Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

А 100 процентів і не треба. Достатньо щоб автопілот був хоча би в 10 разів кращий ніж мавпа за кермом

У мавпи за кермом свої глюки, а у автопілоту зовсім інші............. Автопілот помиляється там де мавпа б спокійно впоралась би з ситуацією..... Люди ніколи не будуть толерантні до таких помилок навіть якщо в інших ситуаціях він в 1000 разів буде кращим за мавпу.
   
Щось не чув щоб класичні страховики щось таке робили і тим більше щоб щось таке було сертифіковано регулятором. Воно б обвалило ринок страховки так що маманегорюй

Ти не повіриш....
Вже навіть в Україні цю технологію запроваджують!
https://arx.com.ua/produkty/avtotsyvilka/avtotsyvilka-smart

-10% на обов'язкове страхування, якщо прикрутиш додаток до телефону й накатаєш якусь там відстань

   
Тобто, якщо к вам зараз прийде чарівник і скаже - я можу зробити так що ваша машина буде їздити сама куди вам треба... Ви відмовитесь бо?
Відмовлюсь.
Мені подобається керувать автомобілем.
   
Уберу ти платиш ~20 баксів, а автопілоту 2 долляра
Він в ціні машини зашитий.
   
metromile.com
https://www.allstate.com/drive-wise.aspx

Zip code get a quote??

Ладно я спати, всім всього
   
Уберу ти платиш ~20 баксів, а автопілоту 2 долляра

Це якщо їхати недалеко....... А якщо на 500-1000 км..... то там вже далеко не 20 баксів.....
   
Відмовлюсь.
Мені подобається керувать автомобілем.

сходу дам пару визначень, які тобі сподобаються у автопілота
Найпростіше, пов'язане з мегаполісами та проблемами з парковкою
Уяви собі, приїхав ти десь у центр міста, ну наприклад то тіятру з дружиною на прем'єру!
Стати ніде, бо все позаймано
Й ось ти зупиняєшся, виходиш з автівки, виводиш дружину, закриваєш дверки, а автопілот поїхав шукать парковку.
А опісля тіятру ти виходиш, тицяєш кнопку на смарті, й автопілот тобі автівку подає "до порогу"

Варіант намбер два: поїхав на день народження до друга десь за місто, треба повертатися ввечері, а ти 100-200 грам вже прийняв
Сів, автопілот тебе доставив додому, ну красота жеж!
   
Zip code get a quote??


починають зі стандартного рейту для місцевості, а потім коригують в залежності від того як водиш.....
   
Ти не повіриш....
Вже навіть в Україні цю технологію запроваджують!
https://arx.com.ua/produkty/avtotsyvilka/avtotsyvilka-smart

-10% на обов'язкове страхування, якщо прикрутиш додаток до телефону й накатаєш якусь там відстань

Рили?? додаток до телефон І мінус 10% ну смішно. Мова йде про в рази меньше ти це додатком не досягнеш
   
Він в ціні машини зашитий.

там є задумки оренди функції, коли тобі вона потрібна, а не постійно
тоді автівка вийде значно дешевша

   
Бош в серію запускає цікаву штуку: семікондуктори на карбонаті кремнію SiC.
Кажуть для електрокарів дуже корисно, менше втрат енергії на нагрів напівпровідників
   
Рили?? додаток до телефон І мінус 10% ну смішно. Мова йде про в рази меньше ти це додатком не досягнеш

знову новини з майбутнього........ ... Рейти тесли практично такі самі як і у інших страхових компаній........
   
сходу дам пару визначень, які тобі сподобаються у автопілота
Найпростіше, пов'язане з мегаполісами та проблемами з парковкою
Уяви собі, приїхав ти десь у центр міста, ну наприклад то тіятру з дружиною на прем'єру!
Стати ніде, бо все позаймано
Й ось ти зупиняєшся, виходиш з автівки, виводиш дружину, закриваєш дверки, а автопілот поїхав шукать парковку.
А опісля тіятру ти виходиш, тицяєш кнопку на смарті, й автопілот тобі автівку подає "до порогу"

Варіант намбер два: поїхав на день народження до друга десь за місто, треба повертатися ввечері, а ти 100-200 грам вже прийняв
Сів, автопілот тебе доставив додому, ну красота жеж!
З цим погоджусь, але саме водіння?
   
там є задумки оренди функції, коли тобі вона потрібна, а не постійно
тоді автівка вийде значно дешевша
По теслі не скажеш.
   
Рили?? додаток до телефон І мінус 10% ну смішно. Мова йде про в рази меньше ти це додатком не досягнеш

в нас не можна так. В нас законодавчо регульований розмір страхової ставки
   
Насправді чим більше таких солар хаусхолд тим легше створити vertual power plant
А еще проще построить нормальную СЭС  :lol:
Внезапно:
The study found that the cost of generating energy from 300 MW of utility-scale PV solar is roughly one-half the cost per kWh of electricity produced from an equivalent 300 MW of 5kW residential-scale systems when deployed on the Xcel Energy Colorado grid.
https://www.forbes.com/sites/jamesconca/2015/07/30/which-is-cheaper-rooftop-solar-or-utility-scale-solar/?sh=145a80fc1e5d
   
В Україні електричка стала неактуальною.
Через нову вартість електроенергії для не фізичних осіб.
Крім тих у кого особняк.
В містах всьо. Дизель знову рулить .

   
З цим погоджусь, але саме водіння?

Ну те що для вас водіння це джерело якогось задоволення то цікаво, але певен що для більшості людей це трохи не так. Я з величезним задоволенням буду дивитись ютубчик чи читати книжку замість дивитись на дорогу і крутити руль. Автомобіль це засіб пересування з точки А в точку Б а не засіб задоволення
   
Пора нашим колледжам и ВУЗам готовить студентов по новой специальности - экопедалер



https://www.bradford.ac.uk/news/archive/2021/students-pedal-for-the-planet-in-eco-awareness-spin.php
   
Автомобіль це засіб пересування з точки А в точку Б а не засіб задоволення
це кому як
комусь готування їжі - це каторга, а комусь - відпочинок та задоволення
комусь лісапєд - це від безвиході, бо грошей ніц немає, а комусь - це радість мандрівки

все суб'єктивно
   
Дивне питання

Комфорт. Власний вибір маршруту і графіку. Так само як зі звичайним автомобілем.

У власному авто можна бухим їздити
   
В Україні електричка стала неактуальною.
Через нову вартість електроенергії для не фізичних осіб.
Крім тих у кого особняк.
В містах всьо. Дизель знову рулить .



Дизель ще й у каністрі можна принести якщо шо  :D
   
це кому як
комусь готування їжі - це каторга, а комусь - відпочинок та задоволення
комусь лісапєд - це від безвиході, бо грошей ніц немає, а комусь - це радість мандрівки

все суб'єктивно

Звичайно. Але в більшості випадків люди користуються речами бо в них є потреба, бо вони дають користь.

Можливо є жінки які оргазмують від прання кілограмів білизни руками, але якщо така жінка почне волати - Пральні машини зло бо я люблю прасувати руками - то на неї подивляться як на дурепу. І справедливо. Бо треба трохи дивитись поза власними смаками.
   
ну чо так одразу. живуть в тій сабурбії як номальні люди, а не як троєщинські терміти
Если б они еще и оплачивали содержание своей инфраструктуры, а не тянули деньги из бюджета, то и вопросов бы не было.
   
Если б они еще и оплачивали содержание своей инфраструктуры, а не тянули деньги из бюджета, то и вопросов бы не было.
а вони її хіба не оплачують?  :lol:
от троєщинці - навряд
   
Я б купив, якщо б не така різниця в ціні
Хоча за 2-3 роки має майже зрівнятися
   
Бош в серію запускає цікаву штуку: семікондуктори на карбонаті кремнію SiC.
Кажуть для електрокарів дуже корисно, менше втрат енергії на нагрів напівпровідників
по-перше, на карбонат(-СО3), а карбід-(SiC).
По-друге, тій технології вже 15 років у промисловості. Піонером була Cree відома пересічному по світлодіодах для ліхтарів, тепер Wolfspeed. І зараз вона позбулась того дивізіону.
По-третє, в силовій електроніці мейнстрімом вже років 6 є нітрид галію.
І вопше - не семікондуктори, а напівпровідники
   
Дизель ще й у каністрі можна принести якщо шо  :D

Ого . Який сервіс  :D
   
ти читати вмієщ чи тільки пишеш тлумку ? 
"Вартість електрики у січні 4,80 + пдв"

І на тобі вже. Це рахунок за листопад. !!!
4,88 + ПДВ = 5,86 за кВт/год.


Читать я умею: ты написал что цена поднядась до 12 грн за кВтч.
Вопрос вот только где? Я не нашел...

Да, уже есть точки, где электричество отпускется в убыток, чтобы получить клиента в магазин на закупы, пока машина на зарядке.
   
по-перше, на карбонат(-СО3), а карбід-(SiC).
По-друге, тій технології вже 15 років у промисловості. Піонером була Cree відома пересічному по світлодіодах для ліхтарів, тепер Wolfspeed. І зараз вона позбулась того дивізіону.
По-третє, в силовій електроніці мейнстрімом вже років 6 є нітрид галію.
І вопше - не семікондуктори, а напівпровідники

які саме прилади на основі SiC?
   
які саме прилади на основі SiC?
Спочатку були діоди. потім з"явились полові транзистори. не встигли карбідні половики вибити традиційні, як запиляли галій-нітридні.
   
Зарядна станція 120kVt .
Заряджає Теслу 85 кВт за дві години.
Автоматик вхідний. 400 Ампер. Теслу заряджає струмом 120 Ампер.



Останнє редагування: 7 грудня 2021 20:23:24 від Бандер1вець
   
Читать я умею: ты написал что цена поднядась до 12 грн за кВтч.
Вопрос вот только где? Я не нашел...

Да, уже есть точки, где электричество отпускется в убыток, чтобы получить клиента в магазин на закупы, пока машина на зарядке.

У Львові.
У нас 5 зарядок по 120 - 150 кВт є. В Києві така одна.
І вони в мінус не підуть. Це окремий бізнес з інвестиціями. Поширюється на Україну.
   
по-перше, на карбонат(-СО3), а карбід-(SiC).
По-друге, тій технології вже 15 років у промисловості. Піонером була Cree відома пересічному по світлодіодах для ліхтарів, тепер Wolfspeed. І зараз вона позбулась того дивізіону.
По-третє, в силовій електроніці мейнстрімом вже років 6 є нітрид галію.
І вопше - не семікондуктори, а напівпровідники

Точно, карбід
як ти відрізняєш семікондуктор від напівпровідника?  :D

   
Точно, карбід
як ти відрізняєш семікондуктор від напівпровідника?  :D
по мові!  :laugh:
   
120 кило... Вольт?

У теслы напряжение батареи 350-400V.
чтобы влить 120 kW требуется ток 300 ампер.


В киеве у ionity уже с пол года 2 станции по 120kWh.
Вроде третью скоро запустят по слухам.

И цена на них прям вот сейчас 7 грн за kWh.

А то что Назар решил поднять цену до "выше всех на рынке"- ну это его личное решение.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Тесла доведе автопілот до стану «значно краще за людину водія» в найближчі роки. В цьому немає ніяких сумлінь. Вже сьогодні кожна Тесла на хайвеях краще водія, принаймі краще ніж я. Я не можу так плавно, без смиканя та дрифтів по смузі керувати авто, як це робить Тесла. В мене немає таких сталевих нервів та точності керування щоб іхати на деяких дільницях фрівеів в крайні лівій полосі впритул до бетонного бар’єру на швидкості 80 миль на годину. Я фізично не можу одночасно бачити що відбувається навкруги мене, а Тесла може

Вже зараз залишились edge cases, які закриють або брутальним трейнінгом, або самонавчанням, або комбінацією. Це питання тільки часу.
   
Тесла доведе автопілот до стану «значно краще за людину водія» в найближчі роки.
это оптимистичная версия
   
120 кило... Вольт?

У теслы напряжение батареи 350-400V.
чтобы влить 120 kW требуется ток 300 ампер.


В киеве у ionity уже с пол года 2 станции по 120kWh.
Вроде третью скоро запустят по слухам.

И цена на них прям вот сейчас 7 грн за kWh.

А то что Назар решил поднять цену до "выше всех на рынке"- ну это его личное решение.

Кіловат.
Ти у цьому плаваєш.
Назар програма. Вони мають 15% від такси.
Оператор власник зарядок вже має електрику по 5,65 за кіловат. І не менше.
Лео грін інвест мент не підуть у мінус.

Тому я делікатно написав що із січня.
Бо листопад грудень вони будуть в мінусі.
Все.

Пс я нині на нашій платній зарядці 22 кВт 32 Ампер на фазу змінив ціну з 5 юнітів на 7 юнітів.
Щоб хоч в нуль вийшло.
   
Тесла доведе автопілот до стану «значно краще за людину водія» в найближчі роки. В цьому немає ніяких сумлінь. Вже сьогодні кожна Тесла на хайвеях краще водія, принаймі краще ніж я. Я не можу так плавно, без смиканя та дрифтів по смузі керувати авто, як це робить Тесла. В мене немає таких сталевих нервів та точності керування щоб іхати на деяких дільницях фрівеів в крайні лівій полосі впритул до бетонного бар’єру на швидкості 80 миль на годину. Я фізично не можу одночасно бачити що відбувається навкруги мене, а Тесла може

Вже зараз залишились edge cases, які закриють або брутальним трейнінгом, або самонавчанням, або комбінацією. Це питання тільки часу.

Пох.
Електрокари тупикова гілка розвитку.
Третя машина у сім’ї.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія