Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 00:58:49 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...IgS - чому Ланос втричі дешевше в Росії? Ви ж знавець.
Чому в Україні він продається з ОДНІЄЮ подушкою безпеки, коли конструктивно там було дві?
Які зірки Євронкап? Про що ви розповідаєте? Порівняйте сучасний автомобіль з розробкою 1998 року, що є копією автомобіля 1980-х років.
Який національний виробник? Чому не підтримуються національні виробники лампових кінескопних телевізорів та прасок на вуглі?Мені не подобається підтримка "національного виробника" ціною заборон.
Якби за 20 років хоч одну нову модель розробили, хоч один новий технологічний економний двигун, а маємо що ? Десятиліття збирається одне й те саме, без ніяких змін. Навіть хай вже с тою новою розробкою, хоч би той самий ланос випустили із новим економним двигуном (його навіть розробляти не треба - візьміть вже готовий імпортний якийсь), зміненою оптикою, формою бампера, світлодиодними фарами, тощо. Про крупновузлову зборку китайців взагалі нічого сказатиЯ розумію ваше глузування, і мені так само все це не до вподоби, але завжди є "але". Спробую відповісти не дуже великою кількістю літер.
1. Чому дешевше в РФ. Коли машина йде на експорт, вона продається по відпускній ціні виробника без ПДВ та акцизу.
Якщо в РФ мито на авто з України мінімальні (а в ідеалі їх взагалі мало б не буть -- тіпа ж СНД), а до того руські щось крутять зі своїм ПДВ,
а до того салони хочуть продати тачки, які вже "застоялись" аж з 16 року, то маєте таку ціну.
2. Стосовно " підтримка національного виробника". З одного боку, відповісти дуже легко: вони практично всі -- підараси в поганому сенсі цього слова.
На жаль, це так. З іншого боку я мав би пояснити таку свою думку.
Колись давно, коли проект складання Шкод в Соломоново ще тільки набирав обертів,
я спитав одного з Єврокарівських діячів: "Чому ви розпочинаєте з Октавії? Чому ви не перенесли до України виробництво Шкоди Феліції?"
В 2001, коли в Соломоново тільки-но все починалось, Феліцію знімали з виробництва в Чехії. Хто в тємі, знає, що це за машинка.
Нічого внятного мені не відповіли. Бо насправді ніякого "збирання" там на початку не було: було прикручування колес та вкидання двигуна у кузов першої комплектності.
Тобто коли це роблять звичайні українці (купили по дешовкє тачку, разукоплектовали,
завезли як кузов на заміну під документи, вкинули що треба і потім ви її купили на ринку як машину) -- це митне шахрайство.
Коли це робить Васадзе (на майданчику в Іллічівську) Олег Боярин, чи хтось інший -- це "національний виробник".
Чому це так -- це питання політичне.
Але для мене основним є то, що автомобілебудування -- це бізнес, який планується на десятки років.
Наші ж місцеві Генрі Форди хочуть бабліща багато і сьогодні. В це все впирається.
Бо якби вони мислили хоч би і не державницьки, а просто як бізнесмени, які не збираються завтра тікати з країни,
то вони поводилися зовсім по іншому.
На ЗАЗі (в КБ) були проекти фейсліфтінгу та модернізації Таврій. Цех дослідно-конструкторських робіт збирав на замовлення
дуже цікаві комплектації на базі Таврій (гуглітє). Були проекти модернізації Ланосів -- все це відкидалось керівництвом як нецікаве,
як тягар, що стримує бізнес та заважає рубати капусту.
Стосовно рєплікі щодо розробки двигуна: розробити сьогодні з нуля двигун, коробку та автомобіль в цілому --
-- це завдання на 15 років конструкторської роботи та обкатки зразків на серії. Для України це вже пройдений етап --
-- ми мали свій автопром, але благополучно просрали його.
Тому на найближчі десятиліття ми приречені збирати ліцензії.
Стосовно двигунів: вони дійсно випускаються дуже довго, і по 10, і по 20 років. Змінюються лише окремі елементи,
міняється форма поверхні поршня, застосовують нові технології та роблять легшими головку, блок, ті ж самі поршні, інше.
Екологічні категорії досягаються не "ізобрєтєнієм" новго двигуна, а застосуванням на існуючих нових технологій живлення
паливною сумішшю, мультіджетом, та таким іншим. Так що нічого дивного, що автозаводи випускають двигуни довгі роки.ПДВ в Росії 18% такщо різниця була б мізерна
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 05:04:04 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 06:42:16 IP/Host: ---.vnet.dn.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Показати зображення...От не зрозумів ти латентно вболіваєш за фіат чи за кацапопром
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 08:00:46 IP/Host: ---.vnet.dn.ua
|
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 09:23:10 IP/Host: 194.247.173.---
|
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 10:28:39 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн - 6800 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії - 165000 руб. - 2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)
Це притому що в РФ ще якісь розтаможки мають бути і в них більш ніж в 2 раза дешевше ...
Ви хочете сказати що в нашій країні все норомально ?
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 10:35:42 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн - 6800 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії - 165000 руб. - 2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)
Только до 31 октября 2017 скидка на
- 110000 руб.
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
24 жовтня 2017 11:19:59 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 00:06:40 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Яка нах обмежена гарантія? А гарантія виробника?
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 00:15:50 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
IgS - добре написали. Особливо про підарасів у паганому значенні слова. на жаль, так експерименти і не дійшли до українців.
Не варто хвилюватися за такого "національного виробника", треба вирішувати далі що робити.
І бажано терміново, а то скоро усі будемо на бляхах їздити (хоч це й не самий поганий варіант).
Запускати інвесторів, підтримувати найновіші проекти (якщо створювати з нуля, то електрокари,
а не знову Опеля 80-х років, яким би він непоганим не був), створювати нові заводи і нові робочі місця.
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 00:23:06 IP/Host: 194.44.144.---
|
Розгорнути попередні цитати...Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн - 6800 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії - 165000 руб. - 2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)Там до речі може развод бути про знижкуРозгорнути попередні цитати...ЦитуватиТолько до 31 октября 2017 скидка на
- 110000 руб.Тобто скоріш за все той барабан там 275000 = 4780 $ , але навіть так виходить на 42% дешевше ніж в Україні
Якщо хтось подзвонить для перевірки цін, запишіть будь-ласка це на диктофон
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 00:23:58 IP/Host: 194.44.144.---
|
Розгорнути попередні цитати...IgS - добре написали. Особливо про підарасів у паганому значенні слова. на жаль, так експерименти і не дійшли до українців.
Не варто хвилюватися за такого "національного виробника", треба вирішувати далі що робити.
І бажано терміново, а то скоро усі будемо на бляхах їздити (хоч це й не самий поганий варіант).
Запускати інвесторів, підтримувати найновіші проекти (якщо створювати з нуля, то електрокари,
а не знову Опеля 80-х років, яким би він непоганим не був), створювати нові заводи і нові робочі місця.Менш за все я хвилююсь за панів Васадзе, Бояріна та їм подібних.
Але якщо нарід хоче мати в Україні хоч якусь індустрію, то відновити її можна лише в один спосіб:митні бар'єри і стимуляція внутрішнього виробника. Іншого не буває.
А як це зробити -- це вже справа політиків.
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 00:40:11 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...IgS - добре написали. Особливо про підарасів у паганому значенні слова. на жаль, так експерименти і не дійшли до українців.
Не варто хвилюватися за такого "національного виробника", треба вирішувати далі що робити.
І бажано терміново, а то скоро усі будемо на бляхах їздити (хоч це й не самий поганий варіант).
Запускати інвесторів, підтримувати найновіші проекти (якщо створювати з нуля, то електрокари,
а не знову Опеля 80-х років, яким би він непоганим не був), створювати нові заводи і нові робочі місця.Менш за все я хвилююсь за панів Васадзе, Бояріна та їм подібних.
Але якщо нарід хоче мати в Україні хоч якусь індустрію, то відновити її можна лише в один спосіб:митні бар'єри і стимуляція внутрішнього виробника. Іншого не буває.
А як це зробити -- це вже справа політиків.То ви вважаєте Форд саме завдяки миту виграв дуель автомобільної індустрії?
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 01:05:53 IP/Host: 194.44.144.---
|
Розгорнути попередні цитати...Менш за все я хвилююсь за панів Васадзе, Бояріна та їм подібних.
Але якщо нарід хоче мати в Україні хоч якусь індустрію, то відновити її можна лише в один спосіб:митні бар'єри і стимуляція внутрішнього виробника. Іншого не буває.
А як це зробити -- це вже справа політиків.То ви вважаєте Форд саме завдяки миту виграв дуель автомобільної індустрії?Не треба плутати Божий Дар зі звичайною яєшнею.
Форд виграв в той час, коли автомобіль ще сприймався як диво, і виграв саме тому,
що почав виробляти примітивні, але дешеві тачки в масовій кількості і продавати їх
по ціні, яка була досяжна для "будь якого нігєра, зажавшего 500 баксів" (с).
Але колишні країни СЕВ пройшли через етап високих митних тарифів.
Зараз, вже в ЄС, митних бар"єрів у них немає, а автопром є.
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
25 жовтня 2017 10:01:25 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
27 жовтня 2017 08:02:29 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...То ви вважаєте Форд саме завдяки миту виграв дуель автомобільної індустрії?Не треба плутати Божий Дар зі звичайною яєшнею.
Форд виграв в той час, коли автомобіль ще сприймався як диво, і виграв саме тому,
що почав виробляти примітивні, але дешеві тачки в масовій кількості і продавати їх
по ціні, яка була досяжна для "будь якого нігєра, зажавшего 500 баксів" (с).
Але колишні країни СЕВ пройшли через етап високих митних тарифів.
Зараз, вже в ЄС, митних бар"єрів у них немає, а автопром є.Корея Китай Японія Німечина теж через мита ? Словенія, Словаччина, Франція???
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
27 жовтня 2017 08:05:53 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Не треба плутати Божий Дар зі звичайною яєшнею.
Форд виграв в той час, коли автомобіль ще сприймався як диво, і виграв саме тому,
що почав виробляти примітивні, але дешеві тачки в масовій кількості і продавати їх
по ціні, яка була досяжна для "будь якого нігєра, зажавшего 500 баксів" (с).
Але колишні країни СЕВ пройшли через етап високих митних тарифів.
Зараз, вже в ЄС, митних бар"єрів у них немає, а автопром є.Корея Китай Японія Німечина теж через мита ? Словенія, Словаччина, Франція???Від кого мали б захищати свій ринок Франція, Німеччина, Англія, США, Італія?
Від інопланєтян? Ці країни -- піонєри автопрому, питання "куда продати вироблене?"
в них повстало ще напередодні Великої депресії майже 100 років тому.
Коли країни виробляють якусь подібну продукцію, питання мита стає предметом міждержавних угод:
ви нам не створюєте перешкод, а ми -- вам. Саме так і утворюються різні зони вільної торгівлі,
Бенілюкси, ЄСи, та NAFTA.
Стосовно -- Корея, Китай, Японія Словенія, Словаччина -- не знаю, шукайте інформацію.
Але не думаю, щоб китайським автовиробникам було б вигідно клєпать своє лайно,
якби на ринок КНР був вільний доступ нових тачок та старого автохламу.
Що Ви хочете довести своїми питаннями? Що треба відкрити ринок для блях,
і тоді монстри автопрому почнуть у нас будувати автозаводи, нє?
Ви, власне, чого більше хочете -- дешеві тачки чи нормальну країну?
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов? |
28 жовтня 2017 00:05:01 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Корея Китай Японія Німечина теж через мита ? Словенія, Словаччина, Франція???Від кого мали б захищати свій ринок Франція, Німеччина, Англія, США, Італія?
Від інопланєтян? Ці країни -- піонєри автопрому, питання "куда продати вироблене?"
в них повстало ще напередодні Великої депресії майже 100 років тому.
Коли країни виробляють якусь подібну продукцію, питання мита стає предметом міждержавних угод:
ви нам не створюєте перешкод, а ми -- вам. Саме так і утворюються різні зони вільної торгівлі,
Бенілюкси, ЄСи, та NAFTA.
Стосовно -- Корея, Китай, Японія Словенія, Словаччина -- не знаю, шукайте інформацію.
Але не думаю, щоб китайським автовиробникам було б вигідно клєпать своє лайно,
якби на ринок КНР був вільний доступ нових тачок та старого автохламу.
Що Ви хочете довести своїми питаннями? Що треба відкрити ринок для блях,
і тоді монстри автопрому почнуть у нас будувати автозаводи, нє?
Ви, власне, чого більше хочете -- дешеві тачки чи нормальну країну?Нормальна країна нормально конкурує зі світом. Якщо вони не можуть випускати гарні тачки дешевше, то вони повинні шукати в чому вони можуть конкурувати. Мита ніяк не допомагають цьому.