Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А давайте добьем тему авто и растамжка?

Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Почему на велосипед, или тачку в Ашане нет растаможки, а на железню коробку с двс есть? А вообще конституционный суд мог бы както растлумачить сей вопрос, не нарушаются ли наши права на вильне пересування, например.?
   
Лямбда ніколи не регулювала температуру, а завжди і всюди вимірювала рівень кисню
Друга лямбда, після ката, призначена для більш точного регулювання пареметрів для відповідності нормам Євро-3 і вище.

Як лямбда регулює вміст СО2, якщо вигорів каталізатор?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Як лямбда регулює вміст СО2, якщо вигорів каталізатор?

Якщо вигорів, то двігло перейде в аварійний режим. І  нікуди не поїдеш.
   
Я ж не проти зменшення мит та акцизів, навпаки обома руками за.
Але як ви гарантуєте безпечність 15-20-тирічних машин, якщо над ними не буде жорсткого технічного контролю?
Себе, як дбайливого водія, за приклад можете не наводити. На 1 дбайливого, в Україні на дорогах 5 ідіотів.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я ж не проти зменшення мит та акцизів, навпаки обома руками за.
Але як ви гарантуєте безпечність 15-20-тирічних машин, якщо над ними не буде жорсткого технічного контролю?
Себе, як дбайливого водія, за приклад можете не наводити. На 1 дбайливого, в Україні на дорогах 5 ідіотів.

Я вже вище писав - із відкриттям ринку складні і дорогі ремонти втратять сенс. Люди будуть міняти тільки розхідники і за кільки років повністю мінятимуть авто. Точно так само, як це і відбується у Європі.
Техогляд - це прерогатива страхових компаній, а не гайців.
   
Якщо вигорів, то двігло перейде в аварійний режим. І  нікуди не поїдеш.

Де тут про аварійний режим?


Here are five signs that something may be wrong with your catalytic converter:

Your vehicle’s fuel efficiency suddenly drops.

Your vehicle doesn’t accelerate when you step on the gas pedal.

Your vehicle may refuse to start.

Your vehicle fails an emissions test.

The MIL or Check Engine light comes on.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Де тут про аварійний режим?


Here are five signs that something may be wrong with your catalytic converter:

Your vehicle’s fuel efficiency suddenly drops.

Your vehicle doesn’t accelerate when you step on the gas pedal.

Your vehicle may refuse to start.

Your vehicle fails an emissions test.

The MIL or Check Engine light comes on.

чек енджін горить по різним причинам, і ебу по-різному реагує на різні коди. Лямбда - це одне, кат - інше. І взагалі - гугліть, інформаціїї більш ніж достатньо.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

да,  не хочу чтобы ты перевращал Украину в бантустан третьего мира.

тебе простой вопрос задали: ты веришь, что те 25 летние бмв будут ездить ?
шо ты вертишься, ты можешь ответить ?
Ну скільки можна тут нести акалєсіцу? Праффесіанали :facepalm1:  .
Відповідь на так поставлене питання - будуть.
А от відповідь на на питання , чи будуть безпечно їздити?  це інша справа.Тут залежить в першу чергу як наша "нова"влада( яка прийшла на крові патріотіві обіцянках європи) збудує правовідносини в цій галузі.
Зроблять щось таке як в німців -будуть безпечно їздити і 45 річні, заб'ють хуй (але дозволять)- буде Індія. Тобто всі карти в руки? але спонсорувати пееро-убюточних хазяйсвєніків ще х/з скільки років це  ні в які рамки не лізе.

Будете у  Бандерштаті стукайте  PM , покажу як їздять такі БМВ .
ПС. памперси не забувати :-)o .
   
Я ж не проти зменшення мит та акцизів, навпаки обома руками за.
Але як ви гарантуєте безпечність 15-20-тирічних машин, якщо над ними не буде жорсткого технічного контролю?
Себе, як дбайливого водія, за приклад можете не наводити. На 1 дбайливого, в Україні на дорогах 5 ідіотів.
Ви якраз можливо несвідомо навпаки захищаєте старий приватний автопарк.Якраз через механізм мит можна обмежити ввіз авто скажімо до 8 років,як вже це було і населення буде з задоволеням їх обновляти.Навпаки при нинішній ситуації приватний автопарк зношений.тому що бу автомобілі мають завишені ціниі і їх доношують до ручки.і ще ні один переживальник за гарантію безпеки не запропонував заборонити експлуатацію 15-20 річних вітчизняних авто .Чому ви вважаєте,що автомобіль який їздив 8 років по нашому бездоріжжю і обслуговувався в дяді Васі безпечніший за той.що 8 років обслуговувався на заході і їздив на автобанах?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Те, що в тебе стоїть лямбда не означає, що вона регулює вміст СО2.Вона регулює температуру,
Так, я так бачу тут комусь  лаври Траса Бульки не дають покою.
Що що  кисневий датчик регулює?
І оце ви з ним тут сперечаєтєсь про щось ?

   
Ви якраз можливо несвідомо навпаки захищаєте старий приватний автопарк.Якраз через механізм мит можна обмежити ввіз авто скажімо до 8 років,як вже це було і населення буде з задоволеням їх обновляти.Навпаки при нинішній ситуації приватний автопарк зношений.тому що бу автомобілі мають завишені ціниі і їх доношують до ручки.і ще ні один переживальник за гарантію безпеки не запропонував заборонити експлуатацію 15-20 річних вітчизняних авто .Чому ви вважаєте,що автомобіль який їздив 8 років по нашому бездоріжжю і обслуговувався в дяді Васі безпечніший за той.що 8 років обслуговувався на заході і їздив на автобанах?

Я так не вважаю. Але я трохи знаю тутешній ринок.
І знаю, що 8-мирічна машина німецького виробництва у доброму стані коштує не копійки і їх масово везти не будуть. А будуть везти колишні убиті таксі зі скрученим пробігом.
Щодо заміни деталей, то є купа дрібничок, які можна купити тільки в дилера, та й то чекати треба. Я вже не кажу про ключі.
У того самого мерса, хто вам зробить ключ?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Ну скільки можна тут нести акалєсіцу? Праффесіанали :facepalm1:  .
Відповідь на так поставлене питання - будуть.
А от відповідь на на питання , чи будуть безпечно їздити?  це інша справа.Тут залежить в першу чергу як наша "нова"влада( яка прийшла на крові патріотіві обіцянках європи) збудує правовідносини в цій галузі.
Зроблять щось таке як в німців -будуть безпечно їздити і 45 річні, заб'ють хуй (але дозволять)- буде Індія. Тобто всі карти в руки? але спонсорувати пееро-убюточних хазяйсвєніків ще х/з скільки років це  ні в які рамки не лізе.

Будете у  Бандерштаті стукайте  PM , покажу як їздять такі БМВ .
ПС. памперси не забувати :-)o .
Будет индия и бангладеш , можешь в этом не сомневаться. Бантустан будет и крюти хлепци на разваливающихся дырымбасах без тормозов.
   
Так, я так бачу тут комусь  лаври Траса Бульки не дають покою.
Що що  кисневий датчик регулює?
І оце ви з ним тут сперечаєтєсь про щось ?

Кисневий датчик регулює оптимальну пропорцію пального та повітря для підтримання оптимальної температури роботи каталізатора.
А ви думали для чого він там стоїть?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Як лямбда регулює вміст СО2, якщо вигорів каталізатор?
Якщо мова про однолямбдові сис-ми.,то так само як і до того , коли ще  не вигорів. Чи може їй(Лябді ) хтось повідомляє що він(кат) вигорів.
   
Якщо мова про однолямбдові сис-ми.,то так само як і до того , коли ще  не вигорів. Чи може їй(Лябді ) хтось повідомляє що він(кат) вигорів.

І я про те саме.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Кисневий датчик регулює оптимальну пропорцію пального та повітря для підтримання оптимальної температури роботи каталізатора.
А ви думали для чого він там стоїть?
Маю настрій ,трохи познущаюсь, ви не проти?
Яким чином кисневий датчик ПО ВАШОМУ регулює оптимальну температуру?
Підказка : правильно оптимальна температура (як явище) потрібна в цьому процесі, але для чого і чи дійсно її безпосередньо регулює лямбда?
   
Маю настрій ,трохи познущаюсь, ви не проти?
Яким чином кисневий датчик ПО ВАШОМУ регулює оптимальну температуру?
Підказка : правильно оптимальна температура (як явище) потрібна в цьому процесі, але для чого і чи дійсно її безпосередньо регулює лямбда?

Та давай. Каталізатор оптимально працює у досить вузькому діапазоні температур. Для забезпечення цього температурного режиму вимірюється відповідні параметри співвідношення повітря-пального у газі на вході вихлопної труби. Своєю чергою, якщо це співвідношення не є оптимальним, подається сигнал на двигун для збільшення або зменшення вприску пального. Таким чином регулюється температура каталізатора.
   
До речі каталітичний конвертер розрахований на 150-200 тис. Км.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Я так не вважаю. Але я трохи знаю тутешній ринок.
І знаю, що 8-мирічна машина німецького виробництва у доброму стані коштує не копійки і їх масово везти не будуть. А будуть везти колишні убиті таксі зі скрученим пробігом.
Щодо заміни деталей, то є купа дрібничок, які можна купити тільки в дилера, та й то чекати треба. Я вже не кажу про ключі.
У того самого мерса, хто вам зробить ключ?
особенно интересно будет узнать любителям дешевых мерседесов сколько стоит ключ и код иммобилайзера.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

я маю відношення до імпорту авто,якщо є ще хтось-я згоден
а доказувати комусь з савецкімі мазгамі...нафіга?
а у тебя значит мазги американские клоун
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

Та давай. Каталізатор оптимально працює у досить вузькому діапазоні температур. Для забезпечення цього температурного режиму вимірюється відповідні параметри співвідношення повітря-пального у газі на вході вихлопної труби. Своєю чергою, якщо це співвідношення не є оптимальним, подається сигнал на двигун для збільшення або зменшення вприску пального. Таким чином регулюється температура каталізатора.
Вже тепло але все намішано трохи.
Функією кисневого датчика не є регулювання температури каталізатора, а лише регулювання оптимального  співвідношення у паливній суміші, тоїсть оптимальне її( суміші) згоряння . (До речі ще є підігрів самого датчика для виходу його на робочі параметри.)
Шкідливі СО СН елементи допалює безпосередньо каталізатор,який теж має оптимальну робочу темп. , тому їх і намагаються ставити ближче до випускного колектора для швидшого прогріву при холодних пусках .
   
отже, ковбаснику А.І. присвячується:

беремо машину
BMW 318i Touring PDC Tempomat Klimaaut
П.р. 05/2010
74 000 км
Объем двигателя:1995 см³
Класс экологической безопасности:
Евро5 

вартість - 14 680 EUR
r=ASCENDING&usage=USED&export=NO_EXPORT&maxPrice=15000&minFirstRegistratio nDate=2010-01-01&makeModelVariant1.m akeId=3500&pageNumber=1" rel="nofollow" class="bbc_link" target="_blank">http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213585118&isSearchRequest=true&scopeId=C&zipcode=&ambitCountry=DE&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrde r=ASCENDING&usage=USED&export=NO_EXPORT&maxPrice=15000&minFirstRegistratio nDate=2010-01-01&makeModelVariant1.m akeId=3500&pageNumber=1

і намагаємось її розтаможити:
26.878€ - цена с растаможкой
В том числе:      
Пошлина (10%)   -   1.468 €
Спецпошлина (4.32%)   -   634 €
Импортный сбор (акциз) (5%)   -   734 €
Утил.сбор (5500грн х 2,68)   -   608 €
Акциз (2,441€ за куб.см.)   -   4.882 €
НДС (20%)   -   4.480 €
Итого только растаможка   -   12.198 €
Налог в пенс. фонд (5%)   -   1.120 €
Транспортный налог ежегодно
(> 3.0 л, < 5 лет)   -   0 грн
Первая регистрация в ГАИ
(11,75 грн за 100 куб.см.)   -   10 €

http://avtobazar.infocar.ua/rastamozhka.html?count

отже, ще раз питаю у ковбасних повчителей: з якого хуя я маю сплачувати такі космічні побори???
не підкажете? то тоді йдіть мовчки ------------------------------------------------------------------------------->
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

отже, ковбаснику А.І. присвячується:

беремо машину
BMW 318i Touring PDC Tempomat Klimaaut
П.р. 05/2010
74 000 км
Объем двигателя:1995 см³
Класс экологической безопасности:
Евро5 

вартість - 14 680 EUR
r=ASCENDING&usage=USED&export=NO_EXPORT&maxPrice=15000&minFirstRegistratio nDate=2010-01-01&makeModelVariant1.m akeId=3500&pageNumber=1" rel="nofollow" class="bbc_link" target="_blank">http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213585118&isSearchRequest=true&scopeId=C&zipcode=&ambitCountry=DE&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrde r=ASCENDING&usage=USED&export=NO_EXPORT&maxPrice=15000&minFirstRegistratio nDate=2010-01-01&makeModelVariant1.m akeId=3500&pageNumber=1

і намагаємось її розтаможити:
26.878€ - цена с растаможкой
В том числе:      
Пошлина (10%)   -   1.468 €
Спецпошлина (4.32%)   -   634 €
Импортный сбор (акциз) (5%)   -   734 €
Утил.сбор (5500грн х 2,68)   -   608 €
Акциз (2,441€ за куб.см.)   -   4.882 €
НДС (20%)   -   4.480 €
Итого только растаможка   -   12.198 €
Налог в пенс. фонд (5%)   -   1.120 €
Транспортный налог ежегодно
(> 3.0 л, < 5 лет)   -   0 грн
Первая регистрация в ГАИ
(11,75 грн за 100 куб.см.)   -   10 €

http://avtobazar.infocar.ua/rastamozhka.html?count

отже, ще раз питаю у ковбасних повчителей: з якого хуя я маю сплачувати такі космічні побори???
не підкажете? то тоді йдіть мовчки ------------------------------------------------------------------------------->


потому шо так решила власть которую ты выбрал, ты голосовал за этих людей , доверил им право управлять державой, вот они по твоему выборному мандату доверия так и решили.

 ты же их выбрал, шо ты теперь возмущаешься?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

потому шо так решила власть которую ты выбрал, ты голосовал за этих людей , доверил им право управлять державой, вот они по твоему выборному мандату доверия так и решили.

 ты же их выбрал, шо ты теперь возмущаешься?

человек не возмущается, он спрашивает у тех людей которых выбрал.... планируют ли они что либо менять, для того чтобы на следующих выборах сделать правильный выбор.
у меня лично такой же вопрос к власти, почему нет изменений в этом вопросе.
Есть не по этой теме, но тоже вопрос к власти- когда для иностранцев будет въезд в страну платным. ( 20-30 евро с человек хватило бы), ну а лучше адекватно по каждому государству исходя из того сколько они с наших людей дерут за визу. 10 лет казна недополучает этих денег, считаю это не правильно не справедливо. Драть собственный народ - моггггггем, взять справедливо и абсолютно законно с иностранцев- не моггем.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

слыш... хочеш посмотреть на мой В3 пассат 90 года с пробегом 500 тис..? могу продемонстрировать и еще проедет не мало...

+1. Залишив в Україні тойоту 92-го року. Прекрасна машина, яка має 240 тис. пробігу і досі їздить. На голову краще і економічніше лайноса. Основний ремонт - ходова( через срані дороги).
Ціна обслуговування нижче любого таза/заза. І якщо ціна деталей дорожча, то замінювати їх треба в тричі рідше.
Чи вона стара? Так. Але який вибір? Його тупо нема.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а у тебя значит мазги американские клоун
може в тебе їх нема поц бля?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

може в тебе їх нема поц бля?

я о немецких мусорках не мечтаю как ты , так что вопрос закрыт
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

я о немецких мусорках не мечтаю как ты , так что вопрос закрыт
і взагалі яка тобі х різниця? сидиш там то і сиди і не мявкай шо кому робити і шо купляти.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

і взагалі яка тобі х різниця? сидиш там то і сиди і не мявкай шо кому робити і шо купляти.

хорошо, так и ты сиди ,  а не лезь на запад  за машиной , и не мявкай
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

хорошо, так и ты сиди ,  а не лезь на запад  за машиной , и не мявкай
[KA]
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

[KA]

а ты циган , хочешь людей дурить старыми машинами
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

а ты циган , хочешь людей дурить старыми машинами
будь яка нація окрім кацапа
читай назву теми...
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

будь яка нація окрім кацапа
читай назву теми...

ты циган базарный, токо раньше дурили людей на конях, а теперь на машинах.
поперевариваете, зашпаклюете с немецких помоек и бидете народ дурить на базарах.

сделаете из украины остаточно йопаный бангладеш третьего мира со старыми рыдванами без тормозов с мусорки
   
ты циган базарный, токо раньше дурили людей на конях, а теперь на машинах.
поперевариваете, зашпаклюете с немецких помоек и бидете народ дурить на базарах.

сделаете из украины остаточно йопаный бангладеш третьего мира со старыми рыдванами без тормозов с мусорки

бля, ковбасник, як ти вже заїбав .... идй вже нахуй з цієї гілки ...  :fuck:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

ты циган базарный, токо раньше дурили людей на конях, а теперь на машинах.
поперевариваете, зашпаклюете с немецких помоек и бидете народ дурить на базарах.

сделаете из украины остаточно йопаный бангладеш третьего мира со старыми рыдванами без тормозов с мусорки
яке відношення ти маєш до України?
тобою опікуються афроамериканці..
іа,на базарі був останній раз в 90х роках.В Україні є нет... :gigi:
ток-що від.бися, піхо
 і пиши Україна з великої або йди на йух.
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

бля, ковбасник, як ти вже заїбав .... идй вже нахуй з цієї гілки ...  :fuck:

циган, бандюган базарный как ты заипав этой веткой
   
циган, бандюган базарный как ты заипав этой веткой

в ігнор, дебілятко ...дісно вже заїбав  :fuck:
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

яке відношення ти маєш до України?
тобою опікуються афроамериканці..
іа,на базарі був останній раз в 90х роках.В Україні є нет... :gigi:
ток-що від.бися, піхо
 і пиши Україна з великої або йди на йух.

своим помахуй, циганча фарбоване

обманывать людей вам никто не даст
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

в ігнор, дебілятко ...дісно вже заїбав  :fuck:

брехуняра , так шо будyт ездить те бмв 25 летние по тыще евро, то шо ты людям хочешь втуливать?
   
Re: А  давайте добьем тему авто и растамжка?

невже еміграція так дає? оце ковбасить :lol:  [KA]
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія