Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Садовий про транспортну проблему Львов :bomb: :bomb: :bomb:

Можна б для сміху на один день цісарські часи повернути))

За Австріі як і скрізь по коронній частині імперіі був лівосторонній рух.
І автівок  кілька десятків.
В австрійців планувалося на десятиліття.
Про лівосторонній рух - цікаво. У Львові теж так було? Карети теж їздили так?
   
Європа зараз транспортну проблему вирішує ідеально. Основний вид транспорту - мережа надмістких трамваїв, що їздять безперешкодно по своїм виділеним маршрутам. Коли зникла проблема швидко кудись добратися - люди самі почали відмовлятися від власних автівок. Тому що краще швидко заїхати кудись трамваєм, ніж комфортно стояти вічність у пробках  8-)
   
Це ти ще не їздив по Киеву після 17.00 у п'ятницю, ото де урбанина))

День визволення Києва - пятниця 17-00.
Стоіть все :)
   
саме цікаве слухати про те, як #зробітьнампарковки допоможе в боротьбі із заторами особливо в центрі міста
   
Площу Франка так "оптимізували", що тепер там неможливо проїхати в усі сторони. Доводиться об'їжати прилеглими вуличками.
Площу франка краще не зробиш без повноцінної реконструкції,  на жаль.
Ніц не поробиш,  вузьке місце
   
Так у мерии есть же свои какие-никакие законодательные права? По крайней мере, они же в состоянии запретить исполнение песен на русском языке на площади Рынок? И ещё каких-то шакалов отправляют, чтобы избивать музыкантов.

Ну а жёстко решить транспортную проблему садовое законодательство прямо-таки не готово?
Права сильно невеликі. І поліція може забанити  будь-яке рішення)
   
Права сильно невеликі. І поліція може забанити  будь-яке рішення)

Він просто чомусь думає,що жорсткі рішення будуть впроваджуватись за рахунок інших.хоча першим тут буде стогнати про поганого Садіка,якщо його це торкнеться
   
мене ще вкурвлює коли особливо обдаровані кажуть про дискримінацію автовласників. то хто таке придумав?  :facepalm:
розумію коли людина з певними вадами і не має рівних умов з іншими, чи дискримінація за віком, а коли є вибір авто, гт, пішки чи ровер, то про яку дискримінацію може іти мова взагалі?
   
Re: Садовий про транспортну проблему Львов  :bomb:  :bomb:  :bomb:

Європа зараз транспортну проблему вирішує ідеально. Основний вид транспорту - мережа надмістких трамваїв, що їздять безперешкодно по своїм виділеним маршрутам. Коли зникла проблема швидко кудись добратися - люди самі почали відмовлятися від власних автівок. Тому що краще швидко заїхати кудись трамваєм, ніж комфортно стояти вічність у пробках  8-)

Про які виділені маршрути ? ці євроурбаністи планують знести міст для трамваїв : Re: Львів. Деградація [ua]  :peremoga:
ЛКП «Львівавтодор» із мерією розглядають варіант знесення мосту на Науковій.

   
В австрійців планувалося на десятиліття.
Про лівосторонній рух - цікаво. У Львові теж так було? Карети теж їздили так?
Так.
Весь транспорт.
Фірмани авто трам

Певні дивності до сьогодні збереглися
На листівці нижче лівий рух по сучасній вул. Бандери.

Тепер для кмітливих львівян може бути більш  зрозуміло чому виізд з Бандери на Професорську де односторонній рух від Бандери так дивно спроектований.
Тому що він планувався під лівий рух а не щоб робити тут чудернацьку петлю яку і до сьогодні львівяни роблять заізжаючи на Професорську справа)
...
Для нельвівян поясню  там де на листівці трамвай  в кінці вулиці зображений відходить не перепендикулярно а паралельно Бандери  в тому ж напрямку одностороння вузенька вул ПрофесОрська (учительська)
Вона трохи проглядається і на листівці

І коли у Львові  був лівий рух авто без проблем на неі зізжало коли змінили рух на правостороній а схему руху змінити там важко приходиться вже більше 100років робити дурну петлю на Бандери практично розвертаючись на 180 гр коли  заізжаєш на Професорську з правоно боку.
Там ще вишня в торт
Ізза перепаду  висоти і трам коліі той атавізм лівосторонній ще примушує не раз вихлопом чи бензбаком бруківку  на сучасній Бандери дном ловити розвертаючись на 180

Львіські знають)



   
Було добре - австрійці колись придумали.

Австрійці швидко би поридок навели.
   
У Львові "вирішують" проблеми з приватним транспортом, створюючи проблеми приватному транспорту.
Потрібно 2-3 транспортних кільця різного діаметру, багаторівневі розв'язки. Без цього увесь транспорт і далі пхатиметься вузькими вулицями через центр.
Є міста з десятками мільйонів авто, і нічого, їздять. Проблеми там вирішують не зменшенням к-ті смуг чи створенням перешкод, а розвитком інфраструктури.
   
Про які виділені маршрути ? ці євроурбаністи планують знести міст для трамваїв : Re: Львів. Деградація [ua]  :peremoga:
ЛКП «Львівавтодор» із мерією розглядають варіант знесення мосту на Науковій.
Це все для лохів і матвіків. Мерія та придворні ЗМІ туману в очі напускають , а по факту  не так красиво .
Наприклад є всім відомі проблемні  місця  - кільце городоцької, на виїзд з міста стоять в заторах всі , втч і ГТ.

Є альтернативні маршрути , але вони чомусь в жахливому стані (виїзд по конюшинній в сторону Рудно ,біля Трьох Слонів ,та виїзд біля Експо Центру до кільцевої  з іншого боку).Відтак  ними не користуються щоб не поламати авто. Матвіки про ці обїзди навіть не здогадуються, бо ровером там не проїхати ,але б'ються в груди про святість Задового і його програми демобілізації міста.
І таких альтернативних маршрутів об'їзду гарячих точок  маса(хто на авто їздить зрозуміє ) . Але це не магістральні вулиці  і вони переважно в жахливому стані.

Чому на них влада не дивиться з точки зору альтернативних маршрутів, які розвантажать затори?
Адже відремонтувавши їх ( прямі обов'язки пана Заднєприводного і ко)це суттєво вплинуло  би на ситуацію .
   
Європа зараз

Україна , Греція , Албанія , Румунія ..?

Чі котра країна - Європа ..? ))
   
Прошу пана до читання. Якшо шо, це стратегічний документ, котрий затверджено радою.

Дякую , дякую .

Тільки оте - радою - кого , чого ..?

Як маєцця на увазі ВР України , то єдине прийнятне , НМД , до перегляду посилання на сторінку(и) - *.rada.gov.ua , а приватні джирела )) , коретно висловлюючись - наюх , тобто - самі дивіцця , хто хоче . )
   
Дякую , дякую .

Тільки оте - радою - кого , чого ..?

Як маєцця на увазі ВР України , то єдине прийнятне , НМД , до перегляду посилання на сторінку(и) - *.rada.gov.ua , а приватні джирела )) , коретно висловлюючись - наюх , тобто - самі дивіцця , хто хоче . )
Господи, та Львівська міська рада.
   
Ізза перепаду  висоти і трам коліі той атавізм лівосторонній ще примушує не раз вихлопом чи бензбаком бруківку  на сучасній Бандери дном ловити розвертаючись на 180

Львіські знають
+
   
Україна , Греція , Албанія , Румунія ..?

Чі котра країна - Європа ..? ))
Згідний, ми часто кажемо "європа", а вона ж буває різною.

В тих питаннях мається на увазі, зазвичай, Німеччина, Австрія, Бенілюкс, Скандинавія, Франція і Британія, Швейцарія. Ну тобто, найбільш просунута частина)
   
Дякую , дякую .

Тільки оте - радою - кого , чого ..?

Як маєцця на увазі ВР України , то єдине прийнятне , НМД , до перегляду посилання на сторінку(и) - *.rada.gov.ua , а приватні джирела )) , коретно висловлюючись - наюх , тобто - самі дивіцця , хто хоче . )
Подякуй що посилання не на Варламова.
Відучив вже мабуть.
 :-)o
   
Може справа вирішиться, якщо прибрати велодоріжки - вони все-одно зайві в годину пік. Садовий добре наварив на тих доріжках, тепер скаже демонтовувати. І знову добра копійка.  :shuffle:
   
Може справа вирішиться, якщо прибрати велодоріжки - вони все-одно зайві в годину пік. Садовий добре наварив на тих доріжках, тепер скаже демонтовувати. І знову добра копійка.  :shuffle:
І дійсно, а то щось забагато набудували, і темпи будівництва зависокі. Прям вже нема де проштовхнутись, одні велодоріжки в місті)))
   
І дійсно, а то щось забагато набудували, і темпи будівництва зависокі. Прям вже нема де проштовхнутись, одні велодоріжки в місті)))
Та якась у Садового мислЯ крутиться. Не про благоустрій же?  :shuffle:
   
У Львові "вирішують" проблеми з приватним транспортом, створюючи проблеми приватному транспорту.
Потрібно 2-3 транспортних кільця різного діаметру, багаторівневі розв'язки. Без цього увесь транспорт і далі пхатиметься вузькими вулицями через центр.
Є міста з десятками мільйонів авто, і нічого, їздять. Проблеми там вирішують не зменшенням к-ті смуг чи створенням перешкод, а розвитком інфраструктури.

на таке виглядає.
Львів - ворожий до авто (с)  :D
   
Господи, та Львівська міська рада.

Ну то посилання на сайт тієї Шановної Львіської МіськРади , тра би надавати , а не якогось гугля межіочі людям пхати . )) НМД .
   
У центрі Львова просять продовжити пішохідну зону до пам’ятника Адаму Міцкевичу.  :facepalm1:

Про це пише Четверта студія з посиланням на допис у спільноті “Гаряча лінія міста Львова”.

“Прохання розглянути можливість продовження пішохідної алеї по пр. Свободи до пам’ятника Адаму Міцкевичу. На даний момент можливість пішохідного доступу до пам’ятника відсутня”, – пише у спільноті користувач Андрій Семенюк.

“Гаряча лінія міста Львова” уже повідомила, що скерувала це звернення у Галицьку районну адміністрацію. Про результат повідомлять згодом.

Водночас під постом розгорілась дискусія про те, що така ініціатива повністю зупинить рух у центрі Львова, тож водіям варто приготуватись, що вона точно може бути втіленою міськими урбаністами.

Браво - більше ідіотських ідей  :lol:  :gigi:  :lol: 

   
У центрі Львова просять продовжити пішохідну зону до пам’ятника Адаму Міцкевичу
Правильно. Найширші вулиці закрити, а пустити транспорт найвужчими.  :laugh:
Можна по Ліста, по Чайковського.  :gigi:
Бачила, як величезний автобус з Білорусі поїхав по Чайковського вбік Коперника, бо так його джіпіеска повела. Ясна річ, застряг при виїзді на Словацького, бо далі треба було конче наліво. Викликали ментів, весь транспорт спиняли, щоб виїхати направо.
Що то було  :facepalm:
   
що таке найширша вулиця, і як це допомагає коли вона впирається в звужене перехрестя?
щоб львів не став, тре ходити в центрі пішки, макс гр транспорт, іншого рішення просто немає.
   
що таке найширша вулиця, і як це допомагає коли вона впирається в звужене перехрестя?
щоб львів не став, тре ходити в центрі пішки, макс гр транспорт, іншого рішення просто немає.

+100
   
Правильно. Найширші вулиці закрити, а пустити транспорт найвужчими.  :laugh:
Можна по Ліста, по Чайковського.  :gigi:
Бачила, як величезний автобус з Білорусі поїхав по Чайковського вбік Коперника, бо так його джіпіеска повела. Ясна річ, застряг при виїзді на Словацького, бо далі треба було конче наліво. Викликали ментів, весь транспорт спиняли, щоб виїхати направо.
Що то було  :facepalm:

Білоруси взагалі смалять останнім часом.особливо тоді,коли паркують свої автобуси на проспекті Свободи на смузі громадського транспорту :facepalm1:
   
щоб львів не став, тре ходити в центрі пішки, макс гр транспорт, іншого рішення просто немає.

Ще троха дурбаністи попрацюють і так буде.
   
Правильно. Найширші вулиці закрити, а пустити транспорт найвужчими.  :laugh:
Можна по Ліста, по Чайковського.  :gigi:
Бачила, як величезний автобус з Білорусі поїхав по Чайковського вбік Коперника, бо так його джіпіеска повела. Ясна річ, застряг при виїзді на Словацького, бо далі треба було конче наліво. Викликали ментів, весь транспорт спиняли, щоб виїхати направо.
Що то було  :facepalm:

Подивіться по мапі.авто з Коперника просто будуть їхати не одразу прямо,а розвертатимуться за Міцкевичем
   
Ще троха дурбаністи попрацюють і так буде.

а як має бути? двох рівнева розвязка над оперним?
   
що таке найширша вулиця, і як це допомагає коли вона впирається в звужене перехрестя?
щоб львів не став, тре ходити в центрі пішки, макс гр транспорт, іншого рішення просто немає.

Аха аха це нічо що населення Львова зменшилось на 10%. Колись проїзді дороги взагалі не ремонтуються або в стані що ними хіба пішком можна пройти.

Наприклад паралельна вулиці Лисенка в стані що там хіба що пішки, велосипедом не проїдеш. Городницька для випробовування оффроуду.

А про впирається в завужене перехрестя це взагалі класичний приклад жалюгідного розуміння: що потоки розтікаються, перетинаються, змінюються в часі, що потрібний простір для маневрі і т.д.

Таке сільське мислення я отуйвосибі стану, ашо - я ж по європейські думаю  :facepalm1:
   
Так.
Весь транспорт.
Фірмани авто трам

Певні дивності до сьогодні збереглися
На листівці нижче лівий рух по сучасній вул. Бандери.

Тепер для кмітливих львівян може бути більш  зрозуміло чому виізд з Бандери на Професорську де односторонній рух від Бандери так дивно спроектований.
Тому що він планувався під лівий рух а не щоб робити тут чудернацьку петлю яку і до сьогодні львівяни роблять заізжаючи на Професорську справа)
...
Для нельвівян поясню  там де на листівці трамвай  в кінці вулиці зображений відходить не перепендикулярно а паралельно Бандери  в тому ж напрямку одностороння вузенька вул ПрофесОрська (учительська)
Вона трохи проглядається і на листівці

І коли у Львові  був лівий рух авто без проблем на неі зізжало коли змінили рух на правостороній а схему руху змінити там важко приходиться вже більше 100років робити дурну петлю на Бандери практично розвертаючись на 180 гр коли  заізжаєш на Професорську з правоно боку.
Там ще вишня в торт
Ізза перепаду  висоти і трам коліі той атавізм лівосторонній ще примушує не раз вихлопом чи бензбаком бруківку  на сучасній Бандери дном ловити розвертаючись на 180

Львіські знають)

Показати зображення...

Хіба Професорську не закривають для проїзду авто? Здається, такі плани передбачалися під час реконструкції Бандери.
   
Аха аха це нічо що населення Львова зменшилось на 10%. Колись проїзді дороги взагалі не ремонтуються або в стані що ними хіба пішком можна пройти.

Наприклад паралельна вулиці Лисенка в стані що там хіба що пішки, велосипедом не проїдеш. Городницька для випробовування оффроуду.

А про впирається в завужене перехрестя це взагалі класичний приклад жалюгідного розуміння: що потоки розтікаються, перетинаються, змінюються в часі, що потрібний простір для маневрі і т.д.

Таке сільське мислення я отуйвосибі стану, ашо - я ж по європейські думаю  :facepalm1:

Городницька - офроуд наполовину. Там і пішки страшно ходити, не говорячи вже про авто.
   
Хіба Професорську не закривають для проїзду авто? Здається, такі плани передбачалися під час реконструкції Бандери.

Збирались робити пішохідну зону
   
Аха аха це нічо що населення Львова зменшилось на 10%. Колись проїзді дороги взагалі не ремонтуються або в стані що ними хіба пішком можна пройти.

Наприклад паралельна вулиці Лисенка в стані що там хіба що пішки, велосипедом не проїдеш. Городницька для випробовування оффроуду.

А про впирається в завужене перехрестя це взагалі класичний приклад жалюгідного розуміння: що потоки розтікаються, перетинаються, змінюються в часі, що потрібний простір для маневрі і т.д.

Таке сільське мислення я отуйвосибі стану, ашо - я ж по європейські думаю  :facepalm1:

а чого не пишеш наскільки % збільшилось кількість авто? особливо доїзджаючих? може з цього треба починати?
   
а чого не пишеш наскільки % збільшилось кількість авто? особливо доїзджаючих? може з цього треба починати?

Ну за 10-15 останніх років кількість авто зросла суттєво.і навіть дорожні зміни мало щось вирішать
Беремо кільце біля Янівського,де раніше постійні були затори
Вирішили питання там,то авто тепер коркуються на самій Левандівці
І дуже часто причиною заторів є самі ж автомобілісти через свавільне паркування.будь-яке припарковане на Коперника або проспекті Свободи авто одразу ж створює затор.хіба власники тих авто не розуміють,що є причиною серйозних незручностей для купи інших водіїв?
   
Ну за 10-15 останніх років кількість авто зросла суттєво.і навіть дорожні зміни мало щось вирішать
Беремо кільце біля Янівського,де раніше постійні були затори
Вирішили питання там,то авто тепер коркуються на самій Левандівці
І дуже часто причиною заторів є самі ж автомобілісти через свавільне паркування.будь-яке припарковане на Коперника або проспекті Свободи авто одразу ж створює затор.хіба власники тих авто не розуміють,що є причиною серйозних незручностей для купи інших водіїв?

паркування не є основною причиною заторів, на кн ольги не паркуються, на науковій, червоної калини, і там теж в год пік довгі корки, основна причина це кількість авто на дорогах які не справляються з таким потоком
   
паркування не є основною причиною заторів, на кн ольги не паркуються, на науковій, червоної калини, і там теж в год пік довгі корки, основна причина це кількість авто на дорогах які не справляються з таким потоком

Паркування-це одна з причин.візьми за Магнусом вуличку Данилишина.там теж були постійні затори,допоки там не розібрались з припаркованими авто
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія