Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Тесла тоже начинала с идеи замены акума. Потом от нее отказалась и стала строить суперчаржеры.

В Украине, кстати,  уже есть станции, наливающие до 120 kW.


А сейчас тесла отказалась вообще от возможности снимать батарею, и сделала днище машины частью кузова, повысив прочность, и обеспечив герметичность.

Аа якщо акум поламався?.....
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Model S 75D с емкостью батареи 68kW едет летом с расходом 165 wh на 1 км со скоростью 100 кмч . Это с кондеем.
Соответственно проезжает на полной батарее около 410 км.


Более легкая model 3 long range c новой батареей, где действительно 75 kWh
Днепр-Киев 480 км на одном заряде, скорость 90 кмч остаток 35км хода.
Не бачив ще жодного разу поза містом електротаз який їде 90.
Всі вони хіба на світлофорах віджигають лякаючи Каєни Турбо , АМГ і Емки.
Чисто світлофорна машина .
 :laugh:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Не бачив ще жодного разу поза містом електротаз який їде 90.
Всі вони хіба на світлофорах віджигають лякаючи Каєни Турбо , АМГ і Емки.
Чисто світлофорна машина .
 :laugh:
Мой пробег на MS уже 92 тык. Да, да, конечно я маохист, и намотал их на скорости 70.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

вы  не на то смотрите.
тут фишка в том что это новая технология аккумов

...

Только в 2020 году компания GAC начала экспериментировать с использованием губчатого графена при производстве литиевых аккумуляторов, а в этом месяце китайский производитель уже заявил, что в январе следующего года начнёт продажи кроссовера Aion LX Plus, использующего это ноу-хау для увеличения запаса хода до 1008 км ...
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
abg

Литий ионный аккум.

Літій-полімерний, а не літій-іонний.


Иногда.
Но А*ч не дают представления о запасенной энергии, в отличии от Вт*ч.
Поэтому все чаще используют Вт*ч -- это самодостаточная характеристика емкости

Ампер-години використовували і використовують, і всі „прєдставлєнія“ „самодостаточні“ :laugh:  це звичайна фізика за 7 клас середньої школи: 1 Ват = 1 Ампер * 1 Вольт,
 - при відомій робочій напрузі справної батареї, скажімо 13±­0.5 В множиш амперо-години на ту напругу і маєш з амперо-годин ємності ват-години того самого.
Якщо споживаний струм під час експлуатації буде змінюватися, то відповідно і споживана енергія буде змінюватися і потужність і час розряду.
А для реклами і конкурентної боротьби можна понаписувати і на батареях і на упаковках все, що схочеш, придумавши для цього якусь хитру формулу,
ось тільки кількість тієї енергії в батареї=ємність ніяк не збільшиться від цього.   :(
Навіть якщо всі виробники батарей один за другим почнуть бігати і кожен буде видумувати за кожним разом ще хитрішу формулу перерахунку тієї енергії з ампер в вати і навпаки.   :lol:

Останнє редагування: 24 листопада 2021 22:33:52 від abg
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
abg

Аа якщо акум поламався?.....

Ну, це ж відомо - Маск такі несправні акуми разом з корпусами/кузовами закидує на навколосонячну орбіту, шоп під ногами не валялися.    ;)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Можно много быстрее.
Китайцы пошли другим путем, там многие модели электромобилей продают совсем без аккума, так заметно дешевле, а аккум изначально в аренду берется.
На первых станциях аккум меняли за 5 минут, каждая последующая серия станций ускоряла замену, с начала этого года начали ставить станции с заменой аккума уже за 20 секунд.
https://play.tudou.com/v_show/id_XNTE1NTc2NjQxMg==.html
https://baijiahao.baidu.com/s?id=1694010409562379778

І як вирішили проблему старіння акумів? Ну тобто того, що споживач не хоче сильно поюзанюий акум з суттєво меншою місткістю?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
abg

І як вирішили проблему старіння акумів? Ну тобто того, що споживач не хоче сильно поюзанюий акум з суттєво меншою місткістю?

Логічним було б платити за реальну, виміряну ємність, як це і за реальну кількість літрів бензину платиться. Мабуть так і є.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Аа якщо акум поламався?.....
А если акум поломался  - то чтобы заменить его секцию нужно сначала разобрать салон, снять сиденья и т.д.
только он по пол млн км обычно не ломается.

Ой, я ж забыл - во всех бензинках давно есть удобная фишка: замена двигателя в сборе за 20 секунд :).....    если мотор ваще сломался. Это только электрички "отсталые".
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

купив рік тому блютус-приймач для машини, такий щоб в aux воткнути і транслювати музику. вже здохло, заряд не тримає. вирішив розібрати і замінити акумулятор, бо за розмірами там мав би бути акум типа батарейки для автосигналізації. відкрив… а там плаский мішочок нікелю (мабуть) замотаний у фольгу і дроти відходять… :lol: тобто міняти тепер треба усе лайно в зборі, хоча не робе тільки акум :gigi:

Не треба. Я в блютус-приймач стаціонарний (використовується вдома) всадив замість мішечка повноцінну батарею. Посилену, від телефона :) Hint - увесь літій має робочу напругу 4.3 вольт, без залежності від розміру. Присобачив ще кнопку Reset в розрив ланцюга. Працює місяць на одній зарядці :)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Доки "електричка" не буде заряджатися за той час що заливають паливо в бак, то вона не має сенсу.
Й ще, якщо паливо скінчилося то за дізелем, та бензином я можу прогулятися на трассу з каністрою.
З чим прогулятися для електричного убожища? Електронів до кишені насипати?
Гівно то вся та електрика....

А якщо пального не стане взагалі, а у тебе тесла та вітряк?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

А если акум поломался  - то чтобы заменить его секцию нужно сначала разобрать салон, снять сиденья и т.д.
только он по пол млн км обычно не ломается.


Це рідинний хімічний дівайс........ там може бути все що завгодно......... і дефект якийсь може проявити себе лише через 200 тис км....... з твоїх слів в цьому випадку авто можна на звалище викидати........
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Це рідинний хімічний дівайс........ там може бути все що завгодно......... і дефект якийсь може проявити себе лише через 200 тис км....... з твоїх слів в цьому випадку авто можна на звалище викидати........
Нет, с моих слов чтобы добраться до батареи нужно снять сиденья и разобрать салон.

А с такой "точностью цитирования" с твоих слов я не понял - ты из активных или пассивных гомосеков?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

старі батареї тесли 260 втгод на кг
Никогда такой эфекктивности не было.
Банки с такой эффективностью использовали -- это да.
Но вся батарея, в сборе, имеет куда хуже показатель.
85кВтч батарея “Теслы” весит 540 кг. <160Втч/кг
205Втч/кг -- весьма существенный прогресс.


І як вирішили проблему старіння акумів? Ну тобто того, що споживач не хоче сильно поюзанюий акум з суттєво меншою місткістю?
Нет такой проблемы. От слова совсем.
Ты приехал и заплатил за ХХ кВт*ч, чуток больше или чуток меньше, раз на раз не приходится. При наличии нескольких подходящих батарей можешь выбрать.
Отъездил ХХ кВт*ч и получаешь другую заряженную батарею.
Если окажется, что предыдущая батарея отдала меньше положенных Вт*ч -- тебе заплатят компенсацию, а батарею отдадут на профилактику или утилизацию.
Какая тебе разница, насколько предыдущая батарея была поюзанной? Емкость существенно меньшей быть не может -- 85% от родной емкости, однозначный признак для утилизации. Но обычно их раньше выводят из оборота, при куда большей емкости (много разных показателей: рост внутреннего сопротивления, проблемы с электроникой или механической частью, и др).


Літій-полімерний, а не літій-іонний.
Это одно и то-же, в устоявшихся определениях.
Более точно -- литий ионный аккумулятор с гель-полимерным электролитом.
Истинно литий-ионные (с жидким электролитом) и литий-полимерные (с твердым электролитом) в использование так и не пошли, по известным причинам.
Но аккумуляторы с твердым электролитом появятся в самом ближайшем будущем, уже есть рабочие прототипы. Но их уже не называют литий-полимерными, поскольку это название стало использоваться для обычных литий-ионных аккумуляторов, с гель-полимерным загустителем жидкого электролита (т.е. -- всех сегодня выпускаемых литиевых аккумов).


тут фишка в том что это новая технология аккумов
...
Только в 2020 году компания GAC начала экспериментировать с использованием губчатого графена при производстве литиевых аккумуляторо
Мимо кассы. Это просто хайп не понимающих сути журналистов.
Графеном тут и не пахнет. Эти аккумы используют электрод с мелкодисперсным кремнием, технология уже лет пять как известная.


при відомій робочій напрузі справної батареї
Так в том-то и дело, что разрядные кривые разных аккумов, даже одного типа, очень разные. Даже один и тот-же элемент при разных нагрузках имеет очень разные разрядные кривые напряжения. Емкость в Вт*ч куда более информативна и стабильна, разная при разных режимах использования аккумов, но куда меньше, чем для А*ч. Потому постепенно и переходят с А*ч на Вт*ч.


Навіть якщо всі виробники батарей один за другим почнуть бігати і кожен буде видумувати за кожним разом ще хитрішу формулу перерахунку тієї енергії з ампер в вати
Во первых, емкость в Вт*ч не считается, а измеряется.
А во вторых -- эта единица емкости была всегда, но более популярной, хоть и менее точной, была емкость в А*ч, по той простой причине, что ее измерять проще -- время разряда постоянным током умножают на время.
Очень просто и не точно.
Для измерения емкости в Вт*ч, нужно интегрировать произведение мгновенного напряжения и тока, в течении всего время разряда. Сейчас это не проблема, поэтому даже копеечные тестеры аккумов умеют измерять емкость правильно -- в Вт*ч.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
nik

як усе китайське, батарея буде добре працювати цілий місяць, а мінятиметься тільки разом з машиною :D

 :laugh:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Нет, с моих слов чтобы добраться до батареи нужно снять сиденья и разобрать салон.


Нє, ну якщо пів машини треба розібрати для заміни батареї, то після 200т км такий ремонт може стати просто недоцільним
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Нє, ну якщо пів машини треба розібрати для заміни батареї, то після 200т км такий ремонт може стати просто недоцільним

Удивишься сколько ходит современный бензиновый мотор, например на корейцах.
Сотка-полторы, а потом гильзовка-замена. Для этого типа мотор снимается пинком левой ноги.
Разобрать салон, то вообще ниочем.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Удивишься сколько ходит современный бензиновый мотор, например на корейцах.
Сотка-полторы, а потом гильзовка-замена. Для этого типа мотор снимается пинком левой ноги.
Разобрать салон, то вообще ниочем.

Та нє, побільше чим сотка-півтори......... Дві-три сотки корейці та дешеві японці проходять без проблем.......... при цьому вони настільки дешеві за ціною що їх просто не шкода викинути після десь двох-трьох соток....... Ну лексуси, та мерси всякі мають набагато більший ресурс.......
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

«…акумулятор ємністю 144,4 кВт/год, який працює від двох електродвигунів загальною потужністю 734 л. …»


Хто може це перекласти на людську мову? Чи хоч зрозуміти цо це було.

 ;o
Ось по нормальному:

Акумулятор ємністю 144,4 kWh, який живить два електродвигуни загальною потужністю 734 кс.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
abg

Во первых, емкость в Вт*ч не считается, а измеряется.
А во вторых -- эта единица емкости была всегда, но более популярной, хоть и менее точной, была емкость в А*ч, по той простой причине, что ее измерять проще -- время разряда постоянным током умножают на время.
Очень просто и не точно.
Для измерения емкости в Вт*ч, нужно интегрировать произведение мгновенного напряжения и тока, в течении всего время разряда. Сейчас это не проблема, поэтому даже копеечные тестеры аккумов умеют измерять емкость правильно -- в Вт*ч.

Угу. Кожної, випущеної з конвеєра хвабрики? Вимірюється, вписується в пашпорт і наноситься друком на корпус тієї батарейки? І навіть не заокруглюється, а так і пишецця - 11367,5 Wh  ???  Гмм...  виходить, що кожен екземпляр ноутбука і шмартьхвона мають індівідуальний об’єм батареї!
Іпать, як далеко навука-техніка зайшла!   ;o

 :laugh:

Останнє редагування: 25 листопада 2021 09:23:25 від abg
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Удивишься сколько ходит современный бензиновый мотор, например на корейцах.
Сотка-полторы, а потом гильзовка-замена. Для этого типа мотор снимается пинком левой ноги.
Разобрать салон, то вообще ниочем.

ленд ровер діскавері. коробка - ресурс приблизно 250 т. заміна - тільки всю коробку. ціна питання - під 50 % вартості б\у ЛР. тому 200 т - і міняй лендровер... такі реалії  :weep:
   
Пористый графен, это круто. Практически технология предыдущей цивилизации.
Но у тех графеновые столбы, типа александрийского в питере, заряжались непосредственно от среды и мгновенно любой ёмкости. :shuffle:
А эти придурки их будут надувать через токовую компоненту. Бо никак же нельзя допустить, чтоб счетчик во время зарядки не считал.
Придурки, что с них взять :facepalm1:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

ленд ровер діскавері. коробка - ресурс приблизно 250 т
VW DSG ресурс 90 тис.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Большинство аккумов выпускается в Китае. И как-то работает. Тот-же Apple, в т.ч. с чисто китайскими аккумами от BYD.
Большинство электротранспорта тоже на китайских аккумах. И через год они не меняются.
есть большая разница между качеством батарей, которые выпускаются для и под надзором эпла, и тех, что клепают китайцы для каких-то своих нужд. разница такая ж как между айфоном и honor.

А не надо было самое дешевое фуфло покупать. Купили бы нормальное, не важно, китайское или нет, и работало бы нормально много лет.
ничего себе какой ты умный. только вот я уже много лет принципиально не покупаю ничего самого дешевого. так и с этим ресивером, выбирал по цене, взял самый дорогой и визуально наилучшего качества. могу предположить, что дешевка дохла уже через пару недель, а мой целый год продержался. тру кетайское качивство (tu)  :D

Литий ионный аккум.
через год они не теряют 90% емкости. ну либо это просто «китайский литий ионный аккум» :)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Не треба. Я в блютус-приймач стаціонарний (використовується вдома) всадив замість мішечка повноцінну батарею. Посилену, від телефона :) Hint - увесь літій має робочу напругу 4.3 вольт, без залежності від розміру. Присобачив ще кнопку Reset в розрив ланцюга. Працює місяць на одній зарядці :)
там майже немає місця, щоб щось інше поставити… плаский прямокутний мішочок десь 15х10х3 мм, майже впритул до усього іншого
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

купив рік тому блютус-приймач для машини, такий щоб в aux воткнути і транслювати музику. вже здохло, заряд не тримає. вирішив розібрати і замінити акумулятор, бо за розмірами там мав би бути акум типа батарейки для автосигналізації. відкрив… а там плаский мішочок нікелю (мабуть) замотаний у фольгу і дроти відходять… :lol: тобто міняти тепер треба усе лайно в зборі, хоча не робе тільки акум :gigi:
а я на свою стару машину купив китайську нонейм 2дін магнітолку аж за 150 баксів з GPS, ,блютуз і камерою заднього виду, замість рідної убогої магнітоли, яка до того ж почала глючити.
як на диво вже котрий рік все чудово працює, а по звукану стару магнітолу криє як бик вівцю, це не рахуючи що тепер у мене навігація прямо на магнітолі ну і блютуз також.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

ємність в кВт/год
акумулятор працює від двох електродвигунів

рівень української журналістики  :facepalm1:
"Какаяразница"!!!!! :lol: "Хужеенибудить"!!! :lol:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

а я на свою стару машину купив китайську нонейм 2дін магнітолку аж за 150 баксів з GPS, ,блютуз і камерою заднього виду, замість рідної убогої магнітоли, яка до того ж почала глючити.
як на диво вже котрий рік все чудово працює, а по звукану стару магнітолу криє як бик вівцю, це не рахуючи що тепер у мене навігація прямо на магнітолі ну і блютуз також.
технічно складну китайчатину, там де є ПЗ, тач-екрани тощо я в принципі не купую. такі речі купую тільки європейські/штатівські, від виробників з ім‘ям і репутацією. але маленьких блютуз-ресиверів таких не знайшов, то довелося брати найбільш дорогого китайця…
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

а я на свою стару машину купив китайську нонейм 2дін магнітолку аж за 150 баксів з GPS, ,блютуз і камерою заднього виду, замість рідної убогої магнітоли, яка до того ж почала глючити.
Ліки теж будеш нонейм китайські купувать?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

технічно складну китайчатину, там де є ПЗ, тач-екрани тощо я в принципі не купую. такі речі купую тільки європейські/штатівські, від виробників з ім‘ям і репутацією. але маленьких блютуз-ресиверів таких не знайшов, то довелося брати найбільш дорогого китайця…
ну значить їздить тобі з убогою магнітолою і ліпити смартфон на лобовуху для навігації якщо твоїй машині старше п'яти років.
тому що нічого такого від іменитих американських і європейських брендів немає і не передбачається.
щось американські та європейські бренди досі не спромоглися на задрипаний робот полосмок, які китайці клепають пачками.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ліки теж будеш нонейм китайські купувать?
Та ліки ти також вживаєш китайські на які наліпили свою лейбу іменити бренди
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Та ліки ти також вживаєш китайські на які наліпили свою лейбу іменити бренди
Тоді вже не китайські а індійські - Індія фармфабрика планети  :-)o
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

ну значить їздить тобі з убогою магнітолою і ліпити смартфон на лобовуху для навігації якщо твоїй машині старше п'яти років.
тому що нічого такого від іменитих американських і європейських брендів немає і не передбачається.
щось американські та європейські бренди досі не спромоглися на задрипаний робот полосмок, які китайці клепають пачками.
бгг, то значить штатна нісанівська магнітола — то убога, а китайський ноунейм — ото бля техніка :laugh:  до речі ти не в темі, є американські бренди пилососів. наприклад, тікер $IRBT. але я спокусився на корейський гнусмас і відтоді зарікся ще хоч щось гнусмаса купувати. ну тобто пилосос цілком добрий, але моїх очікувань не виправдав. амерський же судячи з опису і відгуків мене повністю задовольнить, то тепер чекаю поки гнусмас здохне
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

бгг, то значить штатна нісанівська магнітола — то убога, а китайський ноунейм — ото бля техніка :laugh:  до речі ти не в темі, є американські бренди пилососів. наприклад, тікер $IRBT. але я спокусився на корейський гнусмас і відтоді зарікся ще хоч щось гнусмаса купувати. ну тобто пилосос цілком добрий, але моїх очікувань не виправдав. амерський же судячи з опису і відгуків мене повністю задовольнить, то тепер чекаю поки гнусмас здохне
може зараз і не убога, а от в порівнянні з п'ятирічної давності буде убога.
а замінити на сучасну у тебе хєра що вийде.
глянув пилососи $IRBT, та вони навіть без лідару, а без лідару пилосос полнєйшєє гавно, авторитетно тобі заявляю.
бери тільки з лідаром як мінімум, якщо хочеш щоб він задовіляняв твої потреби.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Цитувати
Мимо кассы. Это просто хайп не понимающих сути журналистов.
Графеном тут и не пахнет. Эти аккумы используют электрод с мелкодисперсным кремнием, технология уже лет пять как известная.

да, вот более нормальный текст

..
The new Aion LX Plus variant, which is now listed with the Chinese Ministry of Industry and Information Technology (MIIT), should have an NEDC range of exactly 1,008 kilometres thanks to a battery with a capacity of 144.4 kWh. The portal CN EV Post specifies that the battery pack is supposed to have an energy density of 205 Wh/kg and that the lithium-ion cells used are based on an NMC cathode in combination with a silicon-containing anode.

The technology used is said to make the batteries lighter and smaller and improve energy density, power and performance at cold temperatures. The approach is described as “silicon sponge technology”, i.e. the silicon-containing anode is supposed to be as soft as a sponge. GAC is said to have been working on this concept for 15 years. The increased energy density can reduce the size of the battery unit by 20 per cent and the weight by 14 per cent, they say.

In the case of the Aion LX, this should increase the range from 650 to a good 1,000 kilometres with the same volume of the battery pack. GAC Aion had unveiled the electric SUV at the end of 2019; at the time still with CATL cells and a battery pack of up to 93 kWh in combination with a 300 kW all-wheel-drive system (in the top version).

https://www.electrive.com/2021/11/10/aion-lx-plus-to-exceed1000-nedc-km-range/
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Тоді вже не китайські а індійські - Індія фармфабрика планети  :-)o
Індійські норм.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

глянув пилососи $IRBT, та вони навіть без лідару, а без лідару пилосос полнєйшєє гавно, авторитетно тобі заявляю.
бери тільки з лідаром як мінімум, якщо хочеш щоб він задовіляняв твої потреби.
щось ти херню написав, вуйко

Первопроходцем во втором методе построения карты помещения стала американская компания Neato. Все модели оснащены лазерным дальномером, который встраивается в специальную башенку на верхней части корпуса. Лазерный дальномер замеряет расстояние до предметов на пути пылесоса. В продаже также появился и первый китайский робот-пылесос с лазерным дальномером Xiaomi Mi Robot. Он копирует у Neato принцип картографии, а у iRobot внешний вид. :laugh:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

VW DSG ресурс 90 тис.
Это не ресурс коробки, а ресурс сцепления в "сухой" коробке.
Сцепление около 300 евро стоит  (без работы) и меняется за пол дня у профи.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Это не ресурс коробки, а ресурс сцепления в "сухой" коробке.
Сцепление около 300 евро стоит  (без работы) и меняется за пол дня у профи.
Саме тому німці почали купувать автомати в Тойоти.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

щось ти херню написав, вуйко

Первопроходцем во втором методе построения карты помещения стала американская компания Neato. Все модели оснащены лазерным дальномером, который встраивается в специальную башенку на верхней части корпуса. Лазерный дальномер замеряет расстояние до предметов на пути пылесоса. В продаже также появился и первый китайский робот-пылесос с лазерным дальномером Xiaomi Mi Robot. Он копирует у Neato принцип картографии, а у iRobot внешний вид. :laugh:
щось я ніякої башенки на їх пилососах не бачу, зате ціна на них дуже конська і думаю американського там тільки лейба, ну можливо софт і то чи навряд.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія