Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Вартість розмитнення вживаних авто з ЄС різко зросла. Пояснюємо чому
Українська митниця змінила принцип визначення вартості вживаних автомобілів
Економіка — Ірина Панчишин, 13 листопада, 20:19 59444

 

Митниця змінила підхід у розрахунку митної вартості: ціна вживаних автомобілів із країн ЄС зросла. Тепер люди, які хочуть законно розмитнити придбаний за кордоном автомобіль, мусять платити на десятки тисяч гривень більше, ніж ще кілька тижнів тому. Розлючені покупці іномарок у вівторок, 13 листопада, прийшли вимагати пояснень до митного поста в Городку.

На зоні митного контролю «Скнилів», що у Городку, вже третій тиждень стоять понад дві сотні машин. Усіх їх нещодавно привезли з Європи і не розмитнили. Власники відмовляються платити нове мито.

«Якщо, до прикладу, взяти автомобіль Skoda чи Volkswagen Passat – нараховували до цього 2-3 тисячі доларів, а зараз нараховують ще плюс 1,5 тис. доплатити. Ніхто нічого не пояснює. Митниця стоїть, ніхто не працює», – говорить автоімпортер Ростислав Суровий.

«Ми не хочемо чогось надзвичайного, ми хочемо дати допрацювати до кінця року і дальше вже відповідно або новий закон, або нічого не буде», – додає автоімпортер Орест Бойко.

Тарас Хом’як – один із тих, хто розмитнив машину за новим тарифом. Розповідає: віддав державі майже стільки ж, скільки заплатив за своє авто.

«Машину придбав за 3,9 тис. євро. Я розраховував, знав, перетинаючи кордон, скільки я маю заплатити. Машину протримали 10-11 днів на митному посту і в мене вийшло загальної доплати 3 185 євро», – сказав Тарас Хом’як, який придбав машину.

Обурені імпортери зібрались із вимогою, аби керівництво митного посту пояснило ситуацію. Начальник відділу митного оформлення Скнилів Львівської митниці ДФС Андрій Бойцун пояснює: розмір мита не змінився. Однак фіскальні органи стали по-новому визначати вартість машин. Користуються тепер німецьким каталогом «Schwacke» і точно знають справжню ціну машини. А раніше, мовляв, імпортери її свідомо занижували.

«У нас тепер є можливість перевірити в електронному вигляді по так званому Швакелісту – каталогу автомобілів. Забиваючи конкретний Vin-код автомобіля, ми маємо практично всю інформацію по ньому», – пояснив Андрій Бойцун.

«Schwacke» – електронний каталог, у якому вказана середня ціна вживаних автомобілів у Німеччині. Українська митниця отримала до нього доступ два тижні тому.

«Програма, якою керується митниця і брокери для розрахунку вартості автомобіля, передбачає внесення даних автомобіля, а саме номер кузова і пробіг. По номеру кузова можна визначити комплектацію авто від чого і буде залежати оцінка автомобіля», – розповів митний брокер Василь Будз.

Утім митна вартість може змінитись після огляду машини експертом. У кінцевому результаті, яку суму заплатить власник машини, – залежить від рішення працівника митниці.

До слова, у вівторок, 13 листопада, на митниці таки почали розмитнювати машини. Здебільшого власники погоджувались платити більше.


https://zaxid.net/news/
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

чому не візьмуть Сінгапурський каталог ?
   
я тільки не розумію чому саме німецький каталог ?
зараз половину точно б/у везуть не з Німеччини.
Лідирує франція, італія, швеція...
а всюди ціни різні на б/у.
   
я тільки не розумію чому саме німецький каталог ?
зараз половину точно б/у везуть не з Німеччини.
Лідирує франція, італія, швеція...
а всюди ціни різні на б/у.

у кожного свій інтерес --бляхарі хотіли б якдешевше,а уряд - якдорожче
поторгуватися й зійтися на серединці (tu)
   
чому не візьмуть Сінгапурський каталог ?

або бельгійський.
в бельгії ціни нижчі.
в австрії вищі...
я тобі вчора казав шо собака закопана у митной вартості :)
а ти не вірив.

відтепер низьку митну вартість мають машини з пробігом більше 300 тисяч.
вирішує не рік комплектація чи пошкодження машини а тільки пробіг.
а це нецікаво жодному покупцеві.
   
Головне в цій новині -- залежить від рішення працівника митниці
   
у кожного свій інтерес --бляхарі хотіли б якдешевше,а уряд - якдорожче
поторгуватися й зійтися на серединці (tu)

бляхарі хочуть 40% від вартості = повне розмитнення.
а це нереально поки існує ПДВ+мито = 30% від митної вартості.
а митна вартість це НЕ Є купівельна вартість автомобіля.
ось...
я про це вже який день на форумі пишу і мало хто зрозумів наразі :)

Останнє редагування: 14 листопада 2018 10:43:34 від Бандер1вець
   
Світові автогіганти позбавлять українців дешевих німецьких дизельних авто
   

Volkswagen і Daimler погодилися платити повну вартість переобладнання дизельних автомобілів в Німеччині зі стандарту ЄВРО-5 на Євро-6, повідомив німецький міністр транспорту Андреас Шеєр.

8 листопада відбулася нарада Андреаса Шеєра з представниками великих німецьких автовиробників, на якій вирішувалася доля дизельних автомобілів. Переобладнання одного автомобіля з дизелем Євро-5 на Євро-6 оцінюється в Німеччині в 3 000 євро. Volkswagen готовий був платити 80% від цієї суми. Daimler не виключав свою участь у цій програмі, але тільки в деяких регіонах і в обсязі не більше ніж 2 400 євро за одну машину.

У підсумку Шеєр зумів переконати Volkswagen і Daimler платити повну вартість переобладнання дизельних авто. BMW теж готовий на це піти. Одночасно з цим з’явилися новини, що суд погодився з тим, що ще в двох німецьких містах заборонять старі дизельні машини (мова йде про Кельн і Бонн).

Андреас Шеєр закликав іноземних автовиробників, в першу чергу Fiat і PSA, наслідувати приклад найбільших німецьких компаній, і теж виділити кошти на модернізацію старих дизельних машин.

В Німеччині зараз налічується кілька мільйонів дизельних автомобілів, чий стандарт не перевищує Євро-4. Очікувалося, що вони можуть незабаром масово хлинути в країни Східної Європи, в тому числі і в Україну. Однак, після того, як німецькі автогіганти погодилися платити за їх переобладнання, ймовірність появи у великій кількості в нашій країні дешевих дизельних авто з Німеччини значно знизилася.
   
Головне в цій новині -- залежить від рішення працівника митниці

там насправді дуже мало для маневру.
працівник може написати найнижчу чи найвищу митну вартість у певних мажах. не більше але і не менше. він не може занизити нижче від таблиці як не може і підняти ще вище ніж вказано в ціннику.
економія чи переплата 200-300 євро в залежності від вартості автомобіля.
   
У кінцевому результаті, яку суму заплатить власник машини, – залежить від рішення працівника митниці.

ООО!!! Я ебундестаг! Хочу бути цім "працівником митниці".... все жіття мріяв про таку працю...
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

чому не візьмуть Сінгапурський каталог ?

Ви ніколи не заспокоєтеся. Вам потрібно безплатно, тоді ви всі будете щасливі.
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

ООО!!! Я ебундестаг! Хочу бути цім "працівником митниці".... все жіття мріяв про таку працю...

І 3 метри кордону в оренду.
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Ви ніколи не заспокоєтеся. Вам потрібно безплатно, тоді ви всі будете щасливі.

у нас немає блях з німецькими номерами

є польські бляхи (сама навза курва ПОЛЬСЬКА - бляхи) і литовські

то я власне не розумію чому не Сінгапуські каталоги ?
   
І 3 метри кордону в оренду.
Півтора-досить... :D
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Півтора-досить... :D

Фура не проїде.
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Бляхасті вже петицію замутили. Більше 400 єврів платити не хочуть.
   
чого вони возмущаються? то все для їх співгромадян-пенсіонерів.

на машину назбирали,а з бабушками жалко поділитись?
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

у нас немає блях з німецькими номерами
Повно. + болгарські, шведські, словацькі, чеські, мадярські і просто підробні.
   
бляхарі хочуть 40% від вартості = повне розмитнення.
а це нереально поки існує ПДВ+мито = 30% від митної вартості.
а митна вартість це НЕ Є купівельна вартість автомобіля.
ось...
я про це вже який день на форумі пишу і мало хто зрозумів наразі :)

так в сумме растаможка и считается для блях, а не только акциз.
и требование не акциз убрать а сумму растаможки сделать нормальной
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Повно. + болгарські, шведські, словацькі, чеські, мадярські і просто підробні.

ше раз кажу

немає німців
   
Користуються тепер німецьким каталогом «Schwacke»
они всегда по Шваке оценивали,всегда.
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!
PAL

у нас немає блях з німецькими номерами

є польські бляхи (сама навза курва ПОЛЬСЬКА - бляхи) і литовські

то я власне не розумію чому не Сінгапуські каталоги ?

ннє, ну ми ж до Європи йдемо?
Тож треба датські каталоги брати  :laugh:
   
а шо розмитнення прямо на кордоні відбувається?
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

20 числа тих вісх підрів блокануть там  :weep:
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

вісх підрів
А "вісх підрів" - то хто ?
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

А "вісх підрів" - то хто ?

якшо ти натякаєш на громадян україни, які хочуть поїхати в Польщу чи ше кудась на закупи

то купуй в Україні, нехуйшастать, треба попвнювати казну для Продана і Заочніка

а підри то Митники, недотримують хабарів за бусіки з зеленим горошком, які везуть сюди айфони
   
Тобто привезти машину в Городок на лафеті вже не допоможе знизити митну вартість?

Цитата: DFMB
у нас немає блях з німецькими номерами

є польські бляхи (сама навза курва ПОЛЬСЬКА - бляхи) і литовські

то я власне не розумію чому не Сінгапуські каталоги ?
причому тут польські бляхи? Причому тут взагалі бляхи? Ви вже нічого крім блях навколо себе не бачите.
Хіба новий закон вже вступив? Мова про євро-5, поки що.
   
так в сумме растаможка и считается для блях, а не только акциз.
и требование не акциз убрать а сумму растаможки сделать нормальной

ух ти. дякую просвітив бо ми не знали.  :D
бляхи хочуть максимум 800 євро на любу машину. максимум на шо вони погоджуються.
   
у кожного свій інтерес --бляхарі хотіли б якдешевше,а уряд - якдорожче
поторгуватися й зійтися на серединці (tu)

При владі сидить таке собі "автолоббі", з дуже кишеньковими власними інтересами.
Це лайно з "євробляхами" закінчиться після уходу адміністрації Педріли.
   
При владі сидить таке собі "автолоббі", з дуже кишеньковими власними інтересами.
Це лайно з "євробляхами" закінчиться після уходу адміністрації Педріли.

гівно правда.
автолоббі сидить у зРаді з 1996 року під різними партіями і під різними президентами.
тому нічого не зміниться  :D
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

чому не візьмуть Сінгапурський каталог ?

Мабудь тому, щр бляхарі не носять  з Сінгапуру на собі корчі через кордон. Тому.
   
а ви Сінгапурський каталог бачили ?
там Форд Фокус 100 тищ доларів коштує  :D
   
відтепер низьку митну вартість мають машини з пробігом більше 300 тисяч.
вирішує не рік комплектація чи пошкодження машини а тільки пробіг.
а це нецікаво жодному покупцеві.

Даже в Германии у всех машин тотально скручены одометры. Берёшь 5-летнюю - 200 тыс. на счётчике, и у 10-летней столько же, и у 15-летней. Хоть бери и сам накручивай до честных 400 тыс.
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

Мабудь тому, щр бляхарі не носять  з Сінгапуру на собі корчі через кордон. Тому.

ну от в якій країні брав, де маєш договір з відтам і каталог. логічно ?

тоді якого хя наші дебіли беруть від німців ?
   
Re: ЄвроБляхиСила не за те боряться... Митна вартість !!!

а ви Сінгапурський каталог бачили ?
там Форд Фокус 100 тищ доларів коштує  :D

ну нормально, більше грошей в казну для Продана і Заочніка
   
Даже в Германии у всех машин тотально скручены одометры. Берёшь 5-летнюю - 200 тыс. на счётчике, и у 10-летней столько же, и у 15-летней. Хоть бери и сам накручивай до честных 400 тыс.

нічого ти не шариш.
запросто можна знайти чесну машину.

не звязуйся з автохаузами де турки керують :)
   
ну нормально, більше грошей в казну для Продана і Заочніка

ага... гроші потечуть мульярдами :D
   
нічого ти не шариш.
запросто можна знайти чесну машину.

не звязуйся з автохаузами де турки керують :)

Я просто побіжно продивився mobile.de. І побачив таку особливість: 200 тис незалежно від віку. :rotate:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія