Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

АН-70

Re: АН-70

ще раз - найважливіше вміти продати машину.
   
Re: АН-70

Ну и где наши перемогы?
   
Re: АН-70

Ну и где наши перемогы?

свинарчуки он продали з 500 % відкаом 50 річний рибпцьку шаоанду як новітній не маючий аналог розвідувальний крузер :laugh:
   
Re: АН-70
TC

мало знаків оклику . непереконливо)))
склладається враження що патріотизм у всіх аспектах базується на брехнні. на кацоавіафорумах теж у поцреотів лопаютьсс пукани -

хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105

Показати зображення...

Очень разные машины. Два двигателя против одного. Дельтавидное крыло против изменяемой стреловидности. Совершенно другое расположение основных стоек шасси.
   
Re: АН-70
TC

ще раз - найважливіше вміти продати машину.

Надо построить ту машину, которую купят.
   
Re: АН-70

Очень разные машины. Два двигателя против одного. Дельтавидное крыло против изменяемой стреловидности. Совершенно другое расположение основных стоек шасси.

ні.минуло 10 років- ера дельта крил вже минула - зявились  нов іоптужні двигуни - вуаля - міг 23 . кращий нніж той з  кого його ліпили.

   
Re: АН-70

))якраз моє. закінчив нау авіа та ракетобудування. літаки і вертольоти. прикладна гідрогазодинаміка))))
:weep:
Многопрофильный бот, эксперт в зрадах во всех областях жизни!
   
Re: АН-70

несуттєво. творча доробка . між цими літаками 10 років - )

Зато вавка у тебе в голові сутєва :)
   
Re: АН-70

звісно інше крило . інший профільн інший розмах хорда кути механізація))) бо ж техзавданні інше. а та цілакупа ефектів - то і є те що мають зробити контсруктора - подібні нюанси викликають у буь яого школяра авіамоделіста коли він робить літаючу модель копію, він там теж змінює центровки профілі крила і  д ))))
коли українці починають балякати про авіацію  - це безцінно. але по акту - міномет молот :facepalm1:



і звідки ви взяли що плагіат це погано?))) нестримно гуготять пукани.

Звідки ви взяли про плагіат несхожих літаків?
   
Re: АН-70
TC

https://youtu.be/LO9t7XTlDmQ
ось літаюча масштабна копія))

В каком масштабе?
Сдается мне, что 1:1.
   
Re: АН-70
TC

ні.минуло 10 років- ера дельта крил вже минула - зявились  нов іоптужні двигуни - вуаля - міг 23 . кращий нніж той з  кого його ліпили.

Схожі, як свиня на коня. :)
   
Re: АН-70

Звідки ви взяли про плагіат несхожих літаків?

чисто з патріотизму ці літаки тобі не схожі))) хоча перейманння вдалих конструкторських рішень ьнормальна практика - але саме слово плагіат підпалює ваші пукани)))
   
Re: АН-70

Схожі, як свиня на коня. :)

ну кому і луценко генпрокурор)) і ммамчур воїн))
   
Re: АН-70

В каком масштабе?
Сдается мне, что 1:1.

якщо здається то хрестись - постав свічку - он авіабудування в Україні здохвло і завонялось - зато є церква своя)) вппірьод)) ( для геть дебіла тав навіть в назві слово масштаб - вчи англійську бєтолочь)))))
   
Re: АН-70

балласт для центровки нормальна загальносвітова практика
Я как бы еще пару лет назад когда вся муйня со 132 завертелась, осторожно предупреждал что это тупиковый ход
   
Re: АН-70

Зеленського уже назначили винним ?
   
Re: АН-70
TC

якщо здається то хрестись - постав свічку - он авіабудування в Україні здохвло і завонялось - зато є церква своя)) вппірьод)) ( для геть дебіла тав навіть в назві слово масштаб - вчи англійську бєтолочь)))))

И незачем хамить. Посмотрел внимательно. Посмотрел видео с натуральными 190-ми. Да, эта копия меньше.
Для просвещения бестолочи дам тебе ссылку летающую копию в серьезном масштабе.
   
Re: АН-70

Я как бы еще пару лет назад когда вся муйня со 132 завертелась, осторожно предупреждал что это тупиковый ход

признаюсь антонови мені вже давно не цікаві - не слідкую . центровка має виставлятись ще на сдаді екскізного компонування враховуючи все. але 132 була передєлка . конктруктора накосячили . що закономірно зважаючи на деградацію вузів . раніше хоч могли творчо користуватисьь напрацюваннями західних колег а зараз своє вдосконалити не можемо))) це фіаско пацани  (tu)  [ua]
але конкретно по цим двом літакам нічого не скажу -- не цікавився.
подивився на дві фотки 32 і 132 - перше що кинулось ввічі - вісь тяги на 132 нижче ніж на 32 і якщо  антонови полінувались скоригувати стабілізаторомцей нюанс могли бути проблеми через це. якщо двигуни значно відрізняються масою або зммінилось призначення літака - розміщення корисного навантаження -а ле полінувались чи обломались чи не захотіли чи і так сайдьот 32 же літає))) словом недопрацювали  .( наприклад змінити вперед-назад крило добившись оптимальної центровки



Останнє редагування: 4 травня 2019 23:25:33 від Aelit
   
Re: АН-70

Зеленського уже назначили винним ?
===================

Тут вже намагаюцця! :gigi:
Нічого дивного,доречі!
На когось же треба повісити свої пройопи!

Але тут оригінально- не на папєрєдників, а на наступників! :lol:

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1041816.0
   
Re: АН-70

И незачем хамить. Посмотрел внимательно. Посмотрел видео с натуральными 190-ми. Да, эта копия меньше.
Для просвещения бестолочи дам тебе ссылку летающую копию в серьезном масштабе.
https://www.youtube.com/watch?v=G-xTaY6XrsM

навіть не дивитимусь))) авіамоделюванням захоплювався ще в школі - зарас вже не цікаво. хоча наразі можливості для авіамоделювання незрівнянно ширші ніж в далеких 90 -.літаки - якщо вони в тому ж діапазоні швидкостей - досить добре масштабуються зі збереженням обрисів  і навіть профілей крила - і як праивло можна компонуючи мотоустановку добитись ппри тому прийнятної центровки -
але копії репліки робити не цікаво. цікаво робити своє)))
   
Re: АН-70

чисто з патріотизму ці літаки тобі не схожі))) хоча перейманння вдалих конструкторських рішень ьнормальна практика - але саме слово плагіат підпалює ваші пукани)))

А детально що схоже?
   
Re: АН-70

двигуни - вічна пробела совкового і постсовкового авіапрому - ще з поршневої епохи - копіювали ще поршневі двигуни - але вони мали більші вагу, витрату і менші потужність і ресурс )))))) тут комплексна проблема - некреативністть совкоінеенерів козодерів, відсталість в матеріалах, технологіях, металообробці . кваліфікація .загальне відношення нашого населення до своєї роботи  на от.єпісь.   загальін проблеми суспільств- оверкорумпованість та аагресивне невігластво. проффесорство.
синергетично це і дає те що маємо що маємо)))

По космосу совок кілька десятирічь непогано конкурував.
   
Re: АН-70

А детально що схоже?

все. масштаб 1 до 2. + 2 двигуна . з найсуттєвіших відмінностей - на г222 є форкіль на ан70 немає. компоновка дуже вдала то ж не дивно що Антонов нею скористався і він того не соромився. вдалі рішення широко застосовується

прости , олеже констянтиновичу  , нас засранців - не зберегли ми твій дар Україні. просрали. залишились вічні гречка  вишиванки і глечики
   
Re: АН-70

По космосу совок кілька десятирічь непогано конкурував.

 (tu) то було епічно. а тепер томос і 50 літній рибацький траулєрхолодільнік як немаючий аналогів ваєнний корабель (tu)



та й правильно
   
Re: АН-70

Олег Антонов не лише видатний конструктор - але й видатна людина і патріот , підтримував стосунки з українським дисиденством , поетами письменниками. коли герой нашого часу мудачук кинув за гграти Василя Стуса , його дружиан отримала вовчий квиток - антонов допомішг в працевлаштування .
Були люди - а залишились свинарчуки і владислави каськови омеляни. тьху. ганво а не люди
   
Re: АН-70

щоб ви зрозуміли якою Людиною був Антонов - він товаришував з Ліною Костенко .
   
Re: АН-70

(tu) то було епічно. а тепер томос і 50 літній рибацький траулєрхолодільнік як немаючий аналогів ваєнний корабель (tu)

Показати зображення...
та й правильно
Как-то так в общем. Нахера вам та авиапромышленность, когда есть попы
   
Re: АН-70

все. масштаб 1 до 2. + 2 двигуна . з найсуттєвіших відмінностей - на г222 є форкіль на ан70 немає. компоновка дуже вдала то ж не дивно що Антонов нею скористався і він того не соромився. вдалі рішення широко застосовується
Показати зображення...
прости , олеже констянтиновичу  , нас засранців - не зберегли ми твій дар Україні. просрали. залишились вічні гречка  вишиванки і глечики

 Так 2 двигуна і масштаб 1 до двох то з БТР-60 теж два двигуна і масштаб 1 до восьми он воно звідки.

Отже тепер завдяки Aelit знаємо що  БТР-60  це копія г222. Пиши ще фахівець :facepalm1:
   
Re: АН-70

Так 2 двигуна і масштаб 1 до двох то з БТР-60 теж два двигуна і масштаб 1 до восьми он воно звідки.

Отже тепер завдяки Aelit знаємо що  БТР-60  це копія г222. Пиши ще фахівець :facepalm1:

гиги смішно. саме тому Україна вже не авіабудувна .  гиги. позбавлння ганебного спадку совку триває))
   
Re: АН-70

гиги смішно. саме тому Україна вже не авіабудувна .  гиги. позбавлння ганебного спадку совку триває))

 :facepalm1:
   
Re: АН-70

:facepalm1:

заспокойся. не бийсебе вухами пщоках)) у тебе ж є томос йопта
   
Re: АН-70
DVB

Цитата: Aelit
хоча чому соромитись - міг 23 краще канадського сіеф 105 . хоча міг 23 козодерили саме з сіеф105
Щось я сумніваюсь, що отой сі еф 105, канадський. :) В ньому з канадських розробок хіба буква "сі" в назві. Як, наприклад, у СФ-18.
Міг скопіював (якщо скопіював) F-105, американський звісно.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія