Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

(tu) Їдемо автобусом? Ок! Пасок безпеки застібнути! (tu)


Автобусам заборонять виходити в рейс без ременів безпеки для пасажирів
 - Омелян17.08.2018 14:04

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що згідно з аналізом ДТП, найбільшу небезпеку для пасажирів становлять автобуси, які переобладнані з вантажних транспортних засобів, та автобуси без ременів безпеки і тахографів.
Про це він сказав під час брифінгу 17 серпня, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Аналіз причин ДТП за участю автобусів показав, що найбільшу небезпеку для життя і здоров'я пасажирів несуть автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів, та автобуси, які необладнані ременями безпеки і тахографом»,- сказав Омелян

Він додав, що переважна більшість транспортних пригод з важкими наслідками трапляються на 12-16 годині праці водія внаслідок зниження гостроти зору, швидкості реакції тощо.

«Тому Міністерство інфраструктури розробило проект постанови Кабінету міністрів про внесення змін до правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Проект сьогодні оприлюднено на офіційному веб-сайті міністерства. Передбачаються такі зміни - з 1 січня 2019 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш ніж 9 з місцем водія включно, які не обладнані тахографами», - сказав Омелян.

Водночас, за словами Омеляна, виключенням з цього правила будуть транспортні засоби, які використовуються для регулярних перевезень пасажирів на маршрутах, протяжність яких не перевищує 50 км та з максимально дозволеною швидкістю 40 км/год.

З січня 2020 року міністерство пропонує заборонити використання автобусів, переобладнаних з вантажних транспортних засобів, для здійснення пасажирських перевезень, окрім переобладнаних автобусів категорії М2 за конструкцією, яка передбачена виключно для перевезення сидячих пасажирів на нерегулярних маршрутах протяжністю до 80 км за наявності сертифікату відповідності колісного транспортного засобу, виданого органом сертифікації, призначеним Мінінфраструктури.

Також Омелян зазначив, що 1 січня 2021 року пропонується заборонити використання транспортних засобів для перевезення пасажирів, які не обладнані ременями безпеки, за винятком транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів на міських маршрутах.

Читайте також: Омелян сказав, чи постраждає Укрзалізниця від обмеження сполучення з РФ
Таким чином, наголосив міністр, поступове введення обмежень щодо використання переобладнаних автобусів дає можливість перевізникам поетапно змінити автобуси на маршрутах дальнього сполучення на більш комфортні та безпечні.

Як повідомляв Укрінформ, останнім часом в Україні сталася серія ДТП за участю автобусів, тому з 23 липня на території країни розпочалися комплексні превентивні заходи під умовною назвою «Перевізник». Їхньою метою є забезпечення безпеки дорожнього руху та зменшення ДТП за участю пасажирського транспорту.

https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2519835-avtobusam-zaboronat-vihoditi-v-rejs-bez-remeniv-bezpeki-dla-pasaziriv-omelan.html
   
 Передбачаються такі зміни - з 1 січня 2019 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш ніж 9 з місцем водія включно, які не обладнані тахографами»,

вот это не менее важно  (tu)
   
Впрочем, "мудрий нарiд" даже в своих авто не любит пристегиваться, особенно это касается бляхарей. 
   
А омельян в президенти не йде? Він в уряді по квоті Порошенка чи кого?
   
А в Богданах теж паски безпеки будуть?
   
а як щодо крісел безпеки для дітей ?

га ?

дітям, паски безпеки призначені для розмірів дорослої людини, не допоможуть
   
В Україні немає автобусного перевезення. Є якесь перевезення людей в консервних банках типу Богдан де тих пасажирів набивають як оселедців в банку, водій однією рукою тримає руль, другою розраховується або говорить по мобільному телефону.
Які паски безпеки. Про що ви. І всім по...х...у...z.
   
Re:  (tu) Їдемо автобусом? Ок! Пасок безпеки застібнути!  (tu)

тоесть до 21 года ( пару лет) на безопасность можно класть  :) .  Просто как то странно текст написан.... 1) часть: все пропало, ахтунг, опасность для жизни автобусы без ремней.  и потом 2) часть:  но ничего страшного, пару годиков потерпим, да хрен с ней , этой опасностью для жизни.   :)

Да...  Омелян давно у  власти? пару лет уже есть? Так может быть пан министр этот вопрос должен был поднять  пару лет назад?
   
О! Кочегари закордонних паровозів, надивились у чужих людей на автобуси зара будуть розповідати як вони і тільки завдяки їм в державах де вони кочегарять за елементарщину, автобуси мають кондішени та паски з безготівковими квитками на місяць.

Кочегари, ви такі смішні. Ну прям так і хочеться сказати: та іпаште за елементарщинук вже та либтеся як дурачки, але нам що е ви що вас не має. Брись на форум місцевого населення, там вас швидко поставлять у стойло обслуга. :laugh:
   
Re:  (tu) Їдемо автобусом? Ок! Пасок безпеки застібнути!  (tu)

кстати одна из причин того, что большинство транспортных средств для перевозки переделаны из грузовиков... как раз политика этого самого государства и власти в нем. Люди бы завозили и использовали бы чисто пассажирские транспортные средства ( полностью оборудованные) если бы цена на их растаможку была бы адекватной. Разница при ввозе грузовичка и пассажира была просто огромной. Неужели те кто шарахается в коридорах власти этого не понимали?  Всех кто при власти последние 20 лет нужно выводить на хрещатик и к чертям расстреливать.
   
кстати одна из причин того, что большинство транспортных средств для перевозки переделаны из грузовиков... как раз политика этого самого государства и власти в нем. Люди бы завозили и использовали бы чисто пассажирские транспортные средства ( полностью оборудованные) если бы цена на их растаможку была бы адекватной. Разница при ввозе грузовичка и пассажира была просто огромной. Неужели те кто шарахается в коридорах власти этого не понимали?  Всех кто при власти последние 20 лет нужно выводить на хрещатик и к чертям расстреливать.

+ іщё адін празрєвший
   
Ще одна аварія з маршруткою https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1112966.0
13 загиблих. Одна з основних причин - відсутність пасків та обов'язку їх застібати.
   
Причому маршруток це стосується більше. Тому що вони частіше перевертаються і стають м'ясорубками, особливо за містом.
   
Ще одна аварія з маршруткою https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1112966.0
13 загиблих. Одна з основних причин - відсутність пасків та обов'язку їх застібати.
при такому ударі сидіння вирве в тому мерсі.
   
 А ще пасажири повинні вирвати перві дві сторінки паспорту і запхать у сраку.
 Щоб розпізнавати трупи легше було.
   
Поясніть, чому не запровадили раніше і не запроваджують тепер паски безпеки для заміських перевезень? В чому причина і хто крайній? Натомість накупили гелікоптерів, які возять Зеленського та наближених. А постраждалих в катастрофах не возять.
   
Поясніть, чому не запровадили раніше і не запроваджують тепер паски безпеки для заміських перевезень?
поясняю
давно дороги не перекривали водії?
якщо увести, буде бунт
бо тама гроші вкладувать тре чималі
   
Поясніть, чому не запровадили раніше і не запроваджують тепер паски безпеки для заміських перевезень?

Тому що життя пересічного коштує значно дешевше, аніж отримані від перевізників вигоди.
Порядку в цій галузі не було і, певне, не буде. Люди як вмирали так і вмиратимуть далі.
   
Тому що життя пересічного коштує значно дешевше, аніж отримані від перевізників вигоди.
Порядку в цій галузі не було і, певне, не буде. Люди як вмирали так і вмиратимуть далі.
   Дисциплінований водій на тіхнчно справному мерседесі має у сто разів меншу вірогідність попасти в аварію.
   У водія розбитого "богдана", що працює по 12 годин на добу, шанси значно гірші.
   Ніякі паски того факту не змінять.
   
поясняю
давно дороги не перекривали водії?
якщо увести, буде бунт
бо тама гроші вкладувать тре чималі
Чималі - це скільки?
В США пишуть, що паски рятують на 75%, якщо маршрутка перевертається. А вони перевертаються.
   
Дибіли..

Стой раз два.. які накуй ремені безпеки. Вся Україна їздить на переолбладнаних бусах  :laugh:
   
Тому що життя пересічного коштує значно дешевше, аніж отримані від перевізників вигоди.
Порядку в цій галузі не було і, певне, не буде. Люди як вмирали так і вмиратимуть далі.

Тому що пересічному треба добиратись чимось зі своїх задрищенськів на роботу і з роботи. Кожного дня, з частим графіком.
А окремі ексцеси бувають на любому транспорті.
   
А чому не можна переобладнані буси дообладнати пасками безпеки?
   
Чималі - це скільки?

якщо брати загалом стан тих бусіків:
- переварити та посилити підлогу
- переварити та посилити кріплення сидінь (саме це, схоже, й було причиною багатьох жертв, сидіння просто позривало й вижили тільки ті, хто сидів позаду)
- встановити кріплення для пасків (правильні, а не з китайської сталі та з китайськими болтами)
- ну й самі паски безпеки (від 1000 грн комплект)

   
Копія відео, оригінал невідомий.
https://www.youtube.com/watch?v=CUZxw3H9L9I


Відео 3 роки назад
https://www.youtube.com/watch?v=xP4KUbd74Yg


Останнє редагування: 8 грудня 2021 00:10:48 від com1
   
В березні в Польщі була катастрофа українського автобуса, 5 людей загинуло.
Цитувати
Польські рятувальники підкреслюють: якщо б пасажири використовували паски безпеки, то загиблих і постраждалих було б набагато менше. У момент катастрофи в автобусі практично ніхто не був пристебнутий пасками безпеки.
https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3205439-avtotrosa-z-ukrainskim-avtobusom-u-polsi-uroki-na-majbutne.html
   
А ви знали, що 102 тис. гривень - страхова вартість життя пасажира приміського/міжміського автобуса? Міських це не стосується.
Цитувати
За три квартали 2020 року страховики отримали 47,5 млн грн платежів за договорами страхування від нещасного випадку на транспорті. Виплати за 131 страховим випадком склали всього 3,1 млн грн.

За статистикою Нацполіції за 2020 лише з вини водіїв автобусів сталось 108 ДТП, в яких травмувалися 230 осіб і 30 осіб загинули.
https://finance.ua/ua/insurance/avtobus-popal-v-dtp-kak-passazhyram-poluczit-kompensaciu
   
Здається мені скоро ми почуємо про всеукраїнського міжміського перевізника, під якого знизили мито на білоруські автобуси.
   
Чим менше маршрутка і автобус, тим більше шансів в пасажирів загинути та покалічитись в аварії. Тому що вони перевертаються при зіткненні, а також пасажири отримують більші пошкодження через малу масу такого транспорту. Забороняти їх не треба, тому що вони дешевші для пасажирів. Лише встановити паски безпеки, можливо підсилити підлогу, кріплення сидінь та дах з його кріпленням. Це міжмісто/за містом.
   
Чим менше маршрутка і автобус, тим більше шансів в пасажирів загинути та покалічитись в аварії. Тому що вони перевертаються при зіткненні, а також пасажири отримують більші пошкодження через малу масу такого транспорту. Забороняти їх не треба, тому що вони дешевші для пасажирів. Лише встановити паски безпеки, можливо підсилити підлогу, кріплення сидінь та дах з його кріпленням. Це міжмісто/за містом.

обычно бусы грузовые и пассажирскипе одной модели и марки имеют абсолютно одинаковые кузова. тоесть что леговой, что грузовой отличается  В КУЗОВЕ только наличием окон. которые в общем то легко врезаются ) также без ослабления жесткости кузова.  тоесть что то усиливать не нужно. в этом отсутствует необходимость. ремни и система сидений ( безопасных) это возможно совсем другой вопрос который нужно решать. начиная от законодательства, ответственности, контроля, популяризации.

погибнуть элементарно в самом крутом пассажирском и самом безопасном автобусе. все будет зависеть от дтп в который попадешь. адекватность участников дорожного движения  главный фактор. по последней аварии на черниговщине вроде.  лобовое столкновение фуры ( которая неожиданно на скорости выскочила на встречную полосу) и идущим тоже на скорости бусом... погибшие были бы в любом случае, но если бы были норм сидения и ремни, думаю конечно процентов на 50 меньше.
   
