Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Як таке можна випускати на трасу з людьми? Аварія маршрутка + вантажівка, Брусилів

Там на фото дорога - суцільна ковзанка, по ній і ходити страшно :(
   
Пистець....Як можна робити дороги без відбійників ??
Як може бути відбійник на 2-х полосній дорозі? Як обігнати вантажівку наприклад? Чи по обочині?
Проблема таких ДТП лише довбні за кермом, які порушують ПДР. І не важливо за кермом якого авто довбень. А появляються вони від можливості купити права.
Коротше виновата в ДТП корупція.
   
звідки ти знаєш?
повно випускається пасажирських мікроавтобусів
чи по-твоєму, мікроавтобусами заборонено перевозити пасажирів?

То 311 спринтер . Вантажний.
Початку 2000х
Дешево і сердито.

   
Вже...13 загиблих...та 6 постраждалих.  :(
   
То 311 спринтер . Вантажний.
Початку 2000х
Дешево і сердито.

Сердито...

   
Что-то не понятно как могло так размотать бусик? Он же не под поезд попал.
И как могло столько людей погибнуть одновременно? Они же не в смарте ехали?
Жесть какая-то :(
   
Что-то не понятно как могло так размотать бусик? Он же не под поезд попал.
И как могло столько людей погибнуть одновременно? Они же не в смарте ехали?
Жесть какая-то :(

В лоб фуре.
Скорость.
Люди непристегнутые.
Сиденья сорвало с пола.
Подавили другдруга
   
В лоб фуре.
И от этого никто не застрахован . Хоть за рулем были два профи .
   
бус не виглядає настільки знищеним не дивлячись на лобове з вантажівкою
перед так, але він же довгий
тут хіба людей просто подусило в момент зіткнення кріслами, тілами одне одного
швидкість зло
   
Навіть при невисокій швидкості зіткнення в маршрутках (перероблених вантажних мікроавтобусах) ,пасажири ламають носи об переднє сидіння , бо ніхто не тримається , втикають в телефони
   
То 311 спринтер . Вантажний.
Початку 2000х
Дешево і сердито.

ну якщо ти впевнений, що то саме вантажний перероблений, а не пасажирський спринтер
втім, мало що змінює
порушення в цьому немає
пасками обладнувати автобуси правила не зобов'язують
   
ну якщо ти впевнений, що то саме вантажний перероблений, а не пасажирський спринтер
втім, мало що змінює
порушення в цьому немає
пасками обладнувати автобуси правила не зобов'язують

сцуко, навіть для збереження громадянами власного життя тре використовувати батога, бо українець без палки по хребті йух що буде робити.
правила не вимагають то що? при наявності ремнів не треба ними користуватись? щей може заглушки ставити?
   
при наявності ремнів не треба ними користуватись? щей може заглушки ставити?
Навіть сертифіковані маршрутки українського виробництва, усякі "богдани", "рути" тощо, не мають ніяких пасків безпеки для пасажирів. Виключення - шкільні автобуси.
Й сидіння прикручені в них так само трешово, як й в перероблених спрінтерах.

Іноді по області їжджу, регулярно бачу картину,  як водій напихає повний салон стоячих пасажирів, як тих шпротів в банку. При зіткненні - то піздець, братська могила.
   
при наявності ремнів не треба ними користуватись?

при наявності правила вимагають ними користуватися
   
бачу картину,  як водій напихає повний салон стоячих пасажирів, як тих шпротів в банку.

+1
які там паски?
стоячи їздять!
чи стоячих треба теж пристібати?
   
стоячи їздять!
чи стоячих треба теж пристібати?
До речі, в 90-х також стоячі їздили ПАЗиками на села, ще коли  маршруток не було.
А автобуси вже ходили дуже фуйово-нерегулярно.
   
проблема не в відбійниках, а в дурнях на дорогах
Проблема якраз в дурнях що роблять дорогу, тому що дурні на дорога будуть завжди і немає на те ради тільки відбійник.
   
тахографів
Козаченьки уже дали решительный бой этой цивилизаторской напасти - две карты. Проехал 9 часов, вставил вторую карту и поехал дальше (tu)
   
Іноді по області їжджу, регулярно бачу картину,  як водій напихає повний салон стоячих пасажирів, як тих шпротів в банку. При зіткненні - то піздець, братська могила.



Поступово йдемо до такого?

   
Навіть при невисокій швидкості зіткнення в маршрутках (перероблених вантажних мікроавтобусах) ,пасажири ламають носи об переднє сидіння , бо ніхто не тримається , втикають в телефони
Не пристебнуті, бо нема чим. І сідухи ставлять так, що деяку при ударі відпадають нахер
   
Проблема якраз в дурнях
которые организуют бизнес и ставят невыполнимые нормы и сумасшедшие штрафы. В результате, водители не спят и нарушают все, что могут.
   
Поступово йдемо до такого?
Тут скоріш дебільна логістика. Коли з ринку народ їде з жоревом та плюшками на село, то маршрутка забита всередині, так як на картинці.
А вже після обіду може аж 3 людини в бусі їхати.

которые организуют бизнес и ставят невыполнимые нормы и сумасшедшие штрафы. В результате, водители не спят и нарушают все, что могут.
Ага, знайди зараз водія на ту маршрутку по області, старі діди за кермом, які мабуть на нормальній фірмі й медкомісію б не пройшли.
   
Показати зображення...
Поступово йдемо до такого?

90-110км/год?
   
90-110км/год?

Індійці, звісно, троха відірвані, але не настільки, як наші маршрутчики. Думаю, той автобус максимум 30-40 км/год їде, і обганяти на зустрічну не лізе.
   
Ага, знайди зараз водія на ту маршрутку по області
А платить не пробовали?
   
А платить не пробовали?
Питання не до мене.
Життя таке, молодий нормальний водій - руки в ноги й в ЄС на заробітки.

А дай штуку баксів водію,  наших пенсів катати сільських, то доведеться вартість квитка збільшувати в  кілька разів, а в пенсів нема чим башляти.
Коли цього року підняли  вартість квитка, то народ мало не піздив тих водіів, типа то вони винні, а не хазяїн буса.
Довелось навіть за деякими напрямками знижувати тариф.


Останнє редагування: 7 грудня 2021 13:34:06 від птах Сорока
   
Про вантажівки і іх змучених водіів крім тахографів
Щоб не шуміли і не  змучувались.
Дешево і сердито.

Ци

На всіх дорогах Австрії у вихідні дні заборонено їздити вантажівками з повною вагою понад 7,5 т (повна маса транспортного засобу) або вантажівками з причепами, якщо повна маса вантажівки чи причепа перевищує 3,5 т по суботах з 15:00: опівночі до півночі та у неділю та святкові дні з півночі до 22 години

На всіх дорогах Австрії з 22:00 до 05:00 заборонено їздити вночі для вантажівок з повною масою понад 7,5 т.

Винятки надаються лише для поїздок, які використовуються виключно для перевезення молока, свіжого м’яса, живої худоби, швидкопсувних продуктів (крім заморожених), газет, журналів, ремонту холодильних систем, які не можна відкласти, або використання транспортних засобів для обслуговування доріг. підтримувати дорожній рух.
Порожні поїздки, пов’язані зі швидкопсувною їжею, як правило, підпадають під заборону водіння вночі.

Крім того, у багатьох містах передбачено спеціальні місцеві заборони на їзду в нічний час для вантажівок з повною масою понад 3,5 т або 7,5 т, навіть якщо вони малошумні, включаючи Клагенфурт, Вінер-Нойштадт, Вельс, Лінц, Зальцбург, Грац, Інсбрук та Відень.

Для чого фігню писати, дана заборона. щодо їзди вантажівок у вихідні виключно для того, щоб люди на вихідні могли їздити без корків.
і це майже у всій європі, для водіів вантажівок там є норма його роботи в добу та тиждень.
   
О, консерва спливла )))

Цитувати
Ім'я користувача:Carpuk
Дата реєстрації:7 листопада 2014 15:39:37
Повідомлень:405 (~0 в день)
   
Індійці, звісно, троха відірвані, але не настільки, як наші маршрутчики. Думаю, той автобус максимум 30-40 км/год їде, і обганяти на зустрічну не лізе.

а все зводять до перебору з пасажирами
хоча вбиває швидкість
   
молодий нормальний водій - руки в ноги й в ЄС на заробітки.
Вспоминается старый анекдот:
за прошлый год из страны выехало 10000 программистов, 5000 строителей, 2000 врачей и ни одного гаишника. 
   
О, консерва спливла )))


привіт пернатий, ти птах чи півень, все таки півень,

   
привіт пернатий,
Привіт, львівська рагуляка ))  :K
   
Привіт, львівська рагуляка ))  :K
все таки навіть не півень, бо навіть він свій рот відкриває по суті а не щоб як ти смоктати. Живи тут))
І тобі привіт зі Львова.
   
а все зводять до перебору з пасажирами
хоча вбиває швидкість

все вірно. Плюс маршрутки які переобладнані з грузових. Ніколи ніхто з перевізників не буде купувати нові пасажирські буси , поки наверху кожний рік продовжують ліцензіі. Всім вигідно крім пасажирів.
   
що заборона їзди фур у вихідні має спільного із кількістю дтп? заборона праці у вихідні в єс це фітча профспілок, в британії наприклад такої заборони немає, в штатах здається теж
Пояснювати як відсутність важкого і габаритного транспорту в нічний час і у сімейні вихідні в авто з дітьми  зменшує кількість дтп і жертв?
???
Який  сенс якщо зразу не зайшло.
...

Зараз вступає обов'язок монтувати камери і радари на сліпі зони для фур
50-70 велосипедистів і пішоходів гине в рік.
Гинути не будуть.

На питання чому відповідь шукайте самі


   
Ну ти реалтно придурок чи що? 
Що таке 17 людей для буСа?

Ти мабуть не в курсі що ці буси возять всю Україну ?

Я цих гробовозок з вікнами на рівні колін завжди боялася  :(
   
Я один раз проехался такой  Киев - Харьков. Довез быстро. Но после этого ни разу не поехал. Через неделю итишники  возвращались такой же с конференции ,  разбились.
   
+1
які там паски?
стоячи їздять!
чи стоячих треба теж пристібати?

якщо дозволено стоячих, то швидкість такого тз повинна бути обмежена макс до 60/км/год по трасі і то забагато. а не понапихати повний салон і шпарити з +20 км/год до дозволеного обмеження, бо правила так дозволяють
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія