такая куйня... и как быть-ведь все имеют одинаковые права :S
Якщо таке комусь в кайф - то він ідіот. або сам з тих мудаків) логічно?) Відповідно, на їхню думку наплювати
15329
1 жовтня 2016 00:21:22
Все ж таки. червні - це були люмпен, бидло. А білі - більш освічені люди. Так що думаю, це ліпше зло.
15330
1 жовтня 2016 00:10:19
тому, що тому мудаку вже пох..він на тому світі вже х.з. відколи... а пам"ятник - то преважно добре виконана робота,витвір мистецтва
пам'ятник - це в першу чергу вияв пошани до певної історичної особи. Не вважаю за доцільним виявляти пошану до комуністичних ублюдків.
той историчной особе  пох  и ваше шанування и стоит памятник или его снесли... а кому-то из ваших сограждан  это важно...выходит так -что  ваша цель -исключительно в том,чтобы досадить,сделать неприятное им  -только и всего
мені особисто неприємно бачити в своїй столиці пам'ятники мудакам,  від яких постраждала моя родина. Якщо вони комусь подобаються - значить вони ідіоти або теж мудаки,  відповідно,  це їх проблеми. А історичній особі давно пох  все,  з цим згідний
15331
1 жовтня 2016 00:03:29
Крім того, ви трошки підніміть очі вгору та подивиться за межі пісочниці: наші партнери, - поляки та євреї (а в нас не так багато партнерів, егеж?) прямим текстом кажуть, що їм не подобається така демонстративна героїзація  неоднозначних історичних постатей. Ви реально хочете зіпсувати з ними відносини? Чи це й є ваша мета?
а поляки згідні знести пам'ятники пілсудському,  наприклад? Сумніваюсь. Взагалі,  як на мене,  це неадекватно - лізти в чужу країну розказувати,  яка в них має бути історія і пам'ятники. Мені би таке в голову не прийшло. Воно дуже кацапів нагадує
15332
1 жовтня 2016 00:00:33
чому я проти пам"ятника бандері - я ніколи такого не писав...  скільки завгодно й кому завгодно... але не чіпайте старі
Чому не чіпати? Якщо пам"ятник мудаку, то чого б він стояв?
тому, що тому мудаку вже пох..він на тому світі вже х.з. відколи... а пам"ятник - то преважно добре виконана робота,витвір мистецтва
пам'ятник - це в першу чергу вияв пошани до певної історичної особи. Не вважаю за доцільним виявляти пошану до комуністичних ублюдків.
15333
30 вересня 2016 23:37:17
та підвищило б  -  навіть сперечатися немає сенсу..але маємо те -що маємо(с)
Тобто Ви в принципі не проти пам'ятника Гітлеру, але категорично проти пам'ятника Бандері?!
Цікаво, цікаво... :)
чому я проти пам"ятника бандері - я ніколи такого не писав...  скільки завгодно й кому завгодно... але не чіпайте старі
Чому не чіпати? Якщо пам"ятник мудаку, то чого б він стояв?
15334
30 вересня 2016 23:19:23
для чого зносити пам"ятники? це ж з роками підвищує туристичну привабливість..в європі стоять пам"ятники усіляким королям ,котрі голови рубали співгромадянам  -аж гай шумів..
Ок, пам"ятники залишаемо, перейменовуємо вулиці на честь українських лузерів вулицями Леніна, Сталіна та Хуйла собіратєля зємеєль
ясно -гілку не читали... я пропонував  --- повертати викл. історичні назви...а все нове(хоч бандеру,хоч кого завгодно) - в новобудовах..
можливо,  але як вже назвали,  то чого міняти ще раз?
15335
30 вересня 2016 23:15:13
Не бачу нічого поганого у вулиці Бандери. Як би там не було,  але він один з основних символів національного визвольного руху. Тому цілком логічно мати таку вулицю в столиці. Цікаво,  чи протестували автори петиції проти всяких совкових назв?
15336
30 вересня 2016 03:28:31
Але взагалі це черговий раз показує,  що пора міняти трудове законодавство. Це не нормальна ситуація,  що керівник не може звільнити підлеглого
Что за чушь!? Всех всегда можно уволить.
ага,  тільки всякі мудні постійно на держслужбі поновлюються через суд
15337
30 вересня 2016 02:48:52
та ну такий жах, може древніше
чому жах? Для того часу то ще ненайгірше, та й фотки не дуже якісні робили
15338
29 вересня 2016 22:25:46
У мене пошта, яку я давно не чистив, займає 7 гігабайт. А я не міністерство.
сумнівно,  що у вас в пошті лише текстова інфа
15339
29 вересня 2016 22:13:09
Втім, особисто мені в загальному похєру, що там в КИєві робиться, я там жити не збираюсь) А коли ненадовго приїздиш, то можна й потерпіти. Але у Львові однозначно концепція розширення доріг не спрацює, думаю це очевидно.
15341
29 вересня 2016 22:08:50
Там вище про урбаністику вже написали, от в рамках неї ці всі речі і виводяться. Повторяю - не я це все придумав. Можете мені не вірити, але факти залишаються фактами.
Стосовно совка - не грає ролі. совок, чи ні, з 50-х по 80-ті включно на заході була така сама автомобілеорієнтова на концепція.
І я не є автомобілененависни ком, сам собі планую в майбутньому мати машину, в загальнмоу тут ніочго немає поганого, але всі не можуть їздити просто так на роботу і з роботи на власній тачці, бо на це банально не вистачає простору.Та й неоптимально воно з точки зору суспільної вигоди.
15342
29 вересня 2016 21:00:15
Ну да скільки там бабла йому заплатять? То ж не відома персона якась. Заради такого пертись в рашку і принижуватись перед всіма?
15343
29 вересня 2016 20:11:20
Цитувати
Т.е. земля безграничный ресурс, ну ОК, некорэктно.
Демагогія.
Цитувати
Вы объяснение к этому правилу читали или "чим більша пропускна здатність, тим більше автомобілів стає" это все что вам известно? Насколько мне известно, то такое объяснение дается в связи с тем, что расширение пропускной способности делает дорогу привлекательной еще большему количеству автомобилистов, что приводит к заторам снова. Так вот перечисленные мной улицы к этому правилу имеют такое же отношение, как "бременские музыканты" братьев Гримм к Бремену и музыкантам. Эти улицы ЕДИНСТВЕННАЯ доступная автомобилистам дорога от Московского моста до Севастопольской площади. Откройте карту, проложите маршрут от Петровки до м Шулявская, и расскажите тут, с каких же улиц при увеличении пропускной способности автомобилисты хлынут на Телигы.
 Огласите все примеры со Штатов где эстакады разбирают в угоду общественному транспорту, что бы не быть пустозвоном.
Ок, можливо по конкретній вулиці треба розбиратися. Але, тим більше, якщо це єдиний шлях - то і для ГТ також, логічно?
По розбору естакад - не можу зараз знайти, але десь місяць тому бачив таку інфу, і не лише стосовно одного якогось випадку. Хоча в цілому, тут треба орієнтуватись на Європу в першу чергу, в Штатах інакша загальна концепція.
Цитувати
Все гениальное просто.  То что на использование общественным транспортом наличие выделенной полосы и приоритетность в его движении является всего лишь одним из факторов и не решающим, это же неважно. У нас свой путь создать непотребные условия другим и тогда все сядут в троллейбусы автобусы.
А яким ще чином зробити так, щоб ГТ в корках не стояв, крім як виділити їм окремий простір для руху?
15344
29 вересня 2016 20:02:34
Я слабо розумію мотивацію людей,  які в такому беруть участь,  чесно
15345
29 вересня 2016 18:50:15
Але взагалі це черговий раз показує,  що пора міняти трудове законодавство. Це не нормальна ситуація,  що керівник не може звільнити підлеглого
15346
29 вересня 2016 16:38:28
вечер субботы

тащусь в пробке по телиги.

полоса свободна

тащусь минут 15.

пробки там по выходным  начались именно после введения полосы для транспорта

за те 15-20 минут что я тащился в пробке по отдельной полосе не проехало  НИ ОДНОГО ТРОЛЛЕЙБУСА/АВТОБУСА


вопрос.. чьо за хуйня? и кому вы сделали жизнь легче??
Если вечер субботы только. По Телигы едут 20(!!!) разных маршрутов общественного траспорта, специально посчитал сейчас. За 5-6 минут ожидания нужного мне маршрута на остановке могут остановиться 10-15 других. Для этого и нужна отдельная полоса, а я бы 2 полосы сделал, и за заезд на них жлобья с личной банкой отбирал бы права навсегда.
маршруток тоже мимо меня не проезжало...

итого в пробке стояло человек 300-200 ради того чтобы была пустой полоса для транспорта по которой никто не ехал
з цього випливає те,  що треба розраховувати графік руху ГТ,  але ніяк не те,  що виділенки не потрібні
15347
29 вересня 2016 16:37:07
Господи, от чого люди так люблять сперечатись у темах,  в яких не розбираються? Не важно,  за скільки часу півтори людини в автомобілі доїдуть,  важливо,  що вони займають багато фізичного місця на дорозі. Мова йде не про заборону користуватись приватним автотранспортом, а про симуляцію переходу на інші види транспорту.
А стосовно халявщиків, то це харить дико,  я б всі пільги відмінив нафіг
15348
29 вересня 2016 16:30:43
хуяссе
у тебя суперзрение?
ты сквозь крыши и тонированные стекла видишь, что в каждой машине по одному человеку?
В середньому по півтора.
о
второй суперзрячий появился
ну якщо я так кажу,  то не зі стелі цифри беру,  логічно?
15349
29 вересня 2016 15:06:21
а вчём цабэтость тих цабэ котрые в транспорте?
Показати зображення...
Можно сравнить и по-другому. Сколько нужно места, чтобы комфортно перевезти 70 человек?
хуяссе
у тебя суперзрение?
ты сквозь крыши и тонированные стекла видишь, что в каждой машине по одному человеку?
В середньому по півтора.
15350
29 вересня 2016 14:32:14
Наскільки мені відомо, в Москві зараз дійсно рухаються в правильному напрямку в плані містобудування і транспорту. Саме в самій Москві, решта - не в курсі. Взагалі, у нас дуже тупо з цим всім, тільки зараз починають братись нормально.
15351
29 вересня 2016 14:23:26
и правильно делают!
расширте сначала дороги, сделайте развяки чтоб пробки минимизровать, сделайте парковки, а потом уже заводите полосу  для общественного транспорта
дебилы бля (с Лошадь)
всі світові спеціалісти кажуть в один голос що розширення доріг не допоможе. просто стане більше машин
треба примусити людину залишати машину вдома і сідати в громадський транспорт тільки це розвантажить дороги

заборона в'їзду в центр міста, такі райони як Поділ взагалі мають стати пішохідними
перенесення офісів на периферію 
Потато эти специалисты так говорят, потому, как хотят освободить место для своих личных авто.
вот ты там запостил
 Можно сравнить и по-другому. Сколько нужно места, чтобы комфортно перевезти 70 человек?
А если так Можно сравнить и по-другому. Сколько нужно места, чтобы комфортно проживало 70 человек? и запостить картинку где с одной стороны будет котеджный городок, многоэтажка, а с другой барак на 300 рыл. И тоже утверждать, что вот эти застройки они просто занимают место.  Можно конечно вспомнить о "одинаково комфортно" но тогда все упрется в спор, что для кого является комфортным.
 
 Теперь относительно полосы и того как там у них в цивилизации. Примеры Цинциннати  и Гамбурга классные - 3 полосы стоит а одна свободна для  общественного транспорта. Простите, но какое это имеет отношение к ул Телигы, где три полосы для транспорта урезали до двух, и на уже перегруженной улице пропускную способность урезали в полтора раза?  "розширення доріг не допоможе. просто стане більше машин" -  Потато нищета сделает меньше машин, в развитых странах машин с каждым годом только больше, ну не тупые же они? Откройте карту посмотрите что такое ул. Телигы, Чоколовский бульвар и бывший Краснозвездный , посмотрите какие варианты есть для проезда по альтернативному маршруту, и если есть мозги, то поймете, что без расширения Телигы, и далее или строительства параллельного сквозного маршрута это направление не разгрузить.
З площею забудови порівняння некоректне, бо навколо міст купа вільного місця. А стосовно вулиць всередині міста - то тут працює таке правило, що чим більша пропускна здатність, тим більше автомобілів стає, і все одно місця вільного немає. Ще раз кажу - це не є дискусійне питання, спеціалісти по урбаністиці давно вже все тут дослідили. Навіть в тих же штатах естакади багато де розбирають зараз.
Якщо зробити громадському транспорту пріоритет і виділенки, ним стане набагато ліпше їздити. Автомобілі нікуди не дінуться, звісно, сім"ї возити, вантажі якісь і т. д. Так само дійсно небідні люди зможуть собі їздити самі, або ділові, яким це критично. Просто воно має бути дорого.
15352
29 вересня 2016 14:19:35
ну да
і як воно,  приємно,  коли ти мудак?)
Приемно когда всеммудаки в пробке стоят а я не мудак бо везде успел
Ну це власне і називається мудак
15353
29 вересня 2016 11:48:25
я очень люблю по смуге проехаться этой   сплошное удовольствие ))
на власній тачці?
ну да
і як воно,  приємно,  коли ти мудак?)
15354
29 вересня 2016 11:41:21
я очень люблю по смуге проехаться этой   сплошное удовольствие ))
на власній тачці?
15355
29 вересня 2016 03:39:14
До речі, одина з основних мотивацій робити смуги для ГТ - якраз в тому і полягає, щоб водії стояли в корках, а ГТ їздив вільно. Це буде додатковим стимулом пересідати на нього.
15356
29 вересня 2016 03:36:16
Шановні, дискусія тут неумісна. Хочете, чи ні, а приватний автотранспорт буде притіснятися в угоду громадському, роверам і пішоходам. Розписувати чому - довго та і немає сенсу. Посто прийміть і змиріться. Сам нічого не маю проти автівок, але в місті на них просто немає місця достатньо.
15357
28 вересня 2016 23:17:43
Саме тому таким право голосу давати не можна.
15358
28 вересня 2016 20:24:05
Формально у нас вроді не війна, але реально - саме вона, тому формально це несправедливо,  але реально - віком вірно. А під час війни воєнний не може звільнятись, коли йому вздумається просто так. Їх ніхто контракт підписувати не заставляв. Тому в даному випадку правильно заветовано,  я вважаю.
15359
28 вересня 2016 20:15:02
А як це співвідноситься з процедурою? Воно ж вже комітет пройшло
15360
28 вересня 2016 00:43:02
Взагалі,не дуже розумію доцільність монет менше 50 копійок сьогодні. Всі ціни до гривні округлити, і монети до 5 грн включно - та й по всьому. А то зайвий геморой тільки

Повна версія