якщо брати загалом стан тих бусіків:
- переварити та посилити підлогу
- переварити та посилити кріплення сидінь (саме це, схоже, й було причиною багатьох жертв, сидіння просто позривало й вижили тільки ті, хто сидів позаду)
- встановити кріплення для пасків (правильні, а не з китайської сталі та з китайськими болтами)
- ну й самі паски безпеки (від 1000 грн комплект)

-много ньюансов. переваривать и усиливать пол нужно только если к примеру есть необходимость ремонта. в других случаях ( типа для усиления) это может иметь обратны эффект. Машины расчитываются не только по жесткости конструкции. конструкция должна себя вести адекватно при любом столкновении. тоесть смяться и сложиться  нужным образом чтобы не покалечить людей.  КОЛХОЗИТЬ БЕЗДУМНО... не стоит. это может привести к обратному эффекту и привести к большему количеству жертв.
- не могу сказать  про все бусы, но те, которые имеют как пассажирские так и грузовые варианты в одном кузове... имеют места для крепления сидений в самом кузове. Тоесть можно сделать абсолютно заводской по качеству крепления вариат. Есть места, есть усиленный закладные, есть заводские возможности креплений.
- по ремням безопасности такая же картина как и по сидениям. на разборке элементарно за копейки найти заводские болты

как по мне слабым местом могут быть сами сидения, сваренные где то в бердичеве. они могут отличаться в характеристиках безопасности от заводских.

ну и есть еще одна проблема. общий пофигизм. наши люди стесняются пристегнутья. что скажут про них другие  :lol: ... типа лошара.
   
шановні, ви розумієте різницю в швидкості 70 і  100 км/год?
   
шановні, ви розумієте різницю в швидкості 70 і  100 км/год?
Що до 70 км/год можна не застібати паски? Навіть з фурою назустріч?

Останнє редагування: 9 грудня 2021 13:12:37 від com1
   
Що до 70 км/год можна не застібати паски? Навіть з фурою назустріч?
:facepalm: при швидкості 100км/год ти вилетиш разом з вирваним кріслом. але так, ти будеш пристебнутим.

Мужик на автомобиле врезался в дерево. Сидит с такими остекленевшими глазами.
Подходит к нему ГАИшник и говорит:
- Вот видишь, какой ты молодец: пристегнулся и сидишь в машине, а твоя подружка
не пристегнулась и теперь вон на дороге с членом в зубах валяется...

В салон самолета входит стюардесса.
- Господа пассажиры! Самолет идет на посадку в одесский аэропорт. Пристегните
ремни, а то будет, как в прошлый раз.
- А как было в прошлый раз?
- Тех, кто не пристегнулся, по стене размазало. А кто пристегнулся, выглядели
совсем, как живые.
   
Вчора, Лозова, Тернопільська обл.

Цитувати
Автопригода з потерпілими трапилася в середу, 8 грудня, близько 17 години поблизу села Лозова Тернопільського району.

На автодорозі Доманово-Ковель-Чернівці-Тереблече не розминулися рейсовий мікроавтобус «Mercedes-Benz» та автомобіль «Volkswagen Passat», повідомляють у поліції.

За попередньою інформацією, за медичною допомогою з травмами різного ступеня важкості звернулися 9 потерпілих, серед них – водій маршрутки, яка курсувала з Тернополя до Кременця.
https://zz.te.ua/u-zhakhlyvu-dtp-bilia-ternopolia-potrapyla-marshrutka-bahato-poterpilykh-foto/
Загиблих в маршрутці не було через те, що зіткнення з легковиком. Але водій та пасажир легковика загинули. Лобове зіткнення.

Останнє редагування: 9 грудня 2021 17:25:14 від com1
   

Цитувати
Сьогодні вранці у лікарні на Тернопільщині померли двоє з дев'яти постраждалих у масштабній ДТП з маршруткою. Причиною стали тяжкі травми.
https://www.slovoidilo.ua/2021/12/09/novyna/suspilstvo/dtp-marshrutkoyu-ternopilshhyni-pomerly-dvoye-postrazhdalyx
   
обычно бусы грузовые и пассажирскипе одной модели и марки имеют абсолютно одинаковые кузова. тоесть что леговой, что грузовой отличается  В КУЗОВЕ только наличием окон. которые в общем то легко врезаются ) также без ослабления жесткости кузова.  тоесть что то усиливать не нужно. в этом отсутствует необходимость.

ты удивишься, но "заводской пассажир" мерс и переделка с грузового того же мерса внутри салона сильно отличаются
В частности, сиденья крепятся не к ровному полу, как в переделке, а к некоей приподнятой конструкции. Т.е. сиденья находятся на возвышенности по отношению к проходу
Вот там-то, внутри этих коробов, и находятся дополнительные силовые конструкции

Как ты правильно заметил, машины рассчитываются под требования безопасности. И если для грузового на первом месте стоит безопасность водителя и пассажира рядом с ним, поэтому то, что салон деформируется, это только в плюс (енергия передается на деформацию внутренностей салона, спасая таким образом капсулу с водителем), то для пассажирского варианта это недопустимо, т.к. эта деформация скорее всего приведет к отрыву пассажирских сидений в салоне. Т.е. тут спасад надо всю капсулу, как в легковушках, а не только спереди

Поэтому кузов вроде как одинаковый, но это только а первый взгляд
То, что там отштампованы глухие "окна" ни о чем не говорит, кроме как об унификации производственного процесса (ну нет смысла делать различные прессы под грузовую и пассажирскую модель, когда можно унифицировать, а окна делать следующим циклом для тех кузовов, которые пойдут на пассажира)
А вот что находится на днище - вот тут более интересно, как распределены силовые элементы
Я не СТОшник, вживую снизу не смотрел, поэтому разницу не скажу
Но то, что она есть - не сомневаюсь

   
Показати зображення...
https://www.slovoidilo.ua/2021/12/09/novyna/suspilstvo/dtp-marshrutkoyu-ternopilshhyni-pomerly-dvoye-postrazhdalyx
пасажири пасата були пристебнуті?
   
ты удивишься, но "заводской пассажир" мерс и переделка с грузового того же мерса внутри салона сильно отличаются
В частности, сиденья крепятся не к ровному полу, как в переделке, а к некоей приподнятой конструкции. Т.е. сиденья находятся на возвышенности по отношению к проходу
Вот там-то, внутри этих коробов, и находятся дополнительные силовые конструкции

Как ты правильно заметил, машины рассчитываются под требования безопасности. И если для грузового на первом месте стоит безопасность водителя и пассажира рядом с ним, поэтому то, что салон деформируется, это только в плюс (енергия передается на деформацию внутренностей салона, спасая таким образом капсулу с водителем), то для пассажирского варианта это недопустимо, т.к. эта деформация скорее всего приведет к отрыву пассажирских сидений в салоне. Т.е. тут спасад надо всю капсулу, как в легковушках, а не только спереди

Поэтому кузов вроде как одинаковый, но это только а первый взгляд
То, что там отштампованы глухие "окна" ни о чем не говорит, кроме как об унификации производственного процесса (ну нет смысла делать различные прессы под грузовую и пассажирскую модель, когда можно унифицировать, а окна делать следующим циклом для тех кузовов, которые пойдут на пассажира)
А вот что находится на днище - вот тут более интересно, как распределены силовые элементы
Я не СТОшник, вживую снизу не смотрел, поэтому разницу не скажу
Но то, что она есть - не сомневаюсь

мне до конца сложно судить про спринтера и крафтеры.  я много лет владею фольксваген транспортер- каравелла ( более маленький вариант буса). Владел  как переделкой раньше, так и чисто пассажирской версией сейчас. кузова абсолютно одинаковы,  с местами для заводских креплений сидений, усилителями в тех местах и так далее местами для установки ремней безопасности.  могу сказать, что если заморачиваться и постараться из грузового сделать абсолютный аналог пассажирского. это возможно. нужно приложить усилия, нужно  ХОТЕТЬ В Конце концов.  в большинстве случаев идут по более простому конвеерному варианту. простенькая переделка, монтаж куда попало ну и так далее. Со всеми вытекающими последствиями для безопасности.

писи. основное отличие ( в случае транспортера), это разные пружины сзади и разные варианты торсионов спереди. тоесть то, что влияет только на мягкость во время езды. при желании подвеска грузовая элементарно меняется на пассажирскую тоже.  из грузового транспортера а) реально сделать б) часто делают чистый пассажир устанавливая оригинальное оборудование ( сидения, ремни, печки , внутренние панели, бампера когда необходимо, климат). Отличить такую переделку от оригинала можно только по винкоду. в остальном отличий не будет никаких. кузова абсолютно одинаковые. Покупаешь салон мультивана на рынке, покупаешь бус в грузовой версии и у тебя получится мультиван.  опытный человек, только по винкоду определит переделку.


Останнє редагування: 9 грудня 2021 18:35:44 від olegan
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія