Re: АН-70 |
4 травня 2019 14:54:05 IP/Host: 178.158.233.---
|
Ну и где наши перемогы?
Розгорнути попередні цитати...Аэлит, ты не прав!мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...
ще раз - найважливіше вміти продати машину.
Розгорнути попередні цитати...Аэлит, ты не прав!мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...Очень разные машины. Два двигателя против одного. Дельтавидное крыло против изменяемой стреловидности. Совершенно другое расположение основных стоек шасси.
Re: АН-70 |
4 травня 2019 15:10:29 IP/Host: 46.154.4.---
|
Розгорнути попередні цитати...Аеліте, авіація - не твоє))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))
Re: АН-70 |
4 травня 2019 15:54:50 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...знову ця маячня
не може бути літак з одним двигуном та крилом зі змінною геометрією бути копією літака з двома двигунами та дельтавидним криломнесуттєво. творча доробка . між цими літаками 10 років - )
Розгорнути попередні цитати...
Ти невиправний
Як можна зрівнювати авіамодельку з реальною 150 тонною машиною
Сплагіатити тут неможливо, бо у всіх літаків є крило (крила), фюзеляж і двигуни.
Відхилення хоч в сто кг по масі в різних його частинах із-за інших механізмів - перетворює його на літаючий дрючок
Телепень. які там пройоби. коли взяли повністю готовий літак і лише трохи осучаснили його? Навіть після простого осучаснення він перестав бути нор. літаком.
А ти ведеш до того, шо взявши навіть креслення маленького літака шляхом масштабування можна зробити впятеро більший нормальний літак.
З таким само успіхом можна із колоди зробити літак. приладнавши до нього крило - він звісно полетить, але недалеко і невисоко.
У тебе просто вавка в голові+ Мільйон і крім того там зовсім інше крило про цілу купу ефектів які виникають мовчу він просто не вчився як слідзвісно інше крило . інший профільн інший розмах хорда кути механізація))) бо ж техзавданні інше. а та цілакупа ефектів - то і є те що мають зробити контсруктора - подібні нюанси викликають у буь яого школяра авіамоделіста коли він робить літаючу модель копію, він там теж змінює центровки профілі крила і д ))))
коли українці починають балякати про авіацію - це безцінно. але по акту - міномет молот
і звідки ви взяли що плагіат це погано?))) нестримно гуготять пукани.
Розгорнути попередні цитати...мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Показати зображення...Очень разные машины. Два двигателя против одного. Дельтавидное крыло против изменяемой стреловидности. Совершенно другое расположение основных стоек шасси.ні.минуло 10 років- ера дельта крил вже минула - зявились нов іоптужні двигуни - вуаля - міг 23 . кращий нніж той з кого його ліпили.
Розгорнути попередні цитати...+ Мільйон і крім того там зовсім інше крило про цілу купу ефектів які виникають мовчу він просто не вчився як слідзвісно інше крило . інший профільн інший розмах хорда кути механізація))) бо ж техзавданні інше. а та цілакупа ефектів - то і є те що мають зробити контсруктора - подібні нюанси викликають у буь яого школяра авіамоделіста коли він робить літаючу модель копію, він там теж змінює центровки профілі крила і д ))))
коли українці починають балякати про авіацію - це безцінно. але по акту - міномет молот
і звідки ви взяли що плагіат це погано?))) нестримно гуготять пукани.Звідки ви взяли про плагіат несхожих літаків?
Розгорнути попередні цитати...Очень разные машины. Два двигателя против одного. Дельтавидное крыло против изменяемой стреловидности. Совершенно другое расположение основных стоек шасси.ні.минуло 10 років- ера дельта крил вже минула - зявились нов іоптужні двигуни - вуаля - міг 23 . кращий нніж той з кого його ліпили.Схожі, як свиня на коня.
Розгорнути попередні цитати...https://youtu.be/LO9t7XTlDmQ
ось літаюча масштабна копія))В каком масштабе?
Сдается мне, что 1:1.
Розгорнути попередні цитати...Для іграшки - похрен - лишь би вона злетіл і всі зааплодували
Ти глухий чи сліпий?
Візьми абсолютно однакові ззовні по габаритах.фюзеляжу і крилах АН-32 і АН-132... Замінили лише двигуни іншої ваги і авіоніку полегшили і літак перестав бути літаком - звалюється в штопор. За пілотською кабіною постійно лежить залізяка вагою в 500 кг. шоб виправити центровку!!!
А ти фантазуєш про масштабування в 5 розів реального 150-тонного літака
Такі літаки створюються повністю з нуля , десятки разів продуваються в трубах. шоб досягнути ідеальних параметрів. І то після того, як причеплять мотори і обладнання, потім ше кілька років доробляють і переробляють, шоб був стійким в повітрі в різних режимахСаудиты не оценилибалласт для центровки нормальна загальносвітова практика
Розгорнути попередні цитати...https://youtu.be/LO9t7XTlDmQ
ось літаюча масштабна копія))В каком масштабе?
Сдается мне, что 1:1.якщо здається то хрестись - постав свічку - он авіабудування в Україні здохвло і завонялось - зато є церква своя)) вппірьод)) ( для геть дебіла тав навіть в назві слово масштаб - вчи англійську бєтолочь)))))
Розгорнути попередні цитати...Саудиты не оценилибалласт для центровки нормальна загальносвітова практикаЯ как бы еще пару лет назад когда вся муйня со 132 завертелась, осторожно предупреждал что это тупиковый ход
Зеленського уже назначили винним ?
Розгорнути попередні цитати...В каком масштабе?
Сдается мне, что 1:1.якщо здається то хрестись - постав свічку - он авіабудування в Україні здохвло і завонялось - зато є церква своя)) вппірьод)) ( для геть дебіла тав навіть в назві слово масштаб - вчи англійську бєтолочь)))))И незачем хамить. Посмотрел внимательно. Посмотрел видео с натуральными 190-ми. Да, эта копия меньше.
Для просвещения бестолочи дам тебе ссылку летающую копию в серьезном масштабе.
https://www.youtube.com/watch?v=G-xTaY6XrsM
Розгорнути попередні цитати...звісно інше крило . інший профільн інший розмах хорда кути механізація))) бо ж техзавданні інше. а та цілакупа ефектів - то і є те що мають зробити контсруктора - подібні нюанси викликають у буь яого школяра авіамоделіста коли він робить літаючу модель копію, він там теж змінює центровки профілі крила і д ))))
коли українці починають балякати про авіацію - це безцінно. але по акту - міномет молот
і звідки ви взяли що плагіат це погано?))) нестримно гуготять пукани.Звідки ви взяли про плагіат несхожих літаків?чисто з патріотизму ці літаки тобі не схожі))) хоча перейманння вдалих конструкторських рішень ьнормальна практика - але саме слово плагіат підпалює ваші пукани)))
Розгорнути попередні цитати...конструктивно ан 70 годний , але він створювався без портфелю замовлеень на пперспективу. а раптом вдасться вибить йому місця на ринку. не вдалось. і в цьому вина не конструкторів інженерів робітників. ( сумно це все. я шість років вчився вчився проектувати гідро пневмо системи літаків. нє пріггаділлась вас чайникам і не зрозуміти які складності лежать у проектуванні навіть паливної сиистеми літака щоб при всіх маневрах при будь якій кількостті палива забезпечити центровку , її виправлення і керрованість, кондиції палива )))))) нє пріггаділласьТам огромезные проблемы с Д-27 которые толком не решили за более чем 20 лет. Так что не судьба этой машине быть серийной. Как там он нынче, Ан-188?... Идиоты из новых думают, что если сменить шильдик ,станет типа лучше...двигуни - вічна пробела совкового і постсовкового авіапрому - ще з поршневої епохи - копіювали ще поршневі двигуни - але вони мали більші вагу, витрату і менші потужність і ресурс )))))) тут комплексна проблема - некреативністть совкоінеенерів козодерів, відсталість в матеріалах, технологіях, металообробці . кваліфікація .загальне відношення нашого населення до своєї роботи на от.єпісь. загальін проблеми суспільств- оверкорумпованість та аагресивне невігластво. проффесорство.
синергетично це і дає те що маємо що маємо)))
Розгорнути попередні цитати...Звідки ви взяли про плагіат несхожих літаків?чисто з патріотизму ці літаки тобі не схожі))) хоча перейманння вдалих конструкторських рішень ьнормальна практика - але саме слово плагіат підпалює ваші пукани)))А детально що схоже?
Розгорнути попередні цитати...Там огромезные проблемы с Д-27 которые толком не решили за более чем 20 лет. Так что не судьба этой машине быть серийной. Как там он нынче, Ан-188?... Идиоты из новых думают, что если сменить шильдик ,станет типа лучше...двигуни - вічна пробела совкового і постсовкового авіапрому - ще з поршневої епохи - копіювали ще поршневі двигуни - але вони мали більші вагу, витрату і менші потужність і ресурс )))))) тут комплексна проблема - некреативністть совкоінеенерів козодерів, відсталість в матеріалах, технологіях, металообробці . кваліфікація .загальне відношення нашого населення до своєї роботи на от.єпісь. загальін проблеми суспільств- оверкорумпованість та аагресивне невігластво. проффесорство.
синергетично це і дає те що маємо що маємо)))По космосу совок кілька десятирічь непогано конкурував.
Розгорнути попередні цитати...двигуни - вічна пробела совкового і постсовкового авіапрому - ще з поршневої епохи - копіювали ще поршневі двигуни - але вони мали більші вагу, витрату і менші потужність і ресурс )))))) тут комплексна проблема - некреативністть совкоінеенерів козодерів, відсталість в матеріалах, технологіях, металообробці . кваліфікація .загальне відношення нашого населення до своєї роботи на от.єпісь. загальін проблеми суспільств- оверкорумпованість та аагресивне невігластво. проффесорство.
синергетично це і дає те що маємо що маємо)))По космосу совок кілька десятирічь непогано конкурував.то було епічно. а тепер томос і 50 літній рибацький траулєрхолодільнік як немаючий аналогів ваєнний корабель
Показати зображення...
та й правильно
Розгорнути попередні цитати...чисто з патріотизму ці літаки тобі не схожі))) хоча перейманння вдалих конструкторських рішень ьнормальна практика - але саме слово плагіат підпалює ваші пукани)))А детально що схоже?все. масштаб 1 до 2. + 2 двигуна . з найсуттєвіших відмінностей - на г222 є форкіль на ан70 немає. компоновка дуже вдала то ж не дивно що Антонов нею скористався і він того не соромився. вдалі рішення широко застосовується
Показати зображення...
прости , олеже констянтиновичу , нас засранців - не зберегли ми твій дар Україні. просрали. залишились вічні гречка вишиванки і глечики
Розгорнути попередні цитати...А детально що схоже?все. масштаб 1 до 2. + 2 двигуна . з найсуттєвіших відмінностей - на г222 є форкіль на ан70 немає. компоновка дуже вдала то ж не дивно що Антонов нею скористався і він того не соромився. вдалі рішення широко застосовується
Показати зображення...
прости , олеже констянтиновичу , нас засранців - не зберегли ми твій дар Україні. просрали. залишились вічні гречка вишиванки і глечикиТак 2 двигуна і масштаб 1 до двох то з БТР-60 теж два двигуна і масштаб 1 до восьми он воно звідки.
Отже тепер завдяки Aelit знаємо що БТР-60 це копія г222. Пиши ще фахівець
Розгорнути попередні цитати...все. масштаб 1 до 2. + 2 двигуна . з найсуттєвіших відмінностей - на г222 є форкіль на ан70 немає. компоновка дуже вдала то ж не дивно що Антонов нею скористався і він того не соромився. вдалі рішення широко застосовується
Показати зображення...
прости , олеже констянтиновичу , нас засранців - не зберегли ми твій дар Україні. просрали. залишились вічні гречка вишиванки і глечикиТак 2 двигуна і масштаб 1 до двох то з БТР-60 теж два двигуна і масштаб 1 до восьми он воно звідки.
Отже тепер завдяки Aelit знаємо що БТР-60 це копія г222. Пиши ще фахівецьгиги смішно. саме тому Україна вже не авіабудувна . гиги. позбавлння ганебного спадку совку триває))
Розгорнути попередні цитати...Так 2 двигуна і масштаб 1 до двох то з БТР-60 теж два двигуна і масштаб 1 до восьми он воно звідки.
Отже тепер завдяки Aelit знаємо що БТР-60 це копія г222. Пиши ще фахівецьгиги смішно. саме тому Україна вже не авіабудувна . гиги. позбавлння ганебного спадку совку триває))