Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:42:23 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.
чекайтеДля зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?для тебе ?
так.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:46:14 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:47:58 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....А "сотки" на 500 км вистачить, щоб хоча б 90 км/ч тримати? Маю сумніви.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:53:19 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Для зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?для тебе ?
так.Ну от сам подумай. Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:55:32 IP/Host: 188.166.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосскиеВот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!
Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых. Поэтому их будут, если будут, захоронять или сжигать.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:57:57 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...для тебе ?
так.Ну от сам подумай. Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....Там інакша фізика буде.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 19:57:59 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...для тебе ?
так.Ну от сам подумай. Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....Там інакша фізика буде.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:02:22 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосскиеВот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку.
БУГАГА!щас 2017 заканчивается, если вы не заметили
Larry W. Reaugh, President and Chief Executive Officer of American Manganese Inc. (“American Manganese” or “AMI” or the “Company”), (TSX.V: AMY; Pink Sheets: AMYZF; Frankfurt: 2AM), is pleased to announce that Kemetco has now completed the successful production of rechargeable lithium ion batteries from recycled Lithium Manganese Oxide (LMO), Lithium Cobalt Oxide (LCO), Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide (NMC) and Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide (NCA) batteries from recycled materials, produced with AMI’s hydrometallurgical process technology.
напомню с чего вы начали:Розгорнути попередні цитати...Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых. Поэтому их будут, если будут, захоронять или сжигать.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:03:44 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:04:23 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну от сам подумай. Перегнати 100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....Там інакша фізика буде.А детальніше?
Тої фізики ще нема, не видумали, чи що?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:05:00 IP/Host: ---.33.86.109.triolan.net
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:08:59 IP/Host: 194.44.40.---
|
Напомню, что на ФУПе уже один раз договорились до строительства новых АЭС для зарядки электромобильчиков.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:14:13 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Ті хіпстери, котрі зара камлають за зелену електрику трохи слабо уявляють собі необхідні обсяги ЕЕ і скільки буде коштувати її нагенерити вітряками та іншими сонячними панелями при сучасному рівні ККД цих девайсів. І як то все балансувати.
Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн розмістив в своєму Твіттері звіт про те, яку частку від загальної потреби в електриці забезпечили «чисті» джерела енергії, - пише Альтернативна енергія.
Минулого тижня більше половини електроенергії Німеччини надійшло з поновлюваних джерел. Вітряна, сонячна та інші види «чистої» енергії склали 55,7% від усієї електроенергії, виробленої в країні. Вітрогенератори виробили 37,8% від загальної потреби в електриці, на частку біопалива припало 8,8%, сонячна енергія забезпечила 4,8%, а гідроелектростанції виробили 4,2%.
Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн, який розмістив ці дані в своєму Твіттері, впевнений, що до 2050 року більшість розвинених країн світу може повністю перейти на «чисту» енергетику і відмовитися від парникових викидів.
Однак, поки Німеччина не готова відмовитися від вугільних електростанцій – їх частка все ще становить третину від загальної генерації електрики. Крім того, пікові показники по виробленню відновлюваної енергії істотно відрізняються від середньорічних. Так, в середньому з початку цього року вітрові електростанції Німеччини виробили 16,9% від загальної потреби в електриці. А сукупна частка вугільних електростанцій склала 40,5%. Крім того, 12,7% енергії все ще генерують атомні електростанції, які влада Німеччини збирається повністю зупинити до кінця 2022 році.
Хоч повного переходу на «чисту» енергію навряд чи варто очікувати, часткова заміна неминуча. Згідно зі звітом Європейської асоціації вітроенергетики, вже до 2030 року встановлена потужність вітроенергетики зросте до 397 ГВт. Данія, Естонія, Ірландія і Нідерланди будуть отримувати 50% всієї електрики від вітрових електростанцій.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:15:39 IP/Host: 188.166.79.---
|
Где цена всей этой музыки?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:17:18 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...Где цена всей этой музыки?та есть все, токо ж вам это не нужно - вы уже сказали свое веское слово иксперта ))
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:20:10 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ті хіпстери, котрі зара камлають за зелену електрику трохи слабо уявляють собі необхідні обсяги ЕЕ і скільки буде коштувати її нагенерити вітряками та іншими сонячними панелями при сучасному рівні ККД цих девайсів. І як то все балансувати.Німцям те розповісиРозгорнути попередні цитати...ЦитуватиПредставник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн розмістив в своєму Твіттері звіт про те, яку частку від загальної потреби в електриці забезпечили «чисті» джерела енергії, - пише Альтернативна енергія.
Минулого тижня більше половини електроенергії Німеччини надійшло з поновлюваних джерел. Вітряна, сонячна та інші види «чистої» енергії склали 55,7% від усієї електроенергії, виробленої в країні. Вітрогенератори виробили 37,8% від загальної потреби в електриці, на частку біопалива припало 8,8%, сонячна енергія забезпечила 4,8%, а гідроелектростанції виробили 4,2%.
Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн, який розмістив ці дані в своєму Твіттері, впевнений, що до 2050 року більшість розвинених країн світу може повністю перейти на «чисту» енергетику і відмовитися від парникових викидів.
Однак, поки Німеччина не готова відмовитися від вугільних електростанцій – їх частка все ще становить третину від загальної генерації електрики. Крім того, пікові показники по виробленню відновлюваної енергії істотно відрізняються від середньорічних. Так, в середньому з початку цього року вітрові електростанції Німеччини виробили 16,9% від загальної потреби в електриці. А сукупна частка вугільних електростанцій склала 40,5%. Крім того, 12,7% енергії все ще генерують атомні електростанції, які влада Німеччини збирається повністю зупинити до кінця 2022 році.
Хоч повного переходу на «чисту» енергію навряд чи варто очікувати, часткова заміна неминуча. Згідно зі звітом Європейської асоціації вітроенергетики, вже до 2030 року встановлена потужність вітроенергетики зросте до 397 ГВт. Данія, Естонія, Ірландія і Нідерланди будуть отримувати 50% всієї електрики від вітрових електростанцій.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:22:59 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:24:41 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:25:37 IP/Host: ---.IP.cloudmosa.com
|
Розгорнути попередні цитати...Ті хіпстери, котрі зара камлають за зелену електрику трохи слабо уявляють собі необхідні обсяги ЕЕ і скільки буде коштувати її нагенерити вітряками та іншими сонячними панелями при сучасному рівні ККД цих девайсів. І як то все балансувати.Німцям те розповісиРозгорнути попередні цитати...ЦитуватиПредставник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн розмістив в своєму Твіттері звіт про те, яку частку від загальної потреби в електриці забезпечили «чисті» джерела енергії, - пише Альтернативна енергія.
Минулого тижня більше половини електроенергії Німеччини надійшло з поновлюваних джерел. Вітряна, сонячна та інші види «чистої» енергії склали 55,7% від усієї електроенергії, виробленої в країні. Вітрогенератори виробили 37,8% від загальної потреби в електриці, на частку біопалива припало 8,8%, сонячна енергія забезпечила 4,8%, а гідроелектростанції виробили 4,2%.
Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн, який розмістив ці дані в своєму Твіттері, впевнений, що до 2050 року більшість розвинених країн світу може повністю перейти на «чисту» енергетику і відмовитися від парникових викидів.
Однак, поки Німеччина не готова відмовитися від вугільних електростанцій – їх частка все ще становить третину від загальної генерації електрики. Крім того, пікові показники по виробленню відновлюваної енергії істотно відрізняються від середньорічних. Так, в середньому з початку цього року вітрові електростанції Німеччини виробили 16,9% від загальної потреби в електриці. А сукупна частка вугільних електростанцій склала 40,5%. Крім того, 12,7% енергії все ще генерують атомні електростанції, які влада Німеччини збирається повністю зупинити до кінця 2022 році.
Хоч повного переходу на «чисту» енергію навряд чи варто очікувати, часткова заміна неминуча. Згідно зі звітом Європейської асоціації вітроенергетики, вже до 2030 року встановлена потужність вітроенергетики зросте до 397 ГВт. Данія, Естонія, Ірландія і Нідерланди будуть отримувати 50% всієї електрики від вітрових електростанцій.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:30:12 IP/Host: ---.45.132.019.borshagovka.kievline.net
|
Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.
Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:30:49 IP/Host: 78.11.62.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:33:58 IP/Host: 188.166.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...Где цена всей этой музыки?та есть все, токо ж вам это не нужно - вы уже сказали свое веское слово иксперта ))Ткните пальцем в завод по переработке батарей. Можете, нет?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:34:11 IP/Host: 194.44.40.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:34:30 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:34:54 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:35:56 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купивНе буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:36:01 IP/Host: ---.pol.volia.net
|
Головні міфи про електромобілі
Виробництво електромобіля обходиться екології дорожче, ніж виробництво традиційного
Вердикт: правда.
Дослідження показують, що для створення електромобіля потрібно набагато більше електроенергії. Як не складно здогадатись, причиною цього є величезні батареї. Для їх створення доводиться витрачати в рази більше енергії. Наприклад, Mercedes випускає модель B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:36:10 IP/Host: 188.166.79.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:36:38 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Це - дорожній збір, по ідеї джерело фінансування дорогобудівництва.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:37:25 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Себто кручу-вєрчу, але з манюпаса полюбе своє ведро баксів надою. Так?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:39:01 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.
чекайтеДля зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:39:03 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купивНе буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:40:27 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?лениво в цифры.
но надо учитывать что пока в этом электричестве нет акцизов, пенсов, дорожных сборов.
как думаете, они там будут или шара объема не имеет?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:40:31 IP/Host: 188.166.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?лениво в цифры.
но надо учитывать что пока в этом электричестве нет акцизов, пенсов, дорожных сборов.
как думаете, они там будут или шара объема не имеет?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:41:25 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купивНе буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:42:52 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це - дорожній збір, по ідеї джерело фінансування дорогобудівництва.З придбаної електроенергії платяться усі податки. Крім того, електроенергія, на відміну від нафти і газу, місцевого виробництва. Це набагато важливіше, аніж акциз з палива.
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:42:54 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив
до тоГо часу не куплю
до речі,машина потрібна не тільки щоб возити сраку але і для транспорту вантажів ,тому в найближчому часі двз альтернативи нема
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:44:03 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це - дорожній збір, по ідеї джерело фінансування дорогобудівництва.З придбаної електроенергії платяться усі податки. Крім того, електроенергія, на відміну від нафти і газу, місцевого виробництва. Це набагато важливіше, аніж акциз з палива.Я про зелене, ти про солодке.
Зараз електроводи на утримання дорожної інфраструктури не платять ніразу. До чого тут податки з ее?
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:44:12 IP/Host: 188.166.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив
до тоГо часу не куплю
до речі,машина потрібна не тільки щоб возити сраку але і для транспорту вантажів ,тому в найближчому часі двз альтернативи немаВсьому свій час. Скоро підуть траки електричні...
Re: Основні міфи про електромобілі |
1 листопада 2017 20:44:25 IP/Host: 78.11.62.---
|