Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 17:50:01 IP/Host: ---.46-175-160-7.norma4.ks.ua
|
Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 17:53:13 IP/Host: 193.161.14.---
|
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 17:59:53 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...Cудячи з таблиці, вони з 1,4L знімають 140 конячок. Чого б не їхати?
У жінці на "Фієсті" 2008 року, теж 1,4 , але там лише 80
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 18:07:19 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ни 4х4, ни автомата, движок 1,4Да, это еще и на ручке. В Украине таких комплектаций просто нет. У нас есть 2х4 и 4х4 только на автомате. В Болгарии есть вариант с ручкой, на 3.000 что-ли дешевле, но только 4х4, т.е. нет комплектаций 2х4
Что же касается движка... Так движок 1.4 это как раз и есть главная фишка именно Vitara S (спорт), и собственно основное отличие от простой Витара, той что без "С". Там не просто "1.4", а 1.4 Booster Jet - турбированный движок с изменяемой геометрией турбины, о 140 кобыл и с крутящим моментом ПОЛНОСТЬЮ линейным в диапазоне от 1.500 до 5.500 оборотов. Там движок - золото! (правда с неизвестным из-за всех этих наворотов ресурсом, но то таке...). Я их и брал именно из-за этого движка. Обычную Витару я бы себе точно не купил, жене - еще может быть.Розгорнути попередні цитати...Трошки непонятно, что вы называете словом " комплектация"?Дело в том, что у Витары С, в отличие от обычной просто НЕ СУЩЕСТВУЕТ выбора комплектаций. Все что можно выбрать - это тип привода полный/неполный (в некоторых странах), и тип коробки передач (опять же в некоторых странах). Интересно другое - все эти фишки НЕ описаны на рекламах, т.е. их наличие в болгарской машине для меня было приятным сюрпризом. После чего их отсутствие в украинской - соответственно сюрпризом неприятным.
ЗЫ Особенно смешно было давеча зашел в салон, а у них крутится реклама на украинском для Витара С как раз этого самого адаптивного круиз-контроля и системы предупреждения столкновений. Т.е. в рекламе украинской версии эта фишка есть, а в натуре - нет
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 18:09:42 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Именно AllGrip т.е. 4х4 и на автомате??? Тогда это шара! Я честно говоря просто удивлен.
Или это 2 ведущих и на ручке? Табличку подробную не вижу - очень мелко. Глянь пожалуйста, а то заинтриговал.Ні, цей якраз не має 4х4.
Я запитав в продавця, він сказав, що якщо 4х4, то на 2300 євро дорожче буде. Тобто за 22300 Євро.Показати зображення...
Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 18:11:58 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...Cудячи з таблиці, вони з 1,4L знімають 140 конячок. Чого б не їхати?
У жінці на "Фієсті" 2008 року, теж 1,4 , але там лише 80Щоб зняти тих ЗАДЕКЛАРОВАНИХ 140 коняк потрібно двигун розкрутити до максимальних обертів. На найдорожчому бензині. І взагалі, щоб той SUV взагалі їхав, треба розкручувати близько до тих самих максимальних обертів. І слухати те виття як в пилососа чи електродрилі...
Плюс турбіна - найвужче місце в таких двигунах. Мало того, що потрібні спеціальні масла, так турбіна через якийсь час починає текти і їсти те масло. Практично без винятків.
Не розумію я таких приколів.
От в чому прикол в таких двигунах? І хто купує відносно великі автівки з такими мікроскопічними двигунами. Це якісь чисто європейські штучки? Тому що в Північній Америці на таку точилу фіг хто і подивиться, не те що купить.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot
Svitlana Bykova
|
30 вересня 2017 18:35:19 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Та и в интернете можно посмотреть цены. Хочу вот себе "секс" взять, но не новый, на новый денег не хватит... 2007-2008 года.вони новий секс так спаскудили
перший був особливий, зчитувався на раз, ні з ким неможна сплутати
а новий - хзшо, зализане одоробло як купа інших недоджипів
з новим дизайном секс втратив обличчя і став ніякою проходною машинкою. Я б не купилаСекс это икс ?
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot
Svitlana Bykova
|
30 вересня 2017 18:39:46 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Я б не купилаа яку б купили
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 19:07:18 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Щоб зняти тих ЗАДЕКЛАРОВАНИХ 140 коняк потрібно двигун розкрутити до максимальних обертів. На найдорожчому бензині. І взагалі, щоб той SUV взагалі їхав, треба розкручувати близько до тих самих максимальних обертів. І слухати те виття як в пилососа чи електродрилі...
Плюс турбіна - найвужче місце в таких двигунах. Мало того, що потрібні спеціальні масла, так турбіна через якийсь час починає текти і їсти те масло. Практично без винятків.
Не розумію я таких приколів.
От в чому прикол в таких двигунах? І хто купує відносно великі автівки з такими мікроскопічними двигунами. Це якісь чисто європейські штучки? Тому що в Північній Америці на таку точилу фіг хто і подивиться, не те що купить.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 19:19:34 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...Cудячи з таблиці, вони з 1,4L знімають 140 конячок. Чого б не їхати?
У жінці на "Фієсті" 2008 року, теж 1,4 , але там лише 80Щоб зняти тих ЗАДЕКЛАРОВАНИХ 140 коняк потрібно двигун розкрутити до максимальних обертів. На найдорожчому бензині. І взагалі, щоб той SUV взагалі їхав, треба розкручувати близько до тих самих максимальних обертів. І слухати те виття як в пилососа чи електродрилі...
Плюс турбіна - найвужче місце в таких двигунах. Мало того, що потрібні спеціальні масла, так турбіна через якийсь час починає текти і їсти те масло. Практично без винятків.
Не розумію я таких приколів.
От в чому прикол в таких двигунах? І хто купує відносно великі автівки з такими мікроскопічними двигунами. Це якісь чисто європейські штучки? Тому що в Північній Америці на таку точилу фіг хто і подивиться, не те що купить.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
30 вересня 2017 20:39:37 IP/Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Именно AllGrip т.е. 4х4 и на автомате??? Тогда это шара! Я честно говоря просто удивлен.
Или это 2 ведущих и на ручке? Табличку подробную не вижу - очень мелко. Глянь пожалуйста, а то заинтриговал.Ні, цей якраз не має 4х4.
Я запитав в продавця, він сказав, що якщо 4х4, то на 2300 євро дорожче буде. Тобто за 22300 Євро.Показати зображення...
Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 00:20:44 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
От в чому прикол в таких двигунах? І хто купує відносно великі автівки з такими мікроскопічними двигунами. Це якісь чисто європейські штучки? Тому що в Північній Америці на таку точилу фіг хто і подивиться, не те що купить.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 00:35:54 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ні, цей якраз не має 4х4.
Я запитав в продавця, він сказав, що якщо 4х4, то на 2300 євро дорожче буде. Тобто за 22300 Євро.Показати зображення...
Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...
140 конів.
Зато бензини бере тільки 5,2 літри.
Фантастика.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 00:40:04 IP/Host: 95.67.82.---
|
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot
Svitlana Bykova
|
1 жовтня 2017 00:43:06 IP/Host: ---.domashka.kiev.ua
|
О! Про Пежо.
Продам Пежо 107
Год 2012
Пробег 48 тысяч.
Коробка автомат.
Цвет красный
Цена $6 тыс.
Пежо ннннннада?
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 00:54:39 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
А Субарики в Украине есть и почем?
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 01:11:21 IP/Host: 95.67.82.---
|
Розгорнути попередні цитати...О! Про Пежо.
Продам Пежо 107
Год 2012
Пробег 48 тысяч.
Коробка автомат.
Цвет красный
Цена $6 тыс.
Пежо ннннннада?що тільки не зустрінеш на фупі ))))))))))))))))))
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 01:51:12 IP/Host: ---.under.net.ua
|
добиться. Реально примерно так:
90 км/ч - 7.5
120 км/ч - 9
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 01:57:24 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...добиться. Реально примерно так:
90 км/ч - 7.5
120 км/ч - 9Что-то как-то многовато, у меня на атмосферном 1.4 и ручке на 90 расход 6.5, на 120 - 7.5 и машина чуть выше.
А, сорри, полный привод, он постоянно включен что ли?
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 02:17:33 IP/Host: 178.158.233.---
|
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 07:16:17 IP/Host: ---.v-lan.com.ua
|
я колись хотіла Гранд Вітару 4Х4, автомат в повній комплектації брати. вона в 2008р. 37К$ з копійками коштувала. а потім в осени, коли долар з 5 до 8 зріс, вони ціни в гривнях не міняли. але мені сказали, що вона забагато бензу бере, в порівянні з другими такими ж.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 12:03:25 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
2. Системы старт-стоп
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 12:07:10 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це що, на SUV ставлять дижок в 1.4 літри? Я вірно зрозумів?
Він хоч проти вітру їде?
OMG...Cудячи з таблиці, вони з 1,4L знімають 140 конячок. Чого б не їхати?
У жінці на "Фієсті" 2008 року, теж 1,4 , але там лише 80Щоб зняти тих ЗАДЕКЛАРОВАНИХ 140 коняк потрібно двигун розкрутити до максимальних обертів. На найдорожчому бензині. І взагалі, щоб той SUV взагалі їхав, треба розкручувати близько до тих самих максимальних обертів. І слухати те виття як в пилососа чи електродрилі...
Плюс турбіна - найвужче місце в таких двигунах. Мало того, що потрібні спеціальні масла, так турбіна через якийсь час починає текти і їсти те масло. Практично без винятків.
Не розумію я таких приколів.
От в чому прикол в таких двигунах? І хто купує відносно великі автівки з такими мікроскопічними двигунами. Це якісь чисто європейські штучки? Тому що в Північній Америці на таку точилу фіг хто і подивиться, не те що купить.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 12:10:45 IP/Host: 194.44.139.---
|
Розгорнути попередні цитати...2. Системы старт-стоп
а зачем оно, у меня есть, так она бесит когда забываю после того как завелся кнопку еко тыкнуть.
Re: Приїхав на техогляд в салон Suzuki, Nissan i Peugeot |
1 жовтня 2017 12:12:35 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...2. Системы старт-стоп
а зачем оно, у меня есть, так она бесит когда забываю после того как завелся кнопку еко тыкнуть.А ці системи старт-стоп часом не вбивають ресурс двигуна? В чому взагалі профіт?
У звичайних ДВЗ кожен запуск двигуна це як проїхати десятки км по ресурсу.