Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи :facepalm1:

раздраконили уже всех  :D
   
треба більше аду (tu)
   
 :S нахіба?
   
  Треба ж народ довести до білого каління. А потім дивуватися чому спалах революції. (не знаю якої там за кольором) B-)
   
как ето?

якщо розмитнена - то вже не євробляха
а якщо євробляха - то не розмитнена
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:

Треба більше вилучати
   
И пускать под пресс! Не?
   
на Поршах Кайенн должна ездить только ВЛАСТЬ.
а то взяли моду покупать на Западе Порши по дешевке..
как теперь отличить крутых пацанов от лохов всяких там?

вот и приняли РЕШЕНИЕ.
а лохи пусть катаются на ТАЗах. ЗАЗовской сборки. зря шоль Васадзе жопу рвал?  :laugh:
   
  Треба ж народ довести до білого каління. А потім дивуватися чому спалах революції. (не знаю якої там за кольором) B-)

Якого каління? Чому не конфіскували контрабандні автомобілі ще 8 років тому? Чому антікі роблять вигляд що то "їх автомобіль" якщо антікі їздять по довіренностям, приховуючи таким чином факт купівлі?
Чому не заборонять старі автомобілі?

Чому антікі не сплачують податки повністю як в Європі а в Європі працюють нелегально ведучи крисячий образ життя та жаліючись на важке життя та як їх ображають та вбивають у Польщі? Хіба я не читав вас?
   
Якого каління? Чому не конфіскували контрабандні автомобілі ще 8 років тому? Чому антікі роблять вигляд що то "їх автомобіль" якщо антікі їздять по довіренностям, приховуючи таким чином факт купівлі?
Чому не заборонять старі автомобілі?

Чому антікі не сплачують податки повністю як в Європі а в Європі працюють нелегально ведучи крисячий образ життя та жаліючись на важке життя та як їх ображають та вбивають у Польщі? Хіба я не читав вас?
ти щось плутаєш. Антік може в Європі купити авто з сплатою всіх податків, а в нас таке саме вже не може, не по кишені.
І що значить заборонити старі авто? Авто яке їздило 10 років в Європі в кращому стані, ніж таке саме, але яке їздило по нашим дорогам і на нашому пальному.
   
ти щось плутаєш. Антік може в Європі купити авто з сплатою всіх податків, а в нас таке саме вже не може, не по кишені.
І що значить заборонити старі авто? Авто яке їздило 10 років в Європі в кращому стані, ніж таке саме, але яке їздило по нашим дорогам і на нашому пальному.

По перше, Антік не може купити старе авто в Німеччині.  По друге, купити авто по довіреності - контрабанда, незважаючи на те що ти ніби відчуваєш що маєш моральне право бо у Німеччині - дешевше купити новий автомобіль.
Але так, тому автомобілісті мають сплачувати ЗНАЧНО більше в Україні на дороги ніж німці - у Німеччині. Там сильніша економіка бо вищі податки та контроль. Там немає антиків, які легко порушують закон, займаються контрабандою.
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:

По перше, Антік не може купити старе авто в Німеччині.  По друге, купити авто по довіреності - контрабанда, незважаючи на те що ти ніби відчуваєш що маєш моральне право бо у Німеччині - дешевше купити новий автомобіль.
Але так, тому автомобілісті мають сплачувати ЗНАЧНО більше в Україні на дороги ніж німці - у Німеччині. Там сильніша економіка бо вищі податки та контроль. Там немає антиків, які легко порушують закон, займаються контрабандою.
Як заїбала ця клюква.

Та повно по Європі автомотлоху їздить і будь який студент може придбати за двушку євро тачку і їздити на пари.

   
По перше, Антік не може купити старе авто в Німеччині.  По друге, купити авто по довіреності - контрабанда, незважаючи на те що ти ніби відчуваєш що маєш моральне право бо у Німеччині - дешевше купити новий автомобіль.
Але так, тому автомобілісті мають сплачувати ЗНАЧНО більше в Україні на дороги ніж німці - у Німеччині. Там сильніша економіка бо вищі податки та контроль. Там немає антиків, які легко порушують закон, займаються контрабандою.
Антік не може купити авто з акцизом 400%, тому буде ходити пішки, а бюджет залишиться при своїх. А от контрабандисти дійсно є на ФУПі, імпортують товар онлайн, торгують ним і не платять 30% мита і ПДВ.
   
По перше, Антік не може купити старе авто в Німеччині.  По друге, купити авто по довіреності - контрабанда, незважаючи на те що ти ніби відчуваєш що маєш моральне право бо у Німеччині - дешевше купити новий автомобіль.
Але так, тому автомобілісті мають сплачувати ЗНАЧНО більше в Україні на дороги ніж німці - у Німеччині. Там сильніша економіка бо вищі податки та контроль. Там немає антиків, які легко порушують закон, займаються контрабандою.

… а министры с нардепами ковыряются в носах, вместо того, что бы сделать экономику такой же сильной, как в Германии.
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:

Та там речь о старых корчах, которые за 100 баксов получили сертификаты соответствия на пробег по Украине, но явно вообще не соответствуют ничему)) Там о Кайенах даже речи не идет, хотя понятно каким болтом их допустили на дороги Украины с красными поворотниками например, хотя с ними сертификат получить по идее красноокие бляхи не должны были.
   
Та там речь о старых корчах, которые за 100 баксов получили сертификаты соответствия на пробег по Украине, но явно вообще не соответствуют ничему)) Там о Кайенах даже речи не идет, хотя понятно каким болтом их допустили на дороги Украины с красными поворотниками например, хотя с ними сертификат получить по идее красноокие бляхи не должны были.

Это лишь подтверждает, что новые лица очень хорошо усвоили действие отнимание, и никак не осилят умножение и складывание.
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:

То ви ще не чули, що аказуїться...
Бойлери хочуть заборонити! X(
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:
a49

Це гімно ще і сратий "техосмотр" влупе! На радість хабарників! Гніди! (td)
   
Re: В Україні будуть вилучати вже розмитнені євробляхи  :facepalm1:

То ви ще не чули, що аказуїться...
Бойлери хочуть заборонити! X(
От це правильно, коли вирує холодомор а деякі несвідомі буржуї гріють електричним дефіцитом воду і морально розкладаються в теплих ваннах, замість загартовування себе і сім'ї.
 :X
   
  Треба ж народ довести до білого каління. А потім дивуватися чому спалах революції. (не знаю якої там за кольором) B-)
Ти бляху розмитнив? Чи заховав в сараї?
   
будь який студент може придбати за двушку євро
В польщі словаків можливо
Далі на захід наступне
2к це щось типу вбитий  пасат
Студент найнижча для страхувальника категорія
Місяць
Страхування 80-120є типу укр осаго
+ 60 транспортний квт і викиди на 15 річне корито
+ 180 є паркування постійне в гаражі біля кампусу
+50-100є тимчасове паркування  постояти по місту
Рік
100є вінєтка на автобани
120є огляд корита
200є перевзутися

Без бензину мастила коліс і витрат поміняти стойки насос моторчик +/- 500є місяць
Бюджет вже 6000 рік
Просто за наявність

З витратами тримати пасат на ходу сам додай
Бенз 1,40 є літр
Сто електрик- 100є год моторист 120є людиногод

 
На іншій сторон і 365є річний поізний або 90є семестровий
З нічними маршрутами і метро на вихідні свята круглодобово
І таксо 15є за раз куди швидше саме на авто
Чи каршерінг якщо привезти полку з ікеі

Або
1080є проіздний по всій АТ весь жд і весь ГТ на рік
Всі міста
Хоч в зальцбург хоч в інсбрук чи на озера.
На захід 240км/год поізд

Лоукостом за кордон
Там прокатне

Для студента без забезпечених і дуууууже від свого чада залежних батьків авто без потреби і фінансово і за логікою
Для понтогонів так
З роботою (1,5к нетто на члена родини) без проблем.
На соціалі чи на підробітках типу антіка авто не світить.
Так зроблено щоб вони навіть не думали брати корито і тримати.

Для провінціі в кого місце є біля дому відкинь вартість  паркування
Все інше теж саме

Писи.
В кого авто прив'язане до роботи напряму доставка інсталятори ремонтники і тд
Всі ті 500-1000є витрат в місяць йдуть в ціну сервісу.
Зрозуміло що ніхто не вважає

Останнє редагування: 30 листопада 2021 13:55:41 від Lemberg.AT
   
так що там із твердженням зі стартпосту. чи є якісь пояснення, якийсь контекст, як саме то все буде відбуватися і на яких підставах?
   
Антік не може купити авто з акцизом 400%, тому буде ходити пішки, а бюджет залишиться при своїх. А от контрабандисти дійсно є на ФУПі, імпортують товар онлайн, торгують ним і не платять 30% мита і ПДВ.

Про акциз - брехня свідома.
Ми говоримо лише про нові автомобілі, а мотлох - поставити 500% акциз або заборонити.

Нехай ці гроші йдуть на розвиток доріг та громадського транспорту який є економічніший та безпечніший за автомобілі.
   
В польщі словаків можливо
Далі на захід наступне
2к це щось типу вбитий  пасат
Студент найнижча для страхувальника категорія
Місяць
Страхування 80-120є типу укр осаго
+ 60 транспортний квт і викиди на 15 річне корито
+ 180 є паркування постійне в гаражі біля кампусу
+50-100є тимчасове паркування  постояти по місту
Рік
100є вінєтка на автобани
120є огляд корита
200є перевзутися

Без бензину мастила коліс і витрат поміняти стойки насос моторчик +/- 500є місяць
Бюджет вже 6000 рік
Просто за наявність

З витратами тримати пасат на ходу сам додай
Бенз 1,40 є літр
Сто електрик- 100є год моторист 120є людиногод

 
На іншій сторон і 365є річний поізний або 90є семестровий
З нічними маршрутами і метро на вихідні свята круглодобово
І таксо 15є за раз куди швидше саме на авто
Чи каршерінг якщо привезти полку з ікеі

Або
1080є проіздний по всій АТ весь жд і весь ГТ на рік
Всі міста
Хоч в зальцбург хоч в інсбрук чи на озера.
На захід 240км/год поізд

Лоукостом за кордон
Там прокатне

Для студента без забезпечених і дуууууже від свого чада залежних батьків авто без потреби і фінансово і за логікою
Для понтогонів так
З роботою (1,5к нетто на члена родини) без проблем.
На соціалі чи на підробітках типу антіка авто не світить.
Так зроблено щоб вони навіть не думали брати корито і тримати.

Для провінціі в кого місце є біля дому відкинь вартість  паркування
Все інше теж саме

Писи.
В кого авто прив'язане до роботи напряму доставка інсталятори ремонтники і тд
Всі ті 500-1000є витрат в місяць йдуть в ціну сервісу.
Зрозуміло що ніхто не вважає

Ну и нафига это здесь? Если в Украине уже множество вопросов нужно решать в отг, зачастую за 15-50 км? А автобусы общественные - найн.  На лисапете? Под дождем и по сугробам? Проснитесь, убогие!
   
Ми говоримо лише про нові автомобілі, а мотлох - поставити 500% акциз або заборонити.
:pooh_lol: мілкі бізнесмени купують мотлох, і проїзжають на ньому стільки, скільки ти за все життя не проїдеш.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія