Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

поки що в тестовому режимі

У комунальному транспорті до листопада буде встановлено необхідне для цього обладнання.

У Київському муніципальному транспорті з 1 листопада вводять у тестовому режимі єдиний електронний квиток для оплати проїзду. Про це УНІАН повідомили у департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

«Ми перебуваємо на фінальному етапі запуску єдиного електронного квитка у громадському транспорті. З 1 листопада розпочинається тестування системи, за результатами якого буде вирішено питання про повномасшабний запуск.

Наразі встановлено 1500 валідаторів у громадському транспорті», - сказав директор Департаменту Юрій Назаров. Він запевнив, що до листопада у всьому комунальному транспорті буде встановлено необхідне обладнання. «Кількість валідаторів в окремо взятому транспортному засобі різна і залежить від кількості «дверей», - додали в департаменті.

Подробиці запуску електронного квитка планується оприлюднити найближчими днями під час презентації нової системи оплати проїзду. Водночас на сайті Київської міської держадміністрації оприлюднено розпорядження КМДА №1887 від 22 жовтня, відповідно до якого валідатори повинні бути встановлені на рухомому складі пасажирського транспорту перевізників будь-якої форми власності, що працюють в Києві.

Документ загалом затверджує порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, незалежно від форм власності. Порядком визначено, що носієм е-квитка може бути: транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, електронний портативний засіб з встановленим відповідним програмним додатком.

Також передбачені різні види електронного квитка: разовий, проїзний на певний період без обмеження кількості поїздок, проїзний на визначений період та визначену кількість поїздок; проїзний, що працює з моменту його купівлі; проїзний, що працює з моменту його активації тощо.

Як повідомляв УНІАН, 27 вересня міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що протягом місяця столична влада презентує електронний квиток для проїзду в громадському транспорті.

https://economics.УНІАН/transport/10312899-u-kiyevi-zapuskayut-yediniy-elektronniy-kvitok-dlya-oplati-projizdu-poki-shcho-v-testovomu-rezhimi.html
   
якщо примусять маршрутки ставити валідатори то буде круть

Останнє редагування: 26 жовтня 2018 09:46:52 від Potato
   
Шопачьом?
   
Шопачьом?

тарифи не змінювали

тобто я так розумію все поки що буде як було

окремо платиш в метро

окремо в тролейбусі
   
якщо примусять маршрутки ставити валідатори то біде круть

Біде в трамваях будуть ставити? ;o О-о-о, такому новшєству нема аналогів у світовій практиці. (tu)
   
Біде в трамваях будуть ставити? ;o О-о-о, такому новшєству нема аналогів у світовій практиці. (tu)

дякую
   
дякую

Нема за що... Я просто заради гумору випендрююсь. :)
   
Нема за що... Я просто заради гумору випендрююсь. :)

і гілочку підтримав  (tu)
   
Ржачно будет, когда в троллейбусе будет слышно "передайте мой айфончик на оплату" :weep: . Потому что лучше транспорт ездить не стал, не смотря на 100-% повышение
   
Ржачно будет, когда в троллейбусе будет слышно "передайте мой айфончик на оплату" :weep: . Потому что лучше транспорт ездить не стал, не смотря на 100-% повышение

погоджусь що ця система розрахована на більш менш вільний доступ до валідатора
   
Лучше б льготников порезали, больше б толку было. Но на них, как на валидаторах, бабла не спишешь много :laugh:
   
Ржачно будет, когда в троллейбусе будет слышно "передайте мой айфончик на оплату" :weep: . Потому что лучше транспорт ездить не стал, не смотря на 100-% повышение

А в кого айфончика нема, нехай пішки ходить? ;o
   
Лучше б льготников порезали, больше б толку было. Но на них, как на валидаторах, бабла не спишешь много :laugh:

ну електронний квиток як раз виконує функцію відрізання фальшивих посвідчень
   
А в кого айфончика нема, нехай пішки ходить? ;o

Порядком визначено, що носієм е-квитка може бути: транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, електронний портативний засіб з встановленим відповідним програмним додатком.
   
ну електронний квиток як раз виконує функцію відрізання фальшивих посвідчень
Не дуркуй, я про бабушек, ездящих за день по 12 раз к базару и обратно, про ментов, сбушников и прочую пистоту с ксивами, которых до 40-% пассажиропотока иногда. Двести гривен на месяц на карточку - и всё. А иначе ОТ в жопе будет всегда.
   
Я взагалі вважаю, що громадський транспорт повинен фінансуватися з міської скарбниці і бути безкоштовним для пасажирів.
Наскільки все стане простішим і дешевшим... Просто, казка... :dirol:
   
Re: З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

Не дуркуй, я про бабушек, ездящих за день по 12 раз к базару и обратно, про ментов, сбушников и прочую пистоту с ксивами, которых до 40-% пассажиропотока иногда. Двести гривен на месяц на карточку - и всё. А иначе ОТ в жопе будет всегда.

40%? Та там всі 70%!
   
Ржачно будет, когда в троллейбусе будет слышно "передайте мой айфончик на оплату" :weep: . Потому что лучше транспорт ездить не стал, не смотря на 100-% повышение
Так и шаровиков меньше не стало  :laugh:

Останнє редагування: 26 жовтня 2018 10:14:55 від coil
   
Не дуркуй, я про бабушек, ездящих за день по 12 раз к базару и обратно, про ментов, сбушников и прочую пистоту с ксивами, которых до 40-% пассажиропотока иногда. Двести гривен на месяц на карточку - и всё. А иначе ОТ в жопе будет всегда.

по цих зрозуміло

по пенсах має бути монетаризація

отримуєш за 20 поїздок гроші і сам вирішуй як їх витрачати
по сбу і інших то навіть питань немає
 
   
Re: З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

А хто в маршрутках буде контролювати? Водій? Ви хочете 2 години до роботи добиратись? Чи щоб у вартість квитка заклали ще й кондуктора в маршрутці?
   
А хто в маршрутках буде контролювати? Водій? Ви хочете 2 години до роботи добиратись? Чи щоб у вартість квитка заклали ще й кондуктора в маршрутці?

Водителю поставить дисплей, отображающий оплату. Это ему проще, чем брать деньги и давать сдачу.  Самое главное - запретить маршрутчикам и кондукторам брать наличку в оплату проезда.
   
ДЕньги тратят в пустоту, зачем он нужен, никто доказать не может, а освоить надо.
   
ДЕньги тратят в пустоту, зачем он нужен, никто доказать не может, а освоить надо.

потрібен щоб не було махінацій
   
А хто в маршрутках буде контролювати? Водій? Ви хочете 2 години до роботи добиратись? Чи щоб у вартість квитка заклали ще й кондуктора в маршрутці?

маршрутки непотрібні в принципі
   
єбілєт ? 

 А хто така лєт ? 
   
якщо примусять маршрутки ставити валідатори то буде круть

маршрутки існують тільки тому, що у пєті завод богдан , їх потрібно здихатись , тільки дорогу засирають та повітря
   
маршрутки існують тільки тому, що у пєті завод богдан , їх потрібно здихатись , тільки дорогу засирають та повітря

не думаю що це єдина причина
   
Когда у нас перестанут "изобретать велосипеды"???
   
Когда у нас перестанут "изобретать велосипеды"???

можна більш розширено пояснити? в чому саме винахід?
   
по цих зрозуміло

по пенсах має бути монетаризація

отримуєш за 20 поїздок гроші і сам вирішуй як їх витрачати
по сбу і інших то навіть питань немає
Да, понятно, только уряд засцал, хотя и попытался вякнуть
   
Re: З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

Не дуркуй, я про бабушек, ездящих за день по 12 раз к базару и обратно, про ментов, сбушников и прочую пистоту с ксивами, которых до 40-% пассажиропотока иногда.
Я недавно ехала в троллейбусе, потому что маршрутки на горизонте не было видно. Когда я пошла покупать билет у водителя, быдло-кондуктор был ооочень недоволен. Я потом смотрела, сколько ж он билетов продаст. За десять остановок меньше десяти билетов! Троллейбус был хорошо заполнен.
   
Я недавно ехала в троллейбусе, потому что маршрутки на горизонте не было видно. Когда я пошла покупать билет у водителя, быдло-кондуктор был ооочень недоволен. Я потом смотрела, сколько ж он билетов продаст. За десять остановок меньше десяти билетов! Троллейбус был хорошо заполнен.
А зачем покупать у водителя при наличии кондуктора?
   
а как проверять,что я оплатил? карточку поднес и?
   
а как проверять,что я оплатил? карточку поднес и?
как я понял, эта хрень с мини-принтером и будет печатать квитанцию (е-билет)
   
как я понял, эта хрень с мини-принтером и будет печатать квитанцию (е-билет)
как быстро в минипринтере окажется жевачка? :laugh:
   
Re: З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

маршрутки існують тільки тому, що у пєті завод богдан , їх потрібно здихатись , тільки дорогу засирають та повітря
Не пишіть муйню.
Виїзджаю на працю о 6.20, так мало того, що громадський транспорт в цей час практично не ходить, так ще й маршрути того транспорту сплановані дубово й мені не підходять.
Рятують лише маршрутки, які й ходять часто в такий час й по тому маршруту, що зберігає купу часу.
   
Співчуваю вам, це дурна ідея... Бо реалізація буде Польська як в Мукачеві... Карта Мудачіввця тепер буде і в Києві.
   
Не пишіть муйню.
Виїзджаю на працю о 6.20, так мало того, що громадський транспорт в цей час практично не ходить, так ще й маршрути того транспорту сплановані дубово й мені не підходять.
Рятують лише маршрутки, які й ходять часто в такий час й по тому маршруту, що зберігає купу часу.
Та ладно. Первые тролейбусы в Киеве выезжают в 4.30
   
как я понял, эта хрень с мини-принтером и будет печатать квитанцию (е-билет)
Польша , Мукачево, досвід використання це муня, технічно не доведено до ума. А возьмуть саме те що не доведено до ума. А поміняти буде дорого от і будуть всі мучатись.
   
Re: З 1 листопада в столиці запускають єдиний е-квиток

А зачем покупать у водителя при наличии кондуктора?
Во-первых, я его не видела, а в тех редких случаях, когда я попадала в троллейбус, кондуктора вообще не было.
Во-вторых, почему бы не купить у водителя, если на его кабине большими буквами написано "білети у водія".
И в-третьих, если б я заранее знала, какое хамло этот кондуктор, я бы даже увидев его, пошла бы к водителю.  :D
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія