Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Садовий про транспортну проблему Львов :bomb: :bomb: :bomb:

... в нього і заступників дуже малі зарплати, тому в міськраді працюють бездарі, які не здатні вирішити нічого, в тому числі транспортну проблему  :facepalm1:  :facepalm1:

Просто цікаво як євроурбаністи зараз будуть вигадувати відмазки про недолугі транспортні рішення у Львові
   
Глобально вирішення транспортного питання (а точніше, питання мобільності) є описано в плані сталої мобільності. Відповідно, слід ним керуватись і не вживати заходів, котрі йому суперечать.
   
У Львові таки дійсно дибільна транспортна система. Було добре - австрійці колись придумали. Нє, почали до Євро2012 "удосконалювати: поламали усі мудрі рішення, нагаратали свого. Пояснювали, що то європейців найняли для такої задачі. Не знаю, що то були за європейці, але Садовий певно наварив на цьому добре. А ми тепер мучаємося.
   
У Львові просто забагато авто.вирішиш в одному місці їх проблему,вони тупо будуть збиратись в іншому
   
У Львові таки дійсно дибільна транспортна система. Було добре - австрійці колись придумали. Нє, почали до Євро2012 "удосконалювати: поламали усі мудрі рішення, нагаратали свого. Пояснювали, що то європейців найняли для такої задачі. Не знаю, що то були за європейці, але Садовий певно наварив на цьому добре. А ми тепер мучаємося.
Та просто взяли лише частину з повного повного рішення, а решту не реалізували.
З іншого боку, питання мобільності виходять далеко за сам ГТ.
Ну і є плюс - зараз той же Е-Квиток зроблять значно сучаснішим, ніж зробили б тоді. Інше питання, що затягується.
   
У Львові просто забагато авто.вирішиш в одному місці їх проблему,вони тупо будуть збиратись в іншому
А буде ше більше. У нас поки рівень автомобілізації (тобто кількість авто на одиницю мешканця) шось біля 30 відсотків. У Франції, наприклад - 60.
Якшо не дати нормальну альтернативу - то всі будуть на них далі їздити, і ніц не поробиш з тим.
   
описано в плані сталої мобільності.

Цікаво би дізнатись ширше , шовонотаке ото у цитованому - лісапєда мати власного ..? ))

А ми тепер мучаємося.

Бо , з життєвого досвіду )) , ліньки , тобто ну ніяк не хочецця витрачати час "зайвий" , тобто прокидатись "на годину раніш" і на тую ж "годину" раніш на роботу виходити з хатки .

А як житло змінити , та переселитись ближче до місця роботи - то капець , яка катастрохва - теж з досвіду спостережння за деякими та на підставі чутого у висловлюваннях .

Хочуть , що-би той антобус чі рогатий , під саму ср_ку до дівана їм подавали .

А стосовно начебто як циєїсь цитати у стартовому , ну то ж зрозуміло - їсти теж усі хочуть , так що-би аж із вух вилазило , а не тільки звичним шляхом .
   
Ну і є плюс - зараз той же Е-Квиток зроблять значно сучаснішим
Ой, нагадали. Вчора занесла заявку - чекайте через півроку.  :laugh:
   
Вчора іздив на авто по Києву.

У Львові взагалі немає проблем у порівнянні із Києвом.

Пс Садовий мудаг (с)
   
У Львові просто забагато авто.вирішиш в одному місці їх проблему,вони тупо будуть збиратись в іншому

Нам до Києва ше як до неба рачки.
   
У Львові просто забагато авто
Таке у всіх рай/обл центрах, просто жах!
   
Ой, нагадали. Вчора занесла заявку - чекайте через півроку.  :laugh:

а шо з січня ше не запустять?)
   
Re: Садовий про транспортну проблему Львов  :bomb:  :bomb:  :bomb:

А що таке сталося? Велике будівництво не вирішило проблем доріг + Велика реставрація перевантажила туристами Львів які не поміщаються в дорогах що побудовало Велике будівництво?
   
а шо з січня ше не запустять?)
Когось може запустять, когось ні. Я маю на увазі пільгові електронні.  :)
   
Цікаво би дізнатись ширше , шовонотаке ото у цитованому - лісапєда мати власного ..? ))
https://drive.google.com/file/d/1skh0lFfId6ocP9TZLAzzEjKwMPe3ewoj/view

Прошу пана до читання. Якшо шо, це стратегічний документ, котрий затверджено радою.
   
Вчора іздив на авто по Києву.

У Львові взагалі немає проблем у порівнянні із Києвом.

Пс Садовий мудаг (с)
Так це ясно, Київ, то взагалі срака. Але Львів має орієнтуватись на кращі приклади.
   
недолугие B-)  (tu)
   
Ой, нагадали. Вчора занесла заявку - чекайте через півроку.  :laugh:
Пройобуються з термінами вони, звісно, капітально.
З іншого боку, воно повноцінно ж з січня не запрацює)

Але то таке, значно важливіше, шоб все ж реалізували так, як задумано, і основне - з оплатою транспортної роботи. Це ключове
   
Нам до Києва ше як до неба рачки.

Тут так.годину-дві в Києві стояти-це майже норма
   
А буде ше більше. У нас поки рівень автомобілізації (тобто кількість авто на одиницю мешканця) шось біля 30 відсотків. У Франції, наприклад - 60.
Якшо не дати нормальну альтернативу - то всі будуть на них далі їздити, і ніц не поробиш з тим.

Ну далеко не всі.мені зараз доволі часто простіше або пішки,або на таксі
   
... в нього і заступників дуже малі зарплати, тому в міськраді працюють бездарі, які не здатні вирішити нічого, в тому числі транспортну проблему  :facepalm1:  :facepalm1:
Садопоміч пролетіла - от він і біситься
   
Ну далеко не всі.мені зараз доволі часто простіше або пішки,або на таксі
Простіше - це само собою, без реальної причини їздити по місту машиною вдень,  це ідіотизм.
Але рівень володіння буде зростати  так чи інакше
   
Садовой туповат. Давно следовало бы во Львове ввести талонную систему проезда. Ну типо того: Васе в октябре можно кататься по Львову только по чётным, а Пете - только по нечётным, иначе штраф, например 50 косарей. В идеале будет выглядеть так: Вася по чётным катается вместе с Петей, но на Васиной машине, а по нечетным - Петя вместе с Васей, но на Петиной машине. В результе в два раза меньше автивок в городе и пробок нет.
   
Простіше - це само собою, без реальної причини їздити по місту машиною вдень,  це ідіотизм.
Але рівень володіння буде зростати  так чи інакше

Якщо паркування в центрі зроблять реально платним(  а не так,як зараз,коли платять 20 відсотків), то і бажаючих пхатись до центру без наглої потреби теж поменшає
   
Якщо паркування в центрі зроблять реально платним(  а не так,як зараз,коли платять 20 відсотків), то і бажаючих пхатись до центру без наглої потреби теж поменшає

Так проблема не только в центре. Я сегодня с Лычаковской до середины Пасечной битых сорок минут полз. И в основном это было до своротка на Пасечную. Это далеко уже не центр.
   
сьогодні була дискусія, на "твоє місто", щодо парковок і т. д. короче з такими купорічними депутатами ми зайдем хіба в дупу, зінкевич чи як його там, той що з варти, це взагалі мрак  :facepalm:
   
Якщо паркування в центрі зроблять реально платним(  а не так,як зараз,коли платять 20 відсотків), то і бажаючих пхатись до центру без наглої потреби теж поменшає
Транзит в першу чергу,  я думаю
   
Садовой туповат. Давно следовало бы во Львове ввести талонную систему проезда. Ну типо того: Васе в октябре можно кататься по Львову только по чётным, а Пете - только по нечётным, иначе штраф, например 50 косарей. В идеале будет выглядеть так: Вася по чётным катается вместе с Петей, но на Васиной машине, а по нечетным - Петя вместе с Васей, но на Петиной машине. В результе в два раза меньше автивок в городе и пробок нет.
Сильно підозрюю, що наше законодавство до такого не готове
   
Сильно підозрюю, що наше законодавство до такого не готове

Так у мерии есть же свои какие-никакие законодательные права? По крайней мере, они же в состоянии запретить исполнение песен на русском языке на площади Рынок? И ещё каких-то шакалов отправляют, чтобы избивать музыкантов.

Ну а жёстко решить транспортную проблему садовое законодательство прямо-таки не готово?
   
В Києві щодня їздить лям авто
5 років тому було 600 тис

У Львові така сама пропорція

Хочете їздити - треба зменшити кількість щоденних поїздок на авто

   
Хочете їздити - треба зменшити кількість щоденних поїздок на авто

Ну вот и я о том же. Как первичная мера ограничения поездок - езда по талонам на указанные даты. Иначе - штраф. Ну и плату за парковку поднять раз в десять. Или сделать как в Дубровнике. Плати за парковку независимо от того, где поставил свой тазик. Не оплатил - штраф 100 евро, или конфискация тазика.
   
Так у мерии есть же свои какие-никакие законодательные права? По крайней мере, они же в состоянии запретить исполнение песен на русском языке на площади Рынок? И ещё каких-то шакалов отправляют, чтобы избивать музыкантов.

Ну а жёстко решить транспортную проблему садовое законодательство прямо-таки не готово?

А я бачу,що ти проти заборони російських пісень у Львові?
Хоча твоя російська від львів"янина вже наводить на певні роздуми
П.С.Для розуміння ситуації:за кого ти голосував на мерських виборах?

Останнє редагування: 9 жовтня 2021 07:30:35 від Львівянин
   
австрійці колись придумали
Можна б для сміху на один день цісарські часи повернути))

За Австріі як і скрізь по коронній частині імперіі був лівосторонній рух.
І автівок  кілька десятків.

Зараз кілька сотень тисяч

#Колапснеминучий
   
Re: Садовий про транспортну проблему Львов  :bomb:  :bomb:  :bomb:

Во Львове на авто- боже упаси, улицы узкие, еще и трам посредине, все еле тянется.
В Киеве просто тянучки как правило изза аварий, столкнуться два мудака и сидят ждут ментов пару часов
А во Львове это просто природно
   
Re: Садовий про транспортну проблему Львов  :bomb:  :bomb:  :bomb:

Вчора іздив на авто по Києву.

У Львові взагалі немає проблем у порівнянні із Києвом.

Пс Садовий мудаг (с)

Це ти ще не їздив по Киеву після 17.00 у п'ятницю, ото де урбанина))
   
Во Львове на авто- боже упаси, улицы узкие, еще и трам посредине, все еле тянется.
В Киеве просто тянучки как правило изза аварий, столкнуться два мудака и сидят ждут ментов пару часов
А во Львове это просто природно
Львів чи Киів без різниці.
Попросту в  кожного своя межа.
Якщо пани хочуть ізди по панськи холопи мають лізти в ГТ.
Тут цю тему просікли і впроваджують.
На пасивному утримуванні авто 3к євро в рік тягне. Іздиш чи стоіш.
В Уа пани і холопи разом.
Гінджоли - разом нас багато

Киів теж
#колапснеминучий
   
По факту урбаністи то фашики.
Тобто
Панове по вільних дорогах в автівках
Холопи в ГТ

Сепарація що базується на біжучих доходах. Не сам факт спроможності купити а факт спроможності утримувати

Тільки спотикнувся продавай нах авто бо 300євро в місяць на утримування знайдеш краще де втулити.
   
Садовой туповат. Давно следовало бы во Львове ввести талонную систему проезда. Ну типо того: Васе в октябре можно кататься по Львову только по чётным, а Пете - только по нечётным, иначе штраф, например 50 косарей. В идеале будет выглядеть так: Вася по чётным катается вместе с Петей, но на Васиной машине, а по нечетным - Петя вместе с Васей, но на Петиной машине. В результе в два раза меньше автивок в городе и пробок нет.
А у школу дітей теж через день возити?
   
Так проблема не только в центре. Я сегодня с Лычаковской до середины Пасечной битых сорок минут полз. И в основном это было до своротка на Пасечную. Это далеко уже не центр.
Бо на розі Пасічної і Личаківської дуже комусь захотілось поставити бензозаправку. Там постійні закупорки, щодня. Вечорами все стоїть, зранку теж катастрофа.
   
Площу Франка так "оптимізували", що тепер там неможливо проїхати в усі сторони. Доводиться об'їжати прилеглими вуличками.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